نوشته شده توسط : ساحل

اگر درحال مطالعه این مطلب هستید قطعا به نیرو شبکه های اجتماعی بخصوص اینستاگرام پی برده اید و صد البته به دنبال حضوری قدرتمند در اینستاگرام هستید و احتمالا اصلی ترین سوال شما این است که چطور فالوورهای اینستاگرام را زیاد کنیم؟

احتمالا پیش از این نیز مقالات مختلفی را در زمینه افزایش فالوور اینستاگرام مطالعه کرده اید و با طریق های مختلف افزایش فالوور تا حدی آشنا شده اید.

این مطلب برای شما مناسب نیست اگر: به پیگیری افزایش کاذب فالوورهای اینستاگرام هستید، خیلی از مقالات به طریق هایی اشاره می کنند که دروغی هستند یعنی فقط شماره فالوورهای را بالا می برند و یا فالوورهایی راستین ولی با نرخ تعامل ذیل جذب می شوند.

در این مطلب قصد دارم به ۲۱ شیوه برای افزایش فالوور واقعی اینستاگرام اشاره کنم. اینکه چطور بدون به کارگیری روش‌های اشتباه و با به کارگیری روش‌های کاملا طبیعی فالوورهای هدفمند داشته باشیم، افرادی که از مخاطبان کسب‌وکار ما هستند و می‌توانند از مشتریان احتمالی کسب‌وکار شما باشند.

اما قبل از گفتگو درباره ترفندهای افزایش فالوور اینستاگرام، دستور دهید به چند سوال متداول پاسخ دهم.

 

حتما بخوانید: چطور در اینستاگرام بفروشیم؟

حتما بخوانید: ۱۵ راهکاری عالی و راستین برای افزایش فروش در اینستاگرام

حتما بخوانید: راهنمای کامل کسب درآمد از اینستاگرام

 

سوال اول: چرا نباید فالوو فیک اینستاگرام بخریم؟
پاسخ را خیلی کوتاه ارایه می دهم. در اینستاگرام چیزی به نام نرخ تعامل داریم، یعنی مخاطبان شما چقدر با شما تعامل دارند. نرخ تعامل با جمع تعداد لایکها، تعداد کامنتها، تعداد سیوها و . . و تقسیم آنها بر شمار پیگیری کنندگان به دست می آید. خب اگر فالوور فیک بخرید یعنی بی انگیزه مخرج کسر را اجل کرده اید و نرخ تعامل را تفریق داده اید.

و این یعنی حساب شما یک حساب با نرخ تعامل زیر در عقیده اینستاگرام دیده می شود و این یک امتیاز منفی است. اما علت دیگری که مایه می‌شود فالوور فیک را فراموش کنیم، از دست دادن آمارهاست. در حساب بازرگانی اینستاگرام آمارهای جالبی از پیگیری کنندگان به شما دیتا می‌شود که اگر از فالوور فیک استفاده کنید مسلما آمارها دچار خطا خواهند شد و سایر نمیتوانید اطلاعات حقیقت از تعقیب کنندگان واقعی خویش داشته باشید.

پس تمنا می کنم اندیشه خرید فالوور فیک را نکنید.

 

سوال دوم : چرا نباید از هرجایی به پیگیری فالوور اینستاگرام باشیم؟
واقعی بودن فالوور مهم است، اما هدفند بودن آن را هم نباید نادیده بگیریم. اگر من یک پیج تعلیم کله پزی داشته باشم، به نظرتان بخردانه است که از یک پیج ورزشی مرتبط با آقایان به پیگیری فالوور باشم؟ اصلا به دست آوردن چنین پیگیری کنندگان برای من ارزشمند است؟ آیا آقایان به مطالب من علاقه دارند؟ آیا با مطالب من تعاملی خواهند داشت؟ آیا دستورات کله پزی من را می خرند؟

پس علاوه بر واقعی بودن فالوور به هدفمند بودن آن هم اندیشه کنید، و از هر جایی به تعقیب جذب فالوور نباشید.

 

سوال سوم: آیا پیج اینستاگرام بخریم؟
خرید پیج را به چند علت پیشنهاد نمی کنم.

دلیل نخست امنیت ذیل آن است، شما پیج را از هرکس خریداری کنید، آن نفر در نظر اینستاگرام مالک اصلی پیج است، حتی اگر پسورد را هم در پسندیدن شما قرار دهد، می‌تواند به اینستاگرام آگاهی دهد که پیج من هک شده است و با گذشت مراحلی اینستاگرام پیج را به فروشند بازمیگرداند و به همین راحتی پیج شما از دست می رود.

و گذشته از این موضوع ما نمیدانیم که این پیج مخاطبان خویش را از چه طریقی به دست آورده است و آیا هدفمند هستند یا خیر.

لذا خرید پیج را هم رهنمود نمی کنم، مگر در مواری که به فروشنده اعتماد کامل دارید و از نیرومند بودن پیج هم مطمئن هستید.

 

بسیار عالی، بریم به سراغ روش‌های افزایش فالوور راستین و هدفمند، به اتفاق باشید.

 

روش های افزایش فالوور راستین اینستاگرام

۱- حساب اینستاگرام خویش را بهینه کنید
وقتی برای افزایش فالوور اینستاگرام برنامه ریزی می‌کنید، یگانه از نخستین کارهایی که باید انجام دهید، بهینه کردن صفحه اینستاگرام کسب‌وکارتان است.

توضیحات صفحه اینستاگرام برند خویش را همانند صفحه اصلی وب‌سایتتان ببینید. بدون یک عکس پروفایل و توضیحات مناسب برند، بدون یک آیدی مناسب، بدون درج اطلاعات تماس و … افراد چطور برند شما را تشخیص دهند؟

شاید شگفتی کنید، ولی خیلی از برند‌ها به طور کامل فراموش کرده‌اند که باید در مورد کسب‌وکار خود روشنگری دهند، آنها تنها یک لینک به صفحه وب‌سایت خود درج کرده‌اند و توقع دارند افراد بدون شناخت آنها روی لینک کلیک کنند.

اگر می‌خواهید کسان روی لینک شما کلیک کنند، بعد بهتر است آغاز خود را به نکویی معرفی کنید و در پیوستگی آن‌ها را دلگرمی به کلیک کنید. اینکه چه لینکی را قرار دهید کاملا به راهبرد بازاریابی اینستاگرامی شما وابستگی دارد، برخی لینک صفحه اصلی وب‌سایت را پیمان می‌دهند و برخی سایر به صفحه خاصی که برای کاربران اینستاگرام مناسب‌ است لینک می‌دهند و بعضی سایر به صفحه‌ای که به طور اختصاصی برای کاربران اینستاگرامشان طراحی کرده‌اند.

در نهایت سعی کنید که آیدی و اسم کسب‌وکار شما خیلی طولانی نباشد و نگارش آن نیز آسان و ساده باشد و به گونه‌ای نباشد که هر کاربر نام شما را به روش خودش بنویسید. به طور چکیده آیدی و اسم کوتاه، ماندگار در ذهن و با توانایی تایپ و جستجوی آسان داشته باشید و کوشش کنید از اعداد و کارکترهای خاص در آیدی اینستاگرام خویش کاربرد نکنید.

به عنوان مثال به صفحه اینستاگرام استارتاپ اسپارد پروا کنید.

بیوی پروفایل اینستاگرام

۲- در تولید محتوا استوار داشته باشید
بدترین کاری که برای افزایش فالوور اینستاگرام می‌توانید انجام دهید این است که به چهره نامنظم فرآوری درونمایه اتمام دهید. در واقع اگر شماری فالوور هم به دست آورده باشید با فرآوری محتوای نا به سامان فرصت فراموش کردن برندتان را به آنها داده‌اید.

برای فراموش نشدن برندتان به طور منظم درونمایه پیمان دهید، برندها همانند پیج‌های سرگرمی محتوای زیاد فرآوری نمی‌کنند، بعضی کمتر و برخی بیشتر، اما در تولید درونمایه ترازمندی را رعایت می‌کنند و با روال ثابتی درونمایه تولید می‌کنند. بعد اگر به طور مثال هفته‌ای سه محتوا قرار می‌دهید، دائم با همین روال حرکت کنید.

 

۳– از ربات اینستاگرام استفاده کنید
قبل از روشنگری در مورد ربات، آغاز اجازه دهید در مورد یک طریق متداول صحبت کنیم.

یکی از روش های افزایش فالوور اینستاگرام این است که با دیگران وابستگی پایدار کنیم، زیر پست هایشان کامنت بگذاریم(کامنت واقعی)، پست هایشان را لایک کنیم و یا آنها را دنبال کنیم .

شاید لغایت اکنون هم از این طریق کاربرد کرده باشید و بازدهی بالا و تند روش های افزایش فالوور واقعی اینستاگرام آن را دیده باشید، ربات اینستاگرام این شغل را به چهره خودکار برای شما سپریدن می دهد. دراین شیوه شما پیج هایی که دنبال کنندگان آنها می توانند دنبال کنندگان شما هم باشند را به ربات معرفی می نماییم و از ربات می خواهید که آنها را تعقیب کند.

طبیعتاً در این شیوه ربات اینستاگرام بوفالو به آدرس BooFollow.com بهترین برگزیدن است چرا که در حال حاضر بیشتر ربات‌ها از طرف اینستاگرام اندک شده اند.

 

 

 

۴- حضور برندتان در اینستاگرام را اعلام کنید
قطعا برند شما در بیرون از اینستاگرام نیز مخاطبانی دارد، مثلا بازدیدکنندگان سایتان، مشترکین ایمیل شما، دنبال‌کنندگانتان در دیگر شبکه‌های اجتماعی مشابه توییتر و..

یکی از بهترین طریق های افزایش فالوور اینستاگرام این است که در همگی سایر رسانه‌های خود اعلام کنید که در اینستاگرام حضور دارید و مزیت تعقیب کردن صفحه شما در اینستاگرام چیست.

مثلا در وب‌سایت خود بخشی برای پسینیان پست‌های اینستاگرام داشته باشید لغایت کاربران متوجه حضور شما و الی حدی محتواهای شما در اینستاگرام بشوند.

یادتان باشد که فقط نباید از آنها تقاضا کنید که شما را در اینستاگرام تعقیب کنند، بلکه باید به آنها دلیلی برای تعقیب کردنتان ارایه دهید. و بهترین علت این است که محتواهای سودمند و متفاوت از دیگر رسانه‌های خود منتشر کنید، در غیر این چهره دلیل ندارد که مخاطبان توییتر شما یا بازدیدکنندگان سایتتان در اینستاگرام نیز شما را پیگیری کنند.

 

حتما بخوانید: به این ۵ انگیزه هیچکس در اینستاگرام از شما خرید نخواهد کرد

 

۵- محتوایی پیمان دهید که دنبال‌کنندگان شما خوهان آن هستند
مسلما شما محتواهای متفاوتی را برای انتشار در اینستاگرامتان در عقیده گرفته اید، ولی باید در عقیده داشته باشید که پس از مدت کوتاه رسیدگی کنید و ببینید که کدام مطالب از سمت کاربران بازخورد بهتری دریافت کرده‌اند و مخاطبان علاقه اکثریت به آنها نشانه دیتا اند.

به همین علت تست کردن زیاد اهمیت دارد، هر ایده‌ای که برای تولید محتوا دارید آزمایش کنید تا در نهایت آن محتواهایی که بازخورد احسان دریافت می‌کنند را معرفی کنید. مثلا ممکن است بعد از مدتی متوجه شوید که بعضی ویدیوها با موضوع خاصی بازخورد بهتری نسبت به سایر ویدیوها دارند. اگر محتواهای خاصی هستند که برای فرآوری آنها وقت صرف می‌کنید ولی بازخورد خوبی ندارند، بهتر است که با محتوای جدیدی جایگزین کنید.

کپی برداری از حساب اینستاگرام رقیب پیشه جالبی نیست، ولی این خیلی هوشمندانه است که اینستاگرام رقبای خود را رسیدگی کنید و ببینید که چه گونه محتواهایی اغلب باره پسند مخاطبان است، با فرض اینکه مخاطبان شما یکسان هستند این به شما در شناخت بهتر مخاطبان کمک می‌کند.



:: بازدید از این مطلب : 240
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

برای گشت و گذار در TikTok به یک حساب کاربری نیازی ندارید، اما داشتن یک حساب به شما اجازه می‌دهد سازندگان را دنبال کنید و تجزیه و تحلیل‌هایی را در شبکه‌های اجتماعی ارائه دهید. متأسفانه داشتن یک حساب کاربری در TikTok به معنای تحویل اطلاعات شخصی است. اگر دیگر طرفدار TikTok نیستید، در اینجا نحوه حذف اکانت TikTok آورده شده است.

برای حذف اکانت TikTok ، با باز کردن برنامه در دستگاه آیفون یا اندرویدتان و ورود به سیستم شروع کنید. از آنجا، برگه “Me” را انتخاب کنید و سپس به سه نقطه عمودی در بالا سمت راست صفحه ضربه بزنید تا به منوی تنظیمات دسترسی پیدا کنید.

از منوی تنظیمات، روی دکمه “Manage My Account” ضربه بزنید.

حذف اکانت TikTok

در منو حرکت کرده و گزینه “Delete Account” را انتخاب کنید.

اگر قبلاً تأیید از طریق اس ام اس را در حساب TikTok خود تنظیم کرده باشید، باید کدی را که از طریق پیام متنی دریافت خواهید کرد وارد کنید. پس از وارد کردن کد صحیح، روی دکمه “Delete Account” ضربه بزنید.

حذف اکانت TikTok

برای تأیید تصمیم‌تان، بر روی دکمه “Delete” ضربه بزنید. قبل از انتقال به صفحه اصلی TikTok اعلانی را مشاهده خواهید کرد که ورود به سیستم به دلیل حذف حساب شما امکان پذیر نیست. وقتی حساب‌تان را حذف می‌کنید، دیگر نمی‌توانید ویدیوهایی را که ارسال کرده‌اید مدیریت کنید. به این ترتیب، اگر می‌خواهید آن‌ها را از شبکه اجتماعی حذف کنید، قبل از حذف حساب، آن فیلم‌ها را حذف کنید. همچنین دسترسی به هر چیزی را که در برنامه خریداری کرده‌اید، مانند سکه‌ها را از دست خواهید داد.

داشتن یک حساب TikTok می‌تواند برای تغییر محتوای مورد نظر و مسدود کردن محتواهایی که از آن متنفر هستید خوب باشد. دلیل حذف حساب شما هر چه باشد، تصمیمی دائمی است. اما خوشبختانه، همیشه می‌توانید در هر لحظه حسابی جدید ایجاد کنید.

 منبع:

https://itresan.com/299688/%da%86%da%af%d9%88%d9%86%d9%87-%d8%ad%d8%b3%d8%a7%d8%a8-tiktok-%d8%ae%d9%88%d8%af-%d8%b1%d8%a7-%d8%ad%d8%b0%d9%81-%da%a9%d9%86%db%8c%d9%85%d8%9f/



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سری سرفیس پرو مایکروسافت طی سالیان گذشته پیشرفت چندانی را تجربه نکرده است. به منظور درک هرچه بهتر این موضوع کافیست محصول 5 سال گذشته مایکروسافت با نام سرفیس پرو 3 را در کنار برند تجاری جدید سرفیس پرو 7 قرار دهید. در این‌صورت تشخیص تفاوت‌های میان این 2 محصول امری دشوار خواهد بود. با این‌حال پس از مدت‌ها انتظار بالاخره مایکروسافت بر روی توسعه عضو جدیدی از این خانواده تحت‌عنوان سرفیس پرو ایکس کار کرد. این محصول با بهره‌گیری از الگوی طراحی خلاقانه و مدرن روانه بازار شد. اکنون این پرسش در ذهن مطرح می‌شود که مایکروسافت با عرضه سرفیس پرو 7 چه اهدافی را دنبال نموده است؟

طراحی

بر اساس پیش‌بینی‌های اولیه قرار بود سال 2019 به‌عنوان عصر نوآوری مجدد در سری سرفیس پرو نامگذاری شود؛ اما تصمیم مایکروسافت مبنی بر عدم به‌روزرسانی قاب سرفیس پرو نسل پنجم کلیه گمانه‌زنی‌های پیشین را باطل کرد. با این‌حال در سال 2018 کمپانی از مدل جدید سرفیس پرو 6 با عملکرد سخت‌افزاری بهتر و شارژدهی مطلوب‌تر باتری رونمایی کرد. اصلاحات جزئی اعمال شده در سرفیس پرو 7 به سختی اختلاف میان اعداد 6 و 7  و جهش از نسلی به نسل جدیدتر را نمایش می‌دهند. مایکروسافت در طراحی این محصول کلیه مولفه‌های مدرنیته مورد انتظار را نادیده گرفته است و اکنون شاهد استفاده از نمایشگری با حواشی عریض و قابی سنگین‌وزن هستیم؛ موضوعی که کاربری آسان این محصول به‌عنوان یک تبلت را تحت‌تاثیر قرار می‌دهد.

وزن 1.7 پوندی سرفیس پرو 7 با وزن 1 پوندی آی‌پد سال 2019 اپل به هیچ‌عنوان قابل مقایسه نیست. همچنین ضخامت گجت مایکروسافت کمی بیش‌تر است. سرفیس پرو ایکس در این حوزه پیشرفت محسوسی را تجربه نموده است؛ به ‌گونه‌ای که ضخامت آن در مقایسه با آی‌پد اپل حدودا 0.2 اینچ کمتر است. با این‌حال سرفیس پرو 7 و سرفیس پرو ایکس دارای وزنی مشابه هستند؛ اما اندازه جمع‌وجورتر سرفیس پرو ایکس موجب تسهیل کاربری آن به‌عنوان یک تبلت خواهد شد.


ابعاد بدنه دستگاه برای یک محصول در سال 2019 بسیار بزرگ به‌نظر می‌رسد. با این‌حال در کالبد این محصول غول‌پیکر، سخت‌افزارهای بزرگ و قدرتمندی گنجانده شده است. به‌کارگیری دوربین مادون‌قرمز مخصوص مشخصه امنیتی Windows Hello، دوربین وبکم 1080p و یک جفت اسپیکر استریو 1.6 واتی موید این ادعا هستند. با توجه به طبقه‌بندی سرفیس پرو 7 در خانواده تبلت‌ها، اسپیکرهای استریو دقیقا در مقابل کاربر قرار می‌گیرند. خروجی صوتی این اسپیکرها اگرچه با مک‌بوک‌ پرو‌ اپل قابل رقابت نیست؛ اما کاملا بلند و شفاف به‌نظر می‌رسد.

طراحی کیبورد Type Cover نیز مورد بازنگری قرار نگرفته است. با این‌حال شاهد بهبود نسبی عملکرد صفحه‌کلید هستیم. عمق پیمایشی دکمه‌ها معادل 1.3 میلی‌متر بوده و حسی مشابه تمامی لپ‌تاپ‌ها را به کاربران منتقل می‌کند. باز و بسته کردن صفحه‌کلید دستگاه به‌عنوان یک لپ‌تاپ کاری دست‌ و پاگیر است. بعلاوه اندازه تاچ‌پد نیز کمی کوچک به‌نظر می‌رسد.

استفاده از درگاه USB-C در گجت‌های سال 2019 پدیده‌ای نسبتا شایع بوده و مایکروسافت نیز بالاخره به سراغ این پورت رفته است. بسیاری از کارشناسان انتظار داشتند که صفحه‌کلید Type Cover به‌همراه سرفیس پرو 7 در اختیار مشتریان قرار گیرد؛ چرا که تجربه کار با ویندوز 10 بدون صفحه‌کلید فیزیکی تا حدودی آزاردهنده بوده و حالت Tablet Mode نیز کمک چندانی به حل این مشکل نکرده است. سرفیس نئو با نمایشگر دوگانه خود از یک رابط کاربری اختصاصی و بهینه تحت‌عنوان ویندوز 10X بهره گرفت. علیرغم این‌که سرفیس پرو 7 در رده پرچم‌داران کمپانی طبقه‌بندی می‌شود؛ اما مایکروسافت برای ارتقاء تجربه کاربری تبلت بر روی آن تلاش چندانی انجام نداده است. با توجه به عدم سرمایه‌گذاری چشمگیر مایکروسافت در زمینه طراحی بدنه و نرم‌افزار جدید برای سرفیس پرو 7 این گجت بیش‌تر به یک کامپیوتر PC سنتی شباهت دارد (در مقایسه با سرفیس پرو ایکس)؛ لذا بهره‌مندی این محصول از صفحه‌کلید فیزیکی کاملا منطقی و البته ضروری به‌نظر می‌رسد.

در بخش پورت‌های ورودی و خروجی سرفیس پرو 7 می‌توان تحول معناداری را مشاهده کرد. مایکروسافت در اقدامی قابل تحسین درگاه mini-DisplayPort را کنار گذاشته و از پورت USB-C بهره گرفته است. تعداد محدودی از نمایشگرها مجهز به درگاه mini-DisplayPort هستند؛ لذا استفاده از درگاه USB-C در کاهش وابستگی کاربران به انواع دانگل‌ها و کابل‌ها تاثیر بسزایی دارد. با وجود درگاه USB-C اکنون کاربران می‌‌توانند از این درگاه جهت شارژ دستگاه، انتقال داده و خروجی ویدیویی به‌صورت همزمان استفاده کنند. با این‌حال درگاه USB-C از نوع تاندربولت 3 نیست؛ این موضوع به‌معنای سرعت نه‌چندان بالای پورت مذکور و عدم امکان تغذیه کارت‌های گرافیکی است. مایکروسافت به منظور تامین انرژی موردنیاز برخی ابزارهای جانبی قدیمی و داک مغناطیسی سرفیس کانکت از درگاه USB-A استفاده کرده است. هنگام استفاده از سرفیس پرو 7 به‌عنوان یک لپ‌تاپ، موقعیت جک صوتی هدفون تا حدودی ناخوشایند به‌نظر می‌رسد.

عملکرد و کارآیی

سرفیس پرو 7 از پردازنده‌های جدید نسل دهمی اینتل موسوم به سری Ice Lake بهره می‌گیرد. این محصول با 3 پیکره‌بندی سخت‌افزاری مختلف در دسترس مشتریان قرار می‌گیرد. مدل پایه سرفیس پرو 7 مجهز به پردازنده 2 هسته‌ای Core i3-1005G1، رم 4 گیگابایتی و حافظه 128 گیگابایتی SSD بوده و با برچسب قیمتی 749 دلاری عرضه می‌شود. مدل پیشرفته‌تر سرفیس پرو 7 مجهز به پردازنده 4 هسته‌ای Core i5-1035G4 است. به‌کارگیری یک پردازنده نسل دهمی با 2 هسته پردازشی بیش‌تر نویدبخش عملکرد بی‌نقص دستگاه در زمینه مولتی تسکینگ است. عملکرد برتر این پردازنده هنگام بارگذاری محتوای وب کاملا نمایان می‌شود و اکنون عملکرد چندهسته‌ای پردازنده در مقایسه با نسل پیشین 20 درصد ارتقاء یافته است. عملکرد سرفیس پرو 7 در زمینه پردازش کلیپ‌های ویدیویی 4K نسبت به نسل گذشته 24 درصد افزایش یافته است. اگرچه این موضوع به‌معنای عملکرد مطلوب دستگاه در زمینه ویرایش ویدیوهایی با وضوح فوق‌العاده بالا نیست؛ چرا که توان پردازشی CPU مورد استفاده در سرفیس پرو 7 همانند ابعاد این گجت محدود است.


مدل مجهز به پردازنده Core-i5 از تراشه گرافیکی Iris Plus سطح G4 برخوردار است. متاسفانه عملکرد این تراشه در مقایسه با مدل Intel UHD تفاوت معناداری ندارد؛ لذا علاقه‌مندان به گیمینگ بایستی به سراغ قدرتمندترین مدل سرفیس پرو با پردازنده Core-i7 بروند.

حافظه SSD مورد استفاده در سرفیس پرو 7 نسبت به نمونه به‌کارگیری شده در لپ‌تاپ پیشرفته‌تر Dell XPS 13 عملکرد کندتری دارد. این اختلاف سرعت هنگام جابه‌جایی داده‌های حجیم کاملا مشهود خواهد بود. با این‌حال سرفیس پرو 7 گزینه‌ای مناسب برای توسعه‌دهندگان و عکاسان است. وضوح، کنتراست، دقت رنگ و عمق رنگ مشکی در نمایشگر سرفیس پرو 7 همانند مدل‌های پیشین کاملا رضایتبخش است. به‌کارگیری نمایشگر 12.3 اینچی با رزولوشن 2736×1824 پیکسلی نویدبخش ارائه چگالی پیکسلی مشابه با آی‌پد پرو خواهد بود. اگرچه این نمایشگر فاقد برخی فناوری‌ها نظیر HDR است؛ اما کیفیت آن کماکان از یک لپ‌تاپ استاندارد با نمایشگر 1080p مطلوب‌تر به‌نظر می‌رسد. ویراستاران و عکاسان حرفه‌ای به‌دنبال نمایشگری با دقت رنگ ایده‌آل هستند؛ لذا خریداری سرفیس پرو 7 توسط این افراد احتمالا پیشنهاد مطلوبی نخواهد بود.

 منبع: 

https://itresan.com/299571/%d8%a8%d8%b1%d8%b1%d8%b3%db%8c-%d8%a7%d9%88%d9%84%db%8c%d9%87-%d8%b3%d8%b1%d9%81%db%8c%d8%b3-%d9%be%d8%b1%d9%88-7-%d8%b4%d8%b1%da%a9%d8%aa-%d9%85%d8%a7%db%8c%da%a9%d8%b1%d9%88%d8%b3%d8%a7%d9%81%d8%aa/



:: بازدید از این مطلب : 91
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 27 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

این سوال زیاد مهمی است، نخستین سوالی که برای شروع آموزش طراحی سایت به ذهن افراد می رسد این است که از کجا آغاز کنم ؟ شما می توانید طراحی سایت را به دو شیوه گوناگون نخست کنید ، نخستین مورد طراحی سایت بدون کدنویسی و یا با کد نویسی. در گام بعدی اگر شما هر یک از این موارد را برگزیدن کنید میتوانید توی دامنه های گوناگون شروع به تعلیم دید کنید ، مثل تعلیم وردپرس ، تعلیم PHP ، تعلیم لاراول ، تعلیم HTML ، آموزش CSS ، تعلیم ASP.net و... . هریک از این موارد حائز نقاط قوت و ضعف هستند. اگر برای گزینش مقوله آغاز فعالیت مشکل دارید رهنمود میکنیم از راه چت آنلاین با مشاوران ما در تماس باشید لغایت بهترین گزینه را برای برگزیدن پیشه در عقیده بگیرید.

 

آموزش طراحی سایت با زبان های گوناگون برنامه نویسی
آموزش طراحی سایت به چهره های مختلفی سپریدن می شود ، ما در مجموعه کلیک سایت با پروا به زبان های مختلف تعلیم هایی را برای شما تهیه کرده ایم. این آموزش ها بر این پایه اند تعلیم php که در آن به شما یاد می دهیم که چطور سایت هایی را به زبان php طراحی کنید. شما با یاد گیری این زبان می توانید سایت های به ابهت دیجی کالا را طراحی کنید و از آنها کسب درآمد کنید.

یکی دیگر از زبان های باره بهره‌گیری در طراحی سایت تعلیم html است . html یکی از پر کاربردترین زبان ها در طراحی سایت می باشد. این زبان برای تقسیم بندی های گوناگون سایت و تفکیک اجز گوناگون سایت زیاد کاربردی است. یه نوعی می توان گفت html می تواند استخوان بندی سایت شما را بسازد. به شما توصیه میکنیم زبان Html را حتما تعلیم ببینید.

از سایر زبان های برنامه نویسی که متعلق به برای استایل دهی به سایت کاربرد می شود ، زبان css است . تعلیم css در کناره html به شما کمک می کند لغایت یک سایت قشنگ و اصولی را طراحی کنید . به نوعی می تاب گفت شما می توانید استخوان بندی سایت خویش را به html بسپارید و در قدم بعدی با css به آن شکل ظاهری دهید.

شاید برای شما این باورداشت قبل بیاید که اگر برای تعلیم طراحی سایت احتیاج به این همه آموزش زبان های برنامه نویسی مختلف باشد، طراحی سایت خیلی کار سهولت نباشد و شما احتیاج به زمان بسیاری برای یادگیری این چیرگی داشته باشید. ولی باید به شما بگوییم که اصل شغل به این شکل نیسن و تعلیم های کلیک سایت به نحوی طراحی شده اند که کاملا پروژه محور هستند و شما به عنوان یک کاربر به صورت قدم به قدم می توانید آن ها را پیاده سازی کنید. به عبارت دیگر شما با به کارگیری تعلیم های طراحی سایت گردآور ما، تمام اصول و نکات کاربردی این زبان ها را برای شما گفته ایم و به چهره لحظه ای با هم آنها را پیاده می کنیم.

 

آیا با طراحی سایت می توانم به کسب درآمد برسم ؟
بله ! یگانه از بزرگترین تغییرات سنه های اخیر، اینترنتی شدن شغل ها و کسب و کارها است . به طوری که شما در حال آماده امکان سفارش کارواش در محل را دارید که احتمالاً الی چند سنه پیش بیشتر مانند یک رویا بود. سرعت باورداشت نکردنی تغییرات کسب و کار ها و ارائه خدمات به چهره آنلاین، دربایستن کسان را به داشتن یک سایت را روز به روز افزایش داده است. این دربایستن یک بازار برای کسب درآمد شما ساخته است. حال شما با غنیمت احصاء این فرصت می توانید با استفاده از تعلیم طراحی سایت یک مهارت پولساز را برای خویش کسب کرده اید. شما با استفاده درست از این مهارت به راحتی می توانید یک درآمد میلیونی برای خود کسب نمایید.

آموزش طراحی سایت

 

چرا باید از آموزش طراحی سایت کلیک سایت کاربرد کنم ؟
شما می توانید از آموزش های هر سایتی که آن را معتبر دیدید بهره‌گیری کنید اما مزایایی استفاده از تعلیم های سایت ما این است که شما مجموعه ما تعلیم های متعددی در مقوله تعلیم طراحی سایت دارد و به شما کمک می کند الی بهتر به منظور خویش کم و بیش شوید . دسته زیادی از آموزش ها ما به چهره رایگان در برگزیدن شما قرار می گیرد و شما می توانید از کیفیت و کاربردی بودن آن ها اطمینان حاصل نمایید . یکتا دیگر از مزایایی کلیک سایت داشتن Enamad یا همان نشانه اعتماد الکترونیک دو ستاره است که مایه می شود شما در موعد های که بیچارگی به پرداخت خرج ای دارید کاملا مطمئن باشید که یک پرداخت امن را دارید وآموزش طراحی سایتدر چهره بروز مشکل می توانید به راحتی پیگیر مبلغ واریز شده خود را اتمام دهید. پروژه محور بودن تعلیم های ما کمک زیاد زیادی در پیاده سازی بهتر موارد می کند و شما از استعمال هر نکته تعلیم به راحتی مطلع می شوید. این مزیت کمک زیاد زیاد به فهم مطلب و یادگیر جستار می کند. مجموعه کلیک سایت با داشتن مطالب آموزشی بسیار بسیار و سر فصل های گوناگون دست شما را برای گزینش مفتوح گذاشته است. نزدیک می نا مجموعه کلیک سایت را با سایت lynda که در پهنه تعلیم در خارج از کشور فعالیت می کند برابر دانست. البته سایت کلیک سایت به صورت تخصصی برروی تعلیم طراحی سایت و موارد تقریبا به آن تکاپو داریم.

آیا با استفاده از این تعلیم ها می توانم هر نوع سایتی را طراحی کنم ؟
بله شما با استفاده از آموزش های طراحی سایت هر سایتی را که مدنظرتان هست را طراحی و پیاده سازی نمایید. البته که داشتن خلاقیت و ذوق طراحی به شما کمک می کند تا به بهترین شکل از این چیرگی کسب درآمد کنید .

 

برای به کارگیری تعلیم های مختلف ما می توانید از طریق منو سایت اقدام کنید و یا برای دید تعلیم طراحی سایت از راه دکمه های زیر اقدام نمایید با پروا به بیچارگی خویش بر روی گرد از دکمه ها کلیک کنید.

اگر شما می خواهید، در مقوله طراحی سایت کار و جنبش کنید و یک طراح سایت شوید، اما نمی دانید از کجا آغاز کنید، بهتر است که بگوییم نترسید! آنقدرها هم مشکل به نظر نمی رسد، اما به سررسید و تلاش زیادی دربایستن دارد.



:: بازدید از این مطلب : 148
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

زیرمجموعه‌ی راهکارهای حافظه‌ای اینتل جزئیات جدیدی از نسل بعدی حافظه‌های NAND و نسل دوم حافظه‌های Optane منتشر کرد. نسل دوم آپتین از PCIe 4.0 پشتیبانی می‌کند و اطلاعات تکمیلی درباره‌ی آن‌ها در ماه ژوئن منتشر خواهد شد. راب کروک، مدیر زیرمجموعه‌ی حافظه‌های غیر فرّار اینتل موسوم به NSG، با انتشار این اخبار همچنین اعلام کرد که Keystone Harbor در سال جاری به بازار عرضه خواهد شد.

حافظه‌‌ی Keystone Harbor، نسل جدیدی از حافظه‌های SSD اینتل محسوب می‌شود که مجهز به حافظه‌ی QC LLC از نوع ۱۴۴ لایه‌ی 3D NAND است. اینتل همچنین در اخبار جدید اعلام کرد که تا سال ۲۰۲۱ تمامی SSDهای خود را با فناوری ۱۴۴ لایه تولید خواهد کرد. غول دنیای پردازنده در بخشی از اخبار خود ادعا کرد که فروش SSDهای QLC از مرز ۱۰ میلیون قطعه گذشته است. از اخبار دیگر می‌توان به ادامه‌ی روند توسعه‌ی حافظه‌های PLC (پنج بیت در هر سلول) اشاره کرد. اینتل همچنین اعلام کرد که حافظه‌های Alder Stream Optane SSD را در سال جاری به‌صورت تک‌پورت و در سال آینده به‌صورت دو پورت به بازار عرضه خواهد کرد.

اینتل Optane

حافظه‌های Alder Stream Optane SSD از نسل دوم 3D XPoint Media بهره می‌برند که مزایای متعددی را نسبت به نسل قبلی دارد. از مزایای مهم می‌توان به بهره‌مندی از چهار لایه، نسبت به تک لایه‌ی نسل قبل اشاره کرد. کنترلر ASIC جدید با فرمور جدید که با PCIe 4.0 هماهنگ خواهد بود، از مزایای دیگر نسل دوم هستند. کروک می‌گوید ساخت 3D XPoint نسل جدید در کارخانه‌ی ریو رانکو اینتل در نیومکزیکو انجام می‌شود.

اخبار قبلی ادعا می‌کردند که اینتل چند کارخانه با توانایی تولید تراشه‌های حافظه‌های 3D XPoint دارد و هنوز محل تولید و ظرفیت در هریک از کارخانه‌ها را تعیین نکرده است. غول پردازنده همچنین یک قرارداد تأمین تراشه با Micron هم دارد. نکته‌ی مهم دیگر اینکه هنوز ظرفیت درایوهای جدید مشخص نیست، اما می‌دانیم که درایوهای DC P4800X با پورت دوگانه، توانایی ارائه‌ی ظرفیت‌های ۳۷۵ گیگابایت، ۷۵۰ گیگابایت و ۱/۵ ترابایت را دارند. با محاسبه‌ای ساده می‌توان ادعا کرد که با دو برابر شدن لایه‌ها، ظرفیت نیز دوبرابر شود و شاهد حداکثر ظرفیت سه ترابایتی برای حافظه‌های آتی باشیم.

3D XPoint

اینتل ادعا می‌کند که حافظه‌های آپتین با افزایش تقاضای شدید ازسوی کسب‌وکارها روبه‌رو شده‌اند. کریستی من، مدیر ارشد اینتل در بخش حافظه‌های دائمی آپتین DC می‌گوید بیش از ۲۰۰ شرکت از شرکت‌های حاضر در فهرست فورچون ۵۰۰ از حافظه‌های آپتین بهره می‌برند. او در ادامه‌ی صحبت‌های خود توسعه‌ی نسل دوم 3D XPoiint DIMM را با کد نام Burlow Pass تأیید کرد. او همچنین اعلام کرد که اطلاعات تکمیلی پیرامون حافظه‌های مذکور در ماه ژوئن منتشر خواهد شد. ظرفیت نسل کنونی این نوع از حافظه‌ها، ۱۲۸ و ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایت است.

از اطلاعات ناامیدکننده در اخبار جدید اینتل می‌توان به عدم توسعه‌ی حافظه‌های آپتین برای درایوهای قابل حمل اشاره کرد. به‌هرحال احتمال معرفی یک حافظه‌ی یک ترابایتی DIMM در زمان معرفی نسل جدید وجود دارد. درنهایت اطلاعاتی که از سوی اینتل منتشر شد، آینده‌ی روشنی را برای محصولات این شرکت در بخش آپتین نشان می‌دهد.

 
 منبع: 


:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سلطه‌ی AMD بر بازار پردازنده روزبه‌روز بیشتر می‌شود. آخرین آمارها نشان می‌دهد تیم قرمز در بازار مونتاژ اختصاصی کامپیوترهای شخصی (DIY) در آسیا فرمان‌روایی می‌کند و فاصله‌ی زیادی با اینتل دارد. در بخشی از گزارش‌ها به سهم ۶۰ درصدی AMD در بازار کره‌ی جنوبی اشاره می‌شود که به‌مرور، سهم غول سنتی دنیای پردازنده را به چالش می‌کشد.

گزارش جدید از بازار پردازنده توسط گروه Tanawa Research منتشر شده است. این شرکت ادعا می‌کند که سهم AMD در بازار DIY PC رکورد جدیدی در بالاترین عدد تاریخی خود ثبت کرده است. آن‌ها اکنون ۶۰ درصد از بازار مذکور را در کره‌ی جنوبی در اختیار دارند. آمار دقیق، سهم پردازنده‌های رایزن را در بازار کره‌ی جنوبی ۶۰/۵۶ درصد بیان می‌کند که باتوجه به سهم حدودا ۵۰ درصدی آن‌ها در پایان سال ۲۰۱۹، رشد قابل‌توجهی را نشان می‌دهد. با شروع سال ۲۰۲۰، پردازنده‌های نسل سوم و دوم رایزن با تخفیف قابل‌توجهی به بازار عرضه شدند و خرده‌فروش‌ها نیز تخفیف جدیدی را روی آن‌ها اعمال کردند. همین روندها باعث شد تا کاربران با پردازنده‌هایی با ارزش عملکردی بسیار بالاتر نسبت به قیمت پرداختی، روبه‌رو شوند.

سهم AMD در بازار کره جنوبی

پردازنده‌های سری Ryzen 5 یکی از دلایل اصلی در موفقیت نسل سوم رایزن AMD در بازار کامپیوتر شخصی محسوب می‌شوند. این پردازنده‌ها، نسبت به رقبایشان یعنی Intel Core i5، ارزش افزوده و قدرت پردازشی بسیار بیشتری را به کاربر ارائه می‌کنند. رشد AMD در بازارها باعث شده است تا اینتل با کاهش فروش قابل‌توجهی در همه‌ی حوزه‌ها روبه‌رو شود. با ورود پردازنده‌های AMD Ryzen 3 به بازار که به‌زودی رخ خواهد داد، می‌توان سرنوشت مشابهی را برای پردازنده‌های Core i3 اینتل پیش‌بینی کرد.

کارشناسان پیش‌بینی می‌کنند که باوجود نزدیک بودن عرضه‌ی پردازنده‌های نسل دهمی اینتل، نمی‌توان انتظار تغییر چندانی را در وضعیت بازار DIY داشت. البته شاید سهم بازار تاحدودی به نفع اینتل تغییر کند، اما تغییر آن‌چنان محسوب و بزرگی نخواهد بود. به‌علاوه، فراموش نکنید که احتمالا در فصل سوم یا چهارم سال جاری، پردازنده‌های AMD Ryzen 4000 Vermeer مبتنی بر معماری Zen 3 به بازار عرضه خواهند شد که با کاهش بیشتر قیمت نسل‌های قبلی دوم و سوم همراه خواهد بود. درنتیجه مجددا می‌توان افزایش فروش پردازنده‌های قدیمی AMD را پیش‌بینی کرد.

AMD

بازار پردازنده‌های دسکتاپ، تنها بخشی نبود که افزایش شدید سهم AMD را تجربه کرد. حتی پردازنده‌های لپ‌تاپ AMD هم نسبت به فصل گذشته با افزایش تقاضا روبه‌رو شده‌اند. گزارش‌های جدید نشان می‌دهد تیم قرمز بالاترین آمار خود را در ۱۰ سال گذشته در کره‌ی جنوبی ثبت کرده است. اینتل همیشه سهم قابل‌توجهی از بازار لپ‌تاپ را در اختیار داشت تا اینکه AMD پردازنده‌های نسل سوم Ryzen 4000 Renoir را در دسته‌ی لپ‌تاپ به بازار عرضه کرد. پردازنده‌هایی که سطح بازدهی بسیار بالا را با کارایی و قدرت مثال‌زدنی و تعداد هسته‌ی بالا به کاربر ارائه می‌کنند.

سهم AMD در بازار پردازنده‌های حرفه‌ای به بیش از ۵۰ درصد رسیده است

سهم AMD از بازار پردازنده‌ی لپ‌تاپ تا ژانویه‌ی ۲۰۲۰، ۱۵ درصد گزارش می‌شد. گزارش‌های مال آوریل نشان می‌دهد که سهم تیم قرمز به ۲۲/۷۶ درصد افزایش یافته است. البته AMD می‌گوید سهم عمده‌ای از لپ‌تاپ‌های فروخته‌شده، مدل‌های پایین‌رده‌ی مجهز به نسل قبلی پردازنده‌ها یعنی Picasso Ryzen 3000 بوده‌اند. به‌هرحال نکته‌ی اصلی این بود که سهم AMD در بازار پردازنده‌ی لپ‌تاپ در فصل گذشته افزایش یافت و به بالاترین حد خود در ۱۰ سال گذشته رسید. با عرضه‌ی لپ‌تاپ‌های بیشتر مجهز به پردازنده‌های Ryzen 4000 به بازار می‌توان سهم ۲۵ تا ۳۰ درصدی را در آینده‌ی نزدیک برای AMD پیش‌بینی کرد.

 منبع: 

https://www.zoomit.ir/2020/5/10/348359/amd-ryzen-cpus-dominate-intel-core-cpus-diy-pc-asian-market/



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

یک ماه پیش، AMD پردازنده‌های مرکزی موبایلی جدیدی روانه‌ی بازار کرد تا میزان فروش کلی محصولات خود را افزایش دهد. گزارشی جدید نشان می‌دهد این شرکت کار روی نسخه‌ی ویژه‌ای از همان پردازنده‌ها را برای دسکتاپ آغاز کرده است. گفته می‌شود این پردازنده سری رنیور (Renoir) پردازنده‌ای آنلاک است و قدرت پردازشی زیادی دارد. 

رنیور را می‌توان جدیدترین محصول AMD به‌شمار آورد و نوعی پردازنده‌ی شتاب‌یافته (Accelerated Processing Unit موسوم‌به APU) است که از هشت هسته‌ی پردازشی ذن ۲ (Zen 2) به‌همراه هشت واحد پردازشی وگا (Vega) روی یک دای (Die) بهره می‌ببرد. ۸ واحد پردازشی وگا معادل ۵۱۲ واحد سایه‌زنی (شیدر) هستند. این نوع طراحی باعث می‌شود پردازنده‌ی شتاب‌یافته‌ی رنیور از دیگر پردازنده‌های جدید سری رایزن گران‌تر باشد. بااین‌حال، تراشه‌ی رنیور ‌کم‌مصرف‌تر است و تولیدکنندگان لپ‌تاپ به استفاده از آن تمایل زیادی نشان می‌دهند.

پردازنده‌های شتاب‌یافته‌ی سری رنیور بسیار متنوع است و در بین آن‌ها، پردازنده‌ای با چهار هسته‌ و چهار ترد و فرکانس پردازشی تقویت‌شده‌ی ۳/۷ گیگاهرتز به‌چشم می‌خورد. قوی‌ترین مدل این خانواده هشت هسته و شانزده ترد دارد که فرکانس پردازشی آن در حالت تقویت‌شده به ۴/۲ گیگاهرتز می‌رسد. بااین‌حال، چنین پردازنده‌ای گرمای زیادی تولید می‌کند و بسیار هم پرمصرف‌ است. فرم‌فاکتور کلی لپ‌تاپ‌ها باعث می‌شود سیستم خنک‌کننده‌ی این محصولات با محدودیت‌هایی مواجه باشد. به‌همین‌دلیل، نمی‌توان از پردازنده‌ی شتاب‌یافته‌ی قدرتمند هشت‌هسته‌ای یادشده در لپ‌تاپ‌ها استفاده کرد. 

ظاهرا AMD برنامه‌های ویژه‌ای برای پردازنده‌های لپ‌تاپ دارد. به‌تازگی یکی از پردازنده‌های خانواده‌ی رنیور با کدنامی خاص در دیتابیس بنچمارک Userbenchmark فاش شده است. با نگاهی به کدنام پردازنده‌ی شتاب‌یافته‌ی جدید، متوجه می‌شویم این پردازنده AMD باید بتواند در حالت عادی با فرکانس سه گیگاهرتز و در حالت تقویت‌شده با فرکانس چهار گیگاهرتز فعالیت کند. اطلاعات دیتابیس Userbenchmark نشان می‌دهد پردازنده‌ی یادشده موفق شده به فرکانس‌های مذکور دست یابد.

آن‌طور که آمار نشان می‌دهند، نتایج‌ به‌دست‌آمده‌ی پردازنده‌ی جدید سری رنیور ۵ درصد بهتر از نتایج به‌دست‌آمده‌ی پردازنده‌ی 4800H در حالت عادی است. در نظر داشته باشید 4800H امروزه قدرتمندترین پردازنده‌ی موبایلی خانواده‌ی رنیور شناخته می‌شود. این حقیقت را نباید فراموش کنید که پردازنده‌ی جدید رنیور فعلا در مراحل اولیه‌ی تولید است. بر‌همین‌اساس احتمال می‌دهیم به‌طورکلی تراشه‌ی جدید رنیور از مدل‌های پیشین این خانواده اندکی ضعیف‌تر باشد.

یکی از افشاگران حوزه‌ی سخت‌افزار با نام کاربری Rogame، به‌تازگی در توییتی جدید نوشته است:

AMD آزمایش روی دو تراشه‌ی دسکتاپ سری رنیور را آغاز کرده است. تراشه‌ی اول پردازنده‌ای مرکزی با فرکانس ۳/۵ گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی مجتمع (iGPU) با فرکانس ۱،۷۵۰ مگاهرتز و تراشه‌ی دوم پردازنده‌ای مرکزی با فرکانس ۳ گیگاهرتز و پردازنده‌ی گرافیکی مجتمع با فرکانس ۱،۷۵۰ مگاهرتز است. براساس اطلاعات دیتابیس Userbenchmark، تراشه‌ی دوم به هشت هسته‌ی پردازشی مجهز شده است. بااین‌حال، اعتقاد دارم تراشه‌ی اول نیز هشت هسته دارد.

بنچمارک را نمی‌توان معیار نهایی برای عملکرد کلی پردازند‌‌ه‌ها به‌حساب آورد. باوجوداین، بررسی‌ها نشان می‌دهد تراشه‌ی جدید رنیور توانسته است در Userbenchmark عملکردی بهتر از 3400G از خود برجای بگذارد و به‌ازای هر هسته، ۲۰ درصد عملکرد بهتری داشته باشد. ناگفته نماند 3400G یکی از پردازنده‌های شتا‌ب‌یافته‌ی فعلی دسکتاپ سری رایزن است. 3400G، تنها چهار هسته دارد؛ درحالی‌که تراشه‌ی جدید هشت هسته؛ بنابراین، منطقی است پردازنده‌‌ای کاملا آنلاک بتواند عملکرد بهتری از مدل‌های قدیمی‌تر از خود نشان دهد.

دکتر لیزا سو، مدیرعامل AMD، ‌هنگام رونمایی تراشه‌های موبایلی سری رنیور گفته بود:

هسته‌های گرافیکی تراشه‌های موبایلی سری رنیور را بسیار بهینه کرده‌ایم. عملکرد این هسته‌های گرافیکی درمقایسه‌با نسل قبل ۵۹ درصد بهتر است.

تولید پردازنده‌ای شتاب‌یافته‌ی قدرتمند با هشت هسته‌ی پردازشی اتفاقی معمولی نیست. پردازنده‌های شتاب‌یافته معمولا مقرون‌به‌صرفه‌تر از ترکیب جداگانه پردازنده‌ی مرکزی (CPU) و پردازنده‌ی گرافیکی (GPU) است؛ بااین‌حال، بهره‌مندی پردازنده‌‌ای شتاب‌یافته از هشت هسته اتفاق جدیدی به‌حساب می‌آید. این نوع پردازنده می‌تواند جواب‌گوی نیاز کاربران دسکتاپ نیز باشد. باوجوداین، پردازنده‌ی گرافیکی به‌کاررفته در APUها در عین شایستگی‌اش بازی‌های گرافیکی قدرتمند را نمی‌تواند پردازش کند و رندر بگیرد.

 منبع: 

https://www.zoomit.ir/2020/5/10/348366/amd-renior-apu-8-core-desktop/



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 23 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

با توجه به تعداد کاربران و قابلیت های جدید برای بازاریابی در اینستاگرام که از بهترین و احتمالاً جذاب ترین قابلیت جدید اینستاگرام میتوان توزیع زنده همچنین بازرگانی سازی صفحه اینستاگرام را نام برد ، این امر مایه شده لغایت فضای احسان برای رقابت در بازاریابی شبکه های اجتماعی ایجاد شود.

پخش زنده اینستاگرام


بعد از راه‌اندازی دسته استوری و استقبال کم‌نظیر کاربران از آن، اینستاگرام ویژگی زیاد جذاب دیگری را تحت عنوان Live Storiess و به‌صورت آزمایشی برای کاربران آمریکایی به هستی آورد که بدست آن کاربر می‌توانست به‌صورت زنده، از خویش ویدیو تهیه کند و در آن با فالوورهای خویش صحبت کند. این ویژگی از همان ابتدای شناسایی سروصدای زیادی به پا کرد و به‌جرئت می‌توان کاربرد آن را ده‌ها مساوی اغلب از استوری‌های ساده دانست. ضبط و توزیع ویدیوی زنده هرگز به این آسانی نبوده است و از همین رو کاربران بسیاری در سرتاسر جهان منتظر همگانی شدن این ویژگی بودند.سرانجام اینستاگرام به‌طور رسمی اعلام کرد که خاصیت Live Storiesبازاریابی در اینستاگراماز حالت انحصار و آزمایشی خارج شده و هم‌اکنون به‌صورت تقسیم بخش در نقاط دنیا در حال فعال شدن است. این ویژگی امروز برای بسیاری از کاربران ایرانی هم‌اکنون این کاربران توانا خواهند بود تنها با یک لمس، آغاز به ضبط و انتشار Live Stories از خویش کنند و به‌صورت زنده برای فالوورهای خویش ویدیو پخش کنند. این خاصیت برای کاربران و به‌خصوص کسان مشهور می‌تواند زیاد مفید و جذاب باشد.

برای نمونه یک بازیگر می‌تواند با تعیین وقت قبلی، در ساعتی ویژه اقدام به پخش ویدیوی زنده کند و علاوه بر گفتگو با طرفدارانش، به‌صورت هم‌زمان کامنت‌ها را نیز تماشا و پاسخ دهد. یا یک خواننده می‌تواند در زمان کنسرتش، برای آن بخش از هوادارانی که کامیاب به حضور در کنسرت نشده‌اند، به‌صورت افتخاری چند دقیقه‌ای را به شکل زنده پخش کند.

پس این ویژگی میتونه خیلی جذاب و کارآمد باشه چه برای یه کاربر شناخته شده چه برای یک تجارت .

حال به ویژگی های پخش زنده اینستاگرام از دید بازاریابی نگاه نماییم که چه نکاتی رعایت کنیم لغایت بتوانیم از این قابلیت بهترین استفاده را بکنیم.

۱) جلسه پرسش و پاسخ
یکی از تعاملی‌ترین راه‌ها برای بستگی با مخاطبین اجابت به پرسش‌های آنها است حال آنکه با استفاده از پخش زنده مخاطب می‌تواند ارتباط بیشتری با صفحه شما پایدار کند. با به کارگیری آن تعامل بیننده با صفحه شما بیشتر می‌شود زیرا که راحت‌تر با برند شما و کارکنان برند شما آشنا می‌شود. رویهمرفته می‌توان گفت با استفاده از این روش و پیوستگی دادن آن مخاطبان بستگی زیاد قوی با برند شما برپا خواهند کرد زیرا که برند شما را به عنوان برند در لحظه پاسخگو خواهند شناخت.

۲) رونمایی محصول جدید
با استفاده از توزیع زنده اینستاگرام می‌توان رونمایی فرآورده جدید برند را پوشش داد و سریعا کل از تازه ها شما مطلع شوند و در زمانی کوتاهی مخاطبان بتوانند با شما بستگی استوار کنند. به عنوان نمونه می‌توان به کمپانی نیسان اشاره کرد که شناسایی احد از پسینیان محصولات خویش را به صورت توزیع زنده اتمام داد.

۳) شناسایی پشت صحنه برند
از سررسید شناسایی استوری، بسیاری از برندها آغاز به استفاده از آن با استفاده از داستان‌های گوناگون جهت شناسایی پشت صحنه برند خویش کردند. پخش زنده یگانه سایر از راه‌هایی خواهد بود که بتوانید با به کارگیری آن پشت صحنه برند خود را به بهانه‌هایی همچون زایش کارکنان معرفی کنید. البته اغلب در رابطه با این موضوع که چگونه بتوانیم از استوری هایی که به چهره زنده نیستند نیز درآمدزایی و بازاریابی کنیم.

۴) اعلام همکاری
در صورتی‌که برند شما به تازگی با برند دیگر قرارداد شراکت و یا مشارکت منعقد می‌کند شاید که می‌توان تازه این مشارکت را به صورت پخش زنده به اطلاع مخاطبان‌تان برسانید.

و موارد دیگه از قبیل برگزاری وبینار یا سمینار هایی که کمپانی ها برگزار کننده های آن هستند یا این که به صورت مهمان سخنران هستید یا فراخوانی هایی از قبیل حضور در نمایشگاه و مواردی از قبیل برگزاری مسابقه برپایی بازاریابی هایی انگیزشی طیق خواسته خود و انگیزش کاربر، و بازاریابی هایی که میتوان کاربران عادی را به عنوان یک بازاریاب آفلاین در سیستم بازاریابی خویش معرفی کرد و کاربران اغلب از این مکان برای بازاریابی شما کاربرد کنند.

تعامل اغلب و بستگی بهتر با کاربران که میتوانند بهترین مشتری ها شما باشند را از دست ندهید هوشیار باشید و با کیفیت ویدیو هایی از خویش منتشر کنید چه به چهره آنلاین یا پخش زنده اینستاگرام چه به صورت ویدیو مارکتینگ که میتوانید با برگزاری ویدیو هایی اغلب ویرال مارکتینگ کنید با سبکی متفاوت تر از بقیه اغلب دیده شوید اصلا از این موضوع نترسید به اطمینان میتوانم بگم بهترین نتیجه را خواهید گرفت.

مقاله ای با جستار : ویدیو مارکتینگ و یا بازاریابی ویدیویی چیست؟ می‌تواند به شما کمک کند

چگونه از استوری‌های اینستاگرام برای بازاریابی بهره‌گیری کنیم؟


در این بحث سعی داریم به دسته استوری پنج سوداگری در اینستاگرام نگاهی داشته باشیم و روش‌های آن‌ها در به کارگیری استوری را بررسی کنیم لغایت به این ترتیب با تولید محتوای مشابه در بخش استوری اینستاگرام، هوشمندانه‌تر از گذشته عمل نماییم و بازاریابی شبکه های اجتماعی بهتری داشته باشیم.

۱. «یک روز از زندگی» کسب و کار خود را پرتو دهید
شما می‌توانید در بخش استوری اینستاگرام، هم از عکس‌های معمولی و هم از ویدئو بهره‌گیری کنید. ویدئو‌هایی که در استوری منتشر می‌کنید لازم نیست خیلی ویژه باشند و یا حرفه‌ای ساخته شده باشند. در واقع ویدئوهای شما در تقسیم استوری می‌توانند به شکلی مناسب، اتفاقات روزمره که در سوداگری شما رخ می‌دهند را بازگو کنند.

برای نمونه رستوران Union Fare در شهر نیویورک، از استوری اینستاگرام برای به اشتراک‌گذاری ویدئو از اتفاقاتی که هر روزه در رستوران رخ می‌دهد کاربرد می‌کند. برای این ویدئوها حتی نیاز نیست از کپشن‌های رسمی کاربرد کنید و می‌توانید به شکل خودمانی‌تر استوری‌های خویش را پست کنید. این استوری‌های ویدئویی، به دنبال‌کنندگان این حساب کاربری پروانه می‌دهد با فضای رستوران اغلب آشنا شوند. در ضمن به چهره یومیه تصاویری از غذاهای جذاب منوی این رستوران را می‌توانند ببینند. حال انگاشت کنید یک بیینده که اتفاقا ناهار یا شام نخورده هم این استوری‌ها را ببیند



:: بازدید از این مطلب : 137
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

یکی از بزرگ‌ترین اپراتورهای تلفن همراه در کشور، همراه اول نام دارد که تمامی نقاط کشور را پوشش می‌دهد. همراه اول، برای راحتی کار مشترکان خود در خرید بسته‌های اینترنتی، پرداخت قبوض و موارد دیگر نرم‌افزاری کاربردی به نام اپلیکیشن همراه من را عرضه کرده است که در ادامه می‌خواهیم بخشی از ویژگی‌های آن را بررسی کنیم. با زومیت همراه شوید.


همراه من چیست؟

شرکت همراه اول که نخستین و بزرگ‌ترین اپراتور شبکه تلفن همراه و اینترنت پرسرعت در ایران محسوب می‌شود، برای مشترکان سیم‌کارت دائمی و اعتباری خود اپلیکیشن همراه اول را معرفی کرد تا کاربران در سریع‌ترین و ساده‌ترین روش ممکن، امکان پرداخت قبوض را به‌صورت غیرحضوری داشته باشند.

اپلیکیشن همراه من برای سیستم‌عامل اندروید و iOS عرضه شده است تا کاربران امکان استفاده از آن را در گوشی‌های مبتنی بر اندروید یا آیفون‌های اپل برخوردار شوند.


روش فعال‌سازی اپلیکیشن همراه من

پس از دریافت اپلیکیشن و نصب آن، با ورود به اپلیکیشن به صفحه‌ای ارجاع داده می‌شوید که باید رمز عبور و شماره همراه خود را وارد کنید. درصورتی‌که برای اولین بار با اپلیکیشن همراه من کار می‌کنید، ابتدا باید ثبت‌نام کنید.

انتخاب گزینه ثبت‌نام، شما را به صفحه‌ای ارجاع می‌دهد که باید شماره همراه اولتان را وارد کنید. پس از وارد کردن شماره همراه، پیامکی حاوی کد فعال‌سازی برایتان ارسال خواهد شد که پس از وارد کردن کد، امکان ساخت گذرواژه برایتان فراهم می‌شود. با این حساب، از پس با ورود شماره همراه و گذرواژه‌ای که ساخته‌اید، به اپلیکیشن همراه من وارد خواهید شد.


رمز دوم چیست و چه کاربردی دارد؟

در اپلیکیشن همراه من امکانات به دو دسته تقسیم می‌شوند؛ امکاناتی که پس از ثبت‌نام در دسترس کاربر قرار می‌گیرد و امکاناتی نیز که دسترسی به آن‌ها به رمز دوم نیاز دارد. خدماتی که پس از دریافت رمز دوم می‌توان به آن‌ها دسترسی داشت، به شرح زیر هستند:

  • انتقال اعتبار
  • مشاهده مشخصات مشترک
  • قطع و وصل خط تلفن همراه
  • مشاهده پین کد و PUK
  • مشاهده کامل ریز مکالمات
  • مشاهده مشخصات کاربر

برای دریافت رمز دوم از منوی موجود در بالا، سمت چپ، که آیکونی شبیه به آدمک دارد، گزینه رمز دوم را انتخاب کنید. در صفحه بازشده، امکان فعال‌سازی رمز دوم مشاهده می‌شود که با انتخاب آن، می‌توانید فرآیند فعال‌سازی رمز دوم را شروع کنید.


رمز عبور همراه من را فراموش کردم، چگونه آن را بازیابی کنم؟

با مراجعه به اپلیکیشن همراه من، درصفحه اصلی امکان ورود شماره همراه و رمز عبور وجود دارد. درصورتی‌که رمز همراه من در گوشی آیفون یا گوشی‌های اندرویدی را فراموش کرده باشید، از گزینه رمز عبور را فراموش کرده‌ام استفاده کنید. با انتخاب این گزینه، ابتدا شماره همراه اول خود را وارد کرده و سپس کد فعال‌سازی دریافتی از پیامک ارسال‌شده را وارد کنید.

حال صفحه‌ای برایتان باز می‌شود که باید رمز جدیدتان را دو بار وارد کنید. برای انتخاب رمز بهتر است از حروف انگلیسی بزرگ و کوچک به همراه اعداد استفاده کنید تا ضریب امنیت گذرواژه جدید افزایش یابد.


امکانات اپلیکیشن همراه من

درصفحه اصلی می‌توان مقدار باقیمانده از حجم بسته‌های خریداری‌شده، بسته‌های پیامکی و بسته‌های مکالمه را مشاهده کرد. علاوه بر آن امتیاز باشگاه فیروزه‌ای به نمایش گذاشته می‌شود.

درصورتی‌که خط اعتباری داشته باشید میزان شارژ باقیمانده و درصورتی‌که خط دائم داشته باشید، میزان مصرف میان دوره‌ای نشان داده می‌شود.

قسمت شارژ من

قسمت شارژ من برای سیم‌کارت‌های اعتباری شامل ۷ بخش می‌شود:

  • مشاهده موجودی: مقدار اعتبار را نشان می‌دهد.
  • شارژ: شامل دو بخش خرید و تاریخچه می‌شود که می‌توان به مبلغ دلخواه، اعتبار سیم‌کارت را شارژ کرد و در قسمت تاریخچه نیز تعداد کل شارژهای صورت گرفته را مشاهده کرد.
  • انتقال اعتبار: در این قسمت می‌توان با استفاده از رمز دوم به شماره تلفن همراه اول دیگری اعتبار انتقال داد.
  • ریز مکالمات: شامل دو گزینه گزارش کامل و خلاصه کارکرد می‌شود که بازه زمانی و نحوه مصرف اینترنت را مشاهده کنید.
  • کیف پول جیرینگ: امکان استفاده از خدمات مالی و پرداخت در بستر تلفن همراه را به کاربران همراه من می‌دهد.
  • خروج از لیست سیاه: برای خارج ساختن شماره همراه اول از فهرست سیاه.
  • چتر اضطراری: شامل دو بخش درخواست تماس و درخواست شارژ می‌شود. در این قسمت می‌توانید از سایر مشترکان همراه اول درخواست تماس یا شارژ را داشته باشید.
 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 15 ارديبهشت 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

عبدالرضا رحمانی فضلی، وزیر کشور، اعلام کرد طرح فاصله‌گذاری اجتماعی که وزارت بهداشت به ستاد مقابله با کرونا ارائه کرده بود، با حضور تمام ۲۵ دستگاه‌ اجرایی مرتبط تصویب شد. وی تصریح کرد:

اساس این طرح مبتنی‌بر مشارکت و همکاری مردم است و طبق آن، مراکز پرتجمع و متراکم در شهرها ازجمله بوستان‌ها و پارک‌ها و فروشگاه‌های بزرگ در کل کشور تعطیل خواهند بود. همچنین همه‌ی فروشگاه‌های تأمین‌کننده‌ی کالاها و مایحتاج عمومی مردم شبانه‌روز فعال خواهند بود.

علی ربیعی، سخن‌گوی دولت، درباره‌ی این طرح می‌گوید:

امروز با دستور رئیس‌جمهوری، دولت و اداره‌ها و فعالیت‌های اقتصادی مگر در موارد خاص و حساس تا ۱۵ فروردین تعطیل اعلام می‌شود که فهرست آن را وزارت بهداشت ارائه کرده است و با همکاری وزیر صمت اعلام خواهد شد.

ربیعی یادآور شد با تصمیمات گرفته‌شده در ستاد، کمترین میزان کارکنان در اداره‌ها حضور خواهند داشت و برخی از آن‌ها نیز به‌شکل دورکاری است و بدین‌ترتیب، اقتصاد کشور به‌هیچ‌وجه آسیب نخواهد دید.

به‌گفته‌ی وزیر بهداشت، ایران توانسته موج اول بیماری را کنترل کند و بر آن مسلط شود و در برخی از شهرها، ورودی و خروجی بیماران به تعادل رسیده است. وی می‌گوید تخت‌های خالی هم داریم و این نشان می‌دهد موج اول این بیماری را کنترل کرده‌ایم. بااین‌حال، ممکن است با بازگشت مسافران نوروزی، موج دوم بیماری کووید ۱۹ را در کشور شاهد باشیم. طبق اعلام علی حیدری‌نجات، سرپرست سازمان جوانان جمعیت هلال‌احمر، از ابتدای اجرای طرح غربالگری از میان حدودا ۱۱ میلیون نفر، تاکنون ۸ هزار نفر مشکوک به کرونا در ورودی‌های شهری ۱۳ استان شناسایی شده‌اند.

دکتر زالی، فرمانده‌ی عملیات مدیریت کرونا در تهران، نیز می‌گوید بیشترین مسافرانی که در این ایام در کشور جابه‌جا شدند، از استان تهران بودند و مقاصد سفر آن‌ها به همه‌ی استان‌ها اعم از آلوده یا غیرآلوده بوده است. درحالی‌که قرار بود این سخت‌گیری از ۲۴ اسفند برای ترددها اجرا شود، درنهایت با ابلاغ رئیس‌جمهور، از فردا سفرهای جدید و خروج از شهرها ممنوع خواهد بود. سخن‌گوی دولت می‌گوید آیین‌نامه‌ی اینکه چه کسانی برای چه کارهایی می‌توانند از شهرهایشان خارج شوند، در وزارت کشور تصویب و ابلاغ خواهد شد. به‌گفته‌ی وی، آمار نشان می‌دهد در جایی که سفر انجام شده، موج جدیدی از بیماری اتفاق افتاده است.

ربیعی می‌گوید توصیه می‌کنیم مسافران بازگشت خود را طوری تنظیم کنند که به روزهای آخر نرسد و این موضوع موجب تجمع نشود. او اعتقاد دارد این تصمیم سخت‌گیرانه و ممکن است تعدادی از مردم را ناراضی کند؛ اما دولت ناچار است برای سلامت مردم و حفظ جان آن‌ها تصمیمات سخت‌گیرانه بگیرد و قوه‌ی قضاییه تخلف از این دستور را بررسی می‌کند و جرایم خاص تخلف را مدنظر قرار می‌دهد و نیروی انتظامی هم دراین‌زمینه پیشگیری و اقدام خواهد کرد. در‌عین‌حال، ربیعی تأکید می‌کند:

مسافران خروجی به‌سمت تهران دیگر نباید شهر‌به‌شهر مسیرها را طی کنند. این تصمیمی است که قطعا باید اجرا شود و باید از بزرگراه‌ها و کمربندی‌ها عبور کنند. در خروجی شهرها، مسافران کنترل می‌شوند و با ایجاد آمادگی وزارت بهداشت و هلال‌احمر، به مسافران باید برگه‌های سلامت داده شود تا در مسیر بازگشت بتوانند حرکت کنند.

به‌گفته‌ی رئیس پلیس راه راهور ناجا، مدت اجرای محدودیت‌های تردد برای جلوگیری از شیوع بیماری کرونا فعلا تا ۲۱ فروردین ۹۹ است و در صورت تمدید اعلام می‌شود.

از دیگر تصمیمات دولت، تعطیلی مراکز تفریحی بود. ربیعی گفت:

در جلسه‌ی امروز ستاد گزارش شد تجمع‌ها و حضورها در پارک‌ها وجود دارد و عده‌ای روال عادی دوردور خود را می‌کنند که حتما تصمیمات سخت‌گیرانه دراین‌زمینه اتخاذ خواهد شد و امسال به‌طورقطع سیزده بدر سال‌ قبل را نخواهیم داشت و تجمع در تمام مراکز ممنوع است و از آن جلوگیری خواهد شد. اگر به همین شکل ترددهای غیرضروری در سطح شهر انجام شود، حتما تصمیمات سختگیرانه و جدی‌تری اتخاذ خواهیم کرد.

سخن‌گوی دولت درباره‌ی غربالگری مسافران گفت با تمهیدات وزارت ارتباطات، حرکت این افراد شناسایی می‌شود که به کجاها می‌روند. همچنین، امروز ابلاغ شد افراد مشکوک یا مبتلا به کرونا اعمال قانون و قرنطینه خواهند شد. درصورت شدیدنبودن بیماری آن‌ها این قرنطینه در منزل یا نقاهتگاه‌های وزارت بهداشت و درمان خواهد بود که باید ۱۵ روز خود را به‌صورت قرنطینه سپری کنند.

غلام‌حسین محمدی، رئیس مرکز ارتباطات شهرداری تهران، هم در حساب توییتری خود از تعطیلی تمام بوستان‌های شهر تهران خبر داد. وی نوشت:

در‌های ورود و پارکینگ کلیه‌ی بوستان‌های محصور بسته خواهد شد و در مابقی، نگهبانان و یگان حفاظت ⁧‫شهرداری‬⁩ با همکاری شهروندان تاحدممکن از ورود ممانعت می‌کنند.

وی همچنین با بیان اینکه تعداد مسافران مترو به یک هجدهم زمان طبیعی کاهش یافته است، از تعطیلی مترو هشتگرد و کاهش ساعت خدمت‌رسانی در تهران خبر داد.

تاریخ انتشار : دو شنبه 15 ارديبهشت 1399 | نظرات ()