نوشته شده توسط : ساحل

با گسترش اینترنت و فضاهای مجازی، فروشگاه‌های اینترنتی و کسب‌و‌کارهای جدید و سودآور نیز توسعه پیدا کرده‌اند و به این ترتیب می‌توانند بیشتر از پیش خود را به جهان معرفی کنند.

 

سلب‌ مسئولیت: تحریریه‌ی زومیت در تهیه‌ این محتوای تبلیغاتی نقش نداشته و مسئولیتی در قبال صحت آن ندارد.

جالب است بدانید، یکی از ثروتمند‌ترین افراد جهان، «جف بزوس»، صاحب فروشگاه اینترنتی معروف آمازون استاینکه چگونه یک فروشگاه اینترنتی راه‌اندازی کنیم و از طریق آن بتوانیم به سود کلان دست پیدا کنیم، موضوعی اثبات شده در تمام جهان است.

افراد زیادی با طراحی و ساخت فروشگاه اینترنتی، در ۱۰ سال اخیر توانسته‌اند برای عرضه محصولات‌شان، از محدوده شهر و کشور خود فراتر رفته و با استفاده از امکانات فضای آنلاین، بازار خود را گسترش دهند و به تمام دنیا معرفی کنند.

بنابراین کسب درآمد از طریق اینترنت، کار دشواری نیست. رسیدن به درآمد کلان نیز از این راه، به‌سادگی امکان‌پذیر است. فقط کافی است چشم‌انداز کسب‌و‌کار خود را وسیع‌تر در نظر بگیریم 

هدف ساخت و راه‌اندازی یک فروشگاه اینترنتی، بسیار بزرگ‌تر از یک فروشگاه سنتی در خیابان چندم یک محله معمولی یا حتی پیشرفته است، فروشگاهی که بتوانیم در آن فروشی به وسعت تمام دنیا داشته باشیم. در این مقاله گام به گام با آموزش طراحی و ساخت فروشگاه اینترنتی، همراه باشید...

 مزایای طراحی و ساخت فروشگاه اینترنتی

طراحی و راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی، روشی مطمئن و کارساز برای افزایش مشتری، افزایش فروش و در نتیجه داشتن درآمد بالاتر خواهد بود.

فرقی ندارد که تجارت بزرگی داشته باشید یا به‌تازگی یک کسب‌و‌کار خانگی و کوچک راه انداخته باشید؛ با آگاهی از مزایای داشتن فروشگاه آنلاین و فروش اینترنتی، حتماً ترغیب خواهید شد تا با ایجاد سایت فروشگاهی، کسب‌و‌کار آنلاین خود را راه‌اندازی کنید. در ادامه به بررسی برخی از مزایایی فروشگاه اینترنتی می‌پردازیم؛

۱. افزایش اعتبار کسب‌و‌کار

اگر قصد راه‌اندازی کسب‌و‌کار جدیدی دارید، برای پیشبرد اصولی کارها لازم است ابتدا به ایجاد وب‌سایت فکر کنید. راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی علاوه بر جذب مشتریان و کاربران جدید، سبب برندسازی و افزایش اعتبار کسب‌و‌کار شما نیز خواهد شد.

شک نکنید، داشتن اعتبار در بازار می‌تواند باعث رشد موقعیت و افزایش فروش شما شود. واضح است، که بدون داشتن اعتبار لازم برای توسعه یک کسب‌و‌کار، موفقیت زیادی حاصل نخواهد شد.

در دنیای امروز، اینترنت، فضای مجازی و تبلیغات، تأثیرات قابل توجهی بر کسب و کارها دارند. بسیاری از صاحبان کسب و کارهای گوناگون، بدون داشتن فعالیت زیاد در بازار و تنها با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی، توانسته‌اند زندگی خود را متحول کنند.

در مقابل، برخی افراد نیز با وجود سال‌ها فعالیت در بازار سنتی، با داشتن تفکری بسته و ترس از ورود به فضای فروش اینترنتی، نتوانسته‌اند بیش‌ازپیش کسب‌و‌کار خود را توسعه دهند.

زمانی‌که شما با جلب نظر مشتریان و ارائه خدمات مناسب، بتوانید نظرات کاربران و مشتریان خود را جلب کنید، در نتیجه می‌توانید اعتبار خوبی را در مدت زمانی کم به دست آورید. چنین اعتباری می‌تواند آینده کاری شما را تضمین کند.

۲. کاهش هزینه‌های نیروی انسانی

یکی از مزایای مهم فروشگاه اینترنتی برای صاحبان کسب‌و‌کار، کاهش نیروی انسانی است. شما برای ثبت سفارش یا ارائه توضیحات به مشتریان در فروشگاه‌های سنتی، به نیروی انسانی نیاز دارید، اما در فروشگاه اینترنتی، می‌توانید همه مراحل فروش شامل، ثبت سفارش، پرداخت، ردیابی و ارسال کالاها را به‌تنهایی مدیریت کنید.

با ساخت فروشگاه اینترنتی حتی در هزینه‌های مربوط به بازاریابی محصولات و خدمات نیز صرفه‌جویی خواهد شد. به این ترتیب، در آینده با رشد و توسعه کسب و کارتان، می‌توانید اقدام به جذب نیروی بیشتر کنید.

فروشگاه دیجی کالا،‌ نمونه بارز اثبات موفقیت فروشگاه‌های اینترنتی، نسبت به فروشگاه‌های سنتی است. این فروشگاه به‌عنوان مرجعی در زمینه معرفی و فروش دوربین‌های دیجیتال کار خود را آغاز کرد، اما پس از کسب موفقیت‌های اولیه و در نهایت جذب سرمایه‌گذار، توانست به‌عنوان بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران شناخته شود.

برای دستیابی به موفقیت در یک کسب‌و‌کار اینترنتی، داشتن نقشه راه و پشتکار زیاد بسیار ضروری است. چراکه یک نقشه راه صحیح به شما نشان می‌دهد که چگونه وارد دنیای تجارت آنلاین شوید و داشتن پشتکار، سبب خواهد شد تا با روبه‌رو شدن با مشکلات بازار، عقب نشینی نکنید و به توسعه پایدار کسب‌و‌کار خود فکر کنید.

با استفاده از فروشگاه‌ساز پرتال می‌توانید فروشگاه اختصاصی خود را در مدت زمان بسیار کوتاهی راه‌اندازی کنید و جالب است بدانید برای این کار به هیچ اطلاعات و دانش تخصصی در رابطه با طراحی و برنامه‌نویسی نیاز نخواهید داشت.

۳. افزایش مشتری با از بین رفتن فاصله‌ها

از دیگر مزایای ساخت فروشگاه اینترنتی، از بین رفتن فاصله‌ها و در نتیجه افزایش مشتریان است. به این معنا که با راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی، دیگر محدود به منطقه و شهری خاص نشده و فروشی سراسری خواهید داشت.

حتی می‌توانید هدف‌گذاری‌ گسترده‌ای برای جذب مشتری جدید و آینده کاری خود داشته باشید و در اینترنت و فضای مجازی برای معرفی فروشگاه و محصولات خود برنامه‌ریزی کنید.

به‌عنوان مثال، اگر تصمیم به راه‌اندازی فروشگاه در مرکز یک شهر بزرگ داشته باشید، قطعا با هزینه‌های تبلیغاتی بسیار گزاف، می‌توانید نظر افراد زیادی را به خود جلب کنید. اما آیا می‌دانید، با هزینه‌ خیلی کمتر از این می‌توانید فروشگاه آنلاین خود را تبلیغ کرده و مشتریان زیادی را جذب کنید؟!

در حقیقت شما با ساخت فروشگاه اینترنتی و استفاده از روش‌های مناسب و مؤثر تبلیغاتی، می‌توانید گام بسیار موثری در زمینه افزایش تعداد مشتریان و در نتیجه افزایش درآمد به دست آورید. اگر فروشگاه شما بتواند، اعتماد کاربران فضای مجازی را به خود جلب کند و عملکرد مناسبی داشته باشد، سودده نیز خواهد بود.

اگر در معرفی و توضیحات مربوط به محصولات فروشگاه اینترنتی، اصول سئو رعایت شود و تبلیغات سازماندهی شده روی محصولات صورت گیرد، مطمئناً فروش اینترنتی خوبی خواهیم داشت و همین موضوع می‌تواند تأثیر زیادی بر تضمین آینده کاری ما داشته باشد.

اگر تا به حال، برای راه‌اندازی کسب‌و‌کار جدیدی اقدام نکرده‌اید؛ بهتر است، درباره محصولاتی که قصد فروش آن‌ها را دارید، تحقیق کرده و اطلاعات کافی درباره بازار محصولات به‌دست آورید. مثلا می‌توانید کلمات کلیدی مرتبط با محصولات موردنظرتان را جست‌وجو و میزان محبوبیت آن‌ها را بررسی کنید.

همیشه به یاد داشته باشید اگر بدون تحقیق و اطلاعات اولیه درباره محصولاتی که قصد فروش آن‌ها را دارید اقدام به راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی کنید؛ تنها زمان، انرژی و سرمایه خود را هدر داده‌اید. اما در مقابل، با تلاش، تحقیق و صبر می‌توانید به پیروزی بزرگی دست یابید.

منبع : https://www.zoomit.ir/2019/8/10/339040/portal-launch-online-store/



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

هدف در فروشگاه آنلاین:
همه می دانیم که در یک فروشگاه اینترنتی قصد این است که تعدادی محصول یا خدمات را به چهره آنلاین به فروش برسانیم ولی با رسیدگی تعداد زیادی از فروشگاه های اینترنتی در شیراز متوجه می شویم آنقدر مسائل ساده و پیش پا افتاده در آن فروشگاه ها نادیده گرفته شده که اصل منظور نیز فراموش شده و این‌گونه است که اکثر صاحبان چنین وب سایت هایی که با من تماس گرفته اند مشکلشان این بوده که با صرف هزینه های بسیار بسیار بازهم از فروشگاه آنلاینشان نتیجه ای نگرفته اند.

فرض می نماییم پلان کسب و کار مشخص شده و تمام مواردی که پیش از طراحی یک فروشگاه آنلاین می بایست سپریدن دهید را طی کرده اید و برای مثال الان تصمیم به طراحی وب سایت فروشگاه اینترنتی در شیراز را دارید فلذا می بایست مسائل پیاده سازی را باره رسیدگی پیمان دهیم.

پیاده سازی فروشگاه اینترنتی:
منظور گونه طراحی و روش درست پیاده سازی آن از لحاظ فنی می باشد.

طراحی نما و گرافیک وب سایت فروشگاهی:
اینجا دقیقاً همان جایی است که زیبایی باید فدای کارایی و سرعت بشود. مثلاً یک تصویر زیبا با حجم 700 کیلوبایت را اگر در صفحه آغاز قرار دهید زیاد قشنگ می‌شود ولی سرعت بارگذاری صفحه اول را 20 درصد تفریق می‌دهد. در اینجا مجبوریم از پیمان دادن آن تصویر خود داری نماییم زیرا تارنما فروشگاهی همانند تارنما های دیگر نیست که بخواهیم از راه قشنگ بودن قالب وب سایت کاربران را جذب کنیم. البته قالب و گرافیک تارنما می بایست ساده و مرتب و حائز انسجام باشد آن هم به صورت کاملاً سبک و روان طوری که پیچیدگی ای برای کاربر برپایی نکند.

طراحی تارنما فروشگاهی در شیراز

 

تجربه کاربری:
چیدمان المنت ها و پیمان گیری تک تک اجزاء وب سایت فروشگاه آنلاین می بایست بر حسب بنیادی باشد که موجب بهبود تجربه کاربری گردد طوری که همه گونه کاربری با هر سن و سطح سوادی بتواند با کمترین دردسر خریدی آسان و یادبود انگیز در وب سایت فروشگاه آنلاین شما سپریدن دهد.

سئو یا بهینه سازی تارنما فروشگاه آنلاین:
بهینه سازی وب سایت های فروشگاهی تقریباً با سایر نوع تارنما ها متفاوت است ساخت فروشگاه اینترنتی در شیراز و بیچارگی به تجربه بیشتری دارد. مهم‌ترین مشکلی که در این گونه تارنما ها به وجود می‌آید صفحات تکراری از هر محصول است که موجب حذف آن‌ها از ایندکس موتورهای جستجو می‌شود.

بستر پیاده سازی و مسائل فنی:
جهت طراحی تارنما فروشگاه اینترنتی به هیچگونه نباید از سیستم های مدیریت محتوای حاضر و از پیش تألیف شده مانند وردپرس، جوملا، دروپال و غیره بهره‌گیری کرد.

تمام بخش های تارنما از جستجو لغایت نمایش فرآورده می بایست به صورت سفارشی متناسب با نوع محصول یا خدمات، به شیوه‌ای کاملاً چیره دست و هماهنگ طراحی شود.

بنابراین تارنما فروشگاهی 100 درصد می بایست به صورت سفارشی و اختصاصی طراحی گردد.

اطلاع رسانی ها:
یکی از مهم‌ترین مسائلی که در تارنما های فروشگاه آنلاین نادیده گرفته می‌شود آگاهی رسانی و بستگی با کاربرانی است که قبلاً خریدی انجام داده اند و یا قبلاً عضو سایت شده اند.

برای مثال هر محصول جدیدی که به وب سایت اضافه می‌شود می بایست به کاربرانی که قبلاً خریدی اتمام داده اند آگاهی رسانی شود حال یا از طریق ایمیل یا از راه پیامک.

ارائه جزئیات دقیق از هر محصول:
کاربران معمولاً به وب سایتی بیشتر اعتماد می کنند که جزئیات محصولات یا خدمات را به چهره ریزبین در وب سایت پیمان دیتا باشند.

موارد و مسائل زیاد زیاد دیگری می بایست در طراحی یک فروشگاه آنلاین در نظر گرفته شود که طراح چیره دست می بایست از همه آن‌ها آگاه باشد و حائز تجربه زیادی نیز باشد در غیر این صورت راه‌اندازی فروشگاه اینترنتی وقت تلف کردن خواهد بود.

هنگامی که یک فروشگاه آنلاین با شکست مواجه می‌شود یا پیشرفتی نمی کند 100 درصد مشکلی وجود دارد که آن سخت هم قابل تشخیص خواهد بود حال هر نوع فروشگاهی که باشد.



:: بازدید از این مطلب : 87
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 25 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

امروزه فناوری به سرعت رو به پیشرفت می باشد در این میان دانشگاه ها نیز یکی از مراکز مهمی می باشند که کوشش می کنند با تکنولوژی روز همراه باشند . احد از تکنولوژی هایی که امروزه در حال اشاعه در شرکت ها و سازمان ها می باشد فناوری VoIP می باشد که در حال جایگزین شدن سیستم های تلفنی کهنه میباشد . انگیزه ها مختلفی مایه گسترش سیستم های VoIP شده است از آنگونه تاسیس آسان آن نسبت به سیستم تلفنی کهن سانترال و امکانات پیشرفته تلفنی که برای شما فراهم می کند . در ضمن با راه اندازی VoIP در بسیاری از خرج های تلفن نیز صرفه جویی می شود .

سیستم تلفن VoIP بر روی بستر شبکه یا همان بستر آی پی پیاده سازی می شود و بسیاری از محدویت های سیستم تلفن سنتی برداشته می شود . پس برای پیاده سازی یک سیستم تلفن VoIP نیاز به سیم کشی متمایز نمی باشد و می طاقت از همان بستر شبکه درونی کاربرد نمایش داد . این برتری VoIP صرفه جویی قابل توجهی را برای مجتمع های دانشگاهی که حائز چندین ساختمان مختلف در یک محل می باشند را به ارمغان می آورد . با استفاده از سیستم های تلفن سانترال کهن ساختمان های گوناگون دانشگاه برای بستگی صوتی ناچار به تماس از طریق بستر مخابرات و پرداخت خرج تلفن به مخابرات هستند در صورتی که با یک مرکز تلفن VoIP نه فقط بستگی این ساختمانها به صورت داخلی و بدون خرج می باشد بلکه ارتباط با دانشگاه های پایین مجموعه در شهرهای دیگر نیز می تواند به صورت درونی و بدون هزینه صورت گیرد .

یکی سایر از مزیت های VoIP برای دانشگاه ها امکانات مترقی نرم افزاری آن می باشد . سیستم تلفن VoIP امکان برقراری وابستگی با بانکهای اطلاعاتی مختلف را دارد . برای مثال دانشجویان می توانند با وارد کردن شماره دانشجویی خویش از نمرات خود به چهره گویا آگاه شوند .

با به کارگیری سیستم تلفن VoIP می توانید پیام های مختلفی را ضبط نمایید و این پیام های به چهره گویا برای دانشجویان توزیع شود برای مثال مشاوره های گوناگون ، اطلاعیه های گوناگون ، اعلام موعد کلاس ها ، موعد امتحانات و .... .

راه اندازی سیستم IVR یا همان پیام خوشامد گویی می تواند مایه شود دانشجویان به راحتی با زدن عدد به دسته مربوطه هدایت شوند بدون اینکه کارمندی مشغول شود . برای نمونه برای بستگی با تعلیم کلید 1 ، مالی کلید 2 و ... که این سیستم می تواند تو در داخل باشد به این معنی که بعد از زدن کلید 1 پیام دیگری توزیع شود ( گروه رایانه کلید 1 ، گروه عمران کلید 2 و ... )

همچنین می تاب برای عدد های مختلف پیام های متفاوتی را تاسیس کرد .

در سیستم VoIP هیچ نوع محدودیت فیزیکی برای جا به جایی کارمندان ، افزایش تعداد داخلی ها و افزودن خطوط شهری هستی ندارد .

همان طور که می دانید ایجاد IVR ، ضبط مکالمات ، گزارش گیری از تمام تماس ها ، Caller ID در سیستم سانترال سنتی مستلزم هزینه بیشتر و گاهی به چهره اندک و بعضی غیر قابل پیاده سازی می باشند . در سیستم VoIP تاسیس این امکانات به سهولت و بدون نیاز به خرج اضافی قابل پیاده سازی می باشد و از امکانات اولیه و ساده ویپ محسوب می شوند .

از سایر امکانات سیستم تلفن VoIP می تاب به سیستم امتیاز دهی پس از آخر مکالمه وهزینه راه اندازی VOIPدر ضمن سیستم انتقادات و پیسنهادات تلفنی اشاره کرد که به راحتی قابل پیاده سازی می باشد . در سیستم VoIP این امکان هستی دارد که نظرات و پیشنهادات در سیستم ذخیره شده و همچنین برای سرپرست مربوطه ایمیل شود .

 

در پایین به بعضی از امکانات یک مرکز تلفن VOIP اشاره مختصری می شود


1- مدیریت آسان به صورت Web Base و امکان سپریدن تمام تنظیمات به چهره ریموت و از راه دور

2- امکان افزودن درونی و خطوط شهری به چهره نامحدود

3- کاهش هزینه های تلفن ، تماس مجانی بین شعب شرکت

4- عدم نیاز به سیم کشی مجزا برای تلفن

5- عدم هستی محدودیت در برگزیدن برند و مدل تلفن

6- امکان انتقال عدد درونی بدون احتیاج به سپریدن تنظیمات مجدد

7- ضبط تمام مکالمات

8- شنود

9- قابلیت ارائه گزارش از تمام تماس ها ( مدت موعد مکالمه ، تاریخ ، تماس های ورودی ، خروجی و داخلی)

10- امکان ارسال فکس و راه اندازی فکس سرور – فکس به ایمیل

11- امکان ایجاد گروه های گوناگون کاری با سطوح دسترسی متفاوت

12- صف چشمداشت – در زمانی که تماس های ورودی به شرکت بیشتر از اپراتور های پذیرش گو هستند

13- منشی دیجیتال و یا تلفن گویا (IVR – Interactive Voice Response )

14- ایجاد اتاق کنفرانس صوتی مجازی به شمار نامحدود

15- Voice Mail

16- برپایی شرایط زمانی پاسخ گویی – پخش پیام های مختلف در سررسید های مختلف

17- بستگی با CRM و بانکهای اطلاعاتی (Data Base)

18- راه اندازی سیستم امتیاز دهی

19- راه اندازی سیستم انتقادات و پیشنهادات تلفنی – صدای مشتری



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

طبق تحقیقات و پیش‌بینی‌های وب‌سایت DigiTimes، فروش تلفن‌های هوشمند 5G در سال 2020 به 250 میلیون واحد می‌رسد. با وجود این که شبکه همراه 5G در بسیاری از کشورها گسترش نیافته اما کشور چین در این زمینه پیشرفت‌های چشمگیری داشته است. این پیشرفت‌ها باعث می‌شوند که فروش هندست‌های 5G نیز افزایش پیدا کرده و تعداد اسمارت‌فون‌های 5G فروخته شده در سال جاری نسبت به سال گذشته بیشتر شود.

فروش تلفن‌های 5G

شاید در نگاه اول رقم پیش‌بینی شده این وب‌سایت بسیار بعید به نظر برسد، اما در این آمار، 170 میلیون از تلفن‌های 5G در بازار چین به فروش می‌رسند. به عبارتی ساده‌تر، 70 درصد اسمارت‌فون‌های 5G در دسترس مشتریان چینی قرار می‌گیرد. گوشی‌های 5G از محبوبیت بسیار بالایی در چین برخوردار هستند و در همین چند ماه اخیر نیز، فروش تلفن‌های 5G میان‌رده نسبت به هندست‌های پرچمدار 5G بیشتر شده است. انتظار می‌رود که برخی از شرکت‌ها در سال جاری میلادی اسمارت‌فون‌های 5G پایین‌رده را نیز معرفی کنند.

پیش‌بینی‌ها نشان می‌دهند که شرکت هواوی بیشترین سهم از فروش تلفن‌های 5G را به خود اختصاص می‌دهد، چرا که این شرکت در ماه‌های اخیر نیز به موفقیت‌های بسیار زیادی دست پیدا کرده است. به عنوان نمونه، فروش تلفن‌های هواوی در سه‌ماهه دوم سال جاری میلادی افزایش یافت و این شرکت در بازه زمانی مذکور رتبه اول فروش تلفن در جهان را کسب کرد. به یاد داشته باشید که هواوی در شرایطی به این موفقیت دست یافته که با تحریم‌های دولت آمریکا و ممنوعیت ارایه خدمات در بسیاری از کشورهای اروپایی مواجه شده است. این ممنوعیت‌ها تمامی بخش‌های هواوی، از جمله فروش تلفن‌های هوشمند و تجهیزات مخابراتی را شامل می‌شوند. هرچند، همین مسائل باعث شده‌اند که فروش محصولات هواوی در کشورهای غربی کاهش یابد.

فروش تلفن‌های 5G

براساس پیش‌بینی‌های قبلی، انتظار می‌رفت که در بین ماه‌های ژانویه و مارس سال جاری میلادی حدود 24 میلیون واحد تلفن 5G به فروش برسد. اما در این بین باید 225 میلیون واحد دیگر از تلفن‌های 5G به فروش برسد که تعدادی از آن‌ها نیز بین ماه‌های آوریل و دسامبر در دسترس افراد قرار می‌گیرند. با توجه به این آمار بعید به نظر می‌رسد که فروش این تلفن‌ها به 250 میلیون واحد برسد. البته، معرفی تلفن‌های 5G اقتصادی و میان‌رده در سه‌ماهه دوم و سوم سال باعث می‌شود که فروش این هندست‌ها، علی‌الخصوص در چین افزایش پیدا کند. زیرا انتظار می‌رود که 52.7 درصد از گوشی‌های 5G فروخته شده در قاره آسیا به بازار چین تعلق داشته باشد. در بازار جهانی هم پیش‌بینی می‌شود که فقط حدود 82.3 میلیون واحد اسمارت‌فون 5G به فروش برسد که کمتر از 10 درصد سهم فروش به این بازار اختصاص پیدا می‌کند. این مسئله به دلیل تاخیر در گسترش شبکه‌های 5G رخ داده که علت اصلی آن نیز شیوع ویروس کرونا است.

فروش تلفن‌های 5G

هم‌چنین، DigiTimes در ماه آوریل تخمین زده بود که فروش تلفن‌های هوشمند در سال 2020 به 1.15 میلیارد دستگاه می‌رسد. این رقم نسبت به سال گذشته 15.2 درصد کاهش یافته است. دلیل واضح این موضوع نیز عملکرد ضعیف در فعالیت‌های اقتصادی جهان به دلیل تاثیرات بلندمدت شیوع COVID-19 خواهد بود.

 

 

منبع : 

https://itresan.com/307045/%D9%BE%DB%8C%D8%B4%e2%80%8c%D8%A8%DB%8C%D9%86%DB%8C%e2%80%8c%D9%87%D8%A7-%D8%AF%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%B1%D9%87-%D8%A2%D9%85%D8%A7%D8%B1-%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4-%D8%AA%D9%84%D9%81%D9%86%e2%80%8c%D9%87



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

رسند و گلکسی ای ۵۱ تازه‌ترین گوشی از این نوع است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اسلش گیر، سامسونگ بعد از عرضه گوشی نسل پنجم گلکسی ای ۷۱ در ماه ژوئن گوشی نسل پنجم دیگری به نام گلکسی ای ۵۱ را که یک گوشی میان رده و نسبتاً ارزان است، عرضه خواهد کرد.

Galaxy A۵۱ ۵G، مجهز به پردازنده هشت هسته‌ای با سرعت ۱.۷ گیگاهرتز در حالت عادی و ۲.۳ گیگاهرتز در حالت سریع است و نمایشگر آن نیز از نوع تمام اچ دی پلاس و از نوع AMOLED است. ابعاد این نمایشگر ۶.۵ اینچی است که در مقایسه با نمایشگر ۶.۷ اینچی گوشی‌ای ۷۱ اندکی کوچک‌تر است.

در حالی که دوربین گوشی‌ای ۷۱ از نوع ۶۴ مگاپیکسلی است، دوربین گوشی‌ای ۵۱ یک دوربین ۴۸ مگاپیکسلی است. سه دوربین ۱۲، ۵ و ۵ مگاپیکسلی دیگر هم این دوربین را یاری می‌کنند. دوربین سلفی گوشی یادشده هم ۳۲ مگاپیکسلی است.

حافظه داخلی گوشی‌ای ۵۱ برابر با ۱۲۸ گیگابایت است و ۴ گیگابایت رم برای آن در نظر گرفته شده است. جک هدفون ۳.۵ میلیمتری و باتری ۴۰۰۰ میلی آمپری از جمله دیگر امکانات این گوشی ۴۹۹ دلاری است که پس فردا در آمریکا به بازار می‌آید. گوشی گلکسی ای ۷۱ هم ۵۹۹ دلار قیمت دارد.

منبع : 

https://www.mehrnews.com/news/4991699/%D8%B9%D8%B1%D8%B6%D9%87-%D8%AA%D8%A7%D8%B2%D9%87-%D8%AA%D8%B1%DB%8C%D9%86-%DA%AF%D9%88%D8%B4%DB%8C-%D8%A7%D8%B1%D8%B2%D8%A7%D9%86-%D9%86%D8%B3%D9%84-%D9%BE%D9%86%D8%AC%D9%85-%D8%B3%D8%A7%D9%85%D8%B3%D9%88%D9%86%DA%AF



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 18 مرداد 1399 | نظرات ()