نوشته شده توسط : ساحل

به طور متوسط برای شخص یا کسب و کار، رشد روز افزون بیچارگی به موعد و توجه یومیه و همیشگی دارد. خوشبختانه، چندین گذرگاه هستی دارد که می‎توانید برای افزایش فالوور اینستاگرام دست کم به اندازه ۱۰۰۰ نفربرای حساب کاربری شخصی یا حرفه ای خویش در اینستاگرام انجام دهید.

همه چیز در ارتباط با این است که بدانید زمان و سعی خود را کجا سرمایه گذاری کنید. با سفارشی کردن پروفایل خود، گزینش مطالب عالی، نوشتن کپی هوشمندانه، به کارگیری هشتگ hashtag، و کار با نفوذ کنندگان و پیروان برای تشویق تعامل.

بیایید ببینیم برای افزایش فالوور اینستاگرام باید از کجا شروع کنیم. و ۱۰۰۰ فالوور نخست را چطور جذب کنیم. از ایجاد یک پروفایل اینستاگرام که فالوور بسیار جذب کند گرفته لغایت استفاده از رقابت برای درست ماندن در نام بازرگانی خود.

حالا برویم سراغ پروانه العمل اصلی که چطور فالوورهای اکثریت را در اینستاگرام بدست آوریم؟

دستورالعمل افزایش فالوور اینستاگرام:
۱- پروفایل خود را ایجاد و بهینه سازی کنید

۲- یک فرآوری کننده محتوا تعیین کنید

۳- بر روی مهارت عکاسی و ویرایش تمرکز کنید

۴- شروع به پست قراردادن یا کنید

۵- برخی از مطالب خویش را سازماندهی کنید.

۶- لذت بخش بنویسید. caption کپشن های ارزشمند بنویسید

۷- از hashtag هشتگ‌های مربوطه بهره‌گیری کنید

۸- با کاربران سایر تعامل داشته باشید، از آنگونه با فالوور های خود

۹- با کاربرانی که همانند به شما هستند تبلیغ متقابل داشته باشید

۱۰- برای افزایش فالوور اینستاگرام پیکار برگزار کنید

۱۱- به اشتراک گذاری استوری و ویدئوی live

۱۲- پروفایل خویش را برای پیدا کردن و دنبال کردن راحت کنید

اول – پروفایل خود را ایجاد و بهینه سازی کنید
کسب درآمد از اینستاگرام
برای افزایش فالوور اینستاگرام، پیش از هر کاری، پروفایل اینستاگرام خود را سفارشی سازی کنید. به فالوورهای نهفته خود بگوئید که چه کسی هستید. و دلیلی به آنها بدهید تا شما را دنبال کنند. چطور؟ از اینجا آغاز کنید که به آنها اطمینان دهید که نام کاربری شما قابل تشخیص و قابل جستجو است. مثل نام سوداگری شما. اگر نام کسب و کار شما قبلاً گرفته شده است، سعی کنید اسم کسب و کار خود را به عنوان تقسیم اول نام کاربری خود حفظ کنید لغایت هنگامیکه ملت به تعقیب سوداگری شما هستند اغلب به شما تقریبا شوند.

توجه: مطمئن شوید که نام سوداگری خود را به طور کامل به فیلد اسم در بخش گزینه ها اضافه کنید. دکمه های دندانه دار در ios و سه نقطه در اندروید. این پایین تصویر پروفایل شما و زیر username شما در جستجو نما خواهد شد. پس مطمئن شوید که پروفایل شما عمومی است. برای ایجاد ایندکس عمومی، اینستاگرام را مفتوح کنید، گزینه ها (Options) را مفتوح کنید، و مطمئن شوید که حساب خصوصی (Private Account) خاموش است.


برای افزایش فالوور اینستاگرام یک تصویر پروفایل برگزیدن کنید که برند شما در سایر شبکه های اجتماعی نیز باشد مشابه لوگوی کمپانی خود.

سپس سرنوشت bio یا توضیحات مربوط به خویش را با اطلاعات مفید و لذت دسته و علمی و آموزنده درباره برند خود پر کنید. اطلاعاتی همانند این فرمان می دهد تا مردم در ارتباط با شما اغلب بدانند و دلیلی به آنها می دهید که شما را دنبال کنند.

این اطلاعات شامل این می‌شود که شما چه کسی هستید و چه کاری اتمام می دهید. و اشاره به شخصیت را نیز اضافه کنید.

در اینجا چند نمونه برای الهام بخشی وجود دارد:

@WeWork: “Make a life, not just a living.”
@Oreo: “See the world through our OREO Wonderfilled lens.”
@CalifiaFarms: “Crafting, concocting and cold-brewing up a delicious, plant-based future.”
@Staples: “We make it easy to #MakeMoreHappen”
سپس، یک لینک به bio خود اضافه کنید تا اگر مردم می خواهند به تارنما شما بروند بتوانند به راحتی به طور سر راست از اینستاگرام به تارنما بروند. فضای اختصاص دیتا شده برای URL ها خیلی با ارزش است. زیرا این فقط فضا در اینستاگرام است که می توانید یک لینک قابل کلیک جایگذاری کنید، بعد متعلق به عاقلانه کاربرد کنید.

برای افزایش فالوور اینستاگرام توصیه می‌کنیم که لینک را کوتاه کنید الی اغلب قابل کلیک باشد. می توانید از سایت Bitly برای کوتاهی کردن لینک بهره‌گیری کنید.

در نهایت، آگهی ها (notifications) را فعال کنید به این ترتیب وقتی ملت عکس های شما را به اشتراک می گذارند یا برای آنها کامنت می گذارند را می توانید ببینید. این به شما دستور خواهد داد که تند تر با آنها ارتباط برپا کنید.

مثل بسیاری از کمپانی ها در توییتر. برای پرکار کردن آگهی ها، به گزینه ها(Options) بروید و سپس تنظیمات آگهی ها را برگزیدن کنید (Push Notification Settings.) و همه (From Everyone) را برای هر بخش ای گزینش کنید.

برای افزایش فالوور اینستاگرام ما توصیه نمی کنیم که حساب اینستاگرام خویش را به توییتر و فیس بوک لینک دهید. بعد پست های اینستاگرام شما به طور خودکار در حساب های دیگر منتشر می شوند. گونه ها پست ها متفاوت است.

دوم – یک فرآوری کننده محتوا تعیین کنید
تولید محتوا
تولید محتوا
فقط یک یا دو تن حساب کاربری اینستاگرام شما را مدیریت کنند. در صورت امکان، شخصی را گزینش کنید که تجربه استفاده از حساب اینستاگرام شخصی را داشته باشد. و مطمئن شوید که همه ویژگی های سودمند اینستاگرام را ارائه می دهد.

اگر برای یک سازمان کبیر پیشه می کنید، ممکن است اشخاص زیادی را پیدا کنید که می خواهند درباره چیزهایی که پست شده است بگویند. این زمانی است که یک تقاضا سازمان مکشوف یا دستورکار مستند در دست است. این اسناد باید به مردم اطلاع دهد که چگونه پستی را در حساب اینستاگرام شما درخواست کنند، هنگامیکه می خواهند روی پست ارزش گذاری کنند و چرا باید این پیشه را اتمام دهند.

سوم – چیرگی عکاسی و ویرایش عکس و کار کردن با عکس ها
برای افزایش فالوور اینستاگرام، کیفیت پست مهم است. خیلی زیاد. فالوورهای توییتر ممکن است چند توییت بد را ببخشند، اما یک عکس بد در اینستاگرام خیلی چیز بدی است و قابل قبول نیست. این به این معنی نیست که کران باید دوره های عکاسی را بگذرانید تا عکس های اینستاگرام نکوداشتن داشته باشید. و به این معنی نیست که هفته ها پیش از آغاز شغل باید تمرین مشکل داشته باشید. اما باید با نکات بنیادین عکاسی و برنامه های ویرایش عکس آشنا باشید.


مهارت های عکاسی
از آنجائیکه اینستاگرام یک برنامه موبایل است، احتمالاً بیشتر عکس‌هایی که پست می گذارید با تلفن به اتفاق خود گرفته اید. تنها اینطور نیست، اما انتظار می رود که اینطور باشد. در حالی که برخی از برند ها از عکس های حرفه ای برای عکس اینستاگرام خویش استفاده می کنند، اکثراً از گوشی های هوشمند استفاده می کنند. و به هر حال اینستاگرام به معنی راستین واژه همین لقب را دارد.

اینجا نکات برجسته و مهمی وجود دارد:

در یک موعد روی یک جستار تمرکز کنید.

فضای منفی را در آغوش بگیرید.

دیدگاه های جالب را پیدا کنید.

تقارن را جستجو کنید.

جزئیات کوچک را ضبط کنید.

فالوور های خویش را شاد کنید.

مهارت های ویرایش عکس

اینستاگرام برخی قابلیت های ویرایش اولیه عکس را دارد، اما بیشتر اوقات آنها برای ایجاد یک تصویر واقعاً عالی نیستند. بسیاری از عکس ها را پیش از اینکه برای بار نخست در اینستاگرام باز کنید باید با یک یا دو برنامه ویرایش عکس مفتوح کنید و آنها را ویرایش کنید.

چهارم – آغاز به پست گذاشتن
وقتی که پروفایل خود را برپایی و بهینه سازی کردید، کسی را داشته باشید که آنها را اداره کند. و چیزهایی را یا دو چیز را درباره عکاسی و ویرایش عکس بدانید، اکنون موعد آغاز پست گذاشتن است. ایده احسان است که تعداد زیادی پست های عالی داشته باشید، شاید ۱۵ عدد یا بیشتر، لغایت قبل از اینکه شروع کنید که واقعاً ملت را جذب کنید.

برای افزایش فالوور اینستاگرام، وقتی مردم پروفایل شما را می بینند، بهتر است شمار زیادی از عکس های شما را ببینند که همه صفحه را پوشانده است. به جای اینکه تعداد انگشت تعدادی ببینند، به این ترتیب آنها با خبر می شوند که به طور مرتب مطلب می‌نویسید.

چگونه تعداد فالوور های خود را در اینستاگرام افزایش دهیم؟

برای شروع پست گذاشتن در اینستاگرام، ابتدا قالب های محتوایی رسانه های اجتماعی را دانلود کنید و آغاز به برنامه ریزی پست های اینستاگرام خویش کنید. با گذشت زمان، میخواهید که عکس ها را با تاریخی که دارند دسته بندی کنید و ساحل هم بگذارید، مشابه واپسین،انجام هفته یا هنگامیکه به تعطیلات می روید.

وقتی برای برنامه های پست گذاشتن شروع به برنامه ریزی می کنید شخصیت های بازار هدف خود را در ذهن داشته باشید، می توانید به طور قابل توجه سررسید و فرکانس پست گذاری خویش را تغییر دهید. مخصوصاً اگر مخاطبان خود را در ناحیه زمانی متفاوت هدف پیمان می دهید. می‌توانید از قالب های رایگان بهره‌گیری کنید.

برنامه خود را برای مخاطبان ویژه خویش که شدنی است موعد بر باشد و آزمودن دربایستن داشته باشد بهینه سازی کنید.

طبق تحقیقاتی که داشته‌ایم بهترین موعد برای پست قراردادن یا در اینستاگرام دوشنبه و پنج‌شنبه است. اگر در فکر افزایش فالوور اینستاگرام هستید، در هر ساعتی به جز زمان ۳ الی ۴ بعد از ظهر پست بگذارید. ناحیه ای را در نظر بگیرید که بازار قصد شما را تشکیل می دهند. و نتایج را با هم ترکیب کنید تا به نتیجه نهایی برسید. برای مخاطبان خارج از کشور تنها جاهایی را در نظر بگیرید که مخاطبان شما در آن ناحیه حضور دارند و کاربرد می کنند.

با این حال، به این دلیل که اینستاگرام عمدتاً برنامه ای است که روی دستگاههای موبایل کاربرد می شود، کاربران میل دارند که در هر زمانی استفاده کنند. اگر چه بسیاری از کاربران در درازا روزهای کاری در ساعاتی که شغل نمی‌کنند، با محتواهای اینستاگرام مشغول هستند. برخی از کسب و کارها با پست قراردادن یا در ساعات ۰۲:۰۰ بامداد یا ۰۵:۰۰ پس از ظهر و در روزهای چهارشنبه ۰۷:۰۰ بعد از ظهر موفق هستند. شما هم رسیدگی کنید ببینید چه ساعتی برای مخاطبان شما مناسب است.



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 

چرا CD ها ۷۴ دقیقه اند؟

 

دیسک های فشرده یا همان CD که امروزه کاربردهای فراوانی در زندگی ما دارند، در سال ۱۹۸۰ به دنیا وارد شدند. ولی چرا دیسک های فشرده ۷۴ دقیقه ای هستند، نه ۶۰ دقیقه ای و نه ۷۰ دقیقه ای !؟ ‏


هفتاد و چهار دقیقه بودن آنها را می توان تقصیر یک مرد ناشنوای آلمانی گذاشت. ‏

شرکت سونی و فیلیپس که آن زمان در حال طراحی استاندارد CD بودند بین اندازه دیسک های فشرده با هم اختلاف داشتند. شرکت فیلیپس به دنبال طراحی دیسک های با قطر ۱۱/۵ سانتیمتر بود و سونی به ۱۰ سانتیمتر بسنده کرده بود. ‏

هر کدام از ۲ استاندارد فوق می توانستند ۶۰ دقیقه از موسیقی استریو با نرخ ۱۶ بیت و با فرکانس ۴۴٫۰۵۶ هرتز را در خود جای دهند. ‏

ولی این مقدار از دید آقای نوریو اهگا کافی نبود. وی که یک تاجر ابزار الکترونیکی در ژاپن بود و برای خوانندگی اپرا هم تعلیم دیده بود، پس از اینکه از کیفیت پایین ضبط صوت سونی به آن شرکت تحت یک نامه شکایت کرد، به استخدام سونی درآمد و پس از گذشت زمان در سال ۱۹۸۲ مدیر شرکت سونی گردید. وی که علاقه خاصی به موسیقی کلاسیک داشت، اصرار داشت که باید سمفونی نهم لودویگ وان بتهوون را بر روی یک دیسک فشرده جای داد. ‏

به گفته فیلیپس : طولانی ترین اجرا ۷۴ دقیقه به طول انجامید ... موسیقی که در فستیوال شهر بایروت آلمان در سال ۱۹۵۱ به رهبری ویلهلم فورت ونگلر اجرا گردید را نمی شد در۶۰ دقیقه جای داد. ‏

و این بود سرآغاز دیسکهای ۱۲ سانتیمتری که ۷۴ دقیقه ظرفیت داشتند، استانداردی که متاثر از نوابغ آلمانی و ژاپنی ایجاد شد. ‏

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/cd-minutes.html



:: بازدید از این مطلب : 135
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 

6 راهکار برای تهویه مطبوع کیس کامپیوتر

 

همان‌طور که به فصل تابستان نزدیک می‌شویم، علاوه بر افزایش دمای محیط خارج، دمای هوای محیط داخل منزل یا محیط کار نیز افزایش می‌یابد. به تناسب همین تغییرات دمای داخل کیس سیستم نیز افزایش می‌یابد. امروزه بسیاری از کارشناسان IT معتقدند که خنک کردن قطعات کیس به افزایش کارکرد و طولانی شدن عمر قطعات کمک شایانی می‌کند. یکی از وسایل بسیار پرکاربرد در سیستم‌های رایانه‌ای و حتی سرورها فن‌ها می‌باشند که اهمیت زیادی در خنک‌سازی و تهویه سیستم دارند. در این ترفند به معرفی 6 راهکار برای تهویه مطبوع محیط داخل کیس می‌پردازیم.

 

1- هر هفته درب کیس خود را باز کنید و تمامی فن‌ها، بویژه فن CPU را تمیز و گردگیری کنید.


2- هرگز با جاروبرقی و وسایل مشابه فن‌ها را تمیز نکنید، این کار باعث می شود فن‌ها با سرعت به چرخش درآیند و سبب گرم شدن ناگهانی موتور فن شده و از عمر مفید آن بشدت می‌کاهد و حتی ممکن است فن دیگر کار نکند. شما می‌توانید از دستمال با چند قطره آب برای تمیز کردن استفاده کند.


3- اگر کیس شما دارای جایگاه‌‌های ویژه فن است، فن را به این جایگاه‌ها اضافه کنید. با نگاه کردن به اطراف کیس خواهید دید که جاهای خالی برای نصب فن وجود دارد یا خیر. همچنین جعبه‌های کیس انواع مختلفی دارند که شما می‌توانید برای تهویه بهتر از کیس‌هایی که جایگاه فن بیشتری دارند استفاده کنید.


4- اگر قصد خرید فن برای قطعاتی نظیر CPU ،Power، کارت گرافیک و جعبه کیس را دارید از فروشنده بخواهید یک فن با دور چرخش بالا و پره‌های زیاد به شما بدهد. این فن‌ها به خاطر سرعت و پره‌های بیشتر در افزایش تهویه مطبوع به شما کمک خواهند کرد. همچنین چند سالی است که فن‌های آبی دربازار یافت می‌شود که کمی گران قیمت هستند، اگر از نظر مالی مشکلی ندارید پیشنهاد می‌کنیم از این فن‌ها استفاده کنید تا دما را به حداکثر کاهش دهند.


5- با کوچکترین صدای فن‌ها، سریعاً چک کنید چه مشکلی پیش آمده که سبب ایجاد صدا شده است. بیشترین عوامل صدا به دلیل تماس فن‌ها با یک شئ خارجی مثل کابل‌ها، گرد و خاک شدید دور فن و یا نیم‌سوز شدن فن‌ها می‌باشد.


6- فن CPU یکی از مهم‌ترین و حساس‌ترین فن‌های کیس است. سرعت و راندمان دمای CPU و مادربورد سیستم خود را از تنظیمات BIOS سیسم دنبال کنید. همچنین اگر احساس می کنید سیستم بدون دلیل Reset می‌شود و یا پی‌در‌پی هنگ می‌کند و یا کند عمل می کند ابتدا فن CPU را با توجه به توضیحاتی که داده شد چک کنید.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/ventilation-pleasant-noting-computer.html



:: بازدید از این مطلب : 120
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 30 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

وبسیما
امکانات سایت شرکتی
قبمت طراحی سایت
مراحل طراحی سایت
مشاوره فروش
فارغ از روش فعالیت شما در دنیای حقیقی، سرمایه گذاری برای حضور پر رنگ کسب و کارتان در دنیای آنلاین امری مهم و قابل توجه است. اولین گام این حضور را با طراحی یک سایت شرکتی پیشه ای، استوار بردارید. به واسطه یک وبسایت خوب میتوانید خدمات و محصولاتتان را به بهترین شکل ممکن به کاربران ارائه داده و همواره با آنان در تعامل باشید.

هدف آژانس خلاقیت وبسیما در طراحی سایت شرکتی، ثبت جلوه ای زیبا و ماندگار از بازرگانی شما در ذهن مخاطب است؛ ترسیم یک وبسایت شرکتی باید بگونه ای باشد که اگر کاربری بدون ذهنیت پیشین از تکاپو شما در دنیای واقعی و برای اولین بار از راه وبسایتتان با برند شما آشنا شد، با تصویری آرمانی از کسب و کار و نحوه ارائه آن روبرو شود.

طراحی سایت شرکتی
امروزه با اشاعه حضور مخاطبان و مشتریان در فضای مجازی، لزوم حضور و تکاپو کمپانی ها در اینترنت نیز بیش از پیش افزایش مکشوف است. این حضور در قدم نخست نیازمند داشتن یک سایت شرکتی خوب با امکانات و کیفیت مناسب است. طراحی سایت شرکتی برای برندها همانند داشتن خانه یا پایگاهی در اینترنت است که از طریق آن می توانند محصولات و خدمات‌شان را بدون واسطه به مشتریان خود معرفی کرده و ارتباطی دو سویه با آن ها استوار نمایند.

طراحی سایت شرکتی چیره دست و جذاب، مهم ترین گام در آنلاین برندینگ برای شرکتها می باشد . یک تارنما خوب ویترین شرکت در فضای آنلاین است، ویترینی که ملت به واسطه آن نسبت به سطح و کلاس کاری کمپانی قضاوت می کنند. امروزه بیشتر کسان ابتدا به صورت آنلاین با یک برند آشنا می شوند و در ذهن‌شان تصویر قبلی از برند کمپانی در دنیای واقعی ندارند. به همین انگیزه در مورد تارنما آن شرکت جستجو کرده و در وهله ی نخست از سایت آن بازدید می کنند.

اگر در نخستین تجربه خویش متوجه پویایی و خلاقیت در طراحی تارنما شرکت شما شوند، تصویری که از برند کمپانی در ذهن شان ساخته می شود از همان ابتدا ایده آل خواه

 

مشاوره طراحی سایت

 

با طراحی یک وبسایت حرفه ای، چیره دست دیده شوید
حضور در شبکه های اجتماعی عموما با هدف شناسایی و بازاریابی محصولات کمپانی و درمان تعامل با مخاطبان است. لذا نمیتوان روی آن به عنوان نماینده اصلی شرکت در پیرامون مجازی حساب کرد. با داشتن یک وبسایت شرکتی پسندیده میتوانید کلیه تکاپو های بازاریابی، دریافت بازخورد از مشتریان، آنلاین برندینگ و… را در محیطی جامع و چیره دست اتمام دهید.

شما در وبسایت امکان توسعه و گسترش امکانات خود را دارید و به راحتی میتوانید تمام جزئیات مد نظرتان را در ارتباط با کمپانی به شکلی بهینه و ریزبین مطرح کنید.

امکانات وبسیما برای طراحی سایت شرکتی

امکانات مورد دربایستن طراحی سایت شرکتی
طراحی پیشفرض هایی ما فوق پیشفرض!

یک سایت خوب، ماحصل چینش مجموعه ای از امکانات زیرساختی و بصری در ساحل یکدیگر است. این امکانات باید به شکلی منسجم و مناسب با نیازهای یک سایت شرکتی تعبیه شود. زیرساخت مناسب یک سایت منجربه سرعت بارگذاری بالا، قابلیت توسعه، نمایش صحیح سایت در انواع دستگاه های متصل به اینترنت و… میشود.

رعایت استانداردها در طراحی و برنامه نویسی وبسایت شرکتی، مایه فراهم شدن یک تجربه کاربری یا UX ایده آل میشود. وبسیما فضای رقابتی دنیای مجازی را میشناسد، لذا وبسایتی منطبق بر اصول و فناوری های روز طراحی میکند لغایت شما را از رقبایتان متمایز سازد.

یکی از مهم ترین اصول در طرحی سایت شرکتی رعایت قوانین سئو می باشد. سئوی چیره دست سایت منجر به کسب جایگاهی پسندیده در موتورهای جستجو میشود. به این چهره که سایت شرکت شما در رتبه ای بالاتر نسبت به رقبایتان به کاربران نمایش داده میشود.

 

 

ریسپانسیو
طراحی واکنشگرا (ریسپانسیو)
امروزه سایتی که در تلفن های همراه، تبلت ها و سایر دستگاه ها به درستی نمایش دیتا شود، جزء موارد قبل فرض در طراحی سایت شرکتی در وبسیما است. به عبارتی مهم نیست ابعاد نمایشگر چقدر باشد، سایتی که توسط وبسیما طراحی میشود کاملا ریسپانسیو است و نسبت به تمام ابعاد، از ساعت های هوشمند گرفته لغایت بزرگترین LEDها به درستی پیامد اثر داده و خویش را تطبیق میدهد و نمایش کامل و درستی خواهد داشت.

طراحی سایت شرکتی اختصاصی
طراحی اختصاصی صفحات
یکی سایر از نکات مهم در طراحی وبسایت شرکتی، شناسایی واضح خدمات و فعالیت های شرکت است که اتمام این کار با طراحی صفحات مناسب و ساختاریافته به حقیقت اتمام میشود. برای نمونه با تبیین صحیح صفحه درباره ما میتوانید تمام اطلاعات کمپانی را در قالبی صحیح به کاربران ارائه کنید. صفحاتی چون محصولات، مقالات، اخبار، نگارخانه تصاویر و… نمای کمپانی شما و سخیف فعالیتتان را به نکوداشتن به کاربران شناسایی میکند.

صفحه تماس با ما
طراحی صفحه تماس با ما
طراحی صفحه تماس با ما باید به گونه ای باشد که کاربر بتواند در اختصار ترین سررسید و به ابتدایی ترین شکل با شما وابستگی بر قرار کند. در طراحی سایت شرکتی اطلاعاتی از قبیل عدد های تماس، ساعت پاسخگویی، آدرس شرکت، سوالات متداول، کروکی و… میتواند در این صفحه پیمان گیرد. وانگهی وبسیما فرم تماس با ما را به نوع ای طراحی میکند که مدیر سایت بتواند پیام های ارسالی را از راه ایمیل، پیامک، پیام تلگرام و… نیز تماشا کند.

شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی
فعالیت در شبکه های اجتماعی در هر کسب و کاری زیاد تأثیرگذار است. از این رو سایت شرکتی باید به گونه ای طراحی شود که پیوستگی نکویی با شبکه های اجتماعی شما داشته و با آنها منسجم باشد. وبسیما بستری فراهم میکند که شبکه های اجتماعی مشابه سربازانی در جذب بیننده و برندینگ آنلاین برای وبسایت شما عمل کنند. یکی از مهمترین سیستم ها قابلیت به اشتراک گذاری درست مقالات و مطالب سایت در این درگاه هاست.

نمای ظاهری وبسایت
نمای ظاهری وبسایت
طراحی جلوه های بصری زیبا و مطابق با فضای کسب و کارتان، علاوه بر ترغیب بیننده به تعامل بیشتر با سایت، وجهه ای مرتب و چشم نواز از بازرگانی شما را به تصویر میکشد که میتواند در ذهن کاربران ماندگار شود. رنگبندی مناسب در طراحی سایت شرکتی یکی از اصلی ترین فاکتورهاست. باید هارمونی دقیقی بین لوگو، رنگ سازمانی و رنگ وبسایت شما بر قرار باشد. وبسیما با رعایت اصول روانشناسی رنگ ها، طرحی ماندگار از وبسایت و کمپانی شما را در ذهن بیننده ثبت میکند. نکته دیگری که احتمالاً حتی کمپانی های باسابقه طراحی وبسایت به آن پروا نکنند، استفاده از فونت پسندیده برای سایت شرکتی است. طراحان وبسیما، گزینه برگزیدن فونت پسندیده و استاندارد را نیز به مشتریان پیشنهاد میکنند لغایت بواسطه آن اصالت و زیبایی سایت شرکتی را دو چندان کنند.

امضای اختصاصی و خلاقانه وبسیما در طراحی سایت شرکتی
معتقدیم که سایت های طراحی شده بدست وبسیما باید نسبت به سایرین متمایز بوده و برگ برنده داشته باشد. در این امتداد اقدام به ارائه امکاناتی اختصاصی کرده ایم که آن ها را فقط در وبسیما مشاهده میکنید. این امکانات می تواند شرایط مناسبی را برای افزایش نرخ تبدیل وبسایت های شرکتی برپایی نماید.

 

pdf
خروجی PDF صفحات
امکان تهیه خروجی پی دی اف PDF از صفحات مختلف سایت به چهره یک فایل تمیز و قابل پرینت .از آنجایی که ذخیره صفحات وب به چهره جداگانه معمولا کاری موعد بر و وقت راهبند می باشد. این امکان وجود دارد الی به راحتی بتوانید از صفحات تارنما خویش خروجی PDF جاسازی کنید و محصولات و خدمات سایت خویش را در قالب فرمت پی دی اف مشاهده کنید.

print
امکان پرینت صفحات
وب سیما در طراحی سایت شرکتی خویش این امکان را فراهم کرده است تا بتوانید از صفحات مختلف سایت خود پرینت بگیرید. شما به راحتی می توانید تمامی صفحات وب سایت خویش را با فرمت و اندازه ای پسندیده روی صفحه کاغذ نگریستن کنید و به راحتی پرینتی از تمامی صفحات سایت ، محصولات و خدمات سایت شرکتی خویش را داشته باشید.

player
پخش کننده اختصاصی صوت و ویدئو
اختصاصی متناسب با سایت با توانایی پخش ویدیو و صوت تحت HTML 5 و بدون دربایستن به نرم افزار ،‌ امکان پخش صوت و ویدیو در سایت ها از اهمیت اخص ای برخوردار می باشد. از این رو این امکان ایجاد شده است که مدیر سایت به راحتی بتواند محتوای تصویری (ویدئو) و صوتی (پادکست) خود را در سایت شرکتی خویش قرار دهد.

time
سیستم نمایش ساعت و تقویم
این امکان در طراحی سایت شرکتی وجود دارد لغایت زمان و تاریخ با طراحی قشنگ و با توجه به احتیاج مشتری در سایت نمایش داده شود. این سیستم به سه طریق شغل می کند، نمایش ساعت و تقویم بر اساس سیستم عامل کاربر، نمایش بر بنیاد ساعت و تقویم سرور و نمایش ساعت و تقویم به صورت سفارشی مثلا ساعت به وقت دفتر نمایندگی تهران.

weather
سیستم اطلاع رسانی آب و هوا
آگاهی از اطلاعات آب و هوایی در بعضی از سایت ها ازاهمیت گزیده تر ای برخوردار می باشد . از این رو این امکان در طراحی سایت شرکتی برپایی شده است که کاربران سایت بتوانند از سیستم اطلاعات آب و هوا اطلاعات لازم را در باره آب و هوای موقعیت جغرافیایی ویژه (برای مثال محل ریزبین شرکت یا شهر باره عقیده شما و یا حتی چند موقعیت گوناگون ) کسب کنند.

compare
مقایسه محصولات
برخی کمپانی ها حائز محصولات متنوعی هستند که امکان سنجش آن ها برای کاربر امری مهم و ضروری است. وبسیما این امکان را فراهم میکند تا بازدیدکننده های سایت بتوانند به شکلی دقیق و روشن محصولات را با یکدیگر سنجش نمایند.

 

امکانات سایت شرکتی

 

ajax
جستجوی ای جکس
در جستجوی ای جکس، نتایج جستجو به طور لحظه ای و بدون بارگزاری مجدد صفحه نمایش دیتا میشود. این نوع جستجو برای کاربر لذت تقسیم است چرا که به محض شروع به تایپ کلمه باره نظرش، نتایج جستجو را تماشا میکند و میتواند به سرعت به هدف خود برسد. وبسیما امکان Ajax search را به شکلی بهینه در سایت شرکتی اعمال میکند.

comment
سیستم مدیریت نظرات
امکان ثبت کامنت و مدیریت آن ها در سایت های شرکتی طراحی شده توسط وبسیما به شکلی کامل پیاده سازی شده است. کاربران میتوانند در صفحاتی از سایت که توسط مدیر تعیین میشود، اقدام به ثبت عقیده و گفتمان کنند. در ضمن امکان مدیریت نظرات، تایید، ویرایش و حذف آن ها توسط مدیر سایت فراهم است.

filter
دارای فیلترینگ زیبا و کارامد
استفاده فیلترینگ معمولا در سایت های شرکتی که دارای شعبات ، محصولات ، خدمات مختلفی هستند کاربرد می شوپد . کاربران به راحتی می توانند خدمات ارائه شده بدست شرکت شما را با فیلتر کردن برحسب تقسیم بندی های گوناگون و یا فاکتور های دیگری که از طرف مدیر وبسایت در عقیده گرفته شده است ، در تارنما بیابند.

 

سئو سایت شرکتی

سئو
کدنویسی و طراحی بر اساس استانداردهای سئو برای سایت شرکتی بسیار مهم است. چرا که موجب کسب جایگاه پسندیده در موتورهای جستجو شده و نسبت به رقبا رتبه پسندیده تری پیدا میکند. وبسیما نیز با شناخت کاملی که از اصول و قواعد سئو دارد، سایت شرکتی شما را به سمت بهترین رتبه در موتورهای جستجو هدایت میکند.

ویدیو ۳۶۰
ویدئوهای 360 درجه
در ویدئو یا تصاویر 360 درجه این امکان برای کاربر فراهم میشود که بتواند با استفاده از ماوس خود، تصویر را از زوایای مختلف و با روشنی بالا نگریستن کند. این تصویر میتواند از یک محصول، فضای کمپانی یا… تهیه شود. امکان مشاهده 360 درجه کارایی خوبی در تجربه کاربری گذاشته و برای سایت های شرکتی توصیه میشود.

ستاره دهی
ستاره دهی
سیستم ثبت امتیاز یا ستاره دهی، برای کاربر امکانی را فراهم میکند که بتواند به صفحه یا مطلبی که خوانده است امتیاز دهد. این امتیازات به طور میانگین محاسبه شده و بدست گوگل خوانده میشود. صفحاتی که حائز امتیاز بالاتر باشند در جایگاه های بالاتر نتایج گوگل اثر داده میشوند.

پوش نوتیفیکیشن
Push notifications
وبسیما امکانی ویژه را در طراحی سایت شرکتی فراهم کرده که آن را پوش نوتیفیکیشن می نامیم. این خاصیت مایه میشود که بتوانید اعلاناتی را روی کامپیوتر شخصی و یا گوشی کاربران نمایش دهید. نکته قابل توجه در باره push notification این است که حتی اگر کاربر در سایت شما نباشد و یا مرورگرش بسته باشد، مفتوح هم آگهی یا پیام شما را تماشا میکند. با به کارگیری این ویژگی میتوانید همواره کاربران را از پسینیان و مهم ترین رویدادها کمپانی خویش آگاه سازید.

اندروید
اندروید و IOS
با پروا به اینکه وبسیما طراحی وبسایت خویش را بر پایه استانداردهای روز وب سپریدن میدهد، امکان تبدیل وبسایت شرکتی به اپلیکیشن اندروید و ios نیز وجود دارد. این خاصیت برای بسیاری از صاحبان سایت های شرکتی گزینه مهمی محسوب میشود که بدست وبسیما به شکلی بهینه و بنیادین پیاده سازی میگردد.

مدیران
درباره مدیران
معرفی تیم مدیریت یا صفحه درباره مدیران، گرد از مهم ترین بخش ها در سایت شرکتی می باشد. این صفحه میتواند در بر گیرنده اطلاعات مشخصی از مدیران همانند رزومه کاری، پست سازمانی، نظریات و… باشد. در وبسیما نیز به طراحی پارت بندی شده و واضح این صفحه پروا شده تا اطلاعات به شکلی بهینه به کاربران نمایش داده شود.

نمایندگی
مدیریت نمایندگی ها
شرکت های کبیر معمولا در چندین شهر و یا مملکت دارای نمایندگی های مختلفی می باشند. با امکان مدیریت نمایندگی ها، مدیر سایت میتواند شعب را اضافه، حذف و ویرایش کند. وانگهی کاربران میتوانند با به کارگیری خاصیت فیلترینگ کارآمد، به شکلی تند و راحت نمایندگی باره نظر خویش را پیدا کنند.

سه بعدی
نمایش سه بعدی
نمایش سه بعدی فضای کمپانی یکتا از جذاب ترین قسمت ها در سایت شرکتی است. برای مثال کاربران میتوانند محیط یک کارخانه، خط تولید، طبقات یک فروشگاه و… را از طریق مرورگرشان به چهره سه بعدی نگریستن کرده و زمان قابل توجهی را در سایت شرکتی شما سپری کنند.

ارتباط با مدیران
ارتباط آسان مدیران
در سایت های شرکتی لازم است الی بستری مناسب برای پیوستگی راحت و سریع بین مدیران فراهم شود. سایت شرکتی طراحی شده بدست وبسیما، این امکان را به شکلی بدون نقص و کارا ارائه میکند.

نماینده
پذیرش نمایندگی
طراحی فرم مشخصی برای تقاضا نمایندگی، میتواند یکی از تقسیم های پربازدید سایت شرکتی باشد. بدین ترتیب افرادی که تقاضای گرفتن نمایندگی کمپانی شما را دارند، فرم مربوطه را تکمیل کرده و برای شما ارسال میکنند. شما نیز پس از رسیدگی آن، نتیجه را به شیوه های مختلف مانند ایمیل، پیامک، پیام تلگرام و… به اطلاع درخواست کننده میرسانید.

فرم
فرم سازی یکپارچه
با امکان فرم سازی یکپارچه که بدست وبسیما در طراحی سایت شرکتی ارائه میشود، شما میتوانید فرم های متنوعی را بنا به بیچارگی خود ایجاد کرده و در سایت قرار دهید. در این حالت وابستگی مناسبی با کاربران داشته و همچنین در صورت اخذ پیغام جدید، اطلاعات مربوطه از طریق ایمیل، پیامک، پیام تلگرام و… برای شما ارسال میشود.

مشتریان
معرفی مشتریان
برخورداری از مشتریان خوب، گرد از عوامل کسب اعتبار برای یک کمپانی است. لذا میطلبد که یک سایت شرکتی حائز قسمتی بخصوص برای معرفی مشتریان گزیده تر اش باشد تا هم گزینش آنان را احترام نهد و هم پیشینه درخشان خویش را به تصویر بکش



:: بازدید از این مطلب : 130
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

جدول/ قیمت روز گوشی‌های موبایل

گروه اقتصادی الف،  ۵ آذر ۱۳۹۸، ۰۹:۴۷  3980905047

قیمت گوشی‌های موبایل موجود در بازار، مورخ ۵ آذر را مشاهده می‌کنید. تمامی این قیمت‌ها به تومان است.

جدول/ قیمت روز گوشی‌های موبایل

باشگاه خبرنگاران جوان نوشت: در جدول زیر آخرین لیست قیمت گوشی‌های سامسونگ در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت نام محصول
29.000.000 Galaxy Fold
12.500.000 Galaxy Note10+ 256 GB
11.300.000 Galaxy Note10 256 GB
9.700.000 Galaxy S10+ 128 GB
9.000.000 Galaxy S10 128 GB
8.000.000 Galaxy S10e 128 GB
8.700.000 Galaxy Note9 128 GB
8.000.000 Galaxy S9+ 128 GB
7.100.000 Galaxy S9 64 GB
7.800.000 Galaxy Note8 64 GB
6.900.000 Galaxy S8+ 64 GB
6.700.000 Galaxy S8 64 GB
6.900.000 Galaxy A80 128 GB
4.300.000 Galaxy A70 128 GB
3.900.000 Galaxy A60 128 GB
3.800.000 Galaxy A50s 128 GB
3.200.000 Galaxy A50 128 GB
3.000.000 Galaxy A40 64 GB
2.800.000 Galaxy A30s 64 GB
2.700.000 Galaxy A30 64 GB
2.200.000 Galaxy A20s 32 GB
2.100.000 Galaxy A20e 32 GB
2.350.000 Galaxy A20 32 GB
1.700.000 Galaxy A10s 32 GB
1.600.000 Galaxy A10 32 GB
3.000.000 Galaxy M30 64 GB
2.300.000 Galaxy M20 32 GB
1.700.000 Galaxy M10 32 GB
1.100.000 Galaxy A2 Core 16 GB

شرکت هوآوی تنوع محصولات بالایی دارد که شامل مدل‌های رده‌بالا و پرچمدار این شرکت و سری آنر و Y است که همگی جزو تلفن‌های پرفروش بازار محسوب می‌شوند. این شرکت در سال‌های اخیر با ارائه محصولات با کیفیت به همراه قیمت مناسب توانسته رشد عالی در زمینه فروش تلفن همراه داشته باشد. در ادامه آخرین لیست قیمت گوشی‌های هوآوی در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت نام محصول
11.100.000 P30 Pro 256 GB
7.500.000 P30 128GB
3.400.000 P30 Lite 128 GB
3.500.000 Mate 10 64GB
3.100.000 Honor 8X 128 GB
3.200.000 nova 3i 64GB
2.400.000 Y9 2019 64 GB
2.400.000 Honor 10 Lite 64GB
2.600.000 P Smart 2019 64 GB
2.050.000 Y7 Prime 2019 32 GB
1.800.000 Honor 8C 32GB
1.400.000 Y6 2019 32 GB
1.200.000 Honor 8S 32GB
1.500.000 Play 8A 32 GB
1.100.000 Y5 2019 32GB
850.000 Y5 Lite 16 GB

شرکت اپل همواره تمرکز خود را بر عرضه مدل‌های محدود، اما باکیفیت گذاشته و این روند تا کنون جواب داده است. اپل شرکتی نیست که در طول سال ۱۰ مدل یا بیشتر وارد بازار کند، هدف این شرکت بازار میان‌رده نیز نیست و تنها به دنبال عرضه و فروش مدل‌های بالارده و پرچمدار می‌گردد که در این راه بسیار موفق هم بوده است. در حال حاضر از محبوب‌ترین مدل‌های این شرکت می‌توان به آیفون x و آیفون ۷ اشاره کرد، که در ادامه هم قیمت آیفون X و هم قیمت آیفون ۷ آورده شده است.در ادامه آخرین لیست قیمت گوشی‌های اپل در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت نام محصول
20.000.000 iPhone 11 Pro Max 256 GB
17.900.000 iPhone 11 Pro 256 GB
12.500.000 iPhone 11 128 GB
16.300.000 iPhone XS Max 64 GB
13.600.000 iPhone XS 64 GB
11.000.000 iPhone XR 64 GB
13.000.000 iPhone X 256 GB
9.500.000 iPhone 8 Plus 64 GB
9.000.000 iPhone 8 64 GB
8.500.000 iPhone 7 Plus 128 GB
7.800.000 iPhone 7 128 GB
3.700.000 iPhone SE 64 GB

شرکت شیائومی در چند سال اخیر با ارائه مدل‌های باکیفیت ، ارزان قیمت و متنوع توانست در یک شرکت درجه دو به یکی از برترین برند‌های تلفن هوشمند در جهان تبدیل شود. این شرکت همچنین با ارائه لوازم جانبی کاربری در جعبه تلفن همراه نیز توانسته تا نظر مشتریان زیادی را به سمت محصولات خود جلب کند. در ادامه آخرین لیست قیمت گوشی‌های شیائومی در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت نام محصول
4.200.000 Mi 9 128GB
3.500.000 Mi 9 Lite 64GB
5.100.000 Redmi K20 Pro 128 GB
4.100.000 Redmi K20 64 GB
3.500.000 Redmi Note 8 Pro 128 GB
2.800.000 Redmi Note 8 64 GB
2.800.000 Redmi Note 7 Pro 127GB
2.500.000 Mi A3 64GB
2.500.000 Redmi Note 7 64 GB
1.900.000 Redmi 7 32GB
1.600.000 Redmi 8A 32 GB
1.300.000 Redmi 7A 32 GB

قدرتمندترین شرکت سال‌های دور تلفن همراه در جهان در چند سال گذشته در دوره افول خود قرار داشت و پس از آنکه HMD این شرکت را خریداری کرد حال نوکیا به فکر بازگشت به روز‌های اوج خود است. شرکت فنلاندی در دو، سه سال اخیر چندین مدل میان‌رده خوب به بازار عرضه کرده و سال پیش نیز مدل پرچمدار Nokia 9 PureView معرفی شده که از ۵ دوربین بهره می‌برد. در ادامه آخرین لیست قیمت گوشی‌های نوکیا در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت نام محصول
7.200.000 9 PureView 128 GB
3.800.000 Nokia 8.1 64 GB
2.600.000 Nokia 7 Plus 128 GB
3.300.000 Nokia 7.1 64 GB
2.400.000 Nokia 6.1 Plus 64GB
2.300.000 Nokia 6.1 64 GB
2.000.000 Nokia 6 32GB
1.900.000 Nokia 5.1 Plus 32 GB
1.500.000 Nokia 3.2 64 GB
1.600.000 Nokia 3.1 Plus 32 GB
1.200.000 Nokia 2.2 32 GB

ال‌جی مدل‌های محدودی دربازار ایران دارد که برخی از آن‌ها مربوط به سال ۲۰۱۷ یا ۲۰۱۶ می‌شود و به همین دلیل خرید این محصولات برای طرفدارن ال‌جی سخت شده است. اما مدل‌های موجود از کیفیت و قیمت مناسبی بهره می‌برد و از میان‌رده‌های خوب بازار محسوب می‌شوند. در ادامه آخرین لیست قیمت گوشی‌های ال‌جی در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت نام محصول
7.900.000 LG V30 Plus 128GB
6.600.000 LG G7 ThinQ 64 GB
5.500.000 LG G6 Plus 128 GB
3.600.000 LG G6 64 GB
2.400.000 LG K8 8 GB
1.900.000 LG K10 2017 16 GB
1.700.000 LG K8 2017 16 GB

تنها ۵ سال از تاسیس شرکت وان‌پلاس می‌گذرد و اولین تلفن هوشمند این شرکت در سال ۲۰۱۴ به بازار عرضه شد. این شرکت هر ساله از مدل پرچمدار خود به همراه یک یا دو نسخه فرعی رونمایی می‌کند. در حال حاضر پرچمداران سال ۲۰۱۹ و البته سال ۲۰۱۸ این شرکت یعنی وان‌پلاس ۶ به همراه وان‌پلاس 6T و نسخه ویژه مک‌لارن در بازار موجود است. در ادامه آخرین لیست قیمت گوشی‌های شرکت وان‌پلاس در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت نام محصول
10.600.000 OnePlus 7 Pro 256 GB
8.500.000 OnePlus 7 256 GB
8.900.000 OnePlus 7T Pro 256 GB
6.500.000 OnePlus 7T 256 GB
6.500.000 OnePlus 6T 128 GB
6.000.000 OnePlus 6 128 GB

سونی تا چند سال پیش یکی از برترین شرکت‌های حوزه تلفن همراه به شمار می‌آمد، البته این شرکت هنوز هم در رده بالایی قرار دارد و مدل‌های باکیفیتی را تولید می‌کند اما با رشد شرکت‌های چینی، در حال حاضر اخبار زیادی از تلفن‌های هوشمند سونی به گوش نمی‌رسد، اما در هر صورت چندین مدل از این شرکت در بازار ایران یافت می‌شود که از قدرت و قیمت مناسبی بهره می‌برند و می‌توانند انتخاب خوبی برای مشتریان باشند. در ادامه آخرین لیست قیمت گوشی‌های سونی در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت نام محصول
4.500.000 Xperia XZ1 64 GB
3.500.000 Xperia XA2 32 GB
3.400.000 Xperia XA1 Plus 32GB
3.200.000 Xperia XA1 Ultra 32 GB
2.700.000 Xperia XA1 16 GB

دیگر قربانی رشد حضور شرکت‌های چینی در بازار اچ‌تی‌سی است، این برند تایوانی نیز به همراه سونی و نوکیا در سال‌های پیش به عنوان قدرت‌های اول بازار تلفن هوشمند به شمار می‌آمدند، اما در سال‌های اخیر با کاهش خلاقیت و عدم استفاده از فناوری‌های نوین دیگر پیشگام این صنعت نبوده و اجازه دادن تا شرکت‌های چینی جای آن‌ها را در بازار پر کنند. البته اچ‌تی‌سی هنوز هم محصولات متنوعی تولید می‌کند و در بازار ایران نیز این مدل‌ها به فروش می‌رسد. در ادامه آخرین لیست قیمت گوشی‌های اچ‌تی‌سی در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت نام محصول
10.500.000 HTC U12 Plus 128 GB
7.200.000 HTC U11 plus 128 GB
6.400.000 HTC U11 128 GB
4.100.000 HTC U12 life 64 GB
4.300.000 HTC U11 Eyes 64 GB
2.100.000 Desire 12+ 32 GB
1.700.000 Desire 12 32 GB

برای حمایت از تولید ملی می‌توانید اولین و تنها برند تولید ایرانی تلفن همراه را انتخاب کنید، جی‌ال‌ایکس در طی بیش از ۱۰ سال فعالیت خود، مدل‌های هوشمند محدودی تولید کرده، در حال حاضر بسیاری از این مدل‌ها به همراه تولیدات جدید این شرکت در سطح بازار یافت می‌شود، این مدل‌ها کیفیت مطلوبی دارد و تا حدودی نظر می‌توانند رضایت خریداران را جلب نمایند. در ادامه آخرین لیست قیمت گوشی‌های جی‌ال‌ایکس در بازار را مشاهده می‌کنید:

قیمت نام محصول
2.600.000 General Luxe Shahin 64GB
2.500.000 Genral Luxe Aria 64GB
2.200.000 GLX Pars 2 64GB
1.400.000 GLX Pars 1 16 GB
1.200.000 GLX Aria+ 32 GB
850.000 GLX Mate Pro 8 GB
780.000 GLX M2 16 GB
690.000

GLX Z1 16 GB

 

منبع : 

https://www.alef.ir/news/3980905047.html



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل


۶ آذر ۱۳۹۸، ۱۰:۳۴  3980906051۰ نظر، ۰ در صف انتشار و ۱ تکراری یا غیرقابل انتشار

کارشناسان و محققان امنیتی به کاربران هشدار داده‌اند که تنها از پیام‌رسان‌های مجهز به قابلیت رمزنگاری پیشرفته برای ارسال پیام و سایر اطلاعات شخصی خود استفاده کنند.

به هر پیام‌رسانی اعتماد نکنید

ایسنا نوشت: در سال‌های اخیر که حفاظت از حریم شخصی کاربران و امنیت سایبری در شبکه‌های اجتماعی و پیام‌رسان‌ها اهمیت بسیار بیشتری پیدا کرده است، بسیاری از کارشناسان و متخصصان فعال در شرکت امنیت سایبری کاسپرسکی به کاربران توصیه کرده‌اند که برای ارسال پیام‌های خصوصی، تصاویر و ویدیو‌های شخصی به هر اپلیکیشنی که کار پیام‌رسان را انجام می‌دهد، اعتماد نکرده و تنها از پیام‌رسان‌های با قابلیت رمزنگاری پیشرفته (End-To-End Encryption) استفاده کنند.

بر اساس این گزارش، با اینکه تقریبا تعداد زیادی از اپلیکیشن‌های پیام‌رسان مدرن و امروزی که از محبوبیت بالایی در میان کاربران جهان برخوردار شده‌اند، از قابلیت رمزنگاری پیشرفته (End-To-End Encryption) بهره می‌برند، اما هنوز هم تعداد قابل توجهی از پیام‌رسان‌ها به دلایل مختلف از این قابلیت امنیتی بی‌بهره مانده‌اند.

بهره‌مندی اپلیکیشن‌های پیام‌رسان از این قابلیت بدان معناست که هیچ نهادی قادر به ردگیری و مشاهده اطلاعات رد و بدل شده توسط کاربران و دسترسی به سرور‌ها نخواهد بود و تقریبا این کار غیرممکن به نظر می‌رسد. اما سایر اپلیکیشن‌ها در صورت عدم بهره مندی از این قابلیت، این امکان را برای اشخاص ثالث فراهم می‌کنند تا به اطلاعات کاربران دسترسی پیدا کرده و پیام، تصاویر و ویدیو‌های رد و بدل شده توسط افراد را پیگیری کنند.

از جمله اپلیکیشن‌های معروفی که از قابلیت امنیتی رمزنگاری پیشرفته برخوردار است، می‌توان به واتس‌اپ و سیگنال اشاره کرد.

این در حالیست که برخی دیگر از اپلیکیشن‌های معروف همچون فیس بوک مسنجر، تلگرام و گوگل الو از این قابلیت بی بهره‌اند. البته کاربران به منظور عدم ثبت مکالمات خود در سرور‌های پیام رسان‌های مذکور، قادر خواهند بود چت محرمانه (secret chat) را با دوستان خود آغاز کنند.

اپلیکیشن پیام‌رسان واتس اپ که یکی از محبوب‌ترین و پرطرفدارترین پیام‌رسان‌های جهان است، نیز از قابلیت رمزنگاری پیشرفته پشتیبانی می‌کند و از پروتکل‌های پیشرفته‌ای برای حفظ حریم شخصی کاربرانش برخوردار است.

این اپلیکیشن که برای تمامی سیستم‌های عامل اندروید، iOS و ویندوز قابل استفاده است، در سال 2016 میلادی لقب پرکاربردترین پیام رسان جهان را گرفت. واتس اپ از آن جهت ضریب امنیت سایبری بالایی دارد که مکالمات و اطلاعات مبادله شده میان کاربران و مخاطبان به صورت کامل محافظت شده بوده و مکالمات و اطلاعات شخصی و خصوصی آن‌ها از سوی نهاد‌های دیگر قابل رصد و ردگیری نخواهد بود.

شرکت فیس‌بوک با در اختیار گرفتن و تصاحب شرکت واتس‌اپ در سال 2014، 19 میلیارد دلار کسب کرد و از آن زمان تاکنون نیز با معرفی و افزودن قابلیت‌های جدید بدنبال جذب و حفظ طرفداران این پیام‌رسان محبوب بوده است. طبق تازه‌ترین آمار منتشر شده در ژانویه 2018، پیام‌رسان واتس اپ هم اکنون میزبان بالغ بر 1 میلیارد کاربر در جهان است

منبع : 

https://www.alef.ir/news/3980906051.html



:: بازدید از این مطلب : 119
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اگر یک سوداگری حقیر یا میانه داشته باشید، چه بسا فرق چندانی بین بخش بازاریابی و فروش قائل نیستید، چون نیروی کافی برای تمرکز جداگانه بر روی این دو دسته ندارید. به علاوه، فکر نمی‌کنید که این دو تفاوت چندانی با هم داشته باشند. اگر این حرف درست است، باید به شما خبری بدهم: بازاریابی و فروش با یکدیگر فرق بسیاری می‌کنند و در نتیجه، بیچارگی به تخصص‌های متفاوتی دارند. اگر پیمان باشد تقسیم مارکتینگ فقط با قصد افزایش فروش کنونی اداره شود، کارکرد آن به حمایت از فروش با یک تمرکز داخل شرکتی اندک خواهد شد. ولی اگر مارکتینگ جایگاه خود را در تیم مدیریت پیدا کند، می‌تواند تبدیل به یک المان رشد خوب با تمرکز برون شرکتی شود که فروش شما را هم افزایش می‌دهد.

پس بهتر است به جای اینکه بازاریابی و فروش را یکپارچه کردن کنید، دو دسته جداگانه برای آنها در عقیده بگیرید و کاری کنید که این دو تقسیم به خوبی یکدیگر را حمایت کنند. به این ترتیب تضمین رشد بازرگانی شما اغلب خواهد بود. البته این فقط حرف ما نیست. نتایج یک پژوهش علمی هم این سوژه را تائید می‌کند و به ما نشان می‌دهد شرکت‌هایی که دو بخش فروش و بازاریابی آنها جدا هستند، رشد بیشتری را نسبت به رقبا دارند. (در بخش‌های بعدی این مطلب، بیشتر در مورد این پژوهش صحبت می‌کنیم.)

با این حساب، چه بسا بخواهید بدانید که تفاوت دو تقسیم فروش و بازاریابی دقیقاً چیست و هر کدام چه نقشی را در یک سوداگری ایفا می‌کنند؟ در این مقاله اغلب در این مورد گفتگو خواهیم کرد.

فرق بین بازاریابی و فروش در ایران

فروش = محصولی که موجود است را بفروشید
کار تقسیم فروش ساده است: این بخش باید آنچه موجود است را تبدیل به پول نقد کند. که یعنی سرنخ‌های فروش را تبدیل به مشتریانی می‌کند که به کمپانی شما پول می‌دهند و اینکار، با تعامل مستقیم با مشتریان خفته برای متقاعدسازی آنها به خرید اتمام می‌شود.

هر تجارتی دارای محصولات و خدمات مشخصی است که باید به فروش برسند. به این منظور، فروشندگان باید یک رابطه تقریبا با مشتری (و گاهی همکاران) داشته باشند، راه فروش را هموار کنند، مخالفت‌های مشتری را از بین ببرند و در باره بها و شرایط فروش چانه بزنند. معمولاً هم پس از فروش باید مطمئن شوند که سایر قوای شرکت این نیاز مشتریان را برآورده می‌کنند.

فروش "به هر قیمت" چیست؟
نگاه دسته فروش از درون به بیرون یک شرکت، یعنی به سمت مشتری است. تمرکز آن بر زمان حال است. و افق دیدن آن نیز به این هفته، این ماه یا نهایتاً این فصل محدود می‌شود. دلیل این جستار هم ساده است: اگر فروش بر موعد حال تمرکز نداشته باشد، هیچ تضمینی بر هوده کنونی کمپانی وجود نخواهد داشت.

پارادوکس انتخاب: گزینه‌های کمتر یعنی مشتری و فروش بیشتر!حتما بخوانید: پارادوکس انتخاب: گزینه‌های کمتر یعنی مشتری و فروش بیشتر!
بازاریابی = هم الان و در آینده، با مشتریان خود هم سو شوید
هدف معمول بازاریابی این است که مشتریان بالقوه را به فرآورده یا خدمات شما علاقه‌مند کند و سرنخ فروش به وجود آورد. فلذا فعالیت‌های آن شامل موارد زیر می‌شود:

تحقیق دربارۀ مصرف کننده‌ها برای شناخت نیازهای بازار
توسعه محصولات خلاقانه که بتوانند نیازهای فعلی و آینده مشتریان را برآورده کنند
تبلیغات محصولات و خدمات برای بالا بردن آگاهی و تشکیل برند
قیمت گذاری محصولات و خدمات برای بدست آوردن بیشترین هوده در طولانی‌مدت
بازاریابی "کثیف" چیست؟
پس یک نقش اصلی دسته بازاریابی این است که بازار پیشه را از نگاه یک مشتری بشناسد که مخاطب شرکت است و کمک کند که شرکت به سمتی حرکت کند که خواسته‌ها و نیازهای مشتری مذکور را بعدها برآورده کند. که یعنی پیشه بازاریابی این است که یک برند را به سمت بخش‌هایی از بازار و گروه‌هایی از مشتریان هدایت کند که کمپانی بتواند در آنها چشم وهمچشمی کند و فایده داشته باشد.

بگذارید ساده‌تر بگوییم: بازاریاب باید به برند کمک کند لغایت پیشنهادات، قیمت‌گذاری و روابط خویش را به نحوی تغییر دهد که نیازهای مشتریان را بهتر برآورده کند و در نتیجه، فروش کمپانی افزایش یابد.

البته، شغل بازاریابان به همین خلاصه نمی‌شود. دسته مارکتینگ همچنین باید بتواند فهم خود از بازار را به صورت ادوات و تاکتیک‌هایی در آورد لغایت به وسیله آنها کمپانی بتواند بهره بیشتری از بازار را جذب کند، روابط (معمولاً دیجیتال) را مستحکم کند و سرنخ‌های فروش بیشتری را برپایی کند. بازاریابی در ضمن می‌تواند تقسیم فروش را به بخشی از بازار بفرستد که باید شکار خود را انجام دهد و فشنگ‌های باره عقیده را در پسندیدن آنها قرار دهد. البته پروا داشته باشید که وقتی کارکرد بازاریابی فقط در کمک به تیم فروش در سررسید حال خلاصه شود، سوداگری شما آینده را از دست خواهد داد.

۱۰ تکنیک عالی روانشناسی برای افزایش مشتری‌ها و فروشحتما بخوانید: ۱۰ تکنیک عالی روانشناسی برای افزایش مشتری‌ها و فروش
بدون بازاریابی، فروش ضربه خواهد خورد
حتی بهترین ماهیگیر هم نمی‌تواند با شلیک تیرهای مشقی به سمت هدف‌های بی‌فایده، برای شام خانوادۀ خویش چیزی دست و پا کند. (می‌دانم، ما که قصد شکار کسی را نداریم. ما خدماتی با ارزش را به آن آدم‌هایی ارائه می‌دهیم که قدرشان را بدانند.)

فروش بدون بازاریابی درست!
بازار مدام در حال تغییر است و این جستار می‌تواند فروش را تحت کارایی پیمان دهد. و اینجاست که بازاریابی نقش مهمی را ایفا می‌کند. دسته مارکتینگ باید شرکت را برای این تغییرها آماده کند و به شکارچیان آن (یا همان فروشندگان) کمک کند که بفهمند کجاها باید شکار کنند و مهمات صحیح را هم در اختیارشان بگذارد.

اگر پیمان باشد که بازاریابی تنها مهمات امروز را جاسازی کند، چطور قرار است بفهمیم که صنعت ما به کدام سمت جنبش می‌کند و چگونه باید نسبت به این موضوع واکنش نشان دهیم؟ و به این ترتیب است که رشدِ کسب و کار ما محدود خواهد شد.


نیازمند دریافت مشاوره در زمینۀ بازاریابی دیجیتال هستید؟
تجارب ماضی به ما فرمان می‌دهد تا بتوانیم به شما در زمینه برندینگ و بازاریابی دیجیتال کمک کنیم.
برای مشاوره رایگان، همین اکنون با ما تماس بگیرید.
آموزش و مشاوره بازاریابی021-63404داخلی 3
اما بازاریابی و فروش دو تقسیم جداگانه هستند
اصلاً قرار نیست که یک تن مسئولیت هر دو بخش بازاریابی و فروش را به عهده داشته باشد. چرا؟ چون تمرکز بر موعد حال و پیش بردن فروش نیاز به مهارت‌هایی دارد که چندان با نگاه رو به آینده و مشتری‌محور تقسیم بازاریابی همخوانی ندارند.

بگذارید کمی اغلب در این مورد روشنگری بدهیم:

معمولاً تیم فروش دریافتن می‌کند که فهم نکویی از مشتریان و نیازهایشان دارد. ولی این نگاه آنها کمی با واقعیّت فاصله دارد. چرا؟ چون مشتری دائم در پس‌زمینه مکالمات فروش، می‌تواند تلاش فروشنده برای ترغیب خویش را حس کند. در نتیجه، هیچوقت به طور کامل و شفاف در باره نیازها و خواسته‌ها خود حرف نخواهد زد.

بازاریابی و فروش در کناره هم
برای اینکه یک شرکت واقعاً بتواند رشد داشته باشد، کسی باید از پنجره به خارج نگاه کند و ببیند که کمپانی در آینده باید به چه سمتی حرکت کند. در بسیاری از شرکت‌ها، معمولاً وظیفه این بخش بر گردن مدیر اصلی است و نقش بازاریابی صرفاً همراهی تیم فروش است. اما هنگامیکه یک شرکت رشد می‌کند، مدیریت به انفرادی تبدیل به یک کار دائمی می‌شود و ممکن است نقش استراتژیک مارکتینگ به فراموشی ودیعه شود.

یک تحقیق جالب در باره کارایی بازاریابی در رشد شرکت
بازاریابی به شیوه علمی
بگذارید برای اینکه اهمیّت متمایز بودن دو دسته بازاریابی و فروش را بهتر درک کنید، نتایج یک پژوهش در این زمینه را با شما به اشتراک بگذاریم. این تحقیق که در اواخر سنه 2011 بدست دانشگاه تکزاس آمریکا اتمام شد، به بررسی کم و بیش به 200 مدیر از کسب و کارهای میانۀ بازار در 27 صنعت گوناگون پرداخته و نتایج جالبی در این گویه مکشوف است.

اینجا قرار است به یگانه از نتایج جالب این تحقیق نگاه کنیم: بازاریابی یک نقش کلیدی در رشد شرکت‌ها ایفا می‌کند. وقتی یک شرکتT در تیم مدیریتی خود از افرادی با تجربه در زمینۀ مارکتینگ سهم می‌برد، رشد بیشتری را تجربه خواهد کرد و حتی در تبدیل فرصت‌ها به واقعیّت هم بهتر عمل می‌کند. به علاوه چنین شرکتی حتی در معرفی کارایی روش‌های بازاریابی و تبلیغات خود هم چیرگی اکثریت دارد و برآیند اینکه می‌تواند بازدهی بیشتری از برنامه‌های مارکتینگ خود داشته باشد. البته این سوژه لغایت حدی در باره آن شرکت‌هایی که هر چند بازاریابان با تجربه ندارند، اما از اصول مارکتینگ فرمانبرداری می‌کنند هم صادق است.

اما با وجود تاثیر بالای بازاریابی در رشد، 59% از شرکت‌های مورد بررسی، اصلاً بخشی به نام بازاریابی در شرکت خویش نداشتند.

(پیشنهاد می‌کنم در صورتی که به زبان انگلیسی تسلط دارید، نتایج این تحقیق در گویه بازاریابی و فروش را به هیچ‌وجه از دست ندهید.)



:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,گلکسی S8 mini

سامسونگ مدل گلکسی S8 mini را به دفاتر تنظیم مقررات موبایلی در چین و ایالات متحده ارائه کرده است و انتظار می‌رود این گوشی به زودی به عنوان یک تلفن همراه هوشمند ارزان‌قیمت به بازار ارائه شود. این گوشی که با کد SM-G8750 به دفاتر FCC و TENAA ارائه شده، از جهات زیادی ظاهری شبیه پرچمدار قبلی سامسونگ یعنی گلکسی S8 دارد. گذشته از طراحی ظاهری، بسیاری از ویژگی‌های سخت‌افزاری گلکسی S8 mini همان‌هایی هستند که پیش‌تر در گلکسی S8 دیده بودیم. از این ویژگی‌ها می‌توان به صفحه نمایش ۵.۸ اینچی و حسگر اثر انگشت به کار رفته در S8 اشاره کرد.

سامسونگ مدل مینی گلکسی S8 را به زودی به بازار عرضه خواهد کرد. به نظر می‌رسد گلکسی S8 mini از مدل S8 و حتی A8 قیمت پایین‌تری داشته باشد.

حالا باید ببینیم که این دو گوشی چه تفاوتی با هم دارد؟ پس از ارائه‌ی این گوشی به TENAA برای اخذ مجوز معلوم شد که گلکسی S8 mini از یک صفحه نمایش Full HD با رزولوشن ۲۲۰۰×۱۰۸۰ بهره می‌برد که در قیاس با صفحه نمایش QHD گلکسی S8 با رزولوشن ۲۹۶۰×۱۴۴۰ از کیفیت پایین‌تری برخوردار است. دوربین اصلی مدل ارزان‌تر هم با دوربین S8 متفاوت است که در نگاه اول به نظر می‌رسد وضعیت بهتری نسبت به مدل اصلی خود دارد. S8 mini از یک دوربین ۱۶ مگاپیکسلی بهره می‌برد که نسبت به دوربین ۱۲ مگاپیکسلی S8 پیشرفت محسوب می‌شود. اما با کمی دقت متوجه می‌شویم که حسگر ۱۶ مگاپیکسلی این دوربین از سری حسگرهای استفاده شده در گوشی‌های سری A سامسونگ است که کیفیتی به مراتب پایین‌تر از حسگرهای سری S دارند.

به نظر می‌رسد سامسونگ برای این گوشی به جای اسنپ‌دراگون ۸۳۵ از پردازشگر اسنپ‌دارگون کوالکام ۶۶۰ استفاده کرده که این پردازشگر را ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه‌ی داخلی همراهی می‌کنند. گزارش‌ها نشان می‌دهد نیروی مورد نیاز این گوشی را یک باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد کرد.

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/enews3977173.html



:: بازدید از این مطلب : 116
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل


سامسونگ روز گذشته از گوشی هوشمند جدید تحت عنوان گلکسی اس لایت لاکچری رونمایی کرد. 

به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت gsmarena، گوشی هوشمندی که شایعات آن از مدت ها پیش در فضای مجازی منتشر شده بود، بالاخره روز گذشته توسط سامسونگ رونمایی شد و انتظار بسیاری از کاربران و کارشناسان حوزه فناوری را به پایان رسانید.

 

این گوشی هوشمند که در کشور چین گلکسی اس لایت لاکچری (Galaxy S Light Luxury) نام دارد، از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به پرچمدار گلکسی اس ۸ دارد هرچند که مضشخصات فنی آن تفاوت های زیادی با اس ۸ دارد. این گوشی به یک صفحه نمایش ۵.۸ اینچی با نسبت تصویر ۱۸.۵ به ۹ مجهز بوده که رزولوشن یا کیفیت تصویر و وضوح آن Full HD+ است. دوربین جلو (سلفی) آن نیز ۸ مگاپیکسل و دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسل در پشت گوشی است. این گوشی برخلاف سایر پرچمداران اخیر سامسونگ، حسگر سنجش میزان ضربان قلب ندارد.

 

این گوشی دارای ویژگی‌های متعددی از جمله کلید فیزیکی دستیار هوشمند صوتی بیکسبی، قابلیت ۴G، درگاه پرداخت سامسونگ (Samsung Pay)، شارژ بی سیم و وایرلس، حسگر عنبیه چشم و تشخیص چهره است.

 

این گوشی به یک تراشه پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰، حافظه‌ی رم با ظرفیت ۴ گیگابایت، حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی، باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و در آخر نسخه سیستم عامل اندروید ۸ اوریو مجهز است.

 

سامسونگ اعلام کرده است که گوشی هوشمند جدید با برچسب قیمت ۶۲۵ دلاری برای فروش در نظر گرفته شده است اما خریداران و علاقمندان به گلکسی اس لایت لاکچری می توانند در زمان پیش خرید، با قیمتی بسیار کمتر حدود  ۵۷۸ دلار آن را خریداری کنند.

 

گلکسی اس لایت لاکچری قرار است در دو رنگ خاص از طیف قرمز و مشکی تیره روانه بازارهای جهانی شود.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, گوشی هوشمند لاکچری

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, گوشی هوشمند لاکچری

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, گوشی هوشمند لاکچری
 
 
 
منبع:


:: بازدید از این مطلب : 99
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل


سامسونگ روز گذشته از گوشی هوشمند جدید تحت عنوان گلکسی اس لایت لاکچری رونمایی کرد. 

به گزارش ایسنا، به نقل از وب سایت gsmarena، گوشی هوشمندی که شایعات آن از مدت ها پیش در فضای مجازی منتشر شده بود، بالاخره روز گذشته توسط سامسونگ رونمایی شد و انتظار بسیاری از کاربران و کارشناسان حوزه فناوری را به پایان رسانید.

 

این گوشی هوشمند که در کشور چین گلکسی اس لایت لاکچری (Galaxy S Light Luxury) نام دارد، از لحاظ ظاهری شباهت زیادی به پرچمدار گلکسی اس ۸ دارد هرچند که مضشخصات فنی آن تفاوت های زیادی با اس ۸ دارد. این گوشی به یک صفحه نمایش ۵.۸ اینچی با نسبت تصویر ۱۸.۵ به ۹ مجهز بوده که رزولوشن یا کیفیت تصویر و وضوح آن Full HD+ است. دوربین جلو (سلفی) آن نیز ۸ مگاپیکسل و دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسل در پشت گوشی است. این گوشی برخلاف سایر پرچمداران اخیر سامسونگ، حسگر سنجش میزان ضربان قلب ندارد.

 

این گوشی دارای ویژگی‌های متعددی از جمله کلید فیزیکی دستیار هوشمند صوتی بیکسبی، قابلیت ۴G، درگاه پرداخت سامسونگ (Samsung Pay)، شارژ بی سیم و وایرلس، حسگر عنبیه چشم و تشخیص چهره است.

 

این گوشی به یک تراشه پردازنده اسنپدراگون ۶۶۰، حافظه‌ی رم با ظرفیت ۴ گیگابایت، حافظه‌ی داخلی ۶۴ گیگابایتی، باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی و در آخر نسخه سیستم عامل اندروید ۸ اوریو مجهز است.

 

سامسونگ اعلام کرده است که گوشی هوشمند جدید با برچسب قیمت ۶۲۵ دلاری برای فروش در نظر گرفته شده است اما خریداران و علاقمندان به گلکسی اس لایت لاکچری می توانند در زمان پیش خرید، با قیمتی بسیار کمتر حدود  ۵۷۸ دلار آن را خریداری کنند.

 

گلکسی اس لایت لاکچری قرار است در دو رنگ خاص از طیف قرمز و مشکی تیره روانه بازارهای جهانی شود.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, گوشی هوشمند لاکچری

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, گوشی هوشمند لاکچری

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, گوشی هوشمند لاکچری
 
 
 
منبع:


:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 28 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

بازاریابی تلفنی را با سپریدن بنیادین و درست آن بدست کارشناسان فروش به شکلی بهتر سپریدن دهیم. اگر چنین افرادی در کسب و کار خود داریم به این موارد بیشتر توجه نماییم تا نتایج بازاریابی تلفنی را بهتر کنیم.
در هر تماس تلفنی، شما کمتر از ده ثانیه موعد دارید در همان جملات نخست برای شنونده مشخص کنید که این تماس چه سودی برای او دارد و چرا به نفعش است که مکالمه را در بازاریابی تلفنیادامه دهد.

چگونه بازاریابی و فروش تلفنی انجام دهیم؟


بر جملات ابتدایی در هر بازاریابی تلفنی به اندازه کافی اندیشه کنید و آن ها را یادداشت کنید و هر از گاهی ایده ی بهتری به ذهنتان رسید آن ها را ویرایش کنید و از جملات جدید کاربرد کنید.
در بازاریابی تلفنی هیچ گاه از شخص روبرو نخواهید در ابتدای مکالمه تصمیم گیری کند، ابتدا مزایا را بگویید و شخص مقابل را به تدریج به سمت تصمیم گیری هدایت کنید.
همیشه به خاطر داشته باشید که در بازاریابی تلفنی مشتریان شما از دیگران نیز می توانند خرید کنند بعد سعی کنید قبل از تماس مزایای با ارزش و جدا از رقبا را برای مشتری در عقیده بگیرید.
با سوالات هوشمندانه بازاریابی تلفنی در مشتری احساس مالکیت برپایی کنید. مثال: بیایید فرض کنیم شما محصول ما را خریداری کرده‌اید فکر می کنید چه مسائلی را از شما حل خواهد کرد؟
در بازاریابی تلفنی به مشتری چند پیشنهاد متوالی ارائه ندهید، گزینه‌های اغلب مایه خوف از خرید خواهد شد.
برای ادراک به این موضوع که رقیبان چه قیمتی رهنمود کرده اند، از او بپرسید در حال آماده برای این مورد چقدر پرداخت می کند یا هزینه می کند؟
هیچگاه از رقیبان در بازاریابی تلفنی بدگویی نکنید و آن ها را زیر سوال نبرید. اطلاعات با ارزش به مشتری بدهید. خود مشتری آن ها را پایین سوال خواهند برد.
از اشخاص سومی برای اعتبار بخشیدن به کارتان استفاده کنید. مثلا: دیگران هم از این تعلیم ها استفاده کرده اند و فراتر از تصورشان فروش‌شان افزایش مکشوف است.
بدون هیچ گونه ترسی در بازاریابی تلفنی به مشتری توصیه خرید بدهید. در این روش بردباری خرید خیلی اغلب می شود.
نکاتی چند در بازاریابی تلفنی و فروش تلفنی

اعتراضات مشترکی که اغلب مشتریان مطرح می کنند را جمع آوری کنید و پذیرش های قانع کننده برای‌شان بیابید و در تصادف با مشتریان جدید متعلق به بهره‌گیری کنید.
با رقیبان‌تان تماس بگیرید و به عنوان مشتری با آن ها گفتگو کنید و به دقت بررسی کنید که آنها چگونه با مشتری تصادف می‌کنند و به اعتراضات چگونه پذیرش می دهند. احتمالاً از آن‌ها مطالبی بیاموزید که نقاط سستی آنان را نیز رسیدگی کنید تا به مشتریان خود، خدمات بهتری بدهید

 



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

اخبار,اخبارتکنولوژِی,اپلیکیشن ضد بدخوابی
یکی از مشاوران سابق ناسا اپلیکیشنی را مورد آزمایش خبر داده که به افراد کمک می کند با مشکل بی خوابی و بدخوابی به دنبال مسافرت های طولانی هوایی مقابله کنند.

به گزارش مهر،  اپلیکیشن یادشده که تایم شیفتر نام دارد برنامه ریزی خواب افراد را بر مبنای ساعت داخلی بدن ممکن می کند و می تواند به اشخاصی که مرتب به سفر می روند کمک کند تا خواب خود را بعد از ساعت ها سفر با هواپیما تنظیم کنند.

به گفته دکتر استیو لاکلی که هم اکنون به عنوان متخصص علوم اعصاب در دانشکده پزشکی هاروارد مشغول فعالیت است، الگوریتم مورد استفاده در برنامه تایم شیفتر با بررسی تجارب به دست آمده بعد از یک دهه بررسی برنامه های هواپیماهای فعال در خطوط پروازی بین المللی تدوین شده است.

کاربران این اپلیکیشن با وارد کردن برنامه پروازی خود توصیه هایی را در مورد زمان مناسب برای به رختخواب رفتن پس از رسیدن به مقصد، نحوه خوابیدن و صرف وقت در زمان سفر و غیره دریافت می کنند. همچنین این برنامه توصیه هایی در مورد مصرف قهوه و برخی نوشیدنی ها نیز ارائه می کند.

به عنوان مثال، اگر فردی با مشکل جدی خواب مواجه باشد، ممکن است از طریق این برنامه توصیه ای به منظور عدم مصرف کافئین ظرف شش ساعت بعدی دریافت کند. از جمله دیگر توصیه های این برنامه می توان به قرار گرفتن یا نگرفتن در معرض نور، زمان مناسب برای برخاستن از خواب و غیره اشاره کرد.

هزینه استفاده سالانه از این برنامه ۲۵ دلار است و همچنین می توان با پرداخت ۱۰ دلار به ازای هر سفر طولانی توصیه هایی دریافت کرد.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/enews406832.html



:: بازدید از این مطلب : 125
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

اخبار,اخبارتکنولوژِی,اپلیکیشن ضد بدخوابی
یکی از مشاوران سابق ناسا اپلیکیشنی را مورد آزمایش خبر داده که به افراد کمک می کند با مشکل بی خوابی و بدخوابی به دنبال مسافرت های طولانی هوایی مقابله کنند.

به گزارش مهر،  اپلیکیشن یادشده که تایم شیفتر نام دارد برنامه ریزی خواب افراد را بر مبنای ساعت داخلی بدن ممکن می کند و می تواند به اشخاصی که مرتب به سفر می روند کمک کند تا خواب خود را بعد از ساعت ها سفر با هواپیما تنظیم کنند.

به گفته دکتر استیو لاکلی که هم اکنون به عنوان متخصص علوم اعصاب در دانشکده پزشکی هاروارد مشغول فعالیت است، الگوریتم مورد استفاده در برنامه تایم شیفتر با بررسی تجارب به دست آمده بعد از یک دهه بررسی برنامه های هواپیماهای فعال در خطوط پروازی بین المللی تدوین شده است.

کاربران این اپلیکیشن با وارد کردن برنامه پروازی خود توصیه هایی را در مورد زمان مناسب برای به رختخواب رفتن پس از رسیدن به مقصد، نحوه خوابیدن و صرف وقت در زمان سفر و غیره دریافت می کنند. همچنین این برنامه توصیه هایی در مورد مصرف قهوه و برخی نوشیدنی ها نیز ارائه می کند.

به عنوان مثال، اگر فردی با مشکل جدی خواب مواجه باشد، ممکن است از طریق این برنامه توصیه ای به منظور عدم مصرف کافئین ظرف شش ساعت بعدی دریافت کند. از جمله دیگر توصیه های این برنامه می توان به قرار گرفتن یا نگرفتن در معرض نور، زمان مناسب برای برخاستن از خواب و غیره اشاره کرد.

هزینه استفاده سالانه از این برنامه ۲۵ دلار است و همچنین می توان با پرداخت ۱۰ دلار به ازای هر سفر طولانی توصیه هایی دریافت کرد.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/enews406832.html



:: بازدید از این مطلب : 112
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

اخبار,اخبارتکنولوژِی,اپلیکیشن ضد بدخوابی
یکی از مشاوران سابق ناسا اپلیکیشنی را مورد آزمایش خبر داده که به افراد کمک می کند با مشکل بی خوابی و بدخوابی به دنبال مسافرت های طولانی هوایی مقابله کنند.

به گزارش مهر،  اپلیکیشن یادشده که تایم شیفتر نام دارد برنامه ریزی خواب افراد را بر مبنای ساعت داخلی بدن ممکن می کند و می تواند به اشخاصی که مرتب به سفر می روند کمک کند تا خواب خود را بعد از ساعت ها سفر با هواپیما تنظیم کنند.

به گفته دکتر استیو لاکلی که هم اکنون به عنوان متخصص علوم اعصاب در دانشکده پزشکی هاروارد مشغول فعالیت است، الگوریتم مورد استفاده در برنامه تایم شیفتر با بررسی تجارب به دست آمده بعد از یک دهه بررسی برنامه های هواپیماهای فعال در خطوط پروازی بین المللی تدوین شده است.

کاربران این اپلیکیشن با وارد کردن برنامه پروازی خود توصیه هایی را در مورد زمان مناسب برای به رختخواب رفتن پس از رسیدن به مقصد، نحوه خوابیدن و صرف وقت در زمان سفر و غیره دریافت می کنند. همچنین این برنامه توصیه هایی در مورد مصرف قهوه و برخی نوشیدنی ها نیز ارائه می کند.

به عنوان مثال، اگر فردی با مشکل جدی خواب مواجه باشد، ممکن است از طریق این برنامه توصیه ای به منظور عدم مصرف کافئین ظرف شش ساعت بعدی دریافت کند. از جمله دیگر توصیه های این برنامه می توان به قرار گرفتن یا نگرفتن در معرض نور، زمان مناسب برای برخاستن از خواب و غیره اشاره کرد.

هزینه استفاده سالانه از این برنامه ۲۵ دلار است و همچنین می توان با پرداخت ۱۰ دلار به ازای هر سفر طولانی توصیه هایی دریافت کرد.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/enews406832.html



:: بازدید از این مطلب : 101
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

اخبار,اخبارتکنولوژِی,اپلیکیشن ضد بدخوابی
یکی از مشاوران سابق ناسا اپلیکیشنی را مورد آزمایش خبر داده که به افراد کمک می کند با مشکل بی خوابی و بدخوابی به دنبال مسافرت های طولانی هوایی مقابله کنند.

به گزارش مهر،  اپلیکیشن یادشده که تایم شیفتر نام دارد برنامه ریزی خواب افراد را بر مبنای ساعت داخلی بدن ممکن می کند و می تواند به اشخاصی که مرتب به سفر می روند کمک کند تا خواب خود را بعد از ساعت ها سفر با هواپیما تنظیم کنند.

به گفته دکتر استیو لاکلی که هم اکنون به عنوان متخصص علوم اعصاب در دانشکده پزشکی هاروارد مشغول فعالیت است، الگوریتم مورد استفاده در برنامه تایم شیفتر با بررسی تجارب به دست آمده بعد از یک دهه بررسی برنامه های هواپیماهای فعال در خطوط پروازی بین المللی تدوین شده است.

کاربران این اپلیکیشن با وارد کردن برنامه پروازی خود توصیه هایی را در مورد زمان مناسب برای به رختخواب رفتن پس از رسیدن به مقصد، نحوه خوابیدن و صرف وقت در زمان سفر و غیره دریافت می کنند. همچنین این برنامه توصیه هایی در مورد مصرف قهوه و برخی نوشیدنی ها نیز ارائه می کند.

به عنوان مثال، اگر فردی با مشکل جدی خواب مواجه باشد، ممکن است از طریق این برنامه توصیه ای به منظور عدم مصرف کافئین ظرف شش ساعت بعدی دریافت کند. از جمله دیگر توصیه های این برنامه می توان به قرار گرفتن یا نگرفتن در معرض نور، زمان مناسب برای برخاستن از خواب و غیره اشاره کرد.

هزینه استفاده سالانه از این برنامه ۲۵ دلار است و همچنین می توان با پرداخت ۱۰ دلار به ازای هر سفر طولانی توصیه هایی دریافت کرد.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/enews406832.html



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

اخبار,اخبارتکنولوژِی,اپلیکیشن ضد بدخوابی
یکی از مشاوران سابق ناسا اپلیکیشنی را مورد آزمایش خبر داده که به افراد کمک می کند با مشکل بی خوابی و بدخوابی به دنبال مسافرت های طولانی هوایی مقابله کنند.

به گزارش مهر،  اپلیکیشن یادشده که تایم شیفتر نام دارد برنامه ریزی خواب افراد را بر مبنای ساعت داخلی بدن ممکن می کند و می تواند به اشخاصی که مرتب به سفر می روند کمک کند تا خواب خود را بعد از ساعت ها سفر با هواپیما تنظیم کنند.

به گفته دکتر استیو لاکلی که هم اکنون به عنوان متخصص علوم اعصاب در دانشکده پزشکی هاروارد مشغول فعالیت است، الگوریتم مورد استفاده در برنامه تایم شیفتر با بررسی تجارب به دست آمده بعد از یک دهه بررسی برنامه های هواپیماهای فعال در خطوط پروازی بین المللی تدوین شده است.

کاربران این اپلیکیشن با وارد کردن برنامه پروازی خود توصیه هایی را در مورد زمان مناسب برای به رختخواب رفتن پس از رسیدن به مقصد، نحوه خوابیدن و صرف وقت در زمان سفر و غیره دریافت می کنند. همچنین این برنامه توصیه هایی در مورد مصرف قهوه و برخی نوشیدنی ها نیز ارائه می کند.

به عنوان مثال، اگر فردی با مشکل جدی خواب مواجه باشد، ممکن است از طریق این برنامه توصیه ای به منظور عدم مصرف کافئین ظرف شش ساعت بعدی دریافت کند. از جمله دیگر توصیه های این برنامه می توان به قرار گرفتن یا نگرفتن در معرض نور، زمان مناسب برای برخاستن از خواب و غیره اشاره کرد.

هزینه استفاده سالانه از این برنامه ۲۵ دلار است و همچنین می توان با پرداخت ۱۰ دلار به ازای هر سفر طولانی توصیه هایی دریافت کرد.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/enews406832.html



:: بازدید از این مطلب : 124
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

اخبار,اخبارتکنولوژِی,اپلیکیشن ضد بدخوابی
یکی از مشاوران سابق ناسا اپلیکیشنی را مورد آزمایش خبر داده که به افراد کمک می کند با مشکل بی خوابی و بدخوابی به دنبال مسافرت های طولانی هوایی مقابله کنند.

به گزارش مهر،  اپلیکیشن یادشده که تایم شیفتر نام دارد برنامه ریزی خواب افراد را بر مبنای ساعت داخلی بدن ممکن می کند و می تواند به اشخاصی که مرتب به سفر می روند کمک کند تا خواب خود را بعد از ساعت ها سفر با هواپیما تنظیم کنند.

به گفته دکتر استیو لاکلی که هم اکنون به عنوان متخصص علوم اعصاب در دانشکده پزشکی هاروارد مشغول فعالیت است، الگوریتم مورد استفاده در برنامه تایم شیفتر با بررسی تجارب به دست آمده بعد از یک دهه بررسی برنامه های هواپیماهای فعال در خطوط پروازی بین المللی تدوین شده است.

کاربران این اپلیکیشن با وارد کردن برنامه پروازی خود توصیه هایی را در مورد زمان مناسب برای به رختخواب رفتن پس از رسیدن به مقصد، نحوه خوابیدن و صرف وقت در زمان سفر و غیره دریافت می کنند. همچنین این برنامه توصیه هایی در مورد مصرف قهوه و برخی نوشیدنی ها نیز ارائه می کند.

به عنوان مثال، اگر فردی با مشکل جدی خواب مواجه باشد، ممکن است از طریق این برنامه توصیه ای به منظور عدم مصرف کافئین ظرف شش ساعت بعدی دریافت کند. از جمله دیگر توصیه های این برنامه می توان به قرار گرفتن یا نگرفتن در معرض نور، زمان مناسب برای برخاستن از خواب و غیره اشاره کرد.

هزینه استفاده سالانه از این برنامه ۲۵ دلار است و همچنین می توان با پرداخت ۱۰ دلار به ازای هر سفر طولانی توصیه هایی دریافت کرد.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/enews406832.html



:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

اخبار,اخبارتکنولوژِی,اپلیکیشن ضد بدخوابی
یکی از مشاوران سابق ناسا اپلیکیشنی را مورد آزمایش خبر داده که به افراد کمک می کند با مشکل بی خوابی و بدخوابی به دنبال مسافرت های طولانی هوایی مقابله کنند.

به گزارش مهر،  اپلیکیشن یادشده که تایم شیفتر نام دارد برنامه ریزی خواب افراد را بر مبنای ساعت داخلی بدن ممکن می کند و می تواند به اشخاصی که مرتب به سفر می روند کمک کند تا خواب خود را بعد از ساعت ها سفر با هواپیما تنظیم کنند.

به گفته دکتر استیو لاکلی که هم اکنون به عنوان متخصص علوم اعصاب در دانشکده پزشکی هاروارد مشغول فعالیت است، الگوریتم مورد استفاده در برنامه تایم شیفتر با بررسی تجارب به دست آمده بعد از یک دهه بررسی برنامه های هواپیماهای فعال در خطوط پروازی بین المللی تدوین شده است.

کاربران این اپلیکیشن با وارد کردن برنامه پروازی خود توصیه هایی را در مورد زمان مناسب برای به رختخواب رفتن پس از رسیدن به مقصد، نحوه خوابیدن و صرف وقت در زمان سفر و غیره دریافت می کنند. همچنین این برنامه توصیه هایی در مورد مصرف قهوه و برخی نوشیدنی ها نیز ارائه می کند.

به عنوان مثال، اگر فردی با مشکل جدی خواب مواجه باشد، ممکن است از طریق این برنامه توصیه ای به منظور عدم مصرف کافئین ظرف شش ساعت بعدی دریافت کند. از جمله دیگر توصیه های این برنامه می توان به قرار گرفتن یا نگرفتن در معرض نور، زمان مناسب برای برخاستن از خواب و غیره اشاره کرد.

هزینه استفاده سالانه از این برنامه ۲۵ دلار است و همچنین می توان با پرداخت ۱۰ دلار به ازای هر سفر طولانی توصیه هایی دریافت کرد.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/enews406832.html



:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,کوچک ترین حسگر
یک شرکت تجاری رکورد تولید کوچک ترین حسگر عکاسی جهان را به نام خود ثبت کرد. این حسگر به سختی با چشم غیرمسلح قابل دیدن است.

 به گزارش مهر به نقل از نیواطلس، شرکت اومنی ویژن از تولید کوچک ترین حسگر عکاسی جهان و ثبت رکورد مذکور در کتاب رکوردهای جهانی گینس خبر داده است. حالا قرار است این حسگر در یک دوربین جدید مورد استفاده قرار بگیرد.

 

ابعاد حسگر یادشده که OV۶۹۴۸ نام دارد، ۰.۵۷۵ در ۰.۵۷۵ در ۰.۲۳۲ میلیمتر بوده و در دوربینی به ابعاد ۰.۶۵ در ۰.۶۵ میلیمتر نصب خواهد شد. از این حسگر برای تهیه عکس های رنگی مختلف استفاده می شود.

 

تراشه حسگر مذکور می تواند تصاویری با عمق میدانی ۱۲۰ درجه تهیه کند و دامنه فوکوس آن از ۳ تا ۳۰ میلیمتر در نوسان است. همچنین از این حسگر می توان برای تهیه تصاویر ویدئویی با دقت ۳۰ فریم در ثانیه استفاده کرد.

 

یکی از کاربردهای مهم چنین حسگری در علم پزشکی و برای وارد کردن دوربین به درون بدن و عکاسی از سلسله اعصاب، قلب، نخاع و دیگر اجزای غیرقابل دسترس بدن است.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11039840.html



:: بازدید از این مطلب : 132
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 23 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

دوره کامل آموزش پیاده سازی وبسایت خبری 

 نسل جدید Active Server Pages یا ASP است. نکته مهم این است که  یک زبان برنامه نویسی نیست بلکه یک فناوری جدید می‌باشد که بدست شرکت مایکروسافت ارائه شده است. این فناوری بعنوان شاخص اصلی فناوری در ساخت وب سایت‌های کبیر در عقیده گرفته شده است. مهم‌ترین نکاتی که در طراحی این محصول در نظر گرفته شده است راحتی بهره‌گیری و بالا بودن کارائی و قابلیت آن می‌باشد. آموزش ساخت سایت خبری به دلیل اینکه کامپایل می‌شوند، از صفحات ASP کلاسیک سریع‌تر هستند.

تکنولوژی ASP.NET MVC در دسامبر ۲۰۰۷ معرفی و نسخه قابل اتکای آن در دسترس توسعه دهندگان نرم افزارهای کاربردی وب، قرار گرفت. MVC یک تکنولوژی جدید و قدرتمند برای برپایی صفحات وب به چهره داینامیک و ساده است. وانگهی MVC یک تکنولوژی جدید است که دست ما را در برنامه نویسی زیاد باز می‌کند و در بعضی موارد هم کد نویسی ها را آسان‌تر می‌کند. مثلاً ایجاد فرم‌های ورود اطلاعات را ساده‌تر یاحتی برخی مواقع فرم‌ها را خودش برپایی و برای هرکدام از فیلدها اعتبار سنجی قرار می‌دهد.

MVC مخفف سه واژه Model View Controller هست. در واقع MVC بر روی معماری‌های چند لایه‌ای جهت تفکیک قسمت‌های مختلف برنامه و به طور دقیق‌تر جدا کردن بخش‌ها بخردانه برنامه اعم از دیتا، permission ها، چـــــک کردن صحت داده‌ها و …. از لایه Presentation layer یا در واقع همان لایه‌ای که مستقیماً با کاربر پایانی (End user) در ارتباط است، پیمان می‌گیرد.

دوره کامل آموزش پیاده سازی وبسایت خبری یکی از دوره‌های کاربردی و پروژه محور سایت دانشجویار بعد از حدود ۲ ماه تلاش به فرجام رسید و با یک خروجی مناسب، اهداف از پیش تعیین شده دوره پژوهشگر شد.

در دوره کامل آموزش پیاده سازی وبسایت  شما از ابتدایی‌ترین موارد مربوط به MVC شغل را آغاز می‌کنید و در قالب یک پروژه‌ کاربردی و توضیحات مطرح شده بدست استاد دوره در MVC تا جایی ترقی می‌کنید که می‌توانید یک وبسایت خبری با همه امکانات را پیاده سازی کنید.

سرفصل این دوره با نظم و دقت ویژه به چهره کاربردی و با حذف موارد غیر ضروری گردآوری شده و حائز ارزش محتوایی فوقانی می‌باشد.



:: بازدید از این مطلب : 129
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

زمانی‌که می‌خواهید برای بودجه و تلاش‌های بازاریابی شرکت، برنامه‌ریزی کنید، با انتخاب‌های متعددی رو‌به‌رو می‌شوید. بسته به بودجه، اهداف، جدول زمانی و متغیرهای دیگر، احتمالاً روی استراتژی‌هایی مانند پرداخت بابت هر کلیک (PPC)، بهینه‌سازی موتور جست‌وجو (SEO)، رسانه‌های اجتماعی و شاید بازاریابی ایمیلی متمرکز می‌شوید. بااین‌حال اگر به‌دنبال راهی برای افزایش آگاهی از برند خود هستید، باید راه جذاب‌تری برای ارتباط با مشتریان پیدا کنید. شما باید داستانی را برای مخاطبان خود تعریف کنید که مأموریت و هدف برند را به‌طور دقیق به تصویر بکشد. بهترین راهکاری که در سال ۲۰۱۹ شما را به این مقصد می‌رساند، سرمایه‌گذاری روی بازاریابی ویدئویی یا Video Marketing است. اگر تابه‌حال در مورد بهره‌گیری از ویدئو به‌عنوان ابزاری که شما را به اهداف شرکت نزدیک‌تر می‌کند فکر نکرده‌اید، حالا زمان مناسبی است:

  • مردم به کمک ویدئو و ابزارهای بصری، ۶۵ درصد اطلاعات را به مدت سه روز یا بیشتر در ذهن نگه می‌دارند.
  • تمایل مصرف‌کنندگان به مشاهده‌ی ویدئوهای بازاریابی، ‌چهار برابر تمایل آن‌ها به مطالعه‌ی اطلاعات متنی است.
  • زمانی‌که پست‌های شبکه‌های اجتماعی حاوی ویدئو هستند، تعامل ارگانیک کاربران را به‌شدت افزایش می‌دهند.
  • بازدهی مالی محتوای ویدئویی، تقریباً ۱۲ برابر ترکیب متن و تصویر است.
  • در حال حاضر ۸۷ درصد از بازاریابان آنلاین، در استراتژی‌های خود از ویدئو مارکتینگ استفاده می‌کنند.

همچنین شرکت‌هایی که در بازاریابی خود ‌از محتوای ویدئویی استفاده می‌کنند ۲۷ درصد نرخ کلیک (CTR) و ۳۴ درصد نرخ تبدیل بیشتری دارند و درآمد سالانه‌ی آن‌ها نیز تا ۴۹ درصد رشد سریع‌تری را تجربه می‌کند.

Video Marketing

ویدئو مارکتینگ چیست؟

شاید در نگاه اول، ویدئو مارکتینگ فرایند‌ی مبهم، گران و پیچیده‌ای به نظر برسد، ولی واقعاً این‌طور نیست. ویدئو مارکتینگ می‌تواند به‌سادگی ِتصویربرداری ازطریق تلفن همراه و اضافه کردن موسیقی مناسب و لوگوی شرکت باشد. بهتر است در این زمینه از تعابیر غیرضروری اجتناب کنیم: بازاریابی ویدئویی یعنی ویدئو را به شیوه‌ای به استراتژی بازاریابی خود اضافه کنید که نرخ شناخت و آگاهی از برند شما افزایش پیدا کند. همه‌ی ویدئوهای دارای اسپانسر که در شبکه‌های اجتماعی به‌صورت پاپ آپ (Pop Up) مشاهده می‌کنید، خبرنامه‌های ایمیلی که در آن‌ها فیلمی به نمایش درمی‌آید، ویدئوهایی که در صفحات اصلی وب‌سایت‌ها و وبلاگ‌ها تعبیه می‌شود، انواعی از بازاریابی ایمیلی هستند.

Video Marketing

مزایای ویدئو مارکتینگ

۱- افزایش نرخ تبدیل

تاکنون تحقیقات متعددی به رابطه‌ی مثبت ویدئو و افزایش نرخ تبدیل اشاره‌ کرده‌اند. یک ویدیوی قانع‌کننده، کاملاً رفتار مشتریان بالقوه را تحت تأثیر قرار می‌دهد و حتی یک بازدیدکننده‌ی ساده را به یک لید (مخاطب بالقوه) تبدیل می‌کند. اگر تیم بازاریابی بتواند ازطریق یک فیلم تأثیرگذار، احساسات و هیجانات درستی را در بینندگان به وجود آورد، به ابزار بازاریابی قدرتمندی دست‌ یافته است. از طرف دیگر ویدئو می‌تواند نکات آموزشی محصول و گواهینامه‌های مرتبط را بهتر به تصویر بکشد، که به‌نوبه‌ی خود نرخ تبدیل را با شتاب فزاینده‌ای بالا می‌برد.

۲- ویدئو تأثیر فوق‌العاده‌ای روی کمپین‌های ایمیل مارکتینگ دارد

حجم بالای ایمیل‌های اسپم، بازاریابی ایمیلی را با چالشی جدی مواجه کرده است و برندها به‌سختی تلاش می‌کنند فهرست مخاطبان را به باز کردن ایمیل‌های خود تشویق کنند. طبق آمار، اگر از واژه‌ی «ویدئو» در عنوان ایمیل‌های شرکت استفاده کنید، احتمال باز شدن ایمیل‌های شما به‌شدت افزایش پیدا می‌کند. شاید عجیب به نظر برسد ولی ایمیل‌هایی که حاوی ویدئو هستند، بین ۲۰۰ تا ۳۰۰ درصد بیشتر از سایر ایمیل‌ها باز می‌شوند. در اغلب موارد، ‌نمی‌توانیم منکر شویم که تماشای یک ویدئو ساده‌تر از مطالعه‌ی محتوای متنی است؛ مخصوصاً اگر در ویدیوها، روش استفاده از محصول یا نکاتی را نمایش دهید که ازطریق توصیفات متنی، به‌سادگی قابل‌درک نیستند، بازدهی ویدئو را بیشتر می‌کنید.

ویدئوهایی که نحوه‌ی انجام کاری را توضیح می‌دهند، نام برند را در صنعت مربوطه ماندگار می‌کنند

۳- موتورهای جست‌وجو عاشق ویدئو هستند

موتورهای جست‌وجو به‌دنبال محتوایی هستند که تعامل بیشتری با مخاطبان برقرار می‌کند. هیچ‌چیز به‌اندازه‌ی ویدئو، کاربران را به مدت بیشتری در صفحات وب‌سایت نگه نمی‌دارد. همچنین نباید یوتیوب را به‌عنوان دومین موتور جستجوی بزرگ بعد از گوگل، فراموش کنیم. اگر ویدیوهای بازاریابی را علاوه‌بر وب‌سایت، در یوتیوب نیز آپلود کنید، به‌احتمال بیشتری در نتایج موتورهای جست‌وجو دیده می‌شوید. به‌علاوه اگر ویدئو خود را در شبکه‌های اجتماعی نیز پروموت کنید، شانس دیده شدن شما از این سقف نیز بیشتر می‌شود.

۳- افزایش اعتمادسازی و اعتبار برند

ویدئو راهی عالی برای ساخت «شخصیت برند» است و به شما امکان می‌دهد با بینندگان ارتباط برقرار کرده و اعتماد آن‌ها را جلب کنید. ۹۰ درصد از کاربران معتقدند که ویدیوهای محصول، در فرایند‌ی تصمیم‌گیری آن‌ها مفید واقع می‌شوند. هرچه ویدیوهای بیشتری درزمینه‌ی آموزش و اطلاع‌رسانی به مشتریان تولید کنید، پایه‌های اعتماد به برند را تقویت می‌کنید. همان‌طور که می‌دانید، افزایش اعتماد مخاطبان در صنعت بازاریابی معادل است با افزایش فروش.

۴- ویدئو احتمال به اشتراک‌گذاری محتوا را بالا می‌برد

باید این واقعیت را بپذیریم که در عصر ویدیوهای ویروسی زندگی می‌کنیم (بازاریابی ویروسی). ۹۲ در صد از مصرف‌کنندگان ویدیوهای موبایل، فیلم‌هایی را که می‌بینند، با دیگران به اشتراک می‌گذارند. پس شما فرصت خوبی در اختیاردارید تا با ویدیوهای جالب و سرگرم‌کننده، همه‌چیز را در مورد شرکت خود نشان دهید.

۵- ویدئو از ROI بالایی برخوردار است

۸۳ درصد از کسب‌وکارها معتقدند که ویدئو، نرخ بازگشت سرمایه‌ی فوق‌العاده‌ای دارد. گرچه ویدئو ساده‌ترین و ارزان‌ترین راه تولید محتوا نیست، ولی در طول زمان ارزش و بازدهی عالی خود را نشان می‌دهد. از طرف دیگر، ابزارهای آنلاین ویرایش ویدئو، دائماً در حال بهبود هستند و استفاده از آن‌ها هرروز مقرون‌به‌صرفه‌تر می‌شود. شما در حال حاضر با گوشی هوشمند خود نیز می‌توانید ویدیوهای زیبایی بسازید.

نکته‌ی مهم: نیازی نیست که حتماً ویدیوی بی‌نقصی بسازید. محتوای سناریو بیش از هر چیز دیگری اهمیت دارد.

Video Marketing

ویدئو مارکتینگ برای چه کسب‌وکارهایی مناسب است؟

پاسخ این سؤال سخت نیست: همه‌ی کسب‌وکارها. صرف‌نظر از اینکه چه محصولی تولید می‌کنید و در چه صنعت یا بازاری در حال رقابت هستید، ویدیوها برای بازاریابی وب‌سایت یا وبلاگ شما ابزاری ضروری به شما می‌روند. اگر تاکنون نتیجه‌ی مثبتی از بازاریابی ویدیویی نگرفته‌اید، احتمالاً روی گزینه‌ی اشتباهی دست گذاشته‌اید. همان‌طور که در ادامه‌ی این مطلب خواهید دید، بازاریابی ویدیویی از جنبه‌های مختلف، به دسته‌های کاملاً متنوعی تقسیم می‌شود.

انواع بازاریابی ویدیویی

پیش از آنکه فیلم‌برداری را شروع کنید، باید نوع ویدیوی موردنظر خود را مشخص کنید. فهرست زیر در مرحله‌ی اول به شما کمک می‌کند تا انتخاب مناسبی داشته باشید:

۱- دمو

ویدیوهای دمو (Demo Videos) نشان می‌دهند که محصول شما چگونه کار می‌کند. در ویدئو دمو، شما بینندگان را در یک تور نرم‌افزاری همراهی می‌کنید و نحوه‌ی استفاده از محصول را توضیح می‌دهید. یا محصول فیزیکی را جعبه گشایی و آزمایش می‌کنید.

۲- ویدیوهای برند

ویدیوهای برند معمولاً به‌عنوان بخشی از یک کمپین تبلیغاتی بزرگ‌تر ساخته می‌شوند و دیدگاه، مأموریت یا محصولات و خدمات سطح بالای شرکت را نمایش می‌دهند. هدف از فیلم‌های برند، ایجاد آگاهی در مورد شرکت و جذب مخاطبان هدف است.

۳- فیلم رویدادها

اگر کسب‌وکار شما میزبان یک کنفرانس، میزگرد، حامی مالی یا هر نوع رویداد دیگری است، می‌توانید مصاحبه‌های جالبی ترتیب دهید و از آن‌ها، یا از سخنرانی‌های باکیفیت تصویربرداری کنید.

۴- مصاحبه با کارشناسان

مصاحبه با کارشناسان داخلی یا رهبران فکری صنعت، یک‌ راه عالی برای اعتمادسازی و نشان دادن اعتبار برند به مخاطبان هدف است. اینفلوئنسرهای صنعت خود را شناسایی کنید و صرف‌نظر از اینکه دیدگاه موردنظر شما را به اشتراک می‌گذارند یا خیر، نظرات و مباحثات آن‌ها را به مخاطبان نشان دهید.

Video Marketing

۵- فیلم‌های آموزشی

ویدیوهای آموزشی می‌توانند نکات جدیدی به مخاطبان شما یاد بدهند، یا برای ارائه‌ی اطلاعات بیشتر در مورد کسب‌وکار و راه‌حل‌های شما ساخته شوند. به‌علاوه تیم‌های فروش و خدمات نیز در زمان کار با مشتریان، از این فیلم‌ها استفاده می‌کنند. به یاد داشته باشید که ویدئوهایی که نحوه‌ی انجام کاری را توضیح می‌دهند، نام برند را در صنعت مربوطه ماندگار می‌کنند.

۶- ویدیوهای توضیحاتی

این ویدیوها باید به مخاطبان نشان دهند که چرا به محصولات یا خدمات شما نیاز دارند. بسیاری از فیلم‌های توضیحی، روی یک سفر تخیلی پرسونای خریدار تمرکز می‌کنند که پی یافتن راه‌حلی برای یک مشکل است. این شخص با خرید محصولات یا خدمات شرکت، مسئله را برطرف می‌کند.

۷- فیلم مطالعات موردی و تصدیق مشتریان

مخاطبان بالقوه، می‌خواهند اطمینان پیدا کنند که محصول شما می‌تواند مشکل آن‌ها را حل کند. یکی از بهترین راه‌های اثبات این موضوع، ساخت ویدیوهای مطالعات موردی است که مشتریان وفادار و خشنود شما را به تصویر می‌کشد. این افراد بهترین پشتیبانان و مدافعان شما هستند. این مشتریان جلوی دوربین، چالش‌های خود را یادآوری می‌کنند و توضیح می‌دهند که شرکت شما چگونه به آن‌ها کمک کرده است.

۸- فیلم‌های زنده

ویدیوهای زنده یا لایو، پشت‌صحنه و چشم‌انداز خاص شرکت را به مخاطبان نشان می‌دهند. فیلم‌های زنده، نرخ و مدت تعاملات را به‌شدت افزایش می‌دهند. مدت‌زمانی‌که کاربران برای تماشای ویدیوهای زنده صرف می‌کنند، ۸.۱ برابر ویدیوهای عادی است. فیلم زنده‌ی مصاحبه‌ها، سخنرانی‌ها و رویدادها، مخاطبان را تشویق می‌کند که نظرات خود را ارسال کنند و سؤالات بیشتری بپرسند.

۹- پیام‌های شخصی

ویدئو می‌تواند به راه بسیار خلاقانه‌ای برای ادامه‌ی مکالمه یا پاسخ دادن به افراد (ازطریق ایمیل یا سایر کانال‌ها) تبدیل شود. شما می‌توانید به کمک نرم‌افزارها یا ابزارهای آنلاین، توصیه‌های شخصی‌سازی‌شده را در قالب ویدئو آماده کنید. این فیلم‌ها تجربه‌ای دلپذیر و منحصربه‌فرد به مخاطبان شما ارائه می‌دهند و آن‌ها را به سمت سفر خریدار هدایت می‌کنند.

همه‌ی تصمیم‌هایی که در طول فرایند تولید ویدئو اتخاذ می‌شود، به هدف ویدئو بازمی‌گردد، یعنی اقداماتی که می‌خواهید بینندگان پس از تماشای ویدئو انجام دهند

The Video Creation Process

فرایند تولید ویدئو

قبل از برنامه‌ریزی، ضبط یا ویرایش، باید هدف تولید ویدئو را مشخص کنید. زیرا همه‌ی تصمیم‌هایی که در طول فرایند تولید ویدئو اتخاذ می‌شود، به هدف ویدئو و اقداماتی بازمی‌گردد که می‌خواهید بینندگان پس از تماشای ویدئو انجام دهند. اگر با تیم بازاریابی روی یک هدف واحد به توافق نرسید، در دام فیلم‌برداری و بازنویسی مجدد و ویرایش‌های متعدد گرفتار می‌شوید و زمان زیادی را از دست می‌دهید.

  • مخاطبان هدف چه کسانی هستند؟ پرسونای خریدار موردنظر شما چیست؟ شاید پاسخ این سؤال، پرسونای خریداران معمول شرکت شما باشد.
  • هدف پروژه چیست؟ آیا می‌خواهید میزان آگاهی از برند را افزایش دهید، یا برای یک رویداد بلیت بیشتری بفروشید، یا محصول جدیدی عرضه کنید؟ درنهایت از مخاطبانی که ویدئو را دیده‌اند، چه انتظاری دارید؟
  • ویدئو در کجا به نمایش درمی‌آید؟ در یک شبکه‌ی اجتماعی، یا پشت صفحه‌ی فرود؟ شما باید از آغاز کار، یک مکان هدف را برای این امر تعیین کنید. بعدها می‌توانید ویدئو را در کانال‌های دیگر نیز بازنشر دهید. مکان هدف، جایی است که به‌احتمال بیشتری مخاطبان ویدئو را کشف و مشاهده می‌کنند.
  • زمان مورد انتظار برای تکمیل پروژه: همیشه کار خود را با یک جدول زمانی شروع کنید. ویدیویی که آماده‌سازی آن چند ماه طول می‌کشد، به بودجه و محدوده‌ی خلاقیت متفاوتی نسبت به یک ویدیوی چندروزه نیاز دارد.
  • چقدر بودجه در اختیاردارید؟ تولید ویدئو می‌تواند بسیار پرهزینه باشد، ولی لزوماً این‌طور نیست. بودجه‌ی کار را تنظیم کنید، تحقیقات لازم را انجام دهید و پارامترهای واقع‌بینانه‌ای را مشخص کنید، مخصوصاً پیش از آنکه به سؤال بعدی پاسخ بدهید.
  • الزامات خلاقانه‌ی ویدیوی هدف چیست؟ باتوجه‌به بودجه، مهارت‌ها و منابعی که در اختیاردارید، در مورد موانع خلاقانه‌ی محتمل، فکر کنید. آیا برای گرافیک Lower Third  به یک طراح نیاز دارید؟ آیا قصد دارید یک ویدئو انیمیشن یا یک فیلم زنده بسازید؟

Scripting Your Video

مرحله ۱: اسکریپت یا متن فیلم‌نامه

نباید بیننده را منتظر نگه‌دارید تا در لحظات پایانی به‌منظور ویدئو پی ببرد

اکثر ویدیوهای تجاری به یک اسکریپت نیاز دارند. برای نوشتن فیلم‌نامه، کار را به همان شیوه‌ای آغاز کنید که گویی یک پست وبلاگ را می‌نویسید. به‌این‌ترتیب ابتدا طرح کلی داستان مشخص می‌کنید. سپس نکات کلیدی را فهرست کرده و به‌صورت منطقی مرتب کنید.

نکته ۱: نباید بیننده را منتظر نگه‌دارید تا در لحظات پایانی به‌منظور ویدئو پی ببرد.

نکته ۲: لحن ویدئو باید محاوره‌ای باشد. جملات پیچیده، اصطلاحات تخصصی و عبارات رسمی را به حداقل برسانید.

Understanding Your Camera

مرحله‌ی ۲: شناخت دوربین‌ها

بسیاری از کسب‌وکارها به‌علت عدم اطمینان از تجهیزات خود، تجربیات ویدیویی را کنار می‌گذارند. اما یادگیری فیلم‌برداری لزوماً خسته‌کننده نیست، مخصوصاً که شما به‌احتمال‌زیاد، یک دوربین مناسب به همراه دارید: دوربین موبایل.

پیش از اینکه فیلم‌برداری با دوربین موبایل را شروع کنید، اطمینان حاصل کنید که فضای ذخیره‌سازی کافی دراختیار دارید. در بخش تنظیمات، دریافت اعلان‌های مختلف در طول فیلم‌برداری را غیرفعال کنید. گوشی را به‌صورت افقی تنظیم کنید و به‌اندازه‌ی کافی به سوژه‌ی موردنظر نزدیک شوید. هدف این است که از ویژگی زوم استفاده نکنید، زیرا کیفیت ویدئو کاهش پیدا می‌کند. برای اینکه فیلم‌برداری بهتری داشته باشید، ابتدا انگشت خود را روی سوژه بگذارید تا کلمات AE/AF Lock را مشاهده کنید. در این حالت وقتی دوربین را به حالت تصویربرداری تغییر می‌دهید، دوربین به‌صورت خودکار روی صحنه تطبیق می‌یابد.

همچنین تا حد ممکن از فلش گوشی استفاده نکنید. سعی کنید نور محیط را به شیوه‌ای تنظیم کنید که همه‌چیز طبیعی به نظر برسد.اگر منابع روشنایی شما کم است، روی نورپردازی‌های ارزان‌قیمت سرمایه‌گذاری کنید.

Prosumer cameras

دوربین‌های Prosumer: این دوربین‌ها درواقع پل بین دوربین‌های کامپکت و دوربین‌های پیشرفته‌تر هستند. دوربین‌های Prosumer برای افرادی مناسب‌اند که ویدیوهای بیشتری بسازند، اما درعین‌حال گزینه‌ی ضبط فوری را هم ضروری می‌دانند. اغلب این دوربین‌ها لنز ثابتی دارند که کار با آن‌ها را ساده‌تر می‌کند.

دوربین‌های حرفه‌ای مانند DSLRها: این دوربین‌ها امکان تنظیمات شخصی در سطحی دقیق را فراهم می‌کنند. هنگامی‌که با دوربین حرفه‌ای کار می‌کنید، می‌توانید از لنز متناسب با فاصله‌ی کانونی مطلوب استفاده کنید. دوربین‌های DSLR در اصل برای عکاسی طراحی‌ شده‌اند، بسیار کوچک هستند و با طیف گسترده‌ای از لنزها سازگاری دارند. اگر درنهایت DSLR را انتخاب کنید، قبل از شروع فیلم‌برداری باید با برخی از تنظیمات نظیر نرخ فریم، سرعت شاتر، ISO، دیافراگم و تعادل رنگ آشنا شوید. زمانی‌که در مورد تنظیمات دوربین مطالعه می‌کنید، حتماً دوربین را نزدیک خود داشته باشید زیرا تنظیمات دستی بدون تست کردن، کاملاً انتزاعی است.

In-Office Studio

مرحله‌ی ۳: استودیو

زمانی‌که می‌خواهید استودیو داخلی شرکت را آماده کنید، هزینه‌ها به‌سرعت افزایش می‌یابند. شما خیلی زود متوجه می‌شوید که نه‌تنها به دوربین، بلکه به سه‌پایه یا تریپاد، نور، میکروفن و لوازم دیگری نیاز دارید. عجله نکنید. اگر دانش فنی بیشتری کسب کنید، متوجه می‌شوید که واقعاً نیازی به امکانات پرهزینه ندارید. گزینه‌های مقرون‌به‌صرفه و همچنین ساخت شخصی لوازم جایگزین به شما کمک می‌کند فیلم‌های بسیار باکیفیتی تولید کنید.

تجهیزات پایه‌ای: صرف‌نظر از اینکه با دوربین موبایل فیلم‌برداری می‌کنید یا دوربین حرفه‌ای، همیشه از یک تریپاد استفاده کنید تا تصویربرداری یکنواخت و باثباتی داشته باشید. باتری‌ها و حافظه‌ی SD کارت دوربین را فراموش نکنید. زیرا ضبط تصویر، باعث می‌شود هر دو آیتم سریع‌تر از عکاسی به پایان برسند. هرگز به میکروفون داخلی دوربین اکتفا نکنید. میکروفون داخلی به‌اندازه کافی قدرتمند نیست که بتواند صدای مطلوبی ضبط کند. در عوض شما باید چندین قطعه تجهیزات صوتی باکیفیت را فراهم کنید. یکی دیگر از عناصر ضروری تصویربرداری، نور است. روش سنتی تنظیم نور که به‌ویژه برای مصاحبه‌ها مورداستفاده قرار می‌گیرد، نورپردازی سه‌نقطه‌ای نام دارد. در این روش نور اصلی را در زاویه‌ی ۴۵ درجه نسبت به سوژه تنظیم می‌کنید و نور پرکننده یا Fill Light را نیز با زاویه‌ی ۴۵ درجه مخالف نور اصلی قرار می‌دهید تا از ایجاد سایه جلوگیری کند. نور سوم، نوری است که از بالا و پشت به سوژه می‌تابد و باعث می‌شود او از پس‌زمینه جدا به نظر برسد.

اطمینان حاصل کنید که اتاق فیلم‌برداری، زیاد خالی نیست. در صورت نیاز لوازم دیگری مانند مبل‌ها و صندلی‌های بیشتر و یک کتابخانه را به اتاق استودیو اضافه کنید تا اکو کاهش پیدا کند.

three-point lighting

مرحله‌ی ۴: آماده کردن سوژه

قرار گرفتن جلوی دوربین، همیشه به کمی آمادگی نیاز دارد. بهتر است سناریوی ویدئو را در همان آغاز کار به سوژه‌ی موردنظر تحویل دهید، اما به او بگویید که نیازی نیست همه‌چیز را حفظ کند. در عوض یک لپ‌تاپ را زیرخط چشم دوربین قرار دهید و متن را به پاراگراف‌های واضح تقسیم کنید. هر قسمت را در یک نوبت فیلم‌برداری کنید. در طول تصویربرداری، انتقادات سازنده‌ی خود را به سوژه ارائه دهید اما درعین‌حال هربار او را تشویق کنید و استرس یا فشاری به او وارد نکنید. بهتر است بازخورد را زمانی ارائه دهید که دوربین در حال فیلم‌برداری نیست.

مرحله‌ی ۵: ویرایش و موسیقی

این روزها بسته به سطح مهارت، ‌بودجه و سیستم‌عامل، نرم‌افزارهای مختلفی برای ویرایش ویدئو وجود دارد. این نرم‌افزارها به شما اجازه می‌دهند کلیپ‌های خود را برش بزنید، برای آن‌ها عناوین، موسیقی، جلوه‌های ویژه و فیلتر مناسبی انتخاب کنید و رنگ‌های پایه‌ای را تصحیح کنید. توصیه می‌کنیم خودتان را با ابزارهای پیشرفته سردرگم نکنید. نرم‌افزارهای در دسترس، همه‌ی نیاز شما را برای ویرایش یک ویدیوی بازاریابی برآورده می‌کنند. مرحله‌ی انتخاب موسیقی را نیز دست‌کم نگیرید، زیرا موسیقی مستقیماً احساس و اشتیاق بیننده را تحت تأثیر قرار می‌دهد و تفاوت یک پروژه‌ی آماتور و یک کار حرفه‌ای را مشخص می‌کند.

Analyzing Results

 تجزیه‌وتحلیل نتایج

هنگامی‌که می‌خواهید ویدئو را در بهترین کانال‌ها منتشر کنید، باید عناوین، توصیفات و متاداده‌ی ویدئو را بهینه‌سازی کنید. به‌طورکلی، ویدئو نیز مانند هر محتوای دیگری، مستلزم رعایت کردن قوانین سئو است. به‌علاوه بسته به اینکه ویدئو را صرفاً برای صفحه‌نمایش موبایل آماده می‌کنید یا می‌خواهید آن را در صفحه‌ی فرود وب‌سایت منتشر کنید، به ویرایش و تنظیمات متفاوتی نیاز دارید.

همان‌طور که در توضیحات تجزیه‌وتحلیل کمپین‌های بازاریابی آنلاین گفتیم، در ویدئو مارکتینگ هم باید نتایج محتوای خود را اندازه‌گیری کنید. با استفاده از ابزارهایی مانند Google Analytics متوجه می‌شوید که گوگل وب‌سایت شما را چگونه رتبه‌بندی می‌کند. همچنین می‌توانید تعداد بازدیدهای ویدیوی موردنظر را پیگیری کنید.

اگر یک صفحه فرود خاص برای محتوای ویدئوی ایجاد کرده باشید، به‌راحتی متوجه می‌شوید که این محتوا تا چه اندازه در فعالیت‌های سایت مؤثر است. باتوجه‌به اینکه صفحات فرود حاوی ویدئو، نرخ تعاملات را حدوداً چهار تا هفت برابر افزایش می‌دهند، باید بازدهی قابل‌توجهی را شاهد باشید.

در مرحله‌ی بعد حساب‌های رسانه‌های اجتماعی شرکت را بررسی کنید و ببینید کدام ویدئو، چندین بار به اشتراک گذاشته‌ شده، ریتوییت شده یا در یوتیوب دیده‌ شده است. روند نتایج را در یک ساعت خاص از روز و یک روز از هفته زیر نظر بگیرید. این داده‌ها به شما نشان می‌دهند که چگونه می‌توانید هنگام ارسال و به اشتراک‌گذاری ویدئو، بهتر عمل کنید.

 منبع:

https://www.zoomit.ir/2019/5/21/336199/video-marketing-ultimate-guide/



:: بازدید از این مطلب : 167
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اپل خانواده‌ی محصولات آیپاد تاچ را با محصولی جدید مجهز به پردازنده‌ی A10 Fusion به‌روز کرد. محصول جدید به‌جز پردازنده تفاوت زیادی با نسل قبلی ندارد و از نمایشگر چهار اینچی در آن استفاده شده است. به‌علاوه دکمه‌ی همیشگی هوم و رنگ‌های متعدد نیز از قابلیت‌های آیپاد تاچ جدید هستند.

تراشه‌ی A10 Fusion برای اولین‌بار با آیفون 7 معرفی شد. درنتیجه آیپاد تاچ جدید عملکردی نزدیک به آیفون 7 خواهد داشت. محصول جدید از iOS 12.0 پشتیبانی می‌کند و از آن مهم‌تر، قابلیت اجرای اپلیکیشن‌های ARKit و مکالمه‌های گروهی فیس‌تایم را به کاربران می‌دهد. نسخه‌های قبلی مجهز به پردازنده‌ی A8 چنین قابلیت‌هایی نداشتند.

آیپاد تاچ / iPod Touch

حرکت کوپرتینویی‌ها در عرضه‌ی آیپاد تاچ جدید بسیار جذاب است. خانواده‌ی پرطرفدار اپل در حوزه‌ی محتوای رسانه‌ای از سال ۲۰۱۵ عضو جدیدی نداشت و بسیاری اعتقاد داشتند آن‌ها تمرکز خود را روی آیفون معطوف کرده‌اند. به‌بیان دیگر همه تصور می‌کردند دیگر هیچ کاربری به یک گوشی هوشمند بدون پشتیبانی از سیم‌کارت احتیاج پیدا نخواهد کرد. دستگاه جدید اپل از تاچ آی‌دی یا فیس‌ آی‌دی پشتیبانی نمی‌کند و تنها رمزهای عبور سبک سنتی برای حفظ امنیت آن وجود دارند. نکته‌ی مهم دیگر در آیپاد تاچ جدید، پورت ۳/۵ میلی‌متری صدا بوده که برخلاف دیگر محصولات جدید کوپرتینویی‌ها حذف نشده است.

آیپاد تاچ در مقایسه با یک گوشی آیفون قطعا قیمت پایین‌تری دارد. اپل سه نسخه از محصول جدید عرضه می‌کند. نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی با قیمت ۱۹۹ دلار، نسخه‌ی ۱۲۸ گیگابایتی با قیمت ۲۹۹ دلار و نسخه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی با قیکت ۳۹۹ دلار عرضه خواهد شد. برای مقایسه باید بدانید که آیفون 7 با ظرفیت ۳۲ گیگابایت، برچسب قیمتی ۴۹۹ دلار دارد. آیپاد تاچ جدید در ۶ رنگ عرضه می‌شود و از امروز برای سفارش در وب‌سایت اپل و از هفته‌ی آینده در فروشگاه‌ها قابل خرید خواهد بود.

هنوز کاربردهای متنوعی برای آیپاد تاچ وجود دارد. می‌توان از آن به‌عنوان دستگاهی مخصوص پخش فیلم و موسیقی برای کودکان یا افرادی استفاده کرد که نیازی به گوشی هوشمند ندارند. به‌علاوه می‌توان با اتصال آیپاد تاچ به گجت‌های هوشمند دیگر، کاربردهای بیشتری از آن استخراج کرد.

 
 
 
منبع:


:: بازدید از این مطلب : 126
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 11 دی 1398 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

سئو کلاه سفید

 

فرقی نمیکند پسین وارد پهنه سئو شده باشید و یا اینکه مدت زیادی را به عنوان متخصص در این حوزه تکاپو کرده باشید، در هر حال بعید است نام رنگ های سیاه، سفید و خاکستری سئو را نشنیده باشید.

در این صفحه قصد داریم آغاز توضیحی ناچیز و سودمند درباره White Hat Seo ارائه دهیم و سپس برای یادگیری عمیق تر این سوژه مهم، هر سرنوشت را به یک مقاله مجزا برگزیدن دهیم.

سئو کلاه سفید چیست؟
شاید اندیشه کنید این مفهوم هم مانند خیلی چیزهای در سئو نخست با یک تعریف ساده شروع میشود. سئوی کلاه سفید یا White-Hat Seo به نوعی از استراتژی بهینه سازی سایت اشاره دارد که توسط گوگل تعیین شده. تمام کاری که شما در این شیوه اتمام می‌دهید این است که بهترین نتیجه را برای کاربرانتان فراهم کنید.

اما اگر قصد شما کسب جایگاه در نتایج جستجو است از هدفی که گوگل برای کاربرانش گزینش کرده دور شده اید. ولی اگر صحیح مثل گوگل، رضایت کاربر و نیازهای او را اولولیت کار خویش پیمان دهید، سریع تر به نتیجه میرسید.

شما در این روند یاد میگیرید که تعلیم فرآوری درونمایه تنها باید در راستای نیاز کاربر باشد.

در واقع سئو کلاه سفید زمانی رخداد می‌افتد که قصد شما با هدف گوگل یگانه میشود
سئو محتوا، اخ خوب سئو کلاه سفید
با اینکه تولید درونمایه برای کاربران منظور اول و فرجام گوگل است، برای فهمیدن مفهوم سئو کلاه سفید با شرکت آوش تک تماس بگیرید اما باید این نکته را در عقیده داشته باشید که الگوریتم های گوگل هنوز هم ربات هستند و برای فهم محتوای شما نیازمند موعد هستند.

شما میتوانید با رعایت اصول سئو محتوا، پرتو محتوای ما را افزایش دهد و سریع تر گوگل را در جریان قصد خیرخواهانه خود بگذارید.

در سئو کلاه سفید، شما اقدامات ذیل را سپریدن میدهید:

با توجه به قوانین راهنمای گوگل Google Webmaster Guidelines سایت خود را برای موتورهای جستجو بهینه میکنید
سایت خود را برای کاربران بهینه می‌کنید، نه موتورهای جستجو.
محتوایی فرآوری می‌کنید که بر رفع احتیاج کاربر تاکید دارد
اما از کجا بفهمید که گوگل برای محقق کردن هدف خویش از چه روش ها و معیارهایی بهره‌گیری میکند؟ در اینجا یک سری راهنما و اجازه العمل وجود دارد. با مراجعه به بخشGoogle Webmaster Guidelines میتوانید بسیاری از طریق های بهبود جایگاهی که گوگل خودش به آن ها ایمان دارد را نگریستن کنید.

در این تقسیم ما تمام توصیه های گوگل را با تجربه های عملی خویش ترکیب کردیم الی بتوانید به روش موثرتری به این هدف مشترک برسید

آموزش تکنیک های سئو کلاه سفید به روشی اصولی
در این سلسله مقالات قصد داریم مفاهیم کلیدی سئو کلاه سفید را در مدت موعد اختصار به این طیف وسیع از مخاطبان تعلیم دهیم.

این آموزش‌ها پسندیده چه کسانی خواهد بود؟

کسانی که در ابتدای یادگیری سئو هستند و قصد دارند به یک کارآزموده سئو تبدیل شوند
مدیران؛ در مرحله گردهم‌آوری و ساخت یک تیم حرفه‌ای سئو
مشتریان سئو؛ در یافتن کارآزمودگان و بازرسی بر پیشه آنان
اعضای پسین وارد تیم‌های سئو
توسعه‌دهندگان وب



:: بازدید از این مطلب : 128
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 7 دی 1398 | نظرات ()