نوشته شده توسط : ساحل

در این نوشتار منظور داریم مفهوم کلمه کلیدی چیست را بازگو کرده و به شما بگوییم محتوای سایت خویش را جوری فرآوری و بارگذاری کنید که هم مورد تایید کاربران، هم موتورهای جستجو باشد. برای برگزیدن واژه ها کلیدی آغاز شما باید مخاطبان محصول، خدمات و … را بشناسید الی بتوانید در مساوی جستجوی آنان خدمات خود را ارائه دهید.

کلمه کلیدی چیست؟

در واقع واژه کلیدی عبارت ها، واژه هایی هستند که خبر از متن ومحتوای کلی سایت می دهند، از نظرعلم سئو واژه یا کلماتی که مخاطبان در موتورهای جستجو مثل گوگل جستجو می کنند کلمه کلیدی گفته می شود، در اصل اگر متن و محتوای یک سایت را خوانده و کل متن را در یک عبارت یا واژه بتوان توصیف کرد به آن کلمه کلیدی گفته می شود. برای فرآوری و ورود محتوا باید از واژه ها کلیدی مرتبط با متن در صفحات مختلف کاربرد شود الی شانس شما برای نمایش سایتتان اثناء جستجوی کاربران اغلب باشد. برای درک اغلب و بهتر مفهوم واژه کلیدی چیست ادامه نوشتار را مطالعه بفرمایید.

کلمه کلیدی چیست

کاربران به پیگیری چه کلماتی می گردند؟

شما می دانید چه سرویسی ارائه می دهید و چه خدمات، محصولات و… برای عرضه به کاربران دارید ولی مخاطبان چطور پیگیری کالا، خدمات و…می گردند و در چه صورتی به سایت شما می رسند؟ جواب این سوال مهم ترین مسئله برای فهم مفهوم واژه کلیدی چیست می باشد.

تحقیق و برگزیدن واژه ها کلیدی
احتمالا شما شمار کلمات کلیدی زیاد زیادی در ذهنتان برای اخذ رتبه در موتورهای جستجو دارید که آن ها در حیطه تکاپو شما، خدمات، کالا یا سوژه های پیوسته به سایتتان می باشد. می توانید برای دریافت و استفاده از کلمات کلیدی از نرم افزار های مجانی موجود مشابه googel keyword planer بهره‌گیری کنید و همیشه کلمات کلیدی بهره‌گیری شده در سایت رقبایتان را رسیدگی کنید.

با رسیدگی کلمات کلیدی پر بازدید و در پایان گزینش واژه کلیدی بسته به موقعیت سایت تان می توانید پر بازدید ترین و بیشترین واژه کلیدی مورد نظر جستجو، بدست کاربران را برگزیدن و استفاده نمایید. زمانی که شما کلمه کلیدی را گزینش و بر پای بست، آن متن و درونمایه برپایی کرده و در سایت بارگذاری می کنید در موتورهای جستجو کلمات کلیدی جدید، سوال و موضوعات جدید بسته به نوع درونمایه برپایی می شود که بهتر است از پیش درآمد به این مسائل ریزبین تر فکر کنید. مثلا کاربر با تایپ عروس و آرایشگاه در موتورهای جستجو به واژه ها کلیدی مانند بر می خورد:

آرایشگاه عروس
سالن زیبایی عروس
پیکیج های آرایش عروس
شما بایداز کلمات کلیدی و عناوین پر سرچ در محتوای خویش بهره‌گیری کنید که مخاطبان و کاربران آن را جستجو می کنند. در بعضی مواقع استفاده از کلمات کلیدی مختصر سرچ بهتراز استفاده از کلمات کلیدی پر سرچ می باشد، زیرا چشم وهمچشمی در این دسته کمی آسان تر است.

استفاده از واژه ها کلیدی پر بازدید و یا کم سرچ هرکدام نکویی و بدی های خویش را دارا هستند، از همین رو برای استفاده از هرکدام می بایست اطلاعات کافی در رابطه با مزایا و معایب آن ها داشته باشید. نکته مهم تنوع داشتن کلمه کلیدی می باشد، به این نکته نیزتوجه کنید که صفحات سایت شما باعث افزایش یا تفریق رتبه سایت شما شده که در پایان موجب افزایش رنک گوگل و یا بالعکس می شود. صفحات اصلی سایت ها و برند های تجاری معتبر اکثرا رتبه بالایی دربیشتر کلمات کلیدی، درموتورهای جستجو دارند.

بررسی میزان جستجو کلمات کلیدی

هرچه میزان جستجو کلمه، واژه ها کلیدی اغلب باشد زمان و کار اکثریت برای دست یابی به رتبه بالا در موتورهای جستجو لازم است، که از طرفی به آن سختی واژه کلیدی گفته می شود. به راستی هرچه مقدار جستجو و حجم آن بالاتر باشد نیاز به تلاش و زحمت اکثریت برای دست یابی به رتبه و جایگاه بالاتر لازم است. هرگز سراغ به کارگیری کلمات کلیدی با حجم ذیل جستجو نروید، چون شدنی است هیچ کاربری وارد سایتتان نشود و این مسئله ریسک فوقانی دارد.
بهترین و صحیح ترین کار انتخاب واژه ها کلیدی با حجم سرچ بالا می باشد که در آن ها رقابت کمتر است. که از این طریق می توانید جایگاه خوبی در نتایج جستجو پیدا کرده که به آن سئو کلمه کلیدی یا Long tail گفته می شود.

مفهوم Long tail

آیا مشتاق کسب رتبه نخست در کلمه کلیدی مثل کیف هستید؟ بهره‌گیری واژه کلیدی که ماهانه ۴۰۰۰۰ و یا حتی ۴۰۰۰ جستجو در موتورهای جستجو دارد بی اندازه و اعجاب انگیز می باشد، ولی در ریشه-بن-بیخ این جستجو ها تنها قسمتی از تمام جستجو های داخل موتورهای جستجو را شامل می شود. در ریشه-بن-بیخ به کارگیری واژه ها کلیدی با این حجم جستجو می تواند نشان دهنده تاریکی آن ها برای کاربران باشد. به عبارتی سایر شدنی است سایت شما با به کارگیری کلمات کلیدی پر بازدید با مخاطبان و بازدیدگنندگانی رو به رو شود که قصد آن ها با صفحه و سایت شما مطابقت ندارد و گرد نیست. برای نمونه کاربران در موتورهای جستجو واژه برگر را جستجو می کنند آیا آن ها می خواهند ارزش غذایی برگر را بدانند یا منظور سفارش برگر را به چهره اینترنتی دارند یا تصمیم به اخذ شیوه تهیه برگر و … دارند. گوگل در ریشه-بن-بیخ قصد بیننده را نمی داند به همین علت گزینه ها و سایت های زیادی برای او نمایش می دهد لغایت بیننده از بین آن ها هدف خویش را انتخاب کند.

کلمات کلیدی که حجم کمتری در جستجو دارند را کمینه نگیرید، کلمات کلیدی را انتخاب کنید که مخاطبان شما آنها را جستجو میکننددر واقع واژه ها کلیدی long tail را راحت تر می توانید به عنوان هدف سایت در عقیده بگیرید، به این خاطر که مخاطبان ریزبین تر و روشن تر جستجو می کنند. مثلا کسی که در موتورهای جستجو مثل گوگل کیف را سرچ می زند تصمیم دیدن کیف ها را دارد اما شخصی که کیف زنانه چرم مشکی را سرچ می زند بی گمان به دنبال قصد خاصی برای خرید می گردد.

همچنین می توانید سوال ها، انتقادات و پیشنهادات ملت در فضای مجازی را جمع آوری کرده و در جواب به سوالات و… صفحه ی پرسش و پذیرش برپایی کنید، این شغل موجب افزایش بازدید سایت شما می شود. شما می توانید بابررسی و در عقیده دریافت رقبای خودتان روشی اتخاذ کنید که در آن شدنی است جستجو ی واژه ها بر حسب سررسید و محیط‌ تغییر کند و دریابید حجم کلمات کلیدی بسته به چه عواملی تغییر می کند.

بررسی واژه ها کلیدی رقبا

شما در پیش درآمد واژه ها کلیدی بسیاری را جمع آوری می کنید اما از کجا می دانید که با کدام کلمه کلیدی بهتر است آغاز کنید؟ بهتر است در نخست واژه ها کلیدی پر بازدید که رقبایتان در آن رتبه کسب نکرده اند را در نظر بگیرید، و از سوی سایر کلمات کلیدی که رقبایتان در آن ها رتبه کسب کرده اند را در عقیده بگیرید و بر روی آن ها پیشه کنید.



:: بازدید از این مطلب : 271
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

I’m Back 35 ابزاری جاه‌طلبانه است که به‌تازگی روی کیک‌استارتر قرار گرفته و به کاربران امکان می‌دهد دوربین‌های آنالوگ قدیمی خودشان را به دوربینی دیجیتالی تبدیل کنند.

برای کسانی که صنعت عکاسی را دنبال کرده‌ باشند، احتمالا تیتر این مقاله آشنا به‌نظر می‌رسد. شرکتی سوئیسی از چند سال پیش نوعی ابزار ویژه تولید می‌کند که مخصوص دارندگان دوربین‌های آنالوگ قدیمی است. دستگاهی که در سال‌های ۲۰۱۸ و ۲۰۱۹ از آن با نام I’m Back یاد می‌شد، امروزه بهبودهای بیشتری به‌خود دیده است و با نام I’m Back 35 شناخته می‌شود. I’m Back 35 درحقیقت نسخه‌ی بهبودیافته‌ی I’m Back است که مزیتی مهم به کاربران دوربین‌های ۳۵ میلی‌متری SLR ارائه می‌دهد.

I’m Back 35

I’m Back 35 را می‌توان نوعی پنل پشتی دیجیتال برای دوربین‌های قدیمی به‌شمار آورد. ایده‌ی اصلی پشت I’m Back 35 برای دوربین‌های SLR آنالوگ ساده است: گردوخاک روی دوربین SLR آنالوگ قدیمی خود را پاک کنید و به‌لطف I’m Back 35 از آن استفاده کنید. بدین‌منظور، تنها کاری که باید انجام دهید، این است که کاور پشتی دوربین قدیمی را با I’m Back 35 جایگزین کنید تا زندگی دوباره‌ای در قالب دوربین دیجیتال به آن دهید. اگر به وضوح چشمگیر حسگرها در دوربین‌ها اهمیت می‌دهید، احتمالا I’m Back 35 ابزاری نیست که به‌دردتان بخورد؛ اما اگر هنوزهم به دوربین‌ قدیمی SLR خودتان علاقه‌مند هستید و دوست دارید مجددا فرصت کار با آن را به روشی دیگر پیدا کنید، I’m Back 35 ارزش توجه‌تان را دارد.

چند روز پیش، شاهد قرارگرفتن صفحه‌ی ویژه‌ی I’m Back 35 در وب‌سایت رسمی پویش کیک‌استارتر بودیم. در تصویر متحرک زیر، می‌توانید نگاهی به محصول نهایی و نحوه‌ی کارکرد آن بیندازید. اخبار رسمی نشان می‌دهند پویش کیک‌استارتر I’m Back 35 قرار است تا روز ۳۱ مه ۲۰۲۰ (۱۱ خرداد ۱۳۹۹) ادامه داشته باشد. 

I’m Back 35

تفاوت اصلی بین مدل اولیه‌ی محصول و مدل جدید این است که I’m Back 35 می‌تواند کارهای بیشتری انجام دهد و امکان استفاده از آن با تنوع بیشتری از دوربین‌های SLR آنالوگ وجود دارد. افزون‌بر‌این، می‌توانید حتی پس از نصب I’m Back 35 روی دوربین SLR قدیمی‌تان، آن را روی حالت دستی قرار دهید. کسانی که با دوربین‌های SLR آنالوگ کار کرده‌اند، بدون شک از این قابلیت لذت زیادی خواهند برد.

I’m Back 35 از نمایشگر لمسی دواینچی استفاده می‌کند و درمجموع، سه دکمه‌ی مجزا دارد. بدین‌ترتیب، می‌توانید ازطریق نمایشگر و این دکمه‌ها دوربین دیجیتالی جدیدتان را کنترل کنید. سازنده‌ی این ابزار می‌گوید درمقایسه‌با مدل پیشین، در طراحی آن بازنگری زیادی انجام داده است؛ به‌گونه‌ای که مقاوم‌تر و با دوربین‌های بیشتری سازگار است و جذاب‌تر به‌نظر می‌رسد و با استفاده از باتری استاندارد NP F550 سونی می‌توان به‌راحتی آن را شارژ کرد. درضمن در بخش دیگر بدنه‌ی محصول، اسلات میکرو SD به‌چشم می‌خورد که امکان قراردادن کارت میکرو SD با ظرفیت حداکثر ۱۲۸ گیگابایت در آن وجود دارد. درکنار این‌ها، I’m Back 35 شامل یک درگاه USB-C و یک درگاه میکرو HDMI می‌شود. 

 

منبع:

https://www.zoomit.ir/2020/4/15/347510/im-back-35-digitize-old-slr-camera-kickstarter/



:: بازدید از این مطلب : 100
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

آمازون اعلام کرد دو تن از کارمندانش به‌دلیل چندین‌بار زیرپا‌گذاشتن قوانین این شرکت، کار خود را از دست داده‌اند.

آمازون دو کارمند بخش فناوری خود را به‌دلیل انتقادهای عمومی آن‌ها از سیاست‌های بهداشتی این شرکت در همه‌گیری ویروس کرونا از کار برکنار کرد. امیلی کانینگهام و مارن کوستا، دو طراح رابط کاربری و از اعضای فعال گروه «کارمندان آمازون برای عدالت»‌، با استناد به حمایت‌های ناکافی از کارمندان فعال در انبارهای آمازون، ۵۰۰ دلار اعانه برای آن‌ها جمع‌آوری کرده‌ بودند.

آمازون که ابتدای سال جاری میلادی به هر دو این افراد اخطار داده بود که در حال زیرپاگذاشتن سیاست‌های این شرکت هستند، اخراج‌شدن آن‌ها را تأیید کرده است. آمازون به منظور اعلام این خبر بیانیه‌ای دراختیار خبرگزاری CNET قرار داده که در آن آمده است:

از حق همه‌ی کارمندان شرکت برای اعتراض به وضعیت کاری خود دفاع می‌کنیم؛ اما داشتن این حق به‌معنی زیر‌پا‌گذاشتن هیچ‌کدام از قوانین آمازون نیست. آمازون به‌دلیل تکرار تخطی از قوانین، با این دو کارمند قطع همکاری کرده است.

آمازون همچنین اعلام کرد بشیر محمد، یکی از کارمندان انبار مستقر در شهر مینه‌سوتای را هم اخراج کرده است. به گزارش خبرگزاری بازفید، این کارمند در سازمان‌دهی تظاهرات کارمندان آمازون نقش زیادی ایفا کرده است. کریستین کیش، سخن‌گوی آمازون، در واکنش به خبر اخراج این کارمند گفت:

دلیل قطع همکاری با این شخص رفتارهای خارج از چهارچوب قوانین انضباطی و استفاده از ادبیات نامناسب و زیرپاگذاشتن دستورالعمل‌های فاصله‌گذاری اجتماعی بوده است.

آمازون

آمازون ماه گذشته هم کریستین اسمالز، کارمند انبار مستقر در شهر نیویورک خود را به‌دلیل زیرپاگذاشتن چندباره‌ی قوانین ایمنی از کار اخراج کرد. اسمالز درخواست شرکت برای ماندن در خانه و دریافت حقوق برای ۱۴ روز را رد کرده بود. آمازون به‌دلیل برخورد نزدیک این کارمند با کارمندی مبتلا به ویروس کرونا، از او خواسته بود خودش را قرنطینه کند. اسمالز هم یکی از چهره‌های مهم در سازمان‌دهی اعتراض به وضعیت شغلی کارمندان آمازون در بخش نیویورک بوده است. اخراج اسمالز با اعتراض گروه‌های مدافع حقوق کارمندان و کارگران مواجه شد و آن‌ها خواستار بازگشت او به کار شده‌اند. 

سناتور باب منندز یکی از منتقدان سیاست‌های آمازون در قبال کارگران است. وی در بیانیه‌ای اعلام کرد:

کارکنان این حق را دارند تا نگرانی‌های خود را به گوش مدیران برسانند؛ به‌ویژه زمانی‌که احساس می‌کنند امنیت آن‌ها در خطر است. آمازون باید برای شنیدن این نگرانی‌ها و محافظت و پشتیبانی از کارکنان خود هرکاری می‌تواند انجام دهد.

سناتور کوری بوکر، سناتور نیوجرزی و از اعضای حزب دموکرات و سناتور برنی سندرز هم نگرانی‌های خود درباره‌ی تصمیم‌های اتخاذشده را عمومی کرده‌اند. سناتور بوکر در توییتی نوشت:

کارکنان باید برای اعتراض به وضعیت کاری خود بدون ترس از اخراج‌شدن آزاد باشند.

واشنگتن‌پست روزنامه‌ای که مالکیت آن را جف بزوس، مدیرعامل آمازون، دراختیار دارد، نخستین‌بار خبر اخراج دو کارمند بخش فناوری آمازون را منتشر کرده است.

این اخراج‌ها هم‌زمان با انتقادهای عمومی از مدیریت آمازون در وضعیت همه‌گیری کرونا رخ داده‌اند. مدیریت آمازون در پشتیبانی از افزایش سفارش‌ها، امنیت بهداشتی انبارها و نگرانی کارکنان درباره‌ی وضعیت کاریشان با انتقادهای زیادی روبه‌رو شده است.

آمازون در‌عین‌حال دومین موج استخدام گروه بزرگی از کارکنان را هم راه انداخته است. این شرکت هفته‌ی گذشته اعلام کرد برای پاسخ‌گویی به افزایش چشمگیر سفارش‌ها، ۷۵ هزار نیروی جدید استخدام خواهد کرد. ماه گذشته میلادی نیز اعلام کرد می‌خواهد ۱۰۰ هزار نیروی جدید استخدام کند. آمازون گفته این تعداد کارمند جدید را استخدام کرده است.

گروه «کارمندان آمازون برای عدالت» با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرد روز جمعه همکاران خود را برای بررسی شرایط همکاری این گروه با کارمندان انبارهای آمازون به جلسه دعوت کرده است. نائومی کلین که این بیانیه‌ از طرف او منتشر شده، اعلام کرد تنها پس از چند ساعت، بیشتر از هزار کارمند آمازون دعوت این گروه برای شرکت در جلسه را پذیرفته‌اند.

این گروه اعلام کرد آمازون ایمیل دعوت از کارکنان را به‌همراه دعوت‌نامه‌ی مربوط به آن حذف کرده و کوستا و کانینگهام دقیقا همین روز اخراج شده‌اند. این دو نفر با وجود اخراج، همچنان می‌خواهند در این جلسه شرکت کنند. دعوت‌نامه‌ی این جلسه به گوگل‌‌شیتی خارج از سیستم کامپیوتری داخلی آمازون منتقل شده است.

کوستا در بیانیه‌ای اعلام کرد:

چرا آمازون از اینکه کارمندان باهم دیدار کنند تا این حد ترسیده؟ هیچ شرکتی نباید کارکنان خود را به این دلیل تنبیه کند که نگرانی‌هایشان را با یکدیگر درمیان می‌گذارند؛‌ به‌ویژه در شرایط همه‌گیری ویروس.

کوستا و کانینگهام ماه ژانویه اخطاریه‌هایی برای زیرپاگذاشتن قوانین داخلی آمازون دریافت کرده بودند. واحد منابع انسانی آمازون گفته این افراد بدون داشتن اطلاعات کافی درباره‌ی سیاست‌های آمازون درباره‌ی تغییرات اقلیمی انتقادهای عمومی مطرح کرده‌اند. گروه «کارمندان آمازون برای عدالت» در پاسخ به این ادعا،‌ اعلام کرد ۴۰۰ کارمند آمازون از این همکاران خود حمایت کرده‌اند. 

 
 
منبع:


:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : جمعه 29 فروردين 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

معرفی لپ تاپ های ارزان و باکیفیت برای خرید +قیمتwww.dustaan.com - شناسایی لپ تاپ های ارزان و باکیفیت برای خرید +قیمت
مجله انلاین دوستان : شناسایی لپ تاپ های ارزان و باکیفیت برای خرید +قیمت

ASUS Vivobook S300CA

www.dustaan.com - شناسایی لپ تاپ های ارزان و باکیفیت برای خرید +قیمت

اولین توصیه اولترابوکی ما از برند ایسوس برای شما انتخاب شده است. خرید لپ تاپ ارزان و با کیفیت سری Vivobook که شهرت جهانی پیدا کرده اند و به فروش خوبی نیز دست مکشوف اند جزو ارزانترین اولترابوک ها محسوب می گردند و در سایز و اندازه های مختلفی تولید شده اند.

اینبار ما مدل ۱۳ اینچی آن را یعنی S300CA برای شما گزینش کرده ایم. نما دلنشین و قطر پایین این اولترابوک بی گمان شما را برای خرید وسوسه خواهد کرد بخصوص وقتی بدانید یک نمایشگر لمسی نیز انتظار شما را برای وارد کردن فرمان ها می کشد.

پردازنده این اولترابوک Intel Core i3 3217U است که در مدلهای قبلی به کالبدشناسی کم آن پرداخته ایم. حافظه ۴ گیگابایتی رم در ساحل ۵۰۰ گیگابایت هارد دیسک فضای اندوخته سازی این محصول را نشانه می دهند. کارت گرافیک اینتلی این اولترابوک هرچند پایینتر از مدلهای قبلی است اما در بی گمان و اندازه یک اولترابوک زیاد مناسب است.

نمایشگر ۱۳ اینچی با رزولوشن HD و قابلیت لمسی یگانه از جذابیت های این اولترابوک خوش قیمت است که می توانید برای کار دستگاه از آن بهره‌گیری کنید. هرچند این لمسی بودن نمایشگر باعث ایجاد لکه و اثر انگشت بر روی شیشه آن می شود اما تمیز کردن آن کار چندان سختی نیست.

باتری این اولترابوک ۴ سلولی است و می تواند چندین ساعت تضمین کارکرد را به شما بدهد. پروا داشته باشید در این دستگاه خبری از درایو اپتیکال نیست و ناچار به تهیه درایو اکسترنال برای آن هستید.

قیمت در حدود ۱.۸۵۰.۰۰۰ تومان با دو سنه گارانتی یکپارچه ایسوس

SONY VAIO Fit svf1521BYG

www.dustaan.com - معرفی لپ تاپ های ارزان و باکیفیت برای خرید +قیمت

سری VAIO Fit نسل جدید لپ تاپ های میانی رده سونی در بازار است که برخلاف وسط رده های رقبا از طراحی ظاهری مناسبی بهره مند هستند. VAIO Fit معرفی شده در فهرست ما گرچه از نظر مشخصات مشکل افزاری عقب تر از مدل پیشین و ذیل تر متعلق به است ولی این مدل برای کسانی که اهمیت زیادی به طراحی محصول می دهند و در برابر بودجه بالایی برای جاسازی یک لپ تاپ گران بها ندارند معرفی شده است.

پردازنده این محصول خوشبختانه از خانواده Core i3 نسل سوم گزینش شده است. مدل ۳۲۲۷U که یک پله بالاتر از ۳۲۱۷U پیمان دارد دارای دو هسته با بسامد ۱.۹ گیگاهرتز است و برای کارهای میان ردیف و روزمره بسیار پسندیده است. بدبختانه شوربختانه حافظه رم این لپ تاپ بطور قبل فرض ۲ گیگابایت است و پیشنهاد می شود در صورت خرید آن به فکر ارتقا به ۴ گیگابایت باشید.

هارد دیسک نیز ۵۰۰ گیگابایتی بوده و کارت گرافیک Intel HD Graphics 4000 نیز قبل بینی و تعبیه شده است. نمایشگر ۱۵.۶ اینچی HD با کیفیت نیز وجود دارد و پورت USB 3.0 هم برای این لپ تاپ در عقیده گرفته شده است. بطور کلی VAIO Fit لیست ما برای افرادی رهنمود می شود که اهمیت زیادی به طراحی بیرون محصول می دهند.

بها در حدود ۱.۵۸۰.۰۰۰ تومان با یک سال گارانتی سریر

 

ASUS X551CA

www.dustaan.com - معرفی لپ تاپ های ارزان و باکیفیت برای خرید +قیمت

X551 جزو ارزانترین های کنونی در بازار محسوب می گردد. لپ تاپ ۱۵ اینچی ایسوس دارای یک پردازنده ولتاژ ذیل از خانواده سلرون با مدل ۱۰۰۷U است که سرعت ۱.۵ گیگاهرتزی داشته و دارای دو هسته پردازشی است. مصرف برق پایین ۱۷ واتی این پردازنده نویدبخش عمرباتری بیشتر از کران معمول است.

رم ۲ گیگابایتی از نوع DDR3 و هارد دیسک ۵۰۰ گیگابایتی دشوار افزار آن را تشکیل می دهند و در کنار آنها نیز کارت گرافیک Intel HD Graphics قرار دارد. اسپیکرهای استریو با تکنولوژی Sonic Master ایسوس به همراه DVD رایتر و نمایشگر ۱۵.۶ اینچی HD از دیگر مشخصات مشکل افزاری این لپ تاپ است.

سری X ایسوس همواره حائز طراحی های عام پسند و ظاهری دلنشین هستند و X551 نیز از همین قانون تبعیت می کند. باتری این محصول همانند برادر ۱۴ اینچی خویش یک باتری ۴ سلولی با ظرفیت ۲۶۰۰ میلی آمپر است و برای این دشوار انگیزه ها ناچیز مصرف کاملاً مناسب می باشد.

قیمت با گارانتی یکپارچه ۲ ساله ایسوس (سازگار، ویستا، و آواژنگ) در نزدیک ۱.۲۵۰.۰۰۰ تومان

LENOVO Essential G500

www.dustaan.com - معرفی لپ تاپ های ارزان و باکیفیت برای خرید +قیمت

مدل بعدی را نیز باز هم از برند لنوو و سری Essential به شما معرفی می کنیم، سری G شامل لپ تاپ های وسط ردیف و خوش قیمتی است که می تواند به عنوان یک لپ تاپ روزمره به خوبی باره بهره‌گیری واقع شود. مدل G500 نیز که فروش احسان در ایران داشته است و مدت موعد قابل توجهی از حضور آن در بازار می گذرد امتحان خود را پس دیتا است و لایق قرارگیری در فهرست ما می باشد.

پردازنده این لپ تاپ پنتیوم ۲۰۲۰M می باشد و حائز ۴ گیگابایت حافظه رم DDR3 و ۵۰۰ گیگابایت هارد دیسک است. ویژگی ای که در این مدل با مدلهای قبلی پیشنهاد شده فرق دارد مربوط به کارت گرافیک مجزای آن می شود. کارت AMD Radeon HD 8570M بطور مشخصی از مدلهای همرده با گرافیک اینتل قویتر بوده و می تواند بهره وری کاری این لپ تاپ را بالاتر ببرد. حافظه گرافیکی این چیپ یک گیگابایت بوده و می تواند بازیهای روز را با جزئیات معمولی و رو به ذیل اجرا کند.

نمایشگر ۱۵.۶ اینچی HD به همراه درایو DVD و اسپیکرهای استریو با گواهینامه Dolby از سایر مشخصات این لپ تاپ هستند. باتری ۶ سلولی در عقیده گرفته شده حائز گنجایش ۲۲۰۰ میلی آمپری است که قدری از مرز استاندارد زیر تر است.



:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 24 فروردين 1399 | نظرات ()