نوشته شده توسط : ساحل

تاثیر کمپانی مایکروسافت در پیشرفت سایت ها
در سنه ۲۰۰۰ میلادی کمپانی مایکروسافت با معرفی نخستین نسخه از مرورگر Internet Explore برای سیستم عامل مک انقلاب بزرگی در مرورگر های اینترنتی و طراحی سایت های اینترنتی به گذرگاه انداخت. نخستین نسخه از مرورگر Internet Explore به صورت کامل از HTML 4.1 و CSS 1 پشتیبانی می کرد که این خود ترقی عظیمی بود. این را هم خدمت تون پهنا کنم که نخستین مرورگری که به صورت کامل از عکس ها با فرمت PNG حمایت می کرد همین مرورگر بود.

طراحی سایت چیست ؟
تاثیر کمپانی مایکروسافت در طراحی تارنما ها
وب دیزاین چیست؟
طراحی سایت ، طراحی وب سایت ، وب دیزاین یا WEB-DESIGN به مراحل ساخت و طراحی یک وب سایت و ساخت یک پایگاه اینترنتی برای ارائه خدمات محصولات یا شناسایی یک شرکت یا آگاهی رسانی گفته می شود.

مراحل طراحی وب سایت چیست؟
مراحل طراحی وب سایت چیست؟
در واقع طراحی سایت دربرگیرنده ۴ مرحله اصلی می شود که  شرکت طراحی سایت در تهران در پیوسته هر مرحله را به چهره کامل توضیح می دهیم:

مرحله اول : طراحی وایر فریم
در مرحله اول از طراحی سایت باید با توجه به نیاز های مشتری و نوع سایت ابتدا یک نمای کلی از سایت را طراحی کرد و یک نقشه کلی از صفحات سایت و اینکه جایگاه و چیدمان المان ها و عناصر مختلف را تعیین کرد به این مرحله از طراحی سایت به اصطلاح طراحی وایر فریم گفته می شود.

آشنایی با طراحی سایت
مرحله دوم طراحی سایت چیست ؟ طراحی گرافیک سایت
بعد از اینکه در مرحله طراحی وایر فریم محل قرار گیری عناصر سایت مشخص شد حال نوبت به طراحی گرافیک سایت می رسد. هدف از طراحی گرافیک سایت این است که با استفاده از نرم افزار های مخصوص این کار به طراحی وایر فریم رنگ و لعاب داده و با توجه به نوع کسب و کار اینترنتی که قرار است با سایت تاسیس شود رنگ بندی و گرافیک سایت طراحی می شود.

مراحل طراحی وب سایت چیست؟
مرحله سوم طراحی سایت چیست؟ کدنویسی و برنامه نویسی سایت
بعد از طی شدن مراحل طراحی وایرفریم و طراحی گرافیک سایت نوبت به مرحله برنامه نویسی سایت می رسد. در مرحله برنامه نویسی سایت هم با پروا به دربایستن های مشتری و مدل سایتی که پیمان است طراحی شود می نا طریق های مختلفی را برای تقسیم مدیریت سایت انجام داد. برای این منظور می نا از سیستم های مدیریت درونمایه مشابه وردپرس استفاده کرد یا اینکه یک فریم ورک اختصاصی از صفر برنامه نویسی کرد. تصمیم اینکه این دسته از کدام باره کاربرد شود بیشتر به بحث هزینه ها و بیچارگی مشتری بر می گردد که بر اساس این فاکتور ها باید تصمیم گیری کرد.

همه چیز در باره طراحی سایت
مرحله چهارم از طراحی سایت چیست؟ تاسیس سایت به صورت کامل
بعد از اتمام ۳ مرحله قبل از مراحل طراحی سایت چیست به مرحله واپسین،انجام شغل یعنی راه اندازی سایت در بستر جهانی اینترنت که در هر نقطه از دانشمند قابل دسترسی باشد. در مرحله پایان بعد از جاسازی یک هاست پسندیده (برای خرید بهترین هاست ایران حتما نوشتار ۱۰ کمپانی هاستینگ برتر ایران را مطالعه بفرمایید) و برگزیدن یک نام حوزه پسندیده (برای برگزیدن اسم دامنه مناسب نوشتار راهنمای گزینش نام دامنه مناسب را از دست ندهید) سایت را پیکربندی کرده و در دسترس عموم پیمان خواهد گرفت.

مباحث طراحی سایت
وظایف یک طراح سایت چیست؟
همان طور که مراحل یک طراحی سایت را در تقدیر قبل خواندید وظایف یک طراح سایت به این بستگی دارد که مسئولیت اتمام کدام قسمت را بر عهده گرفته است. به راستی برای راه اندازی یک سایت چیره دست به دو تیم یا شخص دربایستن هست ، یک تیم برای طراحی بخش Front-end یا همان شکل و نما سایت و تیم یا شخصی دیگر برای بخش Back-end که دربرگیرنده کدهای سمت سرور یا همان طراحی وساخت قسمت مدیریت سایت است. در پیوسته وظایف هر کدام از تیم های فرانت اندکار و بک اند شغل را به صورت کامل شرح می دهیم.

پیشنهاد می کنم نوشتار طراحی تجربه کاربری چیست را حتما بخوانید.

وظایف یک فرانت اند Front-end پیشه برای طراحی سایت چیست ؟
فرانت اند سایت شامل همگی دسته ها و کدهای سایت است که در معرض دیدن عموم قرار دارند و همگی خاصیت های ظاهری یک سایت بدست تیم یا فرد فرانت اند شغل طراحی و ساخته می شود. در درستی تمام سرنوشت های یک سایت که توسط بازدیدکنندگان قابل رویت است دسته فرانت اند سایت نام دارد.

برای طراحی و گسترش نما یا همان Front-end یک سایت دربایستن به برنامه نویسی به زبان های HTML , CSS , JAVA-SCRIPT است و یک توسعه دهنده Front-end کار باید به این زبان ها تسلط کافی داشته باشد. البته معمولا در پروژه های کبیر و برای سایت هایی که گرافیک در آن اهمیت ویژه ای دارد از یک گرافیک شغل هم برای طراحی سرنوشت های گرافیکی مانند آیکون های سایت ، عکس ها بخش های مختلف و تنظیم و رنگ بندی سایت استفاده می شود.

همه چیز در باره طراحی سایت
وظایف یک بک اند Back-end کار برای طراحی سایت چیست ؟
در ابتدا بزارید یک توضیح کم درباره بک اند یک سایت داشته باشیم: در واقعیت تمامی کدهای سمت سرور و کدهایی که توسط کاربران سایت قابل رویت نیست کدهای بک اند یا Back-end نامیده می شوند. گسترش دهنده بک اند Back-end یک تیم یا شخص است که مسئولیت کدنویسی ساختار و ستون های اصلی یک سایت را بر عهده دارد. به راستی تمامی امکانات و عملکردهای یک سایت باید در دسته بک اند سایت کدنویسی شوند. معمولا برای طراحی و برنامه نویسی تقسیم Back-end بک اند سایت از زبان های برنامه نویسی Python، ASP و PHP استفاده می شود.

ابزارهای مورد احتیاج یک طراح سایت چیست ؟
ابزار های طراحی سایت چیست ؟ در پیوستگی می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم ، حتما پس از احضار عنوان این تقدیر با خودتان اندیشه کردید که نخستین آلت برای طراحی سایت یک کامپیوتر نیرومند است ! بله صحیح اندیشه کردید ساده ترین دست موزه برای طراح سایت شدن جاسازی یک رایانه یا لب نا نیرومند است که بتواند برنامه های گرافیکی و برنامه های کدنویسی را به راحتی اجرا کند و در سررسید پیشه هنگ نکند تا تمامی حواس طراح سایت به پیشه اصلی معطوف باشد. در قدم بعدی دست موزه های طراحی وب با پروا به مراحلی که در بالا خواندید متفاوت خواهد بود ، ولی احد از اصلی ترین ابزار های طراحی وب همان زبان های برنامه نویسی و فریم ورک های مربوط به آن زبان هستند که با پروا سلیقه فرد طراح و مدل سایت انتخاب می شوند.



:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

این روزها استفاده از ایموجی یکی از بهترین روش‌ها برای انتقال احساسات محسوب می‌شود. تصور کنید در حال نوشتن پیامی هستید و دوست دارید فرد مقابل احساس شما را در آن لحظه بداند. مطمئنا متن خالی نمی‌تواند این کار را به‌طور کامل انجام دهد؛ درنتیجه استفاده از ایموجی بهترین راه برای این کار است. اما آیا از این مطلب اطلاع دارید که می‌توان از شکلک‌های جذاب کیبورد در پلتفرم‌های دیگری مانند رایانه شخصی نیز استفاده کرد. شما می‌توانید از ایموجی تقریبا در همه نرم‌افزارهای موجود در رایانه استفاده کنید. حتی می‌توان در ویندوز ۱۰ از شکلک‌ها به‌جای نام فولدر و فایل‌ها استفاده کرد.

از ایموجی در نام فایل‌ها و فولدرها استفاده کنید 

مقاله‌های مرتبط:

  • ایموجی‌های جدید چگونه متولد می‌شوند؟ چگونه خودمان ایموجی بسازیم؟
  • استفاده از ایموجی در پلاک خودروهای امریکا قانونی خواهد شد

اگر تاکنون از ایموجی‌های موجود در ویندوز ۱۰ استفاده نکرده‌اید ابتدا باید نحوه انجام این کار را یاد بگیرید. به لطف برنامه داخلی این سیستم‌عامل که اجازه استفاده از ایموجی‌های مختلف را به کاربر می‌دهد، این کار بسیار ساده است. برای باز شدن کیبورد ایموجی موجود در ویندوز ۱۰ دو راه وجود دارد؛ اولین روش استفاده از کلید ترکیبی « . + Win» که بلافاصله برای شما کیبورد مذکور را باز می‌کند. روش دوم به همین شکل است؛ اما به‌جای نقطه باید از کلید ؛ (نقطه ویرگول) استفاده کنید.

 

 منبع:

https://www.zoomit.ir/computer-learning/362998-use-emoji-file-name-windows-10/

 



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

می‌توان گفت که راه‌اندازی مجدد یک وسیله‌ی الکترونیکی، ساده‌ترین روش برای حل بسیاری از مشکلات آن محسوب می‌شود و در بسیاری از موارد و برای طیف وسیعی از دستگاه‌ها، کارساز است. بسیاری از مواقع، هنگامی که در کامپیوتر یا هر دستگاه الکترونیکی که داریم، با مشکلی رو‌به‌رو می‌شویم، اولین توصیه‌ی پشتیبانی فنی این است که «سیستم خود را مجددا راه‌اندازی کنید.» این توصیه به این دلیل است که در ۸۰ الی ۹۰ درصد مواقع، بسیاری از مشکلات یک دستگاه را با یک راه‌اندازی مجدد ساده می‌توان برطرف کرد.

این راه‌حل ساده، چنان در اعماق ذهن ما حک شده است که عکس‌العملی فوری در این مواقع محسوب می‌شود. حتی فردی باتجربه و فنی نیز در این مواقع، به شما پیشنهاد می‌کند که دستگاه خود را مجددا راه‌اندازی کنید. در بسیاری از مواقع ممکن است افراد هیچ اطلاع و پیش‌زمینه‌‌ای از اینکه چه اتفاقی برای آن دستگاه الکترونیکی افتاده است، نداشته باشند؛ اما معتقدند که راه‌اندازی مجدد دستگاه، می‌تواند مشکل را به نوعی برطرف کند.

سوالات بسیاری را می‌توان در این زمینه مطرح کرد. برای مثال، چرا راه‌حل راه‌اندازی مجدد دستگاه بسیار رایج است؟ چه چیزی در مورد دستگاه‌های الکترونیکی وجود دارد که راه‌اندازی مجدد را بسیار مؤثر می‌کند؟ چرا در زمان روشن‌بودن دستگاه نمی‌توان این مشکلات را برطرف کرد؟ در مقاله‌ی پیش‌رو سعی شده علت این موضوع مشخص شود که چرا در بسیاری از مواقع، خاموش و روشن کردن یک دستگاه الکترونیکی در برطرف شدن مشکل آن دستگاه نقش دارد؟

منبع:

https://www.zoomit.ir/computer-learning/363757-restart-the-computer-solve-many-problems/



:: بازدید از این مطلب : 94
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

وب دیزاین چیست؟
طراحی سایت ، طراحی تارنما ، وب دیزاین یا WEB-DESIGN به مراحل ساخت و طراحی یک وب سایت و ساخت یک پایگاه اینترنتی برای ارائه خدمات محصولات یا معرفی یک کمپانی یا اطلاع رسانی گفته می شود.

مراحل طراحی تارنما چیست؟
مراحل طراحی تارنما چیست؟
در واقع طراحی سایت دربرگیرنده ۴ مرحله اصلی می شود که در پیوستگی هر مرحله را به صورت کامل توضیح می دهیم:

مرحله نخست : طراحی وایر فریم
در مرحله نخست از طراحی سایت باید با پروا به احتیاج های مشتری و گونه سایت ابتدا یک نمای کلی از سایت را طراحی کرد و یک نقشه کلی از صفحات سایت و اینکه جایگاه و چیدمان المان ها و عناصر مختلف را تعیین کرد به این مرحله از طراحی سایت به اصطلاح طراحی وایر فریم گفته می شود.

آشنایی با طراحی سایت
مرحله دوم طراحی سایت چیست؟ طراحی گرافیک سایت
بعد از اینکه در مرحله طراحی وایر فریم محل قرار گیری عناصر سایت مشخص شد حال نوبت به طراحی گرافیک سایت می رسد. هدف از طراحی گرافیک سایت این است که با استفاده از نرم افزار های مخصوص این شغل به طراحی وایر فریم رنگ و لعاب دیتا و با توجه به گونه سوداگری اینترنتی که قرار است با سایت تاسیس شود رنگ بندی و گرافیک سایت طراحی می شود.

مراحل طراحی وب سایت چیست؟
مرحله سوم طراحی سایت چیست؟ کدنویسی و برنامه نویسی سایت
بعد از طی شدن مراحل طراحی وایرفریم و طراحی گرافیک سایت نوبت به مرحله برنامه نویسی سایت می رسد. در مرحله برنامه نویسی سایت هم با پروا به دربایستن های مشتری و مدل سایتی که قرار است طراحی شود می توان شیوه های مختلفی را برای بخش مدیریت سایت انجام داد. برای این هدف می تاب از سیستم های مدیریت درونمایه مانند وردپرس استفاده کرد یا اینکه یک فریم ورک اختصاصی از صفر برنامه نویسی کرد. تصمیم اینکه این بخش از کدام باره کاربرد شود بیشتر به بحث هزینه ها و احتیاج مشتری بر می گردد که بر اساس این فاکتور ها باید تصمیم گیری کرد.

همه چیز در باره طراحی سایت
مرحله چهارم از طراحی سایت چیست؟ راه اندازی سایت به چهره کامل
بعد از انجام ۳ مرحله پیش از مراحل طراحی سایت چیست به مرحله پایان پیشه یعنی تاسیس سایت در بستر جهانی اینترنت که در هر نقطه از عالم قابل دسترسی باشد. در مرحله آخر پس از تهیه یک هاست پسندیده (برای خرید بهترین هاست ایران حتما مقاله ۱۰ کمپانی هاستینگ برتر ایران را مطالعه بفرمایید) و انتخاب یک اسم دامنه پسندیده (برای برگزیدن اسم گستره پسندیده نوشتار راهنمای برگزیدن اسم دامنه مناسب را از دست ندهید) سایت را پیکربندی کرده و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

مباحث طراحی سایت
وظایف یک طراح سایت چیست؟
همان طور که مراحل یک طراحی سایت را در قسمت قبل خواندید وظایف یک طراح سایت به این وابستگی دارد که مسئولیت اتمام کدام قسمت را بر دوش گرفته است. در واقع برای راه اندازی یک سایت حرفه ای به دو تیم یا شخص نیاز هست ، یک تیم برای طراحی دسته Front-end یا همان شکل و ظاهر سایت و تیم یا شخصی دیگر برای تقسیم Back-end که شامل کدهای سمت سرور یا همان طراحی وساخت تقدیر مدیریت سایت است. در ادامه وظایف هر کدام از تیم های فرانت اندکار و بک اند کار را به صورت کامل شرح می دهیم.

پیشنهاد می کنم نوشتار طراحی تجربه کاربری چیست را حتما بخوانید.

وظایف یک فرانت اند Front-end شغل برای طراحی سایت چیست ؟
فرانت اند سایت شامل همگی دسته ها و کدهای سایت است که در معرض دید عموم قرار دارند و تمامی خاصیت های ظاهری یک سایت بدست تیم یا فرد فرانت اند کار طراحی و ساخته می شود. در راستی تمام قسمت های یک سایت که بدست بازدیدکنندگان قابل دیدن است بخش فرانت اند سایت اسم دارد.

برای طراحی و گسترش نما یا همان Front-end یک سایت احتیاج به برنامه نویسی به زبان های HTML , CSS , JAVA-SCRIPT است و یک توسعه دهنده Front-end شغل باید به این زبان ها تسلط کافی داشته باشد. البته معمولا در پروژه های بزرگ و برای سایت هایی که گرافیک در آن اهمیت آوش تک اخص ای دارد از یک گرافیک پیشه هم برای طراحی تقدیر های گرافیکی همانند آیکون های سایت ، عکس ها تقسیم های گوناگون و تنظیم و رنگ بندی سایت استفاده می شود.

همه چیز در باره طراحی سایت
وظایف یک بک اند Back-end پیشه برای طراحی سایت چیست ؟
در ابتدا بزارید یک روشنگری ناچیز درباره بک اند یک سایت داشته باشیم: در درستی همگی کدهای سمت سرور و کدهایی که توسط کاربران سایت قابل دیدن نیست کدهای بک اند یا Back-end نامیده می شوند. توسعه دهنده بک اند Back-end یک تیم یا شخص است که مسئولیت کدنویسی ساختار و ستون های اصلی یک سایت را بر عهده دارد. هزینه ادمین سایت اینجا در واقع همگی امکانات و عملکردهای یک سایت باید در بخش بک اند سایت کدنویسی شوند. معمولا برای طراحی و برنامه نویسی بخش Back-end بک اند سایت از زبان های برنامه نویسی Python، ASP و PHP کاربرد می شود.

ابزارهای باره احتیاج یک طراح سایت چیست ؟
ابزار های طراحی سایت چیست ؟ در ادامه می خواهیم به این سوال پذیرش دهیم ، حتما بعد از خواستن عنوان این تقدیر با خودتان فکر کردید که نخستین ابزار برای طراحی سایت یک رایانه قدرتمند است ! بله صحیح فکر کردید ابتدایی ترین افزار برای طراح سایت شدن تعبيه یک کامپیوتر یا لب توان نیرومند است که بتواند برنامه های گرافیکی و برنامه های کدنویسی را به راحتی اجرا کند و در موعد شغل هنگ نکند لغایت تمامی حواس طراح سایت به پیشه اصلی معطوف باشد. در قدم بعدی ابزار های طراحی وب با پروا به مراحلی که در بالا خواندید متفاوت خواهد بود ، اما یکتا از اصلی ترین دست موزه های طراحی وب همان زبان های برنامه نویسی و فریم ورک های مربوط به آن زبان هستند که با توجه سلیقه فرد طراح و مدل سایت انتخاب می شوند.

انواع طراحی سایت چیست ؟
سایت ها به ۲ بخش کلی دسته بندی می شوند :

سایت های استاتیک
سایت های داینامیک
در پیوستگی سایت های استاتیک و سایت های داینامیک را به صورت کامل شرح خواهیم عدل وتوضیح می دهیم که هر کدام در کدام مدل سایت ها کاربرد می شوند.



:: بازدید از این مطلب : 88
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای کاربران کامپیوترها رخ دهد، رخ دادن برخی مشکلات و ارورها هستند که طبیعتا اگر ما کاربر مبتدی باشیم نمی توانیم این ارورها را برطرف کنیم و نیاز به کمک دیگران داریم که باید حضوری یا تلفنی از آنها این مشکل را بپرسیم. یا حتی برای مثال شما بصورت دورکاری در حال کار هستید و از ارشد خودتان تعدادی سوال در مورد یک نرم افزار دارید و با توضیحات تلفنی متوجه آن نمی شوید که در این زمان شما می توانید از برنامه anydesk استفاده کنید.

anydesk

اما دقیقا چگونه می توان از برنامه anydesk برای رفع مشکلات و یا حتی آموزش استفاده کنیم؟ اول از همه باید بگوئیم که کار با برنامه anydesk به دلیل محیط کاربری بسیار ساده و آسان آن، بسیار آسان می باشد و شما می توانید بدون هر گونه تجربه قبلی از آن برای برخی مسائل استفاده کنید. برای استفاده از این برنامه هم شما و هم دوست شما (از هر نقطه جهان) باید به اینترنت متصل باشید و آخرین نسخه برنامه anydesk را نیز در کامپیوتر خود نصب کرده باشید.

دانلود anydesk

سپس شما می توانید با وارد کردن ID دوستتان و بالعکس، به یکدیگر متصل شوید. اما نحوه کارکرد این برنامه چگونه است؟ کارکرد این برنامه بدین گونه است که برای مثال شما کد ID برنامه را به دوستتان می دهید و دوستتان با وارد کردن این کد، به کامپیوتر شما متصل می شود و می تواند به کامپیوتر شما دسترسی داشته باشد و با ماوس خودش، با کامپیوتر شما کار کند.

anydesk

در اصل صفحه نمایش شما، در کامپیوتر او ظاهر می شود و انگار کامپیوتر شما در مقابل او است و در حال کار کردن می باشد. از این رو در ادامه این گزارش از بخش تکنولوژی نمناک به برنامه اتصال کامپیوتر به کامپیوتر از طریق اینترنت anydesk خواهیم پرداخت تا با این برنامه بیشتر آشنا شوید. همراه ما باشید.

قابلیت های برنامه anydesk

همان گونه که در قسمت بالا گفته شد، اصلی ترین قابلیت برنامه anydesk، اتصال کامپیوتر به کامپیوتر می باشد که شما خیلی ساده می توانید بصورت آنلاین مشکلی را حل کنید. در ادامه به برخی دیگر از قابلیت های این برنامه خواهیم پرداخت؛

  1. امکان اتصال کامپیوتر به کامپیوتر
  2. سرعت العمل بالا و بدون کندی (با اینترنت متوسط به بالا)
  3. امکان مدیریت کامپیوتر با گوشی
  4. برقراری ارتباط قفل گذاری شده و ایمن
  5. برنامه کاملا رایگان برای استفاده شخصی
  6. استفاده ساده و آسان
  7. مشاهده ID هایی که از قبل به آنها متصل شده اید
  8. محیط کاربری ساده
  9. امکان نصب بر روی اندروید، iOS، ویندوز و مک

لینک های دانلود برنامه anydesk

download anydesk

همان گونه که تا این قسمت با برنامه anydesk آشنا شدید، لازم به ذکر است که این برنامه برای سیستم عامل های مختلف منتشر شده است و شما می توانید خیلی ساده و در طی چند ثانیه این برنامه را دانلود و نصب کنید. بعد از نصب به شما یک ID داده خواهد شد که می توانید از آن استفاده کنید. برای دانلود این برنامه بر روی لینک مخصوص خودتان در ذیل کلیک کنید؛

منبع : https://namnak.com/Download-anydesk.p77386



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ویندوز 10 یکی از پرکاربردترین سیستم عامل ها در دنیای امروزه می باشد که میلیون ها کاربر بصورت مستقیم یا غیرمستقیم از این سیستم عامل برای انجام کارهای مختلف استفاده می شود و از این رو نقش این سیستم عامل در زندگی ما بیهوده نبوده است. اما یکی از قابلیت هایی که سیستم عامل ویندوز دارد، این است که هر چند مدت یکبار آپدیت های جدیدی منتشر می شود که کاربران می توانند اقدام به دانلود آن کنند و از آخرین نسخه طراحی شده ویندوز برای انجام کارهای انجام شده خود انجام دهند.

آپدیت ویندوز 10

بطور کل، زمانیکه شما ویندوز را آپدیت می کنید، در اصل خودتان را در مقابل افراد سودجو ایمن می کنید چرا که ممکن است نسخه ای که هم اکنون از آن استفاده می کنید و آپدیت ویندوز را طی نکرده باشید، دارای باگ های مختلف نرم افزاری و امنیتی باشد که طبیعتا افراد سودجو می توانند به شما دسترسی پیدا کنند. از این رو ما قصد داریم در این گزارش از بخش تکنولوژی نمناک شما را با مراحل آپدیت ویندوز 10 آشنا سازیم. همراه ما باشید.

در مرحله اول بر روی منو استارت ویندوز 10 کلیک کنید و سپس وارد تنظیمات ویندوز که در تصویر ذیل با کادر قرمز رنگ مشخص شده است، وارد شوید.

آپدیت ویندوز 10 دستی

در مرحله دوم وارد تنظیمات ویندوز 10 شده اید. اینک باید گزینه Update & security را که در تصویر ذیل مشخص شده است را انتخاب کنید؛

مراحل آپدیت ویندوز 10

در مرحله سوم از منو سمت چپ باید وارد windows update شوید و در نهایت بر روی گزینه آپدیت کلیک کنید تا ویندوز شما آپدیت جدید را دانلود کند؛

آپدیت ویندوز 10

بعد از دانلود آپدیت، ویندوز شما بصورت اتوماتیک آپدیت خواهد شد و به همین دلیل گزینه ای وجود ندارد که شما بصورت دستی ویندوز را آپدیت کنید. توجه داشته باشید که در حین آپدیت شدن ویندوز نیز نباید ویندوز تحت هر شرایطی خاموش شود.

منبع : https://namnak.com/How-to-update-windows-10.p70357



:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1399 | نظرات ()