نوشته شده توسط : ساحل

حسگر محیطی یخچال و سنسور محیطی فریزر
این سنسورها وظیفه دارند دمای کابین در قسمت یخچال و یا دمای کابین در قسمت فریزر را در اختیار برد قرار دهند. از این رو برد تشخیص می دهد که چه زمانی موتور و فن یخچال کار کند و چه زمانی کار نکند.
برای مثال اگر یخچال فریزر گرم باشد sensor دمای محیط را تشخیص داده و برد فرمان شروع به کار یخچال فریزر را می دهد و همینطور در زمانی که سرما بیش از اندازه تنظیم شده باشد به برد اطلاع می دهد و برد فرمان قطع کار موتور را می دهد.

برای معرفی همه قطعات یخچال کلیک کنید.

حسگر دیفراست چیست و چه وظیفه ای دارد؟
محل قرارگیری این حسگرها روی اواپراتور می باشد و معمولا در قسمت بالایی تعمیر یخچال فریزر و ساید بای ساید سامسونگ اواپراتور قرار می گیرد. وظیفه این sensor تشخیص زمان کار سیستم دیفراست است‌. این sensor گرمای اواپراتور بعد از کار المنت را تشخیص داده و زمانی که دما به میزان حداکثر رسید، به برد پیام قطع دیفراست را می دهد.

حسگر یخساز چیست و چه وظیفه ای دارد؟
در برخی مدل ها یخساز استفاده شده در یخچال فریزرها دارای sensor دما می باشد تا تشخیص دهد یخساز، یخ درست کرده و آماده به تخلیه یخ ها می باشد یا خیر. در برخی موارد سنسورهایی وجود دارند که زمان کار المنت یخساز را بررسی میکنند.

سنسور فن چیست و چه وظیفه ای دارد؟
در برخی برندها و مدل های پیشرفته‌تر، فن اواپراتور یخچال فریزر، دارای sensor می باشد تا با تشخیص دمای نزدیک فن دور چرخش فن را توسط برد تغییر دهد.

سنسور محفظه جادویی چیست و چه وظیفه ای دارد؟
دربعضی مدل یخچال ها محفظه ایزوله نسبت به بقیه فضای کابین وجود دارد تا دمای کشو یا قسمتی از یخچال فریزر متفاوت از دیگر قسمت ها باشد. در این قسمت هم سنسوری وجود دارد تا دمای این کشو را تشخیص دهد.

برای تعمیر یخچال سامسونگ کلیک کنید.

سنسور درب چیست و چه وظیفه ای دارد؟
سنسور درب معمولا در محفظه لولای درب یخچال فریزرها یا ساید بای ساید ها وجود دارد و این قسمت، بیرون از فضای داخلی یخچال فریزر قرار دارد. وظیفه این حسگر تشخیص دمای محیط اطراف یخچال فریزر است تا دستگاه عملکرد بهتری داشته باشد.

علائم خراب شدن حسگر
۱. علائم خراب شدن سنسور محیطی یخچال فریزر
در صورتی که سنسور محیطی یخچال فریزر معیوب باشد میتواند در میزان کارکرد یخچال تاثیر بگذارد. یا موتور یخچال بیش از اندازه کار میکند یا کمتر از حالت معمولی. البته ممکن است تاثیر دیگری روی دمای تنظیم شده شما بگذارد. یعنی دمای تنظیم شده با دمای وقعی کابین مغایرت داشته باشد.

۲. علائم خراب شدن سنسور دیفراست
از شایع ترین علائم خراب شدن سنسور دیفراست می توان به یخزدگی روی اواپراتور اشاره داشت. یعنی sensor دیفراست نمیتواند در زمان مشخص و درست پیام قطع مدار المنت هیتر را بدهد و نتیجه آن عملکرد ضعیف المنت و ایجاد برفک و یخ روی سطح اواپراتور می باشد.

۳. علائم خراب شدن حسگر یخساز
طبیعتا خراب شدن حسگر یخساز عملکرد یخساز را مختل می کند و در نتیجه یخساز به درستی عمل نمیکند.

۴. علائم خراب شدن حسگر فن
توجه داشته باشید معدود برندهایی هستند که فن آن ها دارای سنسور یخچال می باشد. اما در صورتی که حسگر فن خراب شود دور متغیر فن مختل میشود و دمای تنظیم شده دستگاه متغیر شده و ثابت نمی ماند.

۵. علائم خراب شدن سنسور محفظه جادویی
در ساید بای سایدهایی که دارای محفظه جادویی هستند معمولا خرابی sensor این محفظه باعث بروز ارور روی صفحه نمایشگر میشود. البته مختل شدن عملکرد محفظه جادویی را به دنبال دارد و دمایی که برای آن کشو تنظیم می کنید با دمایی که در واقعیت وجود دارد مطابقت ندارد.

برای تعمیر یخچال بوش کلیک کنید.

علت خراب شدن سنسور در یخچال فریزر
همانطور که میدانید سنسور یخچال یک قطعه الکترونیکی است. یخچال فریزر را میتوان پر استفاده ترین لوازم خانگی دانست زیرا همیشه به برق وصل است و تمامی قطعات الکترونیکی طول عمر خاصی دارند. از آنجایی که برق همیشه در یخچال جریان دارد طبیعتا قطعات الکترونیکی مستحلک شده و روزی می رسد که سنسورها هم به پایان طول عمر خود می رسند.

نحوه تست سنسور در یخچال
ابتدا باید بدانید واحد اندازه گیری سنسور در یخچال فریزرها کیلو اهم است. همینطور باید بدانید که هر برند، حسگرهایی با اندازه های مشخص در جای به خصوص خود را دارد. با علم اینکه مقاومت آن چه میزان است میتوانید توسط یک اهم متر، مقاومت این قطعه را اندازه گیری کنید. توجه داشته باشید که هر sensor باید در دمای ۲۵ درجه اندازه گیری شود و عدد نشان داده شده را با مقدار اعلام شده از طرف شرکت تولید شده مقایسه کنید. اگر اهم اندازه گیری شده با عدد اعلام شده توسط تولید کننده مطابقت داشته باشد تا اینجای کار حسگر سالم می باشد.
حال سنسور یخچال را در دستتان بگیرید تا حرارت دستانتان به آن انتقال پیدا کند. اگر مقاومت نشان داده شده رو به کاهش بود از نشانه های دیگر سالم بودن حسگر است.
سپس سنسور را در قالب یخ فرو کنید و اندازه گیری کنید. اهم اندازه گیری شده می بایست تغییر کرده و افزایش پیدا کند.
زمانی که هر سه حالت گفته شده را انجام داده و واکنش سنسور یخچال درست بود پس sensor سالم است.
نحوه تعویض حسگرها
کافیست بدانید که از چه سنسوری با چه مقدار اهمی می بایست استفاده کنید. ترجیحا از sensor فابریکی دستگاه خود استفاده کنید تا نیازی به تعویض سوکت ورودی نداشته باشید. در غیر این صورت باید دو سیم سنسور را به دو سر سیم سوکت sensor وصل کنید و آن را در جای خود قرار دهید.

سنسور چیست؟
سنسور ها PTC یا NTC هستند.

PTC خلاصه شده Posetive Temperature coefficient میباشد. یک حسگر PTC در راستای افزایش دما مقاومت بیشتری نشان میدهد.
NTC خلاصه شده Negetive Temperature coofficient می باشد. حسگر NTC با افزایش دما مقاومت کمتری نشان میدهد.
سنسورهای به کار رفته در یخچال فریزرها از نوع NTC هستند. هدف استفاده از سنسور در یخچال فریزر تشخیص دما و رطوبت و رساندن پیام به برد دستگاه است.
در یخچال فریزرها این قطعات وظایف مختلف و مشخصی دارند که در ادامه به آن می پردازیم.



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ایسر ۶ مدل جدید از لپ‌تاپ‌های سری TravelMate معرفی کرد. لپ‌تاپ‌های ۱۴ و ۱۶ اینچی TravelMate P4 و همچنین لپ‌تاپ‌های ۱۴ اینچی Spin P4 با پردازنده‌های نسل دوازدهم اینتل Core i7 vPro یا AMD Ryzen 7 Pro دردسترس خریداران خواهند بود. این لپ‌تاپ‌ها همچنین به ویژگی‌های امنیتی متعددی مجهز شده‌اند تا داده‌های کاربران همواره ایمن باشد.

Acer Travelmate p4 and Spin P4

همان‌طور که Windowscentral اشاره می‌کند، لپ‌تاپ‌های جدید سری TravelMate ایسر به دوربین مادون‌قرمز و حسگر اثر انگشت مجهز شده‌اند که می‌توان از آن‌ها برای فعال‌سازی قابلیت Windows Hello استفاده کرد. علاوه‌براین vPro و Pluton به‌طور پیش‌فرض در پردازنده‌های این لپ‌تاپ‌ها تعبیه شده‌ است. این محصولات همچنین گواهی MIL-STD 810H را دریافت کرده‌اند تا در شرایط سخت دوام بیاورند.

 



:: بازدید از این مطلب : 134
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ایسر لپ‌تاپ جدید Predator Helios 300 SpatialLabs Edition را معرفی کرده که می‌تواند بدون عینک اضافی، تجربه‌ی تماشای محتوای سه‌بعدی استریوسکوپی را به گیمرها ارائه دهد. به گفته‌ی شرکت سازنده، صفحه‌نمایش ۱۵٫۶ اینچی 2D UHD به لنز عدسی کریستال مایعی متصل شده است که می‌تواند بین نماهای دوبعدی و سه‌بعدی جابه‌جا شود.

به گزارش ویندوز سنترال، لپ‌تاپ Predator Helios 300 SpatialLabs Edition با ادغام قابلیت ردیابی چشم، صفحه‌نمایش سه‌بعدی استریوسکوپی و فناوری رندر لحظه‌ای ارائه‌شده توسط اپ SpatialLabs TrueGame می‌تواند محتوا را به صورت سه‌بعدی و آن‌هم بدون عینک به نمایش بگذارد. این ویژگی عموماً در لپ‌تاپ‌های گیمینگ دیده نمی‌شود؛ اما می‌تواند کسانی را که به‌دنبال جذاب‌تر کردن تجربه‌ی بازی خود هستند، به سوی خود جذب کند.

لپ تاپ Predator Helios 300 SpatialLabs Edition ایسر

SpatialLabs TrueGame از بیش از ۵۰ بازی پشتیبانی می‌کند که در ادامه چند مورد از آن‌ها را نام می‌بریم:

  • Godfall
  • Metro 2033 Redux
  • No Man's Sky
  • Serious Sam 4
  • The Witcher 3: Wild Hunt

نمای پشتی Predator Helios 300 SpatialLabs Edition ایسر

حال جنبه‌ی نمایش‌ سه‌بعدی را کنار گذاشته و به سراغ دیگر مشخصات این دستگاه برویم. Predator Helios 300 SpatialLabs Edition لپ‌تاپ گیمینگ قدرتمندی است که درون آن پردازنده‌ی Core i9-12900H قرار دارد. از دیگر مشخصات آن می‌توان به رم ۳۲ گیگابایتی از نوع DDR5-4800، پردازنده‌ی گرافیکی GeForce RTX 3080 و دو ترابایت حافظه‌ی SSD-NVMe نسل چهارم که در RAID 0 (آرایه‌ی افزونه از دیسک‌های مستقل) پیکربندی شده است، اشاره کرد. همچنین این دستگاه دارای‌ پورت‌های HDMI 2.1 ،Thunderbolt 4 و USB 3.2 نسل دوم است.

 

منبع: 

https://www.zoomit.ir/laptop/382392-acer-predator-helios-300-spatiallabs-edition-announce/



:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 31 ارديبهشت 1401 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در پاسخ به اتاق سرور چیست اتاق سرور اتاقی است که به منظور حفظ و نگهداری سرورها، روترها، سوییچ ها و سایر تجهیزات مرتبط ساخته می شود. این اتاق می تواند به صورت تنها یا بخشی از یک دیتا سنتر باشد و در شکل های متنوع ایجاد شود. درباره اتاق سرور میتوان گفت اتاقی است که شرایط محیطی و عملکردی را برای سرورها و تجهیزات مرتبط فراهم می سازد.
اتاقی که سرورکامل در انجا نگهداری می شود به عنوان قلب برای مطالعه بیشتر در زمینه اتاق سرور اینجا را کلیک کنید شبکه سازمان تلقی می شود به همین دلیل تامین امنیت و مقاوم سازی آن مورد بحث و بررسی قرار میگیرد.هر چقدر که یک سازمان در این مورد بودجه اختصاص دهد بعدها می تواد به همان مقدار میتواند سرورکامل رااز آسیب های میلیونی در امان نگه دارد.برای امن سازی اتاق سرور برقراری سه اصل CONFIDENTIALITY، AVAILIBILITY و INTEGRITY بسیار زیاد حائز اهمیت بوده به صورتی که کاربر شما بتواند با کمال آرامش و بدون هیچگونه دغدغه امنیتی، در هر جا و زمان به اطلاعات با حفظ محرمانگی و در چارچوب policy های تعریف شده دسترسی داشته باشد. ابتدا باید بدانید اتاق سرور کامل شما دارای چه قابلیتی هست.
۱٫ مشخصات محل اتاق سرور
معمولا اتاق سرور کامل در پایین ترین طبقه درنظر گرفته می شود اما اگر اتاق سرورکامل از ابتدا در طبقات دیگر موجود باشد و امکان جابجایی وجود نداشته باشد، می توان با مقاوم سازی اتاق سرورکامل را در برابر عوامل طبیعی از قبیل زلزله و… ایجاد کردکه این مستلزم هزینه است.از جمله کارهایی که می توان برای اتاق سرورکامل انجام داد، عبارت است از:
– پوشاندن سطوح با یک لایه سیمانی
– لایه ای از ماده ضد آتش fireplace Tard روی لایه سیمانی کشیده می شود
– ایجاد کف و سقف کاذب جهت عبور لوله های اطفای حریق ، برق و شبکه .
– عایق بودن دیوارها، سقف و درها
– عدم داشتن بدون هیچ پنجره ای در اتاق به دلایل امنیتی
– ارتفاع کف تا سقف به اندازه دو متر و هفتاد سانتی متر
– بکارگیری کف پوش کاذب از نوع آنتی استاتیک
– استفاده و بکارگیری از درب های ضد حریق و ضد سرقت
۲٫راه انداری سیستم تهویه و تخلیه گردوخاک
با نشستن گردو خاک روی چیبست های دستگاه ها ، ممکن است عمل خنک سازی آن ها با مشکل روبرو شود در نتیجه خرابی زودرس اتفاق می افتد از اینرو استفاده از سیستم تهویه هوای اتاق سرور کامل لازم می باشد.
۳٫راه اندازی سیستم اطفای حریق
درمکان های مختلف اتاق سرور کامل نظیر داخل رکها ، تجهیزات برقی داخلی و … سنسورهای تشخیص حریق نصب می شود.
عدم بکارگیری کابل ها یا سیستم های خنک کننده در مکانی یکسان در سقف یا در کف
۴٫رنگ ضد حریق یا EPOXY
۵- نصب دوربین های کنترلی
نصب دوربین های کنترلی درون اتاق سرورکامل بسیار مؤثر است.
دوربین ها بطور ۲۴ ساعته اتاق سرور کامل را مانیتور کرده و Log ها را در سرورکامل مربوطه ذخیره می کنند.
۶- سیستم دسترسی کنترل تردد
نصب سیستم کنترلی مناسب جهت ثبت تردد افراد و مدیریت آن . افراد مجاز برای ورود به اتاق سرور کامل باید کارت تردد را همراه داشته باشند. همچنین ثبت اثر انگشت و وارد کردن کدمخصوص از دیگر گزینه هایی است که می توان آن ها را فعال نمود.
۷- تامین روشنایی
روشنایی اتاق سرور کامل باید به گونه ای باشد تا در هنگام خروج شخص از اتاق سرور کامل خاموش شوند تا از تولید حرارت اضافی جلوگیری شود.
۸- سیستم خنک کننده
دمای مناسب برای اتاق سرورکامل ۱۸ در جه می باشد.



:: بازدید از این مطلب : 156
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اپلیکیشن پرداخت موبایلی ونمو متعلق به پی پال برای اولین بار نقد کردن چک را با استفاده از گوشی‌های هوشمند ممکن کرده است.

به گزارش مهر به نقل از اسلش گیر، خدمات نقد چک ونمو تنها در دسترس برخی کاربران این اپلیکیشن قرار گرفته است. با استفاده از این خدمات در شرایط شیوع ویروس کرونا دیگر نیازی به مراجعه به بانک برای دریافت مبالغ چک وجود ندارد.

 

ونمو تا پیش از این به علت ارائه خدمات ارسال و دریافت سریع پول با استفاده از گوشی‌های هوشمند محبوب بوده است. البته قبل از نقد شدن هر چک باید فرایندی برای کنترل سندیت و صحت آن طی شود که وقت زیادی را به خود اختصاص نمی‌دهد.

 

پی پال می‌گویند فرایند یادشده تنها به چند ثانیه زمان نیاز دارد و در موارد محدودی ممکن است چند دقیقه یا حتی چند ساعت زمان ببرد. بعد از تأیید چک، پول به حساب کاربری فرد در ونمو منتقل می‌شود که فرایند آن نیز چند دقیقه طول می‌کشد.

 منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11068075.html



:: بازدید از این مطلب : 109
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

نخستین مانیتور ۴۰ اینچی اولترا واید خمیده جهان رونمایی شد. این نمایشگر از اواخر ماه جاری میلادی عرضه می شود. 

به گزارش مهر به نقل از دیجیتال ترندز، شرکت دل از مانیتورهای سری «اولتراشارپ» رونمایی کرده که شامل نخستین مانیتور ۴۰ اینچی اولتراواید خمیده WUHD جهان است.

 

شرکت مذکور این نمایشگر را قبل از برگزاری نمایشگاه محصولات مصرفی الکترونیکی ۲۰۲۱ رونمایی کرده است. این سری جدید مانیتورهای رایانه ابعاد و قیمت‌های مختلفی دارد که هدف آن ارتقای تجربه کاری و بالابردن بهره وری کارمندان است.

 

نمایشگر مذکور U۴۰۲۱QW نام گرفته و در ۲۸ ژانویه با قیمت ۲۱۰۰ دلار عرضه می‌شود. به گفته دل فضای نمایشگر این مانیتور ۳۵ درصد بیشتر از نمایشگر ۳۲ اینچ ۴K است.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11068074.html



:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 5 اسفند 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

فرایند کلی تعریین تعرفه و براورد بها سئو سایت فارغ از اینکه سایت با چه سیستم مدیریت محتوایی مدیریت میشود برای کل سایتها اصول کلی و مشخصی داشته و دارد و مهمترین عوامل در تعیین بها سئو کلیدواژه ها و شرایط دامنه هستند .

قیمت سئو وردپرس

البته سئومیر با توجه به اینکه بصورت تخصصی روی وردپرس کار میکند و 90% پروژه های قبلی و جاری اش سایت های وردپرسی میباشند برای این نوع از سایتها تعرفه هایش را کمی کمتر اعلام میکند و میتوان گفت بها سئو وردپرس در مقایسه با یک سایت مثلا جوملا کمینه 10% کمتر است .. این مطلب در بین کل سئوکاران عمومیت ندارد و تنها جزئعی از تعرفه های سئو میر میباشد.

نحوه براورد قیمت
برای اینکه براورد دقیقتری توسط سئوکار انجام شود دربایستن است پیش درآمد آنالیز های کاملی از خود سایت گرفته شود , شرایط دامنه مثل عمر حوزه , اتوریتی و بک لینک , تکاپو های پیشین در شبکه های اجتماعی , سطح اعتماد گوگل به حوزه از جمله مواردی هستند که حساب شده میشوند و سپس با بررسی کلیدواژه های هدف و سطح چشم وهمچشمی در آنها اکنون که سئو کار میتواند براورد نسبتا دقیقی از بها سئو وردپرس ارائه کند.

پشتیبانی سایت

توصیه میشود برای اینکه با روش تعیین تعرفه اتمام سئو سایت آشنا شوید این نوشتار را مطالعه نمایید .

وردپرس تخصص سئو میر است
اگر بگوییم تقریبا 100% پروژهای کنونی و جاری سئو میر سایتهای وردپرسی هستند تقریبا حرف کاملا صحیحی است .

سئو میر لغایت کنون در طراحی یا بهینه سازی سایت و سئو , یا حمایت و … بیش از 1000 سایت وردپرسی مشارکت داشته است . مدیر سئو میر ( mir amir ) از افراد پرکار در گویه طراحی یا فارسی سازی قالب و افزونه های وردپرس میباشد که در انبار- انباشتگاه وردپرس میتوانید با جستجوی عبارت mir amir میزان پیشینه و فعالیت های مدیر سئو میر را متوجه شوید.

برای گرفتن بها سئو وردپرس با ما تماس بگیرید
اگر شما وبمستر یک سایت وردپرسی میباشید . و نیازمند برون سپاری بهینه سازی و سئو سایتتان هستید . میتوانید بصورت سر راست از راه تماس با شماره 09332978858 ( صفحه تماس با ما )قیمت سئو وردپرس سایت خودتان را در کلیدواژه های هدفتان گرفتن نمایید .

ثبت سفارش سئو وردپرس
البته رهنمود میشود پیش درآمد با ثبت سفارش سئو وردپرس و ارسال آدرس سایتتان و کلیدواژه ها و توضیحات کافی را برای ما ارسال کنید تا بعد از رسیدگی های لازم بها ها برای شما ارسال شوند.

پشتیبانی سایت
سایتها به انگیزه ها زیادی نیازمند بروز رسانی و فعال نگه داشته شدن هستند . حمایت سایت متناسب با شخص حامی , شرایط سایت و .. تعاریف و روش های زیادی دارد .

پشتیبانی سایت وردپرس

گروه سئو میر با افتخار اعلام میدارد اگر شما به هر دلیل نمیرسید یا نمیتوانید حمایت سایت شخصی یا شرکتی تان را خودتان یا بدست نیروهای استخدامی سپریدن دهید. ما میتوانیم با عقد یک پیمان نامه پشتیبانی مدت دار این پیشه را برای شما انجام دهیم .

پشتیبان سایت
اینکه حامی سایت چه مسئولیتهایی دارد و در قبال سپریدن چه کارهایی نسبت به صاحب سایت مسئولیت دارد متناسب با پیمان نامه کتبی یا توافق شفاهی میباشد که در آغاز پروژه حمایت سایت بین هر دو سو منعقد یا توافق شده است دارد .

همه سایت ها اععم از سایتهای فروشگاهی , خبری , شخصی , آموزشی , شرکتی , فروش فایل و … نیازمند حمایت هستند و فارغ از اینکه این سایت جایگاه فوقانی در کیوردهای منظور در نتایج گوگل دارد یا نه نیازمند بروز رسانی های مستمر میباشند که با تعرف کلی حمایت سایت عنوان میشوند.

وظایف یک پشتیبان:
بطور کلی اموری مانند تولید محتوای جدید , انتشار محتوا , ویرایش درونمایه , حذف و جابجایی محتوا , ویرایش , افزودن یا حذف عکس ها از روی سایت , دگرگونی ها در ساختار سایت , بروز رسانی همیشگی درونمایه , حمایت از جایگاه های سایت در نتایج جستجو ( این فرایندی تخصصی است و برای اینکار حامی سایت باید چیرگی یا آشنایی کافی به سئو داشته باشد) و آیتم هایی مثل در زمره وظایف یک حامی سایت قرار میگیرند که در پایان بیس و مبنای تعیین وظایف توافقی میباشد که طرفین در شروع فرایند پشتیبانی سایت داشته اند.

برون سپاری طولانی مدت سایت برای پشتیبانی
قطعا برون سپاری حمایت یک سایت برای پشتیبانی بصورت طویل مدت رهنمود ما نیست و فقط در مواردی که توان یا تخصص لازم را ندارید به صورت موقت این پیشه پیشنهاد میشود.

یک حامی سایت استخدام کنید
با پروا به اینکه سایت ها بطور همیشگی و ابدیت نیازمند حمایت و بروز و زنده نگه داشته شدن هستند رهنمود ما به صاحبان سایتها این است که برای طولانی مدت حتما به اندیشه استخدام یا تعلیم نیرویی در داخل سازمان باشند یا اگر سایت شخصی است خویش صاحبان سایت میتوانند آموزش سئو و مدیریت سایت لازم را فراگرفته و حمایت سایتشان را اتمام دهند

پشتیبانی سایت وردپرس
سیستم مدیریت محتوای وردپرس در 5 سال گذشته چنان رشد انفجاری داشته که براحتی میتوان آن را محبوب ترین سیستم مدیریت محتوای سایت لااقل در ایران نامید .

پشتیبانی وردپرس , تعرفه و بها سپریدن سئو سایت وردپرسی

در ابتدای این مطلب لازم میدانم خط و مرز مشخصی بین دو عبارت قیمت سئو وردپرس و پشتیبانی سایت وردپرس ترسیم کنم . بع عبارتی حمایت از یک سایت با بهینه سازی و سئو سایت کاملا مقوله جدا از هم میباشند و نمیتوان این دو را در یک سبد جای عدل البته که در پروژه های سئو بخشی از فرایند حمایت هم قرار دارد ولی در پایان این دو گویه های کاملا جدایی از هم میباشند.

پشتیبانی سایتهای وردپرس فروشگاهی
تعرفه ها و شرایط پشتیبانی سایت وردپرس فروشگاهی متناسب با تعداد محصولات , میزان تراکنش و فروش فرآورده و بازدید سایت و سطح فعالیت و محتوا گذاری سایت متفاوت میباشد .

ولی اگر بخواهیم یک چهارچوب کلی برای پشتیبانی سایت وردپرس فروشگاهی تعیین نماییم میتوانیم تعرفه ماهیانه حمایت از این سایتها را از مبلغ 300,000 تومان تا 1,000,000 تومان اعلام کنیم

پشتیبانی سایت وردپرس خبری
سایت های خبری وردپرس کاملا شرایط اخص ای دارند و پیش از اینکه بخواهیم پشتیبانی این نوع سایت ها را قبول کنیم نیازمند بررسی محتوا و مقوله آگاهی رسانی سایت میباشد .

نکته : سئو میر پشتیبانی یا حتی بهینه سازی سایت وردپرس خبری در زمینه های سیاسی را قبول نمیکند.
برای آگاهی از شرایط و خرج های پشتیبانی از سایتهای وردپرس خبری با ما تماس بگیرید.
تعرفه حمایت سایتهای وردپرسی در دیگر گویه ها
تعرفه های سئو میر برای پشتیبانی سایت وردپرسی در سایر گویه های کار مشابه سایت های شرکتی , سایت های مجله , سایت پزشکی , آموزشی و… متناسب با سطح کار و جنبش و میزان مسئولیت هایی که صاحب سایت انتظار دارد تعرف میشود و در قالب یک پلان کامل برای صاحب سایت یا نماینده وی جهت عقد پیمان داد ارسال میشود .

منبع:

https://avashtech.com/support-site/



:: بازدید از این مطلب : 104
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

هوش مصنوعی در سال‌های اخیر پیشرفت چشمگیری داشته و به بخش‌های مختلفی از زندگی بشر وارد شده. حالا به لطف دستاورد جدید پژوهشگران، اگر در حال گوش دادن به آهنگ موردعلاقه‌تان باشید، هوش مصنوعی می‌تواند با خواندن امواج مغزی شما این آهنگ را تشخیص دهد.

محققان دانشگاه «دلفت» هلند با همکاری بخش علوم شناختی موسسه فناوری «گاندی‌نگر» هند در جدیدترین آزمایش خود، امکان تشخیص آهنگ توسط هوش مصنوعی را به نمایش گذاشته‌اند. در این پژوهش گروهی متشکل از ۲۰ نفر حضور داشته‌اند و با استفاده از هدفون، به ۱۲ آهنگ گوش داده‌اند.

برای افزایش تمرکز این افراد، آن‌ها در اتاق‌های تاریکی قرار گرفتند و چشم‌هایشان بسته شد. روی سر داوطلبان یک کلاه نوار مغزی (EEG) قرار گرفت که در هنگام گوش دادن به آهنگ، می‌تواند با روشی غیرتهاجمی فعالیت الکتریکی روی پوست سر را جمع‌آوری کند.

 

هوش مصنوعی
 

 

پژوهشگران از داده‌های مغز و همچنین آهنگ برای آموزش یک شبکه عصبی مصنوعی استفاده کردند تا قادر به تشخیص ارتباط میان آن‌ها باشد. زمانی که الگوریتم نهایی روی داده‌های جدید آزمایش شد، توانست آهنگ را تنها توسط امواج مغز با دقت ۸۵ درصد تشخیص دهد.

به گفته یکی از محققان حاضر در این پروژه به نام «کریشنا میاپورام»، آهنگ‌های مورد استفاده در این پژوهش ترکیبی از آهنگ غربی و هندی در سبک‌های مختلف بوده:

«با اینکار یک نمونه بزرگتر برای آموزش هوش مصنوعی داریم. این رویکرد با دستیابی به دقت بالا در دسته‌بندی آهنگ‌ها، تایید شد و این موضوع حتی در زمان محدود شدن داده‌های آموزشی هم صادق بود.»

این اولین باری نیست که پژوهشگران با استفاده از امواج مغزی توانسته‌اند به اطلاعات دسترسی پیدا کنند و برای مثال در گذشته محققان در کانادا با داده‌های EEG، بطور دیجیتال تصاویر چهره موجود در ذهن افراد را بازسازی کرده بودند.

پژوهش اخیر نشان داده که الگوریتم‌ها برای هر فرد بطور جداگانه دقت بالایی دارد و اگر توسط مغز یک داوطلب آموزش داده شود، روی فرد دیگر کارایی مناسبی ندارد. برای مثال اگر یک الگوریتم روی مغز داوطلب دقت ۸۵ درصدی برای تشخیص آهنگ داشته باشد، دقت آن روی فرد دیگر به کمتر از ۱۰ درصد می‌رسد.

میاپورام دلیل چنین موضوعی را تجربه شخصی متفاوت افراد از موسیقی می‌داند و احساسات مختلف هر فرد می‌تواند باعث کاهش عملکرد این هوش مصنوعی شود. با وجود چنین محدودیتی، می‌توان کاربردهای مختلفی برای چنین الگوریتمی پیدا کرد.

 

هوش مصنوعی
 

 

هدف بعدی پژوهشگران ایجاد نقشه‌ای از ارتباط میان فرکانس‌های EEG و فرکانس‌های موسیقی است. با اینکار می‌توان تنها با نگاه به امواج مغزی، میزان لذت یک فرد از آهنگ را تشخیص داد. علاوه بر این، موتورهای پیشنهاد موسیقی هم می‌توانند با استفاده از پاسخگویی و واکنش مغز افراد، در اختیار آن‌ها آهنگ قرار دهند.

 

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اگر به دنبال بهترین روش سرمایه گذاری و کسب درآمد از بیت کوین (Bitcoin) هستید، می‌بایست حداقل با خرید و فروش بیت کوین در یک صرافی ارز دیجیتال ایرانی آشنا باشید.

در ادامه این مقاله، به مباحث مهمی پرداخته شده تا راهنمای مناسبی برای افرادی باشد که قصد ورود به بازار ارزهای دیجیتال بخصوص بیت کوین را دارند.

  • بیت کوین چیست؟
  • چرا بیت کوین ارزشمند است؟
  • بهترین راه خرید بیت کوین چیست؟
  • خرید و فروش بیت کوین
  • آیا برای خرید بیت کوین دیر شده است؟

بیت کوین چیست؟

بیت کوین که اغلب به عنوان ارز رمزپایه، ارز مجازی یا ارز دیجیتال توصیف می‌شود؛ نوعی پول مجازی استشما می‌توانید از بیت کوین برای خرید محصولات و خدمات استفاده کنید.

هر بیت کوین را می‌توان بطور کلی یک فایل دیجیتال رایانه‌ای به حساب آورد که در نرم‌افزاری به‌نام "کیف پول دیجیتالروی تلفن‌های همراه هوشمند یا رایانه ذخیره می‌شود و افراد مختلف می‌توانند با استفاده از آدرس این کیف‌پول‌ها برای یکدیگر بیت کوین ارسال کنند.

چرا بیت کوین ارزشمند است؟

بیت کوین یک روش کارآمد برای انتقال پول از طریق اینترنت ارائه می‌دهد و توسط یک شبکه غیرمتمرکز با مجموعه قوانین شفاف کنترل می‌شودبنابراین این ارز دیجیتال یک جایگزین مناسب برای پول‌های فیات کنترل شده به حساب می‌آید.

اگر ارزی دارای ذخیره ارزش باشد، یا به عبارت دیگر بتوان مطمئن شد که ارزش نسبی خود را در طول زمان و بدون استهلاک حفظ نماید؛ قابل استفاده و ارزشمند استبیت کوین رمزارزی است که طی 12 سال گذشته همواره قیمت آن سیر صعودی داشته و از زیر یک دلار به بیش از 41000 دلار در هر واحد رسیده است.

بیت کوین به علت محدودیت 21 میلیون واحدی در استخراج، تقسیم پذیری، سودمندی، سهولت در انتقال، دوام و غیرقابل جعل بودن، در زندگی مدرن امروز و همچنین آینده نقش ارزشمندی را ایفا خواهد کرد.

  

 

 

بهترین راه خرید بیت کوین چیست؟

همانطورکه می‌دانید بیت کوین نوعی ارز مجازی است که می‌توانید مانند سهام یا اوراق قرضه آن را معامله کنیدبرای خرید و فروش ارزهای دیجیتال از جمله بیت کوین، باید از یک صرافی آنلاین خرید و فروش بیت کوین استفاده کنید.

صرافی های ارز دیجیتال متعددی وجود دارند که بسته به شرایط فرد ممکن است بهترین انتخاب باشندبرخی صرافی ها مناسب برای افراد مبتدی هستند و برخی به علت کارمزد کم، بسیار مقرون به صرفه بوده و مناسب افرادی است که به دنبال ارزان ترین هستند.

برخی به دنبال امنیت و دیگری ممکن است سرعت بالا در انجام معاملات را مهم ترین عامل بداندبطور کلی اگر به دنبال تمام ویژگی های مهم و مناسب در یک صرافی برای خرید بیت کوین هستید می‌توانید صرافی ارز دیجیتال ایرانی جیبیتکس (www.jibitex.comرا انتخاب کنید و طعم خوش امنیت در معاملات، سرعت بالا، کاربری آسان و مقرون به صرفه بودن را تجربه کنید.

خرید بیت کوین

تمام مراحل مربوط به ثبت‌نام و افتتاح حساب، در بخش راهنمای وبسایت جیبیتکس با عکس و ویدئو بصورت کامل شرح داده شده استپس از افتتاح حساب در پلتفرم جیبیتکس، می‌توانید با استفاده از درگاه بانکی به شارژ حساب ریالی و خرید و فروش بیت کوین و سایر ارزهای دیجیتال اقدام نمایید.

 

 

 

شما پس از تکمیل مراحل ثبت‌نام، با استفاده از سیستم سفارش گذاری این پلتفرم قادر خواهید بود درخواست خرید ارز دیجیتال مورد نیاز خود را با قیمت و حجم دلخواه در سایت ثبت نموده و در بازار مبادلات، سفارش خود را تکمیل نمایید.

آیا برای خرید بیت کوین دیر شده است؟

پیش بینی میشود که افزایش قیمت بیت کوین در سال ۲۰۲۱ همچنان ادامه داشته باشداین اصل را هیچگاه فراموش نکنید که اگر توانایی پرداخت ضرر را ندارید هرگز وارد معاملات پر ریسک نشویداما آیا واقعا اکنون زمان مناسبی برای خرید بیت کوین است؟ بلههمانطور که گفته می‌شود هیچوقت برای خرید سهام دیر نیست، پس هنوز فرصت و زمان مناسب برای خرید بیت کوین نیز وجود دارد.

  • اگر به نظر می‌رسد جهان در حال پایان و زوال است، زمان مناسب برای خرید است.
  • اگر به نظر می‌رسد سهام یا بیت کوین در یک حباب قرار دارد، زمان مناسب برای خرید است.
  • اگر بازار ذهن شما را درگیر و یا بی‌حس کند، هنوز زمان مناسب برای خرید است.

طی 12 سال گذشته، خرید بیت کوین راه بسیار مناسبی برای ایجاد ثروت بوده استاگر مقادیر کوچک بیت کوین را به صورت منظم خریداری می‌کنید و فکر می‌کنید که آینده روشنی دارد، پس باور داشته باشید که همیشه زمان مناسبی برای خرید بیت کوین است.

بهترین راه سرمایه گذاری همیشه پاسخ به سوال زیر استآیا بازار سهامی که شما در بلندمدت قصد خرید آن را دارید، رو به افزایش است؟ اگر پس از تحقیق و بررسی پتانسیل رشد بلندمدت بسیار خوبی را مشاهده می‌کنید، مقادیر منظم را در فواصل منظم خریداری کنید و آرامش خود را در فراز و نشیب های قیمتی در کوتاه مدت حفظ کنید.

جمع بندی

جهان دائما رو به پیشرفت است و سهولت در معاملات فارغ از مرزها امروزه به یک نیاز اساسی تبدیل شده استشما میتوانید با سرمایه گذاری و استفاده از معاملات بیت کوین و سایر رمزارزها در این بازار بزرگ جهانی و آینده‌دار سهیم باشید.

برای خرید بیت کوین به صرافی های آنلاین معتبر مراجعه کرده تا ریسک سرمایه گذاری خود در بازار ارزهای دیجیتال را کاهش دهیدیادتان باشد که شما با تصمیم خرید بیت کوین قصد ثروت اندوزی دارید نه از دست دادن دارایی خود.

 

 منبع:


:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 13 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

هزینه تعبيه سرور برای تاسیس مرکز تلفنی VOIP :
تهیه یک سرور برای راه‌ اندازی مرکز تلفن ویپ ضروری می‌باشد . البته باید در نظر داشته باشید که معمولا در سازمان‌ها و ادارات سرور‌هایی برای اجرای سرویس‌های لازم تو شبکه به صورت مجازی‌سازی وجود دارند که می‌توان از آن‌ها برای ایجاد یک ماشین مجازی و نصب مرکز تلفن ویپ بهره‌گیری رو کرد . پس عملا جاسازی سرور VOIP برای شما هیچ خرج ای در بر نخواهد داشت .

هزینه خرید تلفن‌های کاربران در فرآیند نصب و تاسیس ویپ :
برای تفریق هزینه‌های راه اندازی VOIP می‌توانید در فاز اولیه تاسیس از سافت‌فون‌ها یا تلفن‌های نرم‌افزاری کاربرد نمایید که به چهره رایگان در دسترس می‌باشند . اما در صورتی که منظور خرید تلفن‌های دشوار افزاری یا IP PHONE را داشته باشید بها حدودی آن‌ها از مبلغ ۳۰۰ هزار تومان آغاز می‌شود و با افزایش کیفیت برند و کارایی افزایش می‌یابد .

هزینه تاسیس زیر ساخت تلفنی :
همانطور که بیان شد مرکز تلفن ویپ از زیرساخت شبکه‌های کامپیوتری برای ارائه سرویس استفاده می‌نماید . بر خلاف مراکز تلفنی آنالوگ ، برای راه اندازی مرکز تلفن ویپ نیازی به تاسیس زیرساخت مجزا نخواهید داشت ، که همین امر میزان خرج راه اندازی ویپ را به میزان چشم‌گیری کاهش می‌دهد .

هزینه نصب و تاسیس VOIP :
هزینه راه اندازی مراکز تلفنی ویپ ، بدست سازمان‌ها و کارآزمودگان بسیار متفاوت تعیین می‌شود ، الی جایی که برای تعیین قیمت می‌توان بازه‌ی ۱ تا ۱۰ میلیون تومان را در عقیده گرفت . در پیوستگی به برخی از این پارامترها اشاره می‌کنیم :

سرویس‌ها و تنظیماتی که روی مراکز تلفنی تاسیس می‌شود ( دربرگیرنده ماژول‌ها و نرم‌افزار‌ها )
کیفیت راه اندازی مرکز تلفنی ( تامین امنیت مرکز تلفن ، راه اندازی اصولی مرکز تلفن و …. )
پشتیبانی ارائه شده بدست شرکت
تجربه و رزومه کاری سازمان
انصاف و اصول اخلاقی
….
همانطور که در فهرست برآورد فوق نگریستن می‌نمایید ، با هستی امکانات  شرکت آوش نت فراوانی که مراکز تلفنی ویپ در گزین کردن شما پیمان می‌دهند ، برای راه اندازی یک مرکز تلفنی VOIP پارامتر‌های گوناگونی را برای مدیریت و تفریق هزینه‌ها در گزین کردن دارید . این در حالی است که جاسازی یک مرکز تلفن کاملا ابتدایی آنالوگ که فقط پاسخگوی نیاز‌های اولیه یک سازمان باشد ، بدون در عقیده دریافت گوشی‌های تلفن‌ ، زیرساخت تلفنی و هزینه نصب ، برای ۸ خط شهری و ۲۴ تلفن درونی در این تاریخ حدود ۴ لغایت ۶ میلیون تومان خواهد بود !!

سازماندهی سیستم تلفنی و افزایش بهره‌وری سازمان به کمک VOIP :

موضوع هزینه‌ها تنها به خرج راه اندازی مرکز تلفن خلاصه نمی‌شود . گرد از نکاتی که یک کمپانی باید در انتخاب مرکز تلفنی در عقیده بگیرد این است که با توجه به هزینه‌ای که برای راه اندازی یک مرکز تلفن پرداخت می‌کند چه تغییراتی در هزینه‌های جاری کمپانی ایجاد می‌شود ؟ و یا این که کدام راهکار می‌تواند علاوه بر رفع نیاز‌های تلفنی موجود ، کیفیت سرویس‌دهی و برآیند اینکه بهره‌وری سازمان را افزایش دهد ؟



:: بازدید از این مطلب : 108
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

به‌گفته‌ی مدیر مرکز توسعه‌ی فناوری و نوآوری دانشگاه امیرکبیر، این دانشگاه از سال ۱۳۹۳ در فکر توسعه‌ی فعالیت‌های تیم‌های نوآور و استارتاپی است و قصد داشت زیرساختی مهیا کند که ایده‌های دانشجویان از مرحله‌ی اول تا انتها حمایت شوند؛ چرا‌که این موضوع می‌تواند به کارآفرینی دانشگاهی کمک کند. علی نیکبخت اضافه می‌کند شکل‌دهی مراکز نوآوری اولین گام در این مسیر محسوب می‌شود. به‌گفته‌ی او، دانشگاه به‌زودی صندوق پژوهش و فناوری هم افتتاح می‌کند تا امکان حمایت‌های مالی از طرح‌ها و ایده‌ها فراهم شود.

فضای کار اشتراکی کارمانا در دانشگاه امیر کبیر

به‌گزارش زومیت، نیکبخت همکاری بخش خصوصی با بخش دولتی را دارای ثمراتی می‌داند که مزایایی برای هر دو طرف به‌دنبال دارد. مدیر مرکز نوآوری دانشکده برق دانشگاه امیرکبیر هم هدف این دانشکده از تأسیس مرکز نوآوری را آشنایی دانشجویان با ادبیات کسب‌وکار و نوآوری عنوان می‌کند. ایمان شریفی می‌گوید: «می‌خواستیم کسب‌وکارها و دانشجوها و مخترع‌ها را دور هم جمع کنیم. همچنین، می‌خواهیم دانشجویان از ابتدای ورود به دانشگاه، با صنعت آشنا شوند و بعد از فارغ‌التحصیلی کسب‌وکار خود را به‌سادگی دنبال کنند.»

افتتاح فضای کار اشتراکی کارمانا در دانشکده برق دانشگاه امیر کبیر

هم‌اکنون، ۲۳ تیم دانش‌بنیان در مرکز نوآوری دانشکده برق امیرکبیر در حال فعالیت هستند. مدیرعامل شرکت رایان ونچر می‌گوید کارمانا از ابتدا تنها به‌عنوان فضای کار اشتراکی متولد نشد؛ بلکه قصد داشت امکان سرمایه‌گذاری را فراهم کند. بدین‌صورت که تیم‌ها پس از مستقر‌شدن در مرکز کارمانا بررسی شوند و درصورت واجد‌شرایط‌بودن، روی آن‌ها سرمایه‌گذاری شود. حمیدرضا هنرکار وجه تمایز کارمانا از دیگر فضاهای کار اشتراکی را حضور در دانشگاه امیرکبیر عنوان می‌کند که باعث سوق‌دادن دانشجویان و استادان زیادی به مراکز نوآوری می‌شود. همچنین، این مرکز در شعبه‌ی دانشگاه امیرکبیر پذیرای ایده‌ها در انواع حوزه‌ها است. این‌ها باعث می‌شود فضای توسعه‌ی زیادی برای کارمانا وجود داشته باشد.

فضای کار اشتراکی کارمانا در دانشگاه امیر کبیر

رایان ونچر قصد دارد خدمت جدیدی با عنوان «کارمانا پلاس» هم راه‌اندازی کند که امکان استفاده از خدماتی همچون سرمایه‌گذاری روی طرح‌های نوآور، مشاوره و منتورینگ تیم‌ها و آموزش رایگان را دراختیار افراد در سراسر کشور قرار دهد. سال آینده، رایان ونچر چهار شعبه‌ی کارمانا را در تهران و دیگر شهرستان‌ها راه‌اندازی می‌کند.

دانشجویان دانشگاه امیرکبیر برای استفاده از فضای کار اشتراکی کارمانا باید ۶۰۰ هزار تومان هزینه کنند. این هزینه با تخفیف ۳۰ درصدی اعمال می‌شود. همچنین، هزینه‌ها با افزایش اعضای تیم کاهش پیدا می‌کند. مدیرعامل می‌گوید تیم‌های غیر‌دانشجویی هم می‌توانند با ثبت‌نام در وب‌سایت کارمانا وارد مجموعه شوند. ناگفته نماند رایان ونچر تا سقف دومیلیارد تومان روی استارتاپ‌ها سرمایه‌گذاری می‌کند.

 منبع: 

https://www.zoomit.ir/tech-iran/367313-rayan-venture-coworking-space-in-amirkabir-university/



:: بازدید از این مطلب : 110
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

در‌حال‌حاضر، بسیاری از کارهای روزانه ما با استفاده از گوشی هوشمند انجام می‌شود. فرقی نمی‌کند بخواهید به‌دنبال مطلبی در اینترنت بگردید یا تصویر جدیدی ثبت کنید، تلفن‌های همراه همیشه کنارتان هستند. یکی دیگر از کارهایی که می‌توان با این دستگاه هوشمند انجام داد، نوشتن نکات مهم در مکانی شبیه به دفترچه مجازی است. تاکنون، اپلیکیشن‌های زیادی طراحی و معرفی شده‌اند که کار اصلی‌شان ایجاد محلی مشخص برای یادداشت‌برداری و نوشتن مطالب مهم است؛ اما Google Keep و Apple Notes ازجمله نمونه‌‌های برتر و کاربردی این دسته از اپلیکیشن‌ها برای انجام این کار هستند.

با استفاده از این اپلیکیشن‌ها، می‌توانید از مطالب مهم یادداشت‌برداری یا کارهای مختلفی را مشخص کنید که در بازه زمانی مشخص باید به‌پایان برسانید. البته این‌ها تنها بخش بسیار کوچکی از قابلیت‌های موجود در Google Keep و Apple Notes و اپلیکیشن‌های مشابه آن‌ها است.

اگر در گذشته کاربر سیستم‌عامل iOS بوده‌اید و حالا قصد دارید به اندروید کوچ کنید، چگونه می‌توانید اطلاعات ثبت‌شده در برنامه‌های یادداشت‌برداری‌تان را به دستگاه جدید منتقل کنید؟ انتقال محتوا از iOS به پلتفرم دیگری ممکن است کار خسته‌کننده‌ای باشد. در این مقاله، با بررسی کردن این مشکل بهترین راه‌حل را در‌اختیارتان قرار می‌دهیم.

در همین ابتدای کار، نکته‌ای را به‌صراحت باید اعلام کنیم: فرایند انتقال مطالب از Apple Notes کار ساده‌ای نیست؛ زیرا گزینه‌ای برای ورودی دادن یا خروجی گرفتن اطلاعات به‌صورت مستقیم در آن تعبیه نشده است. متأسفانه Apple Notes با رابط برنامه‌نویسی اپلیکیشن (API) ارائه نمی‌شود. فقط می‌توان امیدوار بود که سرانجام توسعه‌دهندگان Google Keep آن را به کاربران ارائه دهند تا شاید این فرایند آسان‌تر انجام شود.

در مقاله‌ی guidingtech، روش‌های مختلف انجام این کار ذکر شده است. در ابتدا، بیایید به نحوه انتقال همه یادداشت‌های آیفون به Google Keep نگاهی بیندازیم. فرقی نمی‌کند بخواهید برای همیشه به اندروید کوچ یا روزانه از هر دو سیستم‌عامل استفاده کنید؛ زیرا در هر دو صورت یادداشت‌های موجود در دستگاه‌های شما باید همگام‌سازی (Sync) شوند.

اطلاعات را به‌صورت دستی در Google Keep بارگذاری کنید

این روش ساده‌ترین کاری است که می‌توانید انجام دهید و به‌راحتی یادداشت‌هایتان را به Google Keep منتقل کنید. در نظر داشته باشید که از قبل Google Keep را روی آیفون باید نصب کرده باشید. ابتدا اپلیکیشن Apple Notes را اجرا و یادداشت مشخصی را انتخاب کنید که قصد دارید آن را منتقل کنید‌. سپس، روی گزینه‌ی اشتراک‌گذاری (Share) کلیک کنید تا منو مخصوص آن برایتان باز شود.

 منبع: 

https://www.zoomit.ir/software-application/367273-transfer-iphone-notes-google-keep/



:: بازدید از این مطلب : 118
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 5 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

با رایانه باستانی خود چه کنیم ؟
حالا که این مطلب را می‌خوانید حتما در خانه یا در کمپانی خود یک یا چند کیس قدیمی رایانه دارید و نمی‌دانید که آیا این سیستم ها دور بیاندازید یا ارتقا دهید. در این مطلب قرار است که چندین روش جذاب برای بهره‌گیری بهینه از کیس فرسوده برای شما بگوییم.

ممکن است به تعقیب خرج ارتقا رایانه از فروشگاه های مختلف یا در اینترنت به پیگیری کسب اطلاعات باشید. دقت کنید که خرج ارتقا کیس رایانه باستانی آنقدر بالا هست که شاید بتوان گفت با خرید یک رایانه ارزان قیمت برابری می‌کند. بعد چه کنیم؟

ادامه این مقاله شما را در استفاده از قطعات کامپیوتر قدیمی کمک می‌کند. ما چندین راهکار برای شما در عقیده گرفته ایم.

کیس های فرسوده

راهکار اول: فروش کیس های فرسوده
همانطور که مشخص است، این یک تدبیر ساده است که سریعا به اندیشه فروش رایانه کهنه و تبدیل به سرمایه بسیار مقداری باشیم.

به دلیل ترقی روز افزون تکنولوژی، از ارزش ریالی کیس های استفاده از کامپیوتر قدیمی شما هر روز کاسته می‌شود. شما می‌توانید در صورتی که هیچ نیازی به کیس های کهنه خویش ندارید، آن ها را به مجموعه های گوناگون بفروشید.

که قاعدتا با کهنه شدن این کیس های فرسوده مبلغ آن خیلی نمی‌تواند مبلغ چشمگیری باشد و اگر بخواهید سیستم های جدیدی را خریداری کنید قطعا این مبلغ درصد کمی از خرج خرید سیستم های نو مجموعه شما را دربرگیرنده میشود.



:: بازدید از این مطلب : 113
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ال جی با نمایش تیزر کوتاهی از موبایل رول شدنی خود در نمایشگاه CES 2021 کاربران را هیجان زده کرد و از عرضه آن در اواخر سال جاری میلادی خبر داد. اما حالا با مطرح شدن شایعه خروج این شرکت از بازار موبایل و فروش نا امیدکننده وینگ، راهیابی این محصول به بازار در هاله‌ای از ابهام قرار گرفته است.

روزنامه «کوریا هرالد» در گزارش جدید خود اشاره می‌کند که ال جی با وجود گزارشات قبلی هنوز در مورد زمان عرضه موبایل رول شدنی خود تصمیم گیری نکرده و در بیانیه خود تنها به در نظر گرفتن «تمام احتمالات» اشاره کرده است؛ احتمالاتی که در حال حاضر حاوی خبرهای خوب برای این سازنده کره‌ای نیستند.

مدیرعامل ال جی به فکر ترک بازار موبایل است و حتی شایعه مذاکره با کنگلومرای ویتنامی Vingroup برای فروش‌ بخش موبایل مطرح شده است.‌ بخش موبایل ال جی سال هاست زیان می‌دهد و با وجود موفقیت دیگر‌ بخش‌ها مثل واحد لوازم خانگی و تلویزیون همچنان در وضعیت قرمز است. برای مثال طبق برآوردها واحد موبایل ال جی سال ۲۰۲۰ حدود ۷۲۳ میلیون دلار زیان دیده و میزان زیان عملیاتی از سال ۲۰۱۵ تاکنون ۴.۵ میلیارد دلار تخمین زده شده است.

 منبع: 

https://digiato.com/article/2021/01/23/%d8%a7%d8%ad%d8%aa%d9%85%d8%a7%d9%84-%da%a9%d9%86%d8%b3%d9%84-%d8%b4%d8%af%d9%86-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84-%d8%b1%d9%88%d9%84-%d8%b4%d8%af%d9%86%db%8c-%d8%a7%d9%84-%d8%ac%db%8c/



:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اپل در روزهای پایانی هفته جاری گزارش مالی خود از دوره سه ماهه مالی اول سال ۲۰۲۱ را منتشر می‌کند. به لطف خانواده آیفون ۱۲ که اولین موبایل‌های 5G اپل هستند، انتظار می‌رود این شرکت برای نخستین بار به درآمد ۱۰۰ میلیارد دلاری برای یک دوره ۳ ماهه دست پیدا کند.

بنابر گزارش اعلام شده توسط اپل، این کمپانی در سه ماه اول مالی سال ۲۰۲۰ توانست ۹۱.۸ میلیارد دلار درآمد و ۲۲.۲ میلیارد دلار سود کسب کند که از نظر سود خالص و درآمد یک رکورد محسوب می‌شد. حالا تحلیلگران معتقدند که این شرکت با عبور از درآمد ۱۰۰ میلیارد دلاری برای اولین بار، یک رکورد تاریخی دیگر ثبت خواهد کرد. آن‌ها درآمد سه ماه اول اپل در سال مالی ۲۰۲۱ را مبلغی بین ۱۰۲ تا ۱۰۳ میلیارد دلار پیش‌بینی کرده‌اند.

با این وجود، اپل قرار است عملکرد مالی سه ماه اول سال ۲۰۲۱ را در تاریخ ۲۷ ژانویه (۸ بهمن) اعلام کند. عرضه‌ی آیفون ۱۲ به عنوان اولین گوشی پشتیبانی کننده از شبکه 5G توسط اپل انتظارات مالی این کمپانی را در سطح بالایی قرار داده است.

 

 منبع: 

https://digiato.com/article/2021/01/23/%d8%af%d8%b1%d8%a2%d9%85%d8%af-%db%b3-%d9%85%d8%a7%d9%87%d9%87-%d8%a7%d9%be%d9%84-%d8%a8%d8%b1%d8%a7%db%8c-%d8%a7%d9%88%d9%84%db%8c%d9%86-%d8%a8%d8%a7%d8%b1-%d9%81%d8%b1%d8%a7%d8%aa%d8%b1-%d8%a7%d8%b2/



:: بازدید از این مطلب : 102
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 4 بهمن 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

احتمالا شما هم به تازگی اکانتی ویژه کسب و کارتان در نرم افزار پر استعمال و بسیار دوست داشتنی اینستاگرام مفتوح کرده اید. ولی حتما شما هم با دشوار برگزیدن یک اسم مناسب برای پیجتان روبرو شده اید. بهترین نام کاربری برای اینستاگرام  ما در این مقاله منظور داریم به شما کمک کنیم لغایت بتوانید اسمی پسندیده برای پیج اینستای کسب و کارتان پیدا کنید.

همان طور که میدونید در اینستاگرام دو دسته به عنوان اسم پیمان دیتا شده. بخشی به اسم ussername و بخشی به اسم name . تفاوت این دو تقسیم در این است که شما برای بخش username، نمیتوانید از حروف فارسی بهره‌گیری کنید و همینطور یوزرنیم شما نباید تکراری باشد. یعنی یوزرنیم انتخابی شما باید پیشتر در اینستاگرام ثبت نشده باشد. ولی در بخش name، شما این امکان را دارید که از حروف پارسی استفاده کنید. بهترین شغل این است که ترجمه یوزرنیمتان را در تقسیم name بنویسید لغایت خوانایی یوزرنیم برای کاربر آسانتر شود.
ما در این مقاله نحوه گزینش یک username خوب برای پیجتان را به شما تعلیم میدهیم. در پیوسته که یک اسم پیج پسندیده برای خویش برگزیدن کردید، وقت آن واصله است که بیو اینستاگرام خود را متحول کنید.

چطوری یه اسم خوب برای پیج اینستاگرامم گزینش کنم؟

به خاطر انگلیسی بودن دسته یوزرنیم، انتخاب نام کمی دشوار است. شما میتوانید از لغات انگلیسی جامع و پیوسته با فعالیتتان که اکثر مردم جامعه آنها را بلد هستند، یا از فینگیلیش پیوسته با کسب و کارتان برای برگزیدن نام پیجتان کاربرد کنید. برای گزینش نام پسندیده باید چند شاخصه مهم را در عقیده بگیرید.

1. ساده بودن اسم پیج اینستا

اولین شاخصه مهم یک نام مناسب، ساده بودن اونه. شما باید اسمی رو برای پیجتون گزینش کنید که کوتاهی و ساده باشه و تلفظ آسانی داشته باشه. اینکار مایه میشه حفظ کردن اسم پیج اینستاگرام شما برای مخاطبا نتون آسون باشه. برای مثال پیج noonesir,ir با تلفظ نون سیر، اسمی ساده، اختصار و با تلفظ اسان است.

2. مرتبط بودن با گستره فعالیتتان

دومین شاخصه مهم اینه که نام انتخابی‌تون با سوژه فعالیت پیجتون پیوسته باشه. برای مثال پیج noonesir.ir به عنوان یک پیج تعلیم طباخی تکاپو میکند. شما بسته به حوزه فعالیتتون میتونین با جستجو کردن تو دایره المعارف، لغات مرتبط با کارتون رو پیدا کرده و از اونها کاربرد کنید. برای مثال یک پیج هنری میتونه از اسامی شخصیت های مهم در زمینه هنر( همانند پیکاسو و…) یا اصطلاحات هنری (مثل پالت و…) بهره‌گیری کنه.
و همینگونه میتونین از اسم برندهای معروف و پرطرفدار پیوسته با فعالیتتون کاربرد کنید. از جمله برندهای معروفی که میتونین در برگزیدن اسم پیج اینستاگرامیتون از اونها بهره‌گیری کنید، برندهای اپل یا سامسونگ پسندیده برای فروشنده های موبایل و لوازم دیجیتالی، و برند آدیداس یا پوما برای فروشنده های کیف و کفش و ابزارها ورزشی هستند.

3. بهره گیری از موقعیت جغرافیایی

ممکن است شما باتوجه به محلی که در اون حیات میکنید و همینگونه محصولی که ارائه میدین بیننده خاصی داشته باشید. وبرای این نوع مخاطبان میتوانیداز اسامی محلی یا بومی بهره‌گیری کنید. برای مثال پیج gilan_ashpazi در حوزه آموزش غذاهای گیلانی فعالیت میکند. این پیج با به کارگیری کلمه گیلان در نام پیجش کاربرانی را که به تعقیب یادگیری غذاهای گیلانی هستند، به خویش جذب میکند.

4. سهم گیری از هشتگ ها

یکی دیگه از شاخصه های مهم برای برند سازی نام پیج اینستاگرام، برگزیدن نام از روی هشتک‌های پر کاربرد و پیوسته با نوع تکاپو شما هست. اینکار مایه میشه زمانی که مخاطب هشتک مورد نیازش رو در بخش اکسپلور سرچ میکنه، بلافاصله نام پیج شما ظاهر بشه و کاربر وارد پیج شما بشه. برای نمونه فرض کنید تکاپو شما در دامنه اشپزی باشد. گرد از هشتک های پر استعمال در این حوزه، #آشپزی_آسان است. اگر شما این کلمه را به عنوان اسم پیج اینستایتان در تقسیم name گزینش کنید، یا این هشتک را درون بیو پیجتان بنویسید، زمانی که کاربر این هشتک را سرچ میکند، پیج شما بی درنگ برای کاربر نمایش دیتا میشود.

5. انتخاب نکردن نام تکراری برای پیج اینستا

به دلیل بالا بودن تعداد کاربران اینستاگرام، این شکیبیدن وجود داره که نام انتخابی شما برای پیجتان، تکراری باشه و اینستاگرام اسم شما رو نپذیره. دراین چهره شما می‌تونین از یک نام منحصر به فرد یا یک اسم خاص و شگفت انگیز، به به اتفاق پیشوند یا پسوند مناسب با نوع فعالیتتون برای اسم پیج اینستاگرامتون کاربرد کنید.
اگر شما علاوه بر پیج اینستاگرامی از سایت هم بهره‌گیری می‌کنین، میتونین از پسوند گستره سایتتون در انتخاب اسمتون کاربرد کنید. برای مثال سایت دیجی کالا digikala.com هست و پیج اینستاگرامی اون digikalacom است شما هم می‌تونین در گزینش اسم پیجتون، پسوند گستره سایتتون رو یا به صورت چسبیده، یا به صورت جدا با استفاده از دات یا آندرلاین، استفاده کنید.

چند نمونه نام برای پیج هنری

honar_doostan : همانگونه که میبینید این پیج از فینگیلیش هنر رفقا که مرتبط با دامنه فعالیتش هست، برای انتخاب نام پیج اینستاگرامش بهره‌گیری کرده.

ma.honarmandim : و همینگونه پیج ما هنرمندانیم هم از این شاخصه ها بهره‌گیری کرده.

rojin__arts : این پیج از واژه متداول art به معنای هنر در ساحل اسم خاص استفاده کرده است.

modbaftani : و همینگونه این پیج از فینگیلیش مد بافتنی که واژه های مد و بافتنی هر دو پیوسته با پهنه فعالیتش است، برای برگزیدن نام اینستای پیجش کاربرد کرده.

amozesh_arosak : و همین طور پیج تعلیم عروسک از شاخصه های بالا کاربرد کرده و نام پیجش از خوانایی نکویی برخورداره.

چند نمونه برای نام پیج لباس

chimeh_maglesi : این پیج که در گستره لباس های مجلسی فعالیت میکنه، از نام ویژه چیمه و کلمه مجلسی برای نام پیج اینستاش بهره‌گیری کرده.

lebase_irooni : پیج پوشاک ایرونی از آنگونه پیج هاییه که از اسمی ساده، با تلفظ اسان، و پیوسته با نوع کار و جنبش و موقعیت جغرافیایی برای پیجش بهره‌گیری کرده.

pariyas_gallery : این پیج از کلمه خاص پریاس و واژه انگلیسی متداول نگارخانه برای برگزیدن اسم پیجش استفاده کرده.

hijabstylebyrahil : استفاده از کلمه های حجاب و استایل در این پیج، بیانگر گستره فعالیتش در مقوله طراحی و فروش جامه های محجبه است. و کاربران خواستار این گونه جامه ها را به خودش جذب میکند.

lebaskade_reyhane : و این پیج هم با استفاده از کلمه لباسکده، پهنه فعالیتش را به کاربر ذکر میکند.

چند نمونه برای نام پیج آرایشی

face.kala : این پیج با استفاده از کلمه انگلیسی face به معنی صورت و کالا، به کاربر بیان میکند که در پهنه فروش ابزارها آرایشی تکاپو میکند و د رعین حال از اسمی کوتاه، ساده و راحت بهره برده.

arayeshihayeman : این پیج هم از فینگیلیش آرایشی های من استفاده کرده.

modiage.onlineshop : این پیج با به کارگیری کلمه انگلیسی onlineshop بیانگر فروشگاه اینترنتی بودن پیجش است.

onlineshop_lilium : و این پیج هم از شیوه بالا بهره‌گیری کرده.

چند نمونه برای نام پیج آشپزی

ashpazi_khanegi : این پیج از ترفند فینگیلیش استفاده کرده است لغایت تا هدف باره عقیده خود را برای بیننده روشن کند.

ashpazi_ba_shima : این پیج نیز از طریقه ی ساحل هم قرار دادن یک نام و واژه ی کله پزی به صورت فینگیلیش قصد مورد عقیده خود را رسانده است.

sofreh_ziba : مفتوح هم همان ترفند ماضی که زیاد هم مخاطب دارد.

ashpazane : در این سرنوشت واژه ی کلیدی بسیار نیرومند انتخاب شده است که می تواند نگاه هر بیننده ای را به سمت خویش جذب کند.

نتیجه گیری

در این نوشتار به صورت کامل برای شما توضیح داده ایم که به چه روشی می توانید یک اسم مناسب برای پیج خویش انتخاب کنید. امیدواریم که مطالب گفته شده برای شما مفید باشد.



:: بازدید از این مطلب : 114
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 22 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

بلاک شدن بدست اینستاگرام گرد از اتفاقاتی است که برای بیشتر ما پیش آمده است. معمولا زمانی متوجه این محدودیت در اینستاگرام می‌شوید که می‌خواهید واکنشی از خود نشانه دهید. منظور از این واکنش کارهایی مشابه کامنت گذاشتن زیر پست‌های دیگران، لایک کردن یا پیام دادن است. برای همین است که به اعمال این محدودیت از طرف اینستاگرام اکشن بلاک (action block) می‌گویند. بهترین راه رفع ریپورت اینستاگرام شما را از این مخمصه نجات می‌دهد. وقتی چنین اتفاقی پیش می‌آید احتمالا سوالات زیادی در ذهنتان شکل می‌گیرد، مشابه اینکه:

چطوری می‌توانم اکانت اینستاگرامم را رفع ریپورت کنم؟
نشانه‌های ریپورت شدن در اینستاگرام دقیقا چیست؟
آیا نرم افزاری برای رفع ریپورت اینستاگرام وجود دارد؟


در پیوستگی با ما همراه باشید تا روش‌های رفع ریپورت در اینستاگرام را به صورت کامل بررسی نماییم و به این سوالات پذیرش دهیم. اگر شادوبن شده اید و میخواید بدانید شادوبن چیست؟ چگونه از شادوبن اینستاگرام بیرون شویم؟ حتما با این مطلب راز بزنید.

ریپورت شدن بدست اینستاگرام یا همان اکشن بلاک چیست؟
اینستاگرام از یک الگوریتم مشخص برای مهار اوضاع و ارائه سرویس بهتر به کاربران بهره‌گیری می‌کند. این الگوریتم بر پای بست، لایک‌ها، کامنت‌های شما و پست‌هایی که خوشتان نمی‌آید، تصمیم می‌گیرد چه تصاویری را به شما نمایش دهد.

این الگوریتم در ارتباط با پست‌هایی که خودتان منتشر می‌کنید هم تصمیم می‌گیرد. تشخیص اینکه پست شما از کیفیت کافی برخوردار است که به دیگران نمایش داده شود یا نه بر دوش الگوریتم و ربات‌های برنامه‌ریزی شده اینستاگرام است.

اما در کنار همه این‌ وظایف، یکی از مهم‌ترین وظایف تعریف شده برای این الگوریتم، شناسایی ربات‌هایی که با فعالیتشان سعی می‌کنند این الگورتیم را دور بزنند.

همانطور که می‌دانید ربات‌های زیادی در اینستاگرام وجود دارند که همش در حال لایک کردن، کامنت گذاشتن و کمپانی در نظرسنجی‌ استوری‌های سایرین هستند. منظور این ربات‌ها کمک به یک اکانت برای رشد سریع‌تر از حالت عادی است.

اینستاگرام برای آنکه بتواند فرق بین کاربران راستین با ربات‌ها را تشخیص دهد، محدودیت‌هایی را برای شمار کامنت‌، لایک، فالو و آنفالو وضع کرده است. علاوه بر این محدودیت‌ها، انتشار پست‌هایی که از نظر قوانین اینستاگرام نامناسب باشد و کاربران درباره آن به اینستاگرام گزارش دهند نیز می‌تواند مایه بلاک شدن یک اکانت شود. این بلاک شدن می‌تواند باعث شود شما به چهره موقت نتوانید پستی را لایک کنید، کامنت بگذارید، در دایرکت پیام ارسال کنید یا پست جدیدی منتشر کنید.

هنگامی که اکشن بلاک می‌شوید، پیغامی مشابه عکس زیر را گرفتن می‌کنید:

پیام ریپورت شدن در اینستاگرام
در پیوسته این مقاله در ارتباط با این محدودیت‌ها به طور مشخص اغلب گفتگو می‌کنیم.

بیشتر بدانید: حذف فالوور فیک در اینستاگرام

چرا بدست اینستاگرام بلاک می‌شویم و چگونه از ریپورتی اینستاگرام بیرون شویم؟
در نخست بیایید نگاهی دقیق‌تر به انگیزه ها بلاک شدن بدست اینستاگرام بیاندازیم. با احساس این دلایل می‌توانید از بروز مشکلات احتمالی در آینده پیشگیری کنید. همچنین اگر در حال حاضر بدست اینستاگرام بلاک شدید، موارد ذیل را در نظر بگیرید و با رفع کردن این مشکلات، به حل سریع‌تر این مشکل و خروج از ریپورت اینستاگرام کمک کنید.

در اکانت اینستاگرامتان به اندازه کافی پست داشته باشید
شاید اخیرا اکانتی ساخته باشید که نمی‌توانید با آن پایین پستی کامنت بگذارید یا آن را لایک کنید. یکی از دلایل چنین اتفاقی این است که شما هیچ پستی در اکانتتان منتشر نکردید. وقتی هیچ فعالیتی نداشته باشید، اینستاگرام ممکن است اکانت شما را به عنوان یک حساب کاربری فیک (غیرواقعی) شناسایی کند.

سعی کنید به مرور موعد چند پست را در اکانتتان منتشر کنید. داشتن ده پست می‌تواند از بلاک شدن توسط اینستاگرام بازدارندگی کند. دقت کنید این شمار پست را پشت راز هم منتشر نکنید و طی چند این روز اینکار را اتمام دهید.

اطلاعات حساب اینستاگرامتان را کامل کنید
اطلاعات اکانتتان را کامل نکردید؟ تقدیر بیو صفحه‌تان خالی است؟ عکس پروفایل ندارید؟ کامل نبودن اطلاعات حساب و هویتتان در اینستاگرام نیز احد سایر از دلایلی است که می‌تواند باعث اندک شدن اکانتتان شود. پس حتما این بخش‌ها را کامل کنید.

ریپورت شدن در اینستاگرام بخاطر پست زیاد
پشت راز هم پست منتشر می‌کنید؟ یکتا سایر از دلایلی که شدنی است بدست اینستاگرام بلاک شوید، انتشار تعداد زیادی پست در یک بازه زمانی کوتاهی است. اینستاگرام اکانت‌هایی که بیش از اندازه پست منتشر می‌کنند را به عنوان اسپمر (spammer) معرفی می‌کند. بهتر است برای تکاپو خویش در اینستاگرام برنامه مشخصی داشته باشید الی از بروز چنین مشکلاتی جلوگیری کنید.

بیش از اندازه لایک نکنید
همانطور که اشاره شد، لایک بیش از اندازه در یک بازه زمانی کوتاهی نیز ممکن است به بلاک شدن اکانت شما توسط اینستاگرام منجر شود. چراکه ربات‌های بسیار زیادی هستی دارند که برای رشد یک اکانت تعداد بسیار زیادی پست را لایک می‌کنند. پروا کنید در هر ساعت بیشتر از 300 پست را لایک نکنید.

تعداد زیادی اکانت را پشت راز هم فالو نکنید
این مورد هم احد دیگر از رفتارهای ربات‌گونه‌ای است که مایه در عقیده اخذ جریمه برای اکانت شما از جانب اینستاگرام می‌شود. در هر ساعت اغلب از 20 صفحه جدید را دنبال نکنید الی به مشکل برنخورید.

از محتوای تکراری کاربرد نکنید
اگر پست‌هایتان را با عکس ها تکراری منتشر می‌کنید، یا یک ایموجی یا متن کامنت را مدام بهره‌گیری می‌کنید، شدنی است اینستاگرام شما را بلاک کند. محدودیت اعمال شده توسط اینستاگرام از چند ساعت لغایت چند هفته شدنی است طول بکشد.

در منشن کردن اکانت‌های دیگران دقت کنید
ریپورت شدن در اینستاگرام بخاطر منشن کردن
منشن کردن بیش از اندازه سایرین نیز می‌تواند مایه دردسر برای شما شود. مخصوصا اگر اکانت‌هایی که منشن می‌کنید در لیست فالوئینگ‌های شما (کسانی که پیگیری می‌کنید) نباشند.

علاوه بر همگی مواردی که گفته شد، بد نیست به قوانین اینستاگرام نیز نگاهی بیاندازید الی مطمئن شوید فعالیتی خارج از چهارچوب تعیین شده سپریدن نمی‌دهید.

محدودیت‌های اینستاگرام را بیشتر بشناسید

محدودیت‌های فعالیت در اینستاگرام هرگز به چهره رسمی اعلام نشده. ولی بر اساس تجربه کاربران تخمین‌هایی هستی دارند که تا حتماً زیادی قابل اطمینان هستند. این محدودیت‌ها دربرگیرنده موارد ذیل است:

در هر ساعت بین 100 الی 350 پست را می‌توانید لایک کنید. این عدد به قدمت صفحه شما ربط بسیار زیادی دارد. اکانت‌های قدیمی‌تر شمار بیشتری پست را می‌توانند لایک کنند.
در هر ساعت معمولا بیشتر از 60 کامنت نمی‌توان ارسال کرد.
اگر صفحه خود را اخیر ساختید، در هر ساعت اغلب از 20 صفحه را پیگیری نکنید. این محدودیت برای اکانت‌های قدیمی‌تر تا 100 صفحه در ساعت نیز می‌تواند متغیر باشد. وانگهی به طور کلی اغلب از 7500 صفحه را نمی‌توانید پیگیری کنید.
بیشتر از ده بار یک متن تکراری را در دایرکت به اکانت‌های مختلف ارسال نکنید. تجربه پرتو دیتا ارسال پیام بیشتر از این شمار باعث می‌شود الی مدتی نتوانید به اکانت‌هایی که تا به حال پیامی بین شما و آن‌ها رد و بدل نشده، پیامی جدید ارسال کنید. بهتر است متنی که در دایرکت ارسال می‌کنید را هربار کمی تغییر دهید لغایت به مشکل محدودیت‌های اینستاگرام برنخورید.
تمام اعدادی که در بالا ذکر شده تقریبی است و منابع مختلف نظرات گوناگونی در این مورد دارند. در هر صورت لازم است درباره فعالیتتان دقت زیادی به خرج دهید و الی جایی که شدنی است از گسیل داشتن پیام‌های تکراری و فعالیت بیش از اندازه در درازا روز امتناع کنید تا با جریمه‌های اینستاگرام مواجه نشوید.

بیشتر بدانید: انواع هشتگ در اینستاگرام


روش های ریپورت در اینستاگرام
اگر در اینستاگرام پستی را دیدید که دانستن می‌کنید از قوانین این فضا اطاعت نمی‌کند و باید گزارش شود، با پیمودن مراحل زیر می‌توانید آن پست را به اصطلاح ریپورت کنید:

در ابتدای در گوشه سمت راست پست یا اکانت، روی علامتی که به شکل سه نقطه است، کلیک کنید. سپس گزینه report را انتخاب کنید. اگر اندیشه می‌کنید این پست صرفا اسپم است، روی گزینه it’s spam کلیک کنید.

روش های ریپورت کردن در اینستاگرام
روش های ریپورت در اینستاگرام
اگر دلایل دیگری برای ریپورت آن پست دارید گزینه Inappropriate را برگزیدن کنید و از بین دلایل عنوان شده یگانه را برگزیدن کنید. این گزینه‌ها شامل موارد زیر است:

I just don’t like it: وقتی این گزینه را برگزیدن کنید که صرفا پستی را برادر ندارید.
False information: زمانی که یک پست یا محتوای یک صفحه دربرگیرنده اطلاعات یا اخبار کذب است این گزینه را برگزیدن کنید.
Scam or fraud: زمانی که محتوای پست به صورتی است که به کلاهبرداری از سایرین منجر می‌شود این گزینه قبل پای شما است.
Self injury: هنگامی که تصاویر پستی حاوی صحنه‌های خودآزاری یا خودکشی است روی این گزینه کلیک کنید. اینستاگرام به شدت روی چنین محتوایی حساسیت اثر می‌دهد.
Bullying or harassment: زمانی که محتوای پست شخص دیگری را آزار می‌دهد یا در ارتباط با تهدید کسی است با گزینش این گزینه جستار را به اینستاگرام گزارش کنید.
Sell of illegal or regulated goods: هنگامی که در یک پست فروش لوازمی غیرقانونی تبلیغ می‌شود این گزینه پسندیده برای ریپورت است.
Violence organizations: این گزینه برای ریپورت پست‌های گروه‌ها و سازمان‌های تروریستی و خطرناک است.
Nudity activity: اگر پستی در بر گیرنده صحنه‌های برهنگی باشد، می‌توانید با استفاده از این گزینه پست را ریپورت کنید.
از کجا بفهمیم در اینستاگرام ریپورت شدیم؟
به طور کلی اینستاگرام در ارتباط با این جستار هیچگونه اطلاع رسانی به شما سپریدن نخواهد داد. اما اگر تعداد ریپورت‌های کاربران سایر درباره صفحه شما بسیار شود، اینستاگرام جریمه‌هایی را در نظر می‌گیرد. این جریمه‌ها همان مواردی است که به صورت گسترده دربارشان صحبت کردیم. شدنی است تا مدتی نامعلوم بین چند ساعت تا چند هفته پروانه کامنت قراردادن یا یا لایک کردن پستی را نداشته باشید یا نتوانید در دایرکت پیامی را ارسال کنید.

در برخی از موارد، اگر شمار ریپورت‌ها خیلی زیاد باشد به بسته شدن صفحه شما منجر می‌شود و آیدیتان برای دائم در دسترس نخواهد بود.

متن انگلیسی برای رفع ریپورت اینستاگرام
اگر فکر می‌کنید همه قوانینی که در این مقاله رسیدگی کردیم را رعایت کردید و بی‎‌دلیل بدست اینستاگرام بلاک شدید، برای برونرفت از ریپورت اینستاگرام می‌توانید این موضوع را گزارش کنید. برای سپریدن این شغل در قسمت پروفایل خود، وارد تقسیم تنظیمات شوید. در این بخش، زیر صفحه گزینه help را برگزیدن کنید. سپس وارد تقسیم report a problem شوید و جستار را به اینستاگرام اطلاع دهید.

متن انگلیسی برای رفع ریپورت اینستاگرام
از متنی مشابه متن پایین می‌توانید برای گزارش موضوع کمک بگیرید:

I can’t take certain actions on Instagram while I’ve been following all the rules, please review this problem once again.

نرم انگیزه ها رفع ریپورت اینستاگرام
نرم افزارهایی برای گوشی‌های اندروید و همچنین ربات‌های تلگرامی هستی دارند که به خروج از ریپورت اینستاگرام شما کمک می‌کنند. پیشنهاد ما این است که منتظر بمانید تا این دشوار بعد از مدت زمانی کوتاه حل شود. چه بسا اگر چند ساعت تکاپو نکنید یا آی پی گوشی همراهتان را تغییر دهید، این مشکل تند برطرف شود. ولی با این حال اگر گرایش دارید از این نرم‌افزار‌ها بهره‌گیری کنید، شاید با چند سرچ ساده به نتایجی برسید. البته باز هم پافشاری می‌کنیم که ما درباره صحت عملکرد این نرم‌افزارها اظهار نظر نمی‌کنیم. بهتر است دستور دهید روند عادی این نرم اسباب طی شود.

 

همکاری با بلاگرهای اینستاگرام در نشانت
ریپورت اینستاگرام چیست؟
ریپورت اینستاگرام به معنی گزارش کار و جنبش است. شدنی است اکانت‌هایی که فعالیتی بیرون از قوانین اینستاگرام انجام می‌دهند، بدست دیگر کاربران ریپورت شوند. علاوه بر آن در ایران اکشن بلاک توسط اینستاگرام نیز به عنوان ریپورت شدن اکانت شناخته می‌شود که به معنی محدودیت در اتمام فعالیت‌هایی از آنگونه لایک کردن، کامنت گذاشتن یا پیام دادن به سایرین است.

چند نفر ریپورت کنند پیج اینستاگرام بسته می شود؟
تعداد مشخصی از سوی اینستاگرام اعلام نشده. این جستار پیوستگی به گونه تخلف اکانتی که ریپورت می‌کنیم دارد. شدنی است یک اکانت با تعداد زیادی ریپورت بسته نشود ولی اکانت دیگری فقط با سه ریپورت غیرفعال شود.

از کجا بفهمیم در اینستاگرام ریپورت شدیم؟
به طور کلی اینستاگرام درباره این سوژه هیچگونه اطلاع رسانی به شما انجام نخواهد داد. اما با شمار زیادی ریپورت ممکن است پروانه برخی از فعالیت‌ها همانند لایک کردن یا کامنت قراردادن یا برای اکانت شما اندک شود. یا به طور کلی اکانت شما حذف گردد.

چگونه از ریپورتی اینستاگرام خارج شویم؟
اطلاعات حسابتان را کامل کنید. برای مدتی تکاپو در اکانت ریپورت شده را متوقف کنید، آی پی موبایلتان را تغییر دهید. در نهایت لازم است کمی منتظر بمانید تا محدودیت در عقیده گرفته شده از سوی اینستاگرام رفع شود.

 



:: بازدید از این مطلب : 140
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 20 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

آموزش ساخت اکانت دوم اینستاگرام
با نگاهی تند به دنیای اطراف خویش می توانیم با اتفاقات و حقایقی مقابل شویم که شاید این رویدادها در طی چند سال اخیر به هیچگونه وجود نداشت و لازم به بیان است که این رویدادها شامل یک ناحیه در جهان نیست! بلکه از آن کل نحوه‌ی ساخت اکانت دوم اینستاگرام دانشمند است! یگانه از بزرگترین اتفاقاتی که در طی چند سنه اخیر رخ داد، رونمایی از اسمارتفون های همه کاره بود که بعد از مدتی برنامه ها و اپلیکیشن های کاربردی در جهت ساخت و کارکرد هر چه بهتر از این گوشی های هوشمند عرضه شد.

از مهم ترین برنامه هایی که برای اسمارتفون ها عرضه شد، شبکه های مجازی و اجتماعی بودند که این روزها تعداد این برنامه ها زیاد زیاد است و در بین تمام شبکه های مجازی، طبیعتا هر یک از ما بیشتر با اینستاگرام آشنا هستیم! اینستاگرام برنامه ای بسیار جذاب و کاربردی است که کاربران می توانند از راه آن اقدام به گفتگو و اشتراک گذاری هزاران فیلم و عکس کنند.

با این هستی طراحان این اپلیکیشن کاربردی هر چند مدت این برنامه را به همراه آپدیت های جدیدی که شامل ابزارهای ویرایش عکس و... است را در قالب نسخه جدید به بازار جهانی عرضه می کنند. از مهم ترین قابلیت هایی که در طی آپدیت های اخیر این اپلیکیشن برای کاربران ارائه شد، استفاده از چند اکانت بصورت همهنگام می باشد. به همین انگیزه در پیوسته این مطلب از نمور قصد داریم شما را با نحوه ساخت اکانت دوم اینستاگرام آشنا سازیم. به اتفاق ما باشید.

مراحل ساخت اکانت دوم اینستاگرام

1- از منو کاربری وارد برنامه اینستاگرام شوید ( برای دانلود اینستاگرام اندروید و آیفون کلیک کنید ).

2- اینک بر روی آیکون پروفایل ( آیکون زیر سمت راست ) کلیک کنید. پس از کلیک صفحه خود را به اتفاق با مشخصاتی که وارد نموده اید را می توانید تماشا کنید. در این مرحله باید بر روی اسم کاربری خویش که دقیقا در رأس صفحه جای دیتا شده است کلیک کنید.

اکانت دوم اینستاگرام

 

3- اینک پنجره سفید رنگی در پایین صفحه برای شما باز خواهد شد که باید بر روی گزینه "Add account" کلیک کنید.

اکانت دوم اینستا

 

4- شما وارد صفحه لاگ این "Log in" اینستاگرام شده اید و می بایست اکانت جدید خویش را به اتفاق با اسم کاربری و پسورد آن وارد کنید.

اکانت دوم

 

5- پس از وارد کردن صحیح اطلاعات نام کاربری جدید، شما وارد اکانت دوم خویش می شوید که این به معنای ساخت کامیابی آمیز اکانت دوم اینستاگرام است و هر بار بر روی نام کاربری خویش در بالای صفحه کلیک کنید، می توانید اکانت دوم یا اکانت های دیگر خود را به سادگی تماشا و مهار کنید.

اکانت دوم اینستاگرام

 

توجه : از مزایای بزرگ و مهم ساخت اکانت دوم اینستاگرام، می توان به کارآمد بودن آن برای صاحبان کسب و کارهای گوناگون اشاره کرد که می توانند به سادگی و آسانی تمام اقدام به مدیریت و مهار دو پیج که طبیعتا یگانه از آنها پیج کاری و دیگری پیج شخصی است را مدیریت کنند و هر چند مدت در آن پست های متعددی را منتشر سازند. به همین دلیل اگر شما نیز منظور مدیریت همهنگام چند اکانت اینستاگرام را دارید، پیشنهاد می نماییم تا از این قابلیت اینستاگرام نهایت کاربرد را داشته باشید.



:: بازدید از این مطلب : 115
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 17 دی 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

همانطور که در تقسیم قبل گفتم، براي نصب ایزابل و سپریدن يك تماس تلفني داخلي شما تنها نياز به يك كامپيوتر داريد، البته پروا داشته باشيد چون نصب ایزابل مایه مي‌شود تمام هارد شما Format شود، آن كامپيوتر به طور كامل به اين منظور اختصاص می یابد، براي برقراري وابستگی نيز نياز به گوشي‌هاي IP داريد، كه مي توانيد از Soft Phone ها استفاده كنيد، در اين نوشتار روش نصب و تنظيم نرم‌افزار Eyebeam به عنوان گوشي IP توضيح داده شده است.

نصب فايل ISO

نصب ايزو ایزابل همانند نصب Trixbox و ديگر distribution هاي لينوكس مي باشد، براي نصب ابتدا فايل ايزو را از سايت دريافت نموده سپس با نرم افزار nero يا MagicISO يا هر نرم انگیزه ها ديگر آن را به چهره Burn Image روي CD رايت كرده ، سپس آن را نصب كنيد.

توجه: اين برنامه در ابتدا تمام فضاي ديسك شما را فرمت مي كند، بعد حتما قبل از نصب مطمئن شويد كه اطلاعات مهمي روي آن نداريد.

ابتدا cd ایزابل را درون cdrom قرار دیتا و سيستم را از روي cdrom بوت كنيد،اولين تصوير، كه تصوير شروع نصب است بعد از تاًخير اندكي نمايش داده مي شود.

پروسه نصب فقط با زدن enter آغاز مي شود، براي Load شدن فايل‌ها اندكي صبر كنيد الی كامل شود، زمانيكه installer حاضر شود، تصوير انتخاب زبان ظاهر مي شود.

زبان باره نظر خویش را گزینش كنيد، و سپس بايد گونه و زبان كيبورد را انتخاب كنید.

شما تنظيمات زبان سيستم خود را مشخص كرديد، سپس شما به فرآیند نصب خیرمقدم گويي مي شويد، اگر اين نصب، نصب جديدي باشد و روي درايور هارد چيزي نباشد، پيام زير را دريافت نمي كنيد، فقط زمانيكه چيزي روي درايور هارد باشد وسيستم نتواند آن را شناسايي كنيد، تصوير زير نمايش دیتا مي شود.
iso5.png
پنجره بعدي تنظيمات درايور هارد است، اگر مي خواهيد سيستم جديد نصب كنيد بهتر است remove all partitions را بزنيد، دكمه Yes را زده و به مرحله پس برويد.
iso6.png
نكته: اگر فقط براي تست و آزمايش مي خواهيد ایزابل را نصب كنيد، بهتر است از SUN Virtual Box يا چيزي شبيه به آن استفاده كنيد. تنها محدوديت اين است نمي توانيد كارت هاي فيزيكي مشابه TDM400 در Virtual Machine داشته باشيد در غير اينصورت مي‌توانيد تمام كاراييVoIP و مزاياي آن را داشته باشيد.به ياد داشته باشيد رابط شبكهnetwork) interface) را bridge قرار دهيد.

تنظيمات شبكه
بعد از نصب ایزابل ، سرور به صورت پيش فرض از DHCP، IP مي‌گيرد، IP گرفته شده پس از ورود به محيط كنسول لينوكس نمايش دهده مي‌شود و يا با فرمان ifconfig eth0 مي‌توانيد از IP گرفته شده آگاه شويد، حال مي توانيد با زدن IP در addressbar به صفحه login ایزابل دسترسي پيدا كنيد، اما اگر مي‌خواهيد به طور دستي به لينوكس IP بدهيد، راه‌هاي گوناگوني هستی دارد كه راحت‌ترين آن براي تازه‌كاران لينوكس به کارگیری پروانه زير است كه محيط نسبتا گرافيكي به شما مي‌دهد !

System-config-network

كارت شبكه باره نظر براي دادن ip را انتخاب نماييد.

تغييرات را ذخيره كنيد و از آن بیرون شويد، پس از دادن ip مي توانيد از هر url با زدن ip سرور به Ui آن وصل شويد.

در حین مراحل نصب رمز كاربر Admin‌ از شما در آهنگ مي‌كند و در ورود بايد Admin و آن رمز تعيين شده بدست خود را وارد كنيد.

رمز‌هاي ورود پيشفرض
ایزابلاز نسخه 2 رمز هاي عبور برنامه هاي Issabel web, a2billing, vtiger, Database, Freepbx‌ را در هنگام نصب برنامه از كاربر دريافت مي‌كند، ولي رمز هاي عبور ایزابل 1.6 و برنامه هاي گوناگون بر روي آن به شرح زير مي باشد:

محيط گرافيكي تحت وب

توجه: حتما بعد از نصب ایزابلرمز عبور ها را تغيير دهيد، براي اين كار به طریق زير عمل كنيد:

براي تغيير رمز عبور Admin برنامه freepbx به محيط گرافيكي ایزابل و به منوي مركز تلفن (PBX)، تنظيمات سيستم تلفني (PBX Configuration)، صفحه كنترل جدا (unembedded freepbx) برويد، از اين طريق وارد محيط freepbx خواهيد شد به setup ، Basic ، Administrators رفته و رمز Admin ‌براي برنامه Freepbx‌ را تغيير دهيد.براي دو برنامه ديگر نيز بايد از طريق منو هاي مديريت تو خود برنامه ها اقدام كنيد.

دسترسي به محيط گرافيكي
براي تماشا محيط گرافيكي (وب) به شرط آنكه آي پي سرور را به درستي تنظيم كرده باشيد، كافي است آي پي را در مرورگر خویش وارد نماييد، اين كار را از روي هر كامپيوتري كه از طريق شبكه با سرور بستگی دارد، مي توانيد انجام دهيد، بهتر است براي مشاهده محيط وب سرور از مرورگر firefox کاربرد نماييد.
iso16.png

تغيير رمز Admin
براي تغيير رمز عبور admin محيط گرافيكي وب، به منوي سيستم (System)، مديريت كاربران(UserManagement) برويد.

 



:: بازدید از این مطلب : 107
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

صفحه کلید,صفحه کلید پوشیدنی,دوخت صفحه کلید به لباس

این صفحه کلید پوشیدنی، ۱۱ کلید دارد

 

دوخت صفحه کلید به لباس
محققان برای افزایش کارآیی تجهیزات الکترونیکی هوشمند پوشیدنی، موفق به ساخت یک صفحه کلید پوشیدنی شده‌اند که به لباس دوخته می‌شود.

ساعت هوشمند اپل و عینک گوگل، محبوب‌ترین تجهیزات پوشیدنی محسوب می‌شوند؛ ولی روش‌هایی که کاربر می‌تواند با آنها تعامل کند، محدود است. برای مثال، تایپ متن با ساعت هوشمند اپل بسیار دشوار است و در مورد عینک گوگل امکان‌پذیر نیست. تنها راه حل این مشکل، توسعه صفحه کلیدهای پوشیدنی است که به راحتی روی لباس دوخته شوند و انعطاف‌پذیری بالایی داشته باشند تا بر اثر حرکت بدن، آسیب نبینند.

 

محققان فرانسوی موفق به توسعه یک صفحه کلید پوشیدنی شده‌اند که روی لباس دوخته می‌شود. برای ساخت این صفحه کلید از پارچه پلی‌استر استفاده شده است. سپس با استفاد از یک لاستیک سیلیکونی به نام PDMS، مدارهای الکترونیکی روی پارچه چاپ شده‌اند و با استفاده از یک پلاستیک رسانای الکتریسیته به نام PEDOT:PSS پوشیده شده‌اند.

 

در نهایت مدارهای الکترونیکی با PDMS بیشتری پوشش داده شده‌اند. سپس از چند الکترود برای اتصال این مدار به کامپیوتر استفاده شده است. این صفحه کلید پوشیدنی، ۱۱ کلید دارد و روی آستین دوخته می‌شود. این محصول تا ۳۰ درصد خاصیت کشسانی دارد و پس از هزاربار کشیده شدن و رها شدن، رسانندگی الکتریکی آن هنوز حدود ۹۰ درصد است. محققان امیدوارند از این دستاورد در پنج سال آینده علاوه‌بر کامپیوتر و الکترونیک، در شاخه پزشکی نیز استفاده شود. نتایج این تحقیقات در نشریه Advanced Materials منتشر شده است.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/making3-wearable2-keyboard.html



:: بازدید از این مطلب : 98
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

چراغ هوشمند سونی,ویژگی های چراغ هوشمند سونی,قابلیت های چراغ هوشمند سونی

چراغ هوشمند می تواند به صورت خودکار تلویزیون یا سیستم تهویه هوا را روشن کند

 

چراغ هوشمند سونی وقتی وارد اتاق می‌شوید تلویزیون را برایتان روشن می‌کند!
شرکت سونی یک چراغ هوشمند را معرفی کرده که قادر به انجام کارهای شگفت‌آوریست. این چراغ چندمنظوره نور خود را با استفاده از فناوری LED توشیبا تامین می‌کند که می‌تواند یک طیف کامل از نور را با توجه به حالت‌های مختلف شما منتشر کند. این چراغ هوشمند هنگامی که به گوشی هوشمند شما یا سایر دستگاه‌های متصل به وای‌فای، اتصال پیدا می‌کند، می‌توانید آن را از راه دور فعال کنید و یا مانند سایر لامپ‌های هوشمند به آن برنامه زمانبندی روشن شدن بدهید.

 

اما این تازه آغاز کار است و می‌توان گفت انتشار نور تنها کاری جزئی از این چراغ هوشمند است و این محصول به انواع سنسورهای حرکتی، نور، دما و رطوبت مجهز شده و از یک درگاه کارت حافظه به همراه کنترل از راه دور مادون قرمز، بلندگو و میکروفون برخوردار است که همانطور که گفتیم انتشار نور را به قابلیتی جزئی از این محصول تبدیل می‌کند.

 

با این امکانات و قابلیت‌ها این گوشی هوشمند می‌تواند هنگام حضور شما در اتاق به صورت خودکار تلویزیون یا سیستم تهویه هوا را روشن کند و حتی شما را اتاق به اتاق دنبال کند، نور لازم را تامین کرده و تجهیزاتی مانند ترموستات حرارتی را فعال کند، موزیک پخش کند و در عین حال به عنوان یک سیستم هشداردهنده امنیتی حرکات انجام شده در محیط را زیر نظر داشته و پیام‌ها را ضبط و مخابره کند.

 

تمام این قابلیت‌ها را می‌توانید با استفاده از اپلیکیشن این چراغ هوشمند تنظیم نمائید و این چراغ را به قلب خانه هوشمندتان تبدیل نمائید. نکته بزرگ اینکه این محصول شرکت سونی در نیمه اول سال جاری میلادی تنها در ژاپن عرضه خواهد شد و شاید با موفقیت‌آمیز بودن این محصول از نظر تجاری، سونی به فکر عرضه آن در سایر بازارهای جهانی بیفتد.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/smart3-tv2-clearer.html



:: بازدید از این مطلب : 79
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 26 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

یک استارتاپ سنگاپوری یک "نی" تولید کرده است که قابل استفاده مجدد است.

امروزه میلیون‌ها نفر در سراسر جهان و به خصوص آمریکا به هنگام مصرف نوشیدنی‌های مختلف از نی‌های پلاستیکی استفاده می‌کنند که این خود سبب بروز مشکلات زیست محیطی می‌شود و در اقیانوس‌ها تعداد بسیار زیادی از این لوله‌های پلاستیکی یافت می‌شود.

 

حال، یک تیم تحقیقاتی در یک استارتاپ سنگاپوری، در راستای رفع این مشکل برآمده و نی‌هایی تولید کرده‌است که قابل استفاده مجدد هستند. در بالای این نی یک قسمت پلاستیکی وجود دارد که نی را قابل جویدن می‌کند. علاوه بر آن، قابلیت چرخش نیز در آن وجود دارد.

 

این نی که " Chew" نام گرفته است، از آلومینیوم ساخته شده ولی چون احساس آلومینیوم ناخوشایند است، بالای نی و قسمت قابل استفاده آن از "سیلیکون" ساخته شده و در چهار الگو ارائه شده است.

 

اختراع کردن, ایده و اختراع

 

هنگامی که مصرف نوشیدنی کاربران با استفاده از این نی به اتمام رسید، " Chew" به دو قسمت تبدیل می شود و در یک قاب پلاستکی قابل حمل قرار می‌گیرد.

 

اختراع کردن, ایده و اختراع

 

یکی از نکات جالب " Chew" این است که در بالای قاب خود یک حلقه دارد که باعث می‌شود صاحبان آن با استفاده از چرخاندن آن و نیروی سانتریفیوژی، نی را خشک کنند.

یک برس مخصوص نیز برای تمیز کردن بهتر این نی در آن قرار گرفته شده است.

 

اختراع کردن, ایده و اختراع

 

اختراع کردن, ایده و اختراع

 

گفتنی است، ماه گذشته پارلمان اروپا به ممنوعیت استفاده از پلاستیک‌های تک کاربردی رای صادر کرد.

سری رستوران‌های بزرگ زنجیره‌ای "مک دونالد"( McDonald) نیز استفاده از نی را حذف کرده و در حال بررسی گزینه‌های جایگزین است.

 

قیمت این محصول ۱۷ دلار برای یک نی و برای خرید دو نی ۲۵ دلار تعیین شده است.

  

اختراع کردن, ایده و اختراع

 

اختراع کردن, ایده و اختراع

 

اختراع کردن, ایده و اختراع

 

اختراع کردن, ایده و اختراع

 

 منبع: https://www.beytoote.com/computer/ekhtera/pursue-reuse2-images.html



:: بازدید از این مطلب : 103
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

آشنایی با سایت های زیبا از نظر طراحی‎
سایت های زیبا از نظر طراحی‎ چه ویژگی‌ هایی دارند؟ یک طراحی سایت باید چگونه باشد تا بتوان آن را زیبا خطاب کرد؟ در این مطلب با چند مورد از ویژگی های سایت های زیبا از نظر طراحی‎ آشنا می‌شویم. هر مدیری با دنباله روی از این قوانین می‌تواند به طراحی یک وب سایت زیبا اقدام کرده و کسب و کار مجموعه خود را تنها با همین کار بهبود ببخشد.

فاکتورهای سایت های زیبا از نظر طراحی
یک وب سایت بدون کاربران آن هیچ ارزشی ندارد و تعداد و وابستگی کاربران است که به یک وب سایت اهمیت و اعتبار می‌بخشد. به همین دلیل حین طراحی سایت بیشتر درخواست کنندگان تاکید خاصی بر روی هر چه زیباتر شدن شعبه مجازی خود دارند. خود را به جای کاربری بگذارید که به یک وب سایت دارای ظاهر نامرتب همچون وب سایت های بسیار قدیمی و طراحی شده در زمان های دور وارد می‌شود. حتی اگر مطالب این وب سایت در زمینه تخصصی آن بهترین بوده باشد و بهترین ابزارهای تحت وب مورد نظر کاربر را ارائه کند، باز هم احتمال زده شدن قید آن توسط کاربر وجود دارد!

چگونه فروش اینترنتی را بالا ببریم؟

سایت های زیبا از نظر طراحی‎
سایت های زیبا از نظر طراحی همواره کاربران بیشتری را جذب خود می‌کنند. یعنی کاربر بعد از ورود به یک وب سایت، در ابتدا به ظاهر آن اهمیت داده و سپس به سراغ مطالب و یا ابزارها و نرم افزارهای مورد نظرش می‌رود. اگر نتواند به خواسته خود برسد، به سراغ وب سایت دیگری خواهد رفت که همچنان در عین داشتن ظاهری دل نشین، نیاز وی را برطرف می‌کند.

اما اگر یک وب سایت از نظر محتوا و یا اپلیکیشن های تحت shawacademy وب کامل باشد، اما جزو سایت های زیبا از نظر طراحی قرار نگیرد، شانس مشاهده شدن آن‌ها توسط کاربر کاهش پیدا می‌کند، چرا که بعید نیست فرد مراجعه کننده تصور کند مطالب و یا سرویس های چنین وب سایتی مطمئنا همانند ظاهر آن نامناسب هستند! این نتیجه گیری اگرچه صحیح نیست، اما منطقی به نظر رسیده و توسط بسیاری از کاربران دنبال می‌شود.

سایت های زیبا از نظر طراحی‎
در سایت های زیبا از نظر طراحی معمولا تصاویر زیادی استفاده می‌شود، برخلاف وب سایت هایی که تنها درونشان متن وجود دارد. صفحه اول یک وب سایت باید تا جای ممکن فاقد مطلب های پیوسته و بدون عکس باشد. نباید فراموش کرد با وجود تاکید بر قرار گرفتن در بین سایت های زیبا از نظر طراحی ، استفاده از افکت هایی که معمولا در وبلاگ های شخصی مشاهده می‌شود به هیچ عنوان کار حرفه‌ای نیست و سبب کاهش اعتبار وب سایت می‌شود.

مقاله پیشنهادی: نمونه سئو سایت

سایت های زیبا از نظر طراحی‎
پس زرق و برق دار کردن وب سایت را نباید با زیبا کردن آن اشتباه university گرفت. مورد اول به دلزدگی کاربر منجر خواهد شد، در حالی که زیباسازی وب سایت بر اساس نظر یک گرافیست و طراحی سایت باتجربه می‌تواند به اتخاذ تصمیم خوب منجر شود. نتیجه، قرارگیری پروژه شما در بین سایت های زیبا از نظر طراحی خواهد بود.


کارشناسان ما بر اساس پروژه های بیشمار انجام شده ، بر اساس نیاز و نوع فعالیت شما یک فایل گرافیکی طراحی می‌کنند که به شما نشان می‌دهد وب سایتتان بعد از طراحی چه ظاهری خواهد داشت. به این ترتیب دیگر ظاهر وب سایت برایتان گنگ نبوده و شمای کاملی از آن در اختیار خواهید داشت. پیش از آغاز پروژه و طراحی سایت، همه تغییرات بر روی فایل گرافیکی طبق نظر شما انجام می‌شوند، به این معنی که می‌توانید پیش از شروع کار، نظرات خود را به طراح اعلام کنید.



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

صرف نظر از اینکه چقدر رسانه های اجتماعی در کسب و کار شما اهمیت دارند، مسلما میتوانند در رتبه بندی وبسایت شما در نتایج جستجو تاثیرگذار باشند. جذب محتوای بصری ضروری است، بخصوص بعد از اینکه اینستاگرام انتشار اخبار را به ترتیب وقوع زمانی کنار گذاشت. شرکتها و اینفلوئنسرها برای تست اینکه چه چیزی در فیدهای کاربران بارها نمایش داده میشود، رقابت دارند.

 

در اینجا 7 نکته به منظور کمک به شما برای هدایت بهتر رقابت فزاینده بین رسانه های اجتماعی و دورنمای SEO در این سالها آورده ایم.

 

1. در کپشن های خود سرمایه گذاری کنید.

حساسیت بر روی نوشتن کپشن ها و استفاده مناسب از آن، مصداق بارز کاربرد شبکه های اجتماعی در پیشرفت SEO است. اینکه شما برند لباسهای لوکس هستید، یک فروشگاه اتومبیل یا دفتر کار یک پزشک، آگاهی از تکنیکهای بازاریابی در کسب و کارتان ضروریست. کسب و کارها نیاز دارند که برای نوشتن کپشن همان اندازه که یک کمدین برای نوشتن متن خود زمان میگذارد، تلاش کنید.

 

اگر میتوانید مخاطب را با یک داستان کوتاه جالب به سمت خود جذب کنید، احتمال بیشتری وجود دارد که سایر پستها شما را هم چک کنند. به این بهانه که زمان کافی ندارید و یا اینکه موظف هستید که طبق برنامه ریزی زمانی خاصی مطالب را منتشر کنید، در نوشتن کپشن کوتاهی نکنید.

 

همانطور که کپشن مینویسید، باید اهمیت سئو را هم در نظر داشته باشید. اطمینان داشته باشید که کپشن شما روی کلمات کلیدی تمرکز داشته باشند. همچنین در صورت لزوم از کلمات کلیدی در قالب هشتگ هم استفاده کنید. به یاد بیاورید، بسته به اینکه از چه پلتفرمی استفاده میکنید، مخاطبان مختلف رسانه های اجتماعی نسبت به محتوای شما واکنشهای متفاوتی دارند. با استفاده از فرمت مناسب و سفارشی کردن کپشن خود برای مخاطبان مناسب از طریق بررسی مشارکت مخاطبان در فیسبوک، توییتر یا تجزیه و تحلیل اینستاگرام جایگاه خود در رسانه های اجتماعی را تثبیت کنید.

 

سئو و شبکه های اجتماعی, سئو سایت

بالا بردن سئو سایت

 

2. در مورد عملکرد رسانه های اجتماعی برند خود صادق باشید.

دیگر کاربرد شبکه های اجتماعی در پیشرفت SEO ، انتخاب و سرمایه گذاری بر روی شبکه اجتماعی مناسب با رویکرد کسب و کار شماست. به عبارت دیگر سعی کنید در طولانی مدت به عملکرد رسانه های اجتماعی خود توجه کنید و درباره وضعیت فعلی کسب و کارتان با خود و تیم خود رو راست باشید. نیازی نیست که در همه پلتفرمهای شبکه های اجتماعی شاخص باشید.

 

اولویت شما باید تضمین پلتفرمی باشد که در آن فعالیت دارید و برای کسب و کارتان در آن سرمایه گذاری کرده اید. با تجزیه و تحلیل هر بخش (از سال گذشته، ماه گذشته، یا چند روز پیش) میتوانید از اثربخشی هر پلتفرم برای بهبود کسب و کارتان آگاهی پیدا کنید.

 

اگر بتوانید که لایکها و به دنبال آن فالو کردن های بیهوده و غیر مفید را فراموش کنید و پلتفرمی را که بطور واقعی به کسب و کارتان خدمت میکند را پیدا کنید، در طولانی مدت این تصمیم درست به شما کمکهای زیادی خواهد کرد.

بازده سرمایه گذاری هایتان را تحلیل کنید و آنچه را که برای سال آینده انتظار دارید را مشخص کنید. این کار به شما کمک میکند که زمان خود را با فعالیت در 6 اکانت مختلف تلف نکنید.

 

3. مطمئن باشید که بیشتر یا کمتر از اندازه پست ارسال نکنید.

تعداد و زمان اشتراک گذاری پستها در شبکه های اجتماعی بر اساس ماهیت هریک از آنها میتواند بارزترین کاربرد شبکه های اجتماعی در پیشرفت SEO قلمداد شود. معمولا وقتی کسی بیش از اندازه پست به اشتراک میگذارد، اشکال کار آن سریع آشکار خواهد شد. به هر حال اگر میانه رو باشید، به این معناست که در حال تولید محتوای استاندارد هستید و مردم را به دردسر نمی اندازید.

 

تمرکز بر روی کیفیت به جای کمیت، تاثیر غیر قابل باوری بر کسب و کارتان خواهد داشت. تاثیر این عملکرد ممکن است خیلی بصورت شهودی مشاهده نشود ولی اغلب افرادی که پستهای کمتر ولی معتبرتری را به اشتراک میگذارند، مشارکت بالاتری با مخاطب برقرار میکنند.

 

کاهش تعداد پستها باعث میشود که افراد بیشتری را به سمت محتوایی که با دقت بیشتری آنرا آماده کرده اید، بکشاند. پیش بینی کردن برای یک پست (بخصوص آنهایی که جالب و برانگیزنده هستند) مزایای زیادی دارد.

 

سئو و شبکه های اجتماعی, سئو سایت

 بهینه سازی و سئو سایت

 

4. همه کاربران را به تعامل و پاسخ گویی تشویق کنید

جلب مشارکت، تعامل با مخاطبان و مشتریان به عنوان تاثیرگذارترین کاربرد شبکه های اجتماعی در پیشرفت SEO در نظر گرفته میشود. با این حال ممکن است غیر عادی بنظر برسد که بخواهید با هریک از کاربران ارتباط داشته باشید و به تمام نظرات منفی پاسخ دهید.

 

بطور مثال، برندهای لوازم آرایشی با اینکه همیشه در مورد آزمایش محصولات بر روی حیوانات جهت بالا بردن استانداردهای زیبایی، نظرات منفی دریافت میکنند ولی با این حال پاسخ مشتریان را همواره آرام و مودبانه میدهند.

بزرگنمایی کردن نظرات منفی کمک کننده است. هیچ موقع نمیتوانید نظرات مردم را تحت کنترل داشته باشید ولی همیشه میتوانید پاسخ گویی کمپانی خود را در کنترل داشته باشید.

 

رسانه های اجتماعی تاثیر مستقیمی بر رتبه بندی موتورهای جستجو ندارند ولی میتوانند به بیشتر دیده شدن کمک کنند که این نتیجه پست خوبی است که بارها لینک شده است.

جدا از همه اینها یک سئوی موفق، اساس محکمی برای بازاریابی دیجیتال جامع و یکپارچه است.

 

وقتی پستی را به اشتراک میگذارید در انتهای آن، فراخوانی را برای مخاطبان اضافه کنید تا محتوای شما را به اشتراک گذاشته یا لینک سازی کنند. زیرا زمانیکه به صورت مستقیم و شفاف از مردم درخواست میکنید، افراد بیشتری آنرا به اشتراک خواهند گذاشت.

 

البته، تجربه کاربران را در خاطر داشته باشید، تجربه کاربران از صفحات فرود به اندازه جلب کردن نظر آنها به رسانه های اجتماعی از طریق یک پیام درست اهمیت دارد. راه را برای بازدید کنندگان تازه وارد خود برای هدایت از طریق رسانه های اجتماعی به صفحات فرود یا وبسایت خود هموار کنید.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/application-networks2-seo.html



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

بر پای بست، آگاهی ها منتشرشده، جان جیاناندریا که دستیار ارشد دسته هوش مصنوعی و یادگیری ماشین است، از این بعد رهبری پروژه‌ی تیتان را هم بر عهده خواهد داشت.


اگر تازه ها تکنولوژی را تعقیب کرده باشید، قطعا می‌دانید اپل سال‌ها است که روی پروژه‌ی تیتان (Project Titan) یا همان خودروی خودران اپل کار می‌کند. حال بر پای بست، اخبار منتشرشده، جان جیاناندریا (John Giannander) رئیس تقسیم هوش مصنوعی اپل، رهبری تیم پروژه‌ی تیتان را برعهده گرفته است و از این پس خودروی خودران اپل تحت بازبینی او توسعه خواهد یافت.


باب منسفیلد، رئیس پیشین پروژه‌ی تیتان، در سال ۲۰۱۲ بازنشسته شد؛ ولی به مشارکت با اپل در سمت مشاور پیوسته داد. او در سال ۲۰۱۶ از وضعیت بازنشستگی خارج و دوباره به‌عنوان رئیس تقسیم اتومبیل‌های خودران مشغول به پیشه شد. الان گفته می‌شود منسفیلد به‌طور کامل بازنشسته شده و این فرمایش منجر به تغییر رهبری پروژه‌ی تیتان شده است. در دوره‌ای که منسفیلد بازنشسته شد، داگ فیلد (Doug Field) برای مدت‌زمانی اختصار پروژه‌ی مذکور را پیش برد و اکنون پروژه‌ی تیتان و فیلد تحت ‌نظر جیاناندریا به کار و جنبش خویش پیوستگی می‌دهند. داگ فیلد علاوه ‌بر سابقه کار در اپل، در تسلا موتورز نیز به‌عنوان یگانه از مدیران رده‌بالا تکاپو داشت و پس از یک دوره‌ی کم و بیش ۵ ساله شغل در تسلا، دوباره به اپل بازگشت الی غول تکنولوژی را در پروژه‌ی تیتان همراهی کند.


به‌ گفته‌ی بلومبرگ، سرپرست هوش مصنوعی در حال حاضر بر گسترش سیستم‌های مورد کاربرد در خودروی مستقل بازرسی خواهد کرد که می‌توانند روزی در خودروی فیزیکی اپل استفاده شوند. جیاناندریا علاوه ‌بر توسعه‌ی سیستم خودران، مسئولیت‌هایی از آنگونه توسعه‌ی معاون هوشمند سیری و دسته یادگیری ماشین را بر عهده دارد. او پیش از انتقال به Netscape در اواسط دهه‌ی ۹۰، همکارهایی با اپل درباره هوش مصنوعی در اسپین آف ژنرال مجیک داشت.

به‌صورت خلاصه، جنرال مجیک به‌عنوان پروژه‌ی اپل، از دوران جان اسکالی در اواخر دهه ۱۹۸۰ شروع به پیشه کرد و سرانجام در سنه ۱۹۹۰ به‌عنوان بخشی جدید فعالیت‌های خویش را به‌صورت مستقل پیوستگی داد. پروژه این کمپانی «ارتباط شخصی» شبیه نسخه‌ی زیاد اولیه‌ی گوشی‌های هوشمند فعلی بود که کامپیوتر شخصی را به جیب ملت می‌آورد. این شرکت در نهایت شکست خورد؛ ولی ایده‌هایی داشت که در نهایت مایه تغییر دانشمند در سال‌های بعد شد. در حال آماده همگی افرادی که در این پروژه پیشه می‌کردند، نه‌تنها به‌عنوان اسطوره‌های اپل، بلکه مفاخر صنعت تکنولوژی یاد می‌شوند.

جیاناندریا علاوه ‌بر فعالیت در اپل، در بازرگانی جست‌وجو و نوآوری اتومبیل خودران گوگل پیشه کرده است. او به‌عنوان بخشی از قرارداد خرید کمپانی Metaweb در سنه ۲۰۱۰ به گوگل پیوست و گوگل سرانجام فرآورده Metaweb را در نتایج جستجوی خود یکی کردن کرد؛ ولی این خرید مایه افزایش مفصل استعدادهای هوش مصنوعی گوگل شد و تحقیقات شرکت را به طرز چشمگیری رشد داد.

اولین زمزمه‌های خودروی خودران اپل در سنه ۲۰۱۴-۲۰۱۵ و در قالب پروژه‌ی تایتان رسانه‌ای شد و یک سال بعد ایلان ماسک (مدیرعامل تسلا موتورز) گفت اپل احتمالا یک خودروی الکتریکی جذاب خواهد ساخت و شایعات را بیش از هر موعد دیگری داغ کرد. در شرایطی ‌که مشخصات محصولات اپل برخی مواقع ماه‌ها و چه بسا سال‌ها پیش از شناسایی افشا می‌شود، کوپرتینویی‌ها به ‌طرز شگفت و محرمانه‌ای این پروژه را در خاموشی خبری پیش می‌برند و پسینیان خبر مهم در باره آن، این بود که ۱۹۰ نفر از کارمندان پروژه‌ی تایتان را بیرون فرستادن،برکنار کردن کرده‌اند و زمزمه‌هایی از متوقف ‌شدن این پروژه مطرح شد؛ اما با پروا به ازدحام از اختراع‌های ثبت‌شده و خبر یادشده، مشخص است که پروژه‌ی تیتان کماکان با توان در حال گسترش است که می‌تواند بلندپروازی‌ اپل را در سال‌های آینده شکل دهد و به بخشی کبیر از بازرگانی آن تبدیل شود.

طبق گفته بلومبرگ، اپل در حال راه‌اندازی وسیله نقلیه شخص ثالث، طراحی سیستم‌های خودگردان برای یک شریک خودروساز یا نخستین کیت ساز و برگ خودروی خودران است که می‌تواند روی اتومبیل‌های گوناگون نصب شود. در سال ۲۰۱۸، مدیرعامل اپل (تیم کوک) تأیید کرد که غول فناوری کوپرتینو روی «سیستم‌های خودمختار» پیشه می‌کند. اظهارات وی اثر می‌داد که تمرکز اپل روی تقدیر نرم‌افزار است؛ ولی با توجه به طیف وسیعی از پتنت‌ها، انتظار می‌رود اپل در کنار نرم‌افزار، در حال توسعه‌ی خودروی فیزیکی باشد. مینگ-چی کو، تحلیل‌گر نام‌آشنای محصولات اپل، معتقد است این شرکت خودروی خودران را در بازه‌ی زمانی ۲۰۲۳ الی ۲۰۲۵ رونمایی و عرضه خواهد کرد و تاکنون بارها آزمایش‌های پروژه‌ی تیتان در بزرگ‌راه‌های آمریکا با اتومبیل‌های شخص ثالث دیده شده است.

دیدگاه شما کاربران زومیت درباره‌ی رهبری جیاناندریا در پروژه‌ی تیتان و بردباری رونمایی خودروی خودران اپل چیست؟

منبع: https://www.zoomit.ir/tech/365757-john-giannandrea-overseeing-apple-car-development/



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

به گزارش مهر به نقل از گیزموچاینا، سامسونگ الکترونیکز یکی از نخستین شرکت هایی است که موبایل های تاشو را به طور گسترده عرضه کرد. از آن زمان تاکنون این شرکت چند موبایل تاشو دیگر عرضه کرده که این امر نشان می دهد احتمالا در آینده اشکال دیگری از  چنین دستگاهی ساخته می شود مانند نمایشگری که ۳ بار تا یا لوله می شود.

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,موبایل

این شرکت کره ای در حال حاضر فقط طرح های چنین دستگاهی را رونمایی کرده اما مشخص نیست واقعا چنین دستگاهی ساخته می شود. 

 

 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی,موبایل

البته سامسونگ قبلا حق امتیاز اختراع یک موبایل تاشو گلکسی با  نمایشگری به شکل Z را ثبت کرده است.  طرح موبایلی که ۳ بار تا می شود، تا حدی شبیه حق امتیاز اختراعی است که سه ماه قبل ثبت شد و طبق گزارش ها به «گلکسی زد فولد۳» تعلق دارد.

 

همچنین به نظر می رسد این شرکت یک دستگاه با نمایشگر تاشو نیز سازد. این محصول یک بدنه سیلندری شکل دارد که یک نمایشگر انعطاف پذیر داخل آن لوله می شود.

 منبع: https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11065858.html



:: بازدید از این مطلب : 90
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

بررسی اهمیت https در طراحی سایت
بررسی اهمیت https در طراحی سایت
در بهار 2017، نوشتیم که در طراحی سایت ها، نتایج HTTPS نیمی از نتایج جستجو در صفحه یک Google را تشکیل می دهند. به مدت بیش از سه سال هیچ به روز رسانی ای ارسال نکردیم، که شدنی است شما را به این اندیشه وادارد که هیچ چیزی تغییری ایجاد نشده، اما حقیقت این است که نمونه کارهای طراحی سایت موارد زیادی تغییر کرده اند، این دگرگونی ها آنقدر تدریجی بوده است که نمیتوانیم در مورد آن مطلبی بنویسیم.

حالا، در پاییز سال 2020، URL های HTTPS چیزی در نزدیک 98٪ از نتایج اساسی صفحه طراحی سایت ها، را در گردآور جستجوی 10 هزار کلمه کلیدی تشکیل می دهند.

در اینجا رشد ماهانه از آوریل 2017 آورده شده است:

بعد از ماه اکتبر 2017، هنگامی که گوگل اعلام کرد که مرورگر کروم آگاهانیدن های بیشتری را برای فرم های غیر ایمن به کاربران نشان خواهد داد؛ HTTPS مبتلا نابسامانی شد، اما غیر از این مورد؛ جنبش رو به جلوی آن نسبتاً برپا بوده است. در حالی که مرورگرها به افزایش سهام هایشان ادامه می دهند، هیچ به روزرسانی اعلام شده یا اندازه گیری شده ی الگوریتمی در باره HTTPS وجود ندارد.

اخیراً، با دسترسی به اطلاعات رتبه بندی STAT ، 7.5 میلیون کلمه ی کلیدی در تمام سیستم های دسک تاپ و تلفن همراه را نمایش داده است. آیا این روندها بین دستگاه ها، صفحات اغلب و کلمات کلیدی اغلب هستی دارد؟

جدول بالا تنها داده های صفحه یک گوگل در نتایج طراحی سایت هاست. در وسط مجموعه داده های زیاد بزرگتر، رواج پیدا کردن URL های HTTPS در صفحه یک، در دسک تاپ و موبایل تقریباً یکسان است. حال که بیایید به 50 نتیجه برتر بنیادی که شامل 5 صفحه نخست گوگل می باشد، مراجعه کنیم...

حتی در انتهای 50 نتیجه بنیادی برتر، بیش از 92٪ URL ها HTTPS هستند.
به نظر می رسد یک الگوی کاهش رواج پیدا کردن HTTP در جریان باشد، با هستی اینکه URL های ناامن تر در نتایج گوگل حائز درجات عمیق تری هستند، اما رواج پیدا کردن HTTPS حتی در صفحه پنجم نتایج هم زیاد بالا است.

آیا این افزایش رواج پیدا کردن HTTPS در رأس رتبه بندی نشانه می دهد که HTTPS یکی از عاملانی است که رتبه ی بالا دارند؟ این عامل در طراحی سایت ها فی نفسه تاثیری ندارد. این امکان وجود دارد که سایت های معتبر حساسیت اکثریت نسبت به امنیت محسوس داشته باشند و بودجه اکثریت برای اجرای آن صرف کنند. با این حال، می دانیم که گوگل به طور علنی اظهار داشته است که HTTPS یک "سیگنال رتبه بندی سخیف وزن" است و به نظر می رسد این داده ها از این ادعای گوگل حمایت می کنند.

دلایل اهمیت https
من واقعاً نمی توانم شما را مکلف به سپریدن کاری کنم. اگر با وجود اینکه 98-97٪ از ده نتیجه اساسی برتر پرتو می دهند؛ مفتوح هم متقاعد نشده اید که HTTPS با اهمیت است.

هنگامی که روی رتبه بندی ها تمرکز می کنیم، هر از چند گاهی بستگی اصلی را نادیده می گیریم. به عنوان مثال، داشتن کلمات کلیدی مرتبط در صفحه تان تعیین کننده برنده شدن در رتبه بندی نیست، ولی کاملاً برای رتبه بندی در طراحی سایت ها ضروری است. شما بدون واژه ها کلیدی مرتبط به هیچگونه نمی توانید به بازی بپیوندید. در باره HTTPS در سال 2020 نیز همین مسئله وجود دارد.

این فرمایش چه بسا پیمان نیست تعیین کننده ی این باشد که شما رتبه شماره 1 یا شماره 10 را اخذ خواهید کرد، اما به طور کلی تعیین می کند که شما حائز رتبه شوید. بدون داشتن یک سایت ایمن، چشمداشت داشته باشید که شخص گول زننده شما را به صفحه خود هدایت کند.

از کل مهمتر، گوگل دگرگونی ها عمده ای را در زمینه ی HTTPS/SSL در مرورگر کروم برپایی کرده است، اگر سایت شما ایمن نیست، کروم به شیوه فزاینده ای به بازدید کنندگان آگاهانیدن می دهد. حتی اگر هنوز آنقدر خوش بخت باشید که بدون URL های HTTPS رتبه دار شوید، تجربه ی کاربری ضعیفی را برای بسیاری از بازدیدکنندگان خود بعد از طراحی سایت تان ارائه خواهید کرد.

از 97٪ لغایت 100٪ چیز زیادی باقی نمانده است و پست های تارنگار چندان زیادی برای نگارش در مورد این روند ویژه باقی نمانده است. اگر در سال 2020؛ HTTPS/SSL را جدی نمی گیرید، این پسینیان پیام برای شماست که SSL خویش را اثناء طراحی سایت فعال کنید



:: بازدید از این مطلب : 85
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اگر وای‌ فای خود را به درستی ایمن نکنید، این امکان را برای دیگران فراهم می‌کنید که از آن استفاده کنند؛ درصورتی که می‌توانید وای‌فای خود را با اعمال روش‌هایی در برابر این افراد ایمن نگه دارید.

 

اینترنت از زمان آغاز به کار خود راه درازی را طی کرده‌ است و این موضوع به محققان نخبه و اختصاصی دانشگاه محدود نمی‌شود. در حال حاضر اینترنت در تلفن‌های همراه و تعداد بسیار زیادی از خانه‌ها، محل‌های کار و حتی کافه‌ها، فرودگاه‌ها، ایستگاه‌های راه‌آهن و همه جا وجود دارد.

 

با جهش در تعداد روترهای وای‌فای در طول سال‌ها، اگر وای‌فای خود را به درستی ایمن نکنید، برای فرد دیگری امکان‌پذیر است که از آن استفاده کند. اما چطور ممکن است فردی با وای‌فای شما آشنا و از آن استفاده کند؟

 

اتصال به اینترنت کند

آیا شما یک ارتباط اینترنتی آهسته را تجربه می‌کنید؟ یا سرعت اینترنت به طور قابل‌توجهی کاهش یافته است؟ در حالی که دلایل مختلفی پشت یک ارتباط آهسته وجود دارد، درست مانند مشکلات مربوط به سرور، که یک دیوار بتنی بزرگ می‌تواند سیگنال‌ها را آهسته کند، در غیر این صورت ممکن است کسی به اینترنت شما متصل شده و اینترنت شما را به اشتراک گذاشته باشد.

 

نرم افزار انروید برای جلوگیری از سرقت وای فای, نرم افزار جلوگیری از سرقت وای فای

 راه های مقابله با سرقت‌ وای‌ فای

 

از میان فهرستی از ابزار متصل به درگاه عبور می‌کند

هر دستگاهی که با سیستم خصوصی شما مرتبط باشد، یک آدرسIP و آدرسMAC دارد. آن‌ها ممکن است یک نام دل‌خواه مانند کامپیوتر ABC داشته باشند (که توسط مالک نامیده می‌شود) و می‌تواند در فهرست دستگاه‌های متصل از طریق تنظیمات سوییچ پیدا شود. بنابراین، درصورتی که شما یک نام ناآشنا را در سیستم خود پیدا می‌کنید که تشخیص نمی‌دهید، به احتمال زیاد، همان فرد متجاوز است!

 

 

در این مطلب راه‌هایی برای ایمن‌سازی شبکه اینترنت بی‌سیم آورده شده است:

از یک گذرواژه طولانی و پیچیده استفاده کنید: پروتکلWPA۲ یک برنامه رمزگذاری است و برای حفاظت از وای‌فای دسترسی دارد.

پروتکل WPA۲ جدیدتر و امن‌تر از پروتکل‌های چیده‌شده مانند WPA، WEP و غیره است. به‌عنوان یک کاربر، شما فقط نیاز به تنظیم امنیت WPA۲ در روتر و اطمینان از آن با یک رمز عبور قوی دارید.

 

بدیهی است، ایجاد یک رمز عبور طولانی و پیچیده می‌تواند کاری خسته‌کننده باشد، اما باید از این بابت اطمینان حاصل کنید که این رمز را به یاد می‌آورید و شخص دیگری هم نمی‌تواند آن را حدس بزند.

 

اطلاعات ورود به روتر را تغییر دهید: اکثر روترهای وای‌فای دارای دو آدرسIP هستند: ۱۹۲.۱۶۸.۱.۱ یا ۱۹۲.۱۶۸.۲.۱ و از هر مرورگر قابل دسترسی هستند.

اکثر روترها با اصطلاح «root» و «administrator» به عنوان ورود به سیستم و کلمه عبور و با یک بار وارد شدن وارد می‌شوند.

شما به تنظیمات روتر می‌روید، از آنجا که ورود به سیستم آسان است با توجه به اینکه کلید رمز بسیار رایج است، هر کسی می‌تواند تنظیمات روتر خود را دریافت کند. برای حفظ این موضوع، جزئیات ورود به سیستم روتر را به گزینه دیگری غیر از «admin» تغییر دهید.

 

مخفی کردن SSID روتر: یک راه قدرتمند برای محافظت از سیستم این است که SSID سوئیچ را پنهان کنید. این موضوع تضمین می‌کند که فقط یک سیستم قابل اتصال نیست. شما باید آدرس را به طور فیزیکی وارد کنید.

 

با استفاده از نرم‌افزار نظارت: نرم‌افزارهایی وجود دارند که می‌توانید از آن‌ها استفاده کنید، تا زمانی که یک نفر سعی می‌کند با وای‌ فای شما ارتباط برقرار کند، به شما هشدار دهند. گوگل نام این نرم‌افزار را پیدا می‌کند.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/deal-stealing2-wifi.html



:: بازدید از این مطلب : 77
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

با وجود این که حجم هارد کنسول‌های PS4 در نگاه اول کافی به نظر می‌رسد، ولی بعد از مدتی متوجه می‌شوید که روی این هارد فقط می‌توانید تعداد کمی بازی ذخیره کنید. این‌جاست که باید از یک هارد کمکی استفاده کنید. اما چگونه؟

 

ارتقای هارد کنسول‌ها همیشه سخت‌تر از آن‌چیزی است که فکرش را می‌کنیم. چون در عمل کار پیچیده‌تر می‌شود.

 

وقتی یک کنسول PS4 با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت یا ۱ ترابایت می‌خرید، در ابتدا به نظر می‌رسد که این فضا خیلی زیاد باشد. ولی در واقعیت، روی این هارد چیزی حدود ۱۵ الی ۲۰ بازی می‌توانید نگه دارید.

 

خوشبختانه برای رفع این مشکل، کافی است یک هارد اکسترنال USB 3.0 داشته باشید تا با کمک آن بتوانید به صدها گیگابایت فضای اضافی دسترسی پیدا کنید.

 

برای استفاده از هارد اکسترنال به عنوان فضای ذخیره‌سازی PS4 مراحل زیر را دنبال کنید:

۱. از منوی کنسول به بخش Settings بروید.

 

۲. وارد قسمت Devices شوید.

 

۳. گزینه‌ی USB Storage Devices را انتخاب کنید.

 

 کنسول های بازی, کنسول ps3

ارتقا هارد درایو PS4

 

۴. حالا هارد درایو USB مورد نظر خود را انتخاب نمایید.

 

 

۵. در مرحله‌ی آخر گزینه‌ی format as extended storage را انتخاب کنید.

 

چگونه هارد اکسترنال را از PS4 جدا کنیم؟

 

۱. از منوی کنسول به بخش Settings بروید.

 

۲. وارد قسمت Devices شوید.

 

۳. گزینه‌ی USB Storage Devices را انتخاب کنید.

 

۴. حالا گزینه‌ی stop using this extended storage را انتخاب نمایید.

 

 کنسول های بازی, کنسول ps3

ارتقای هارد کنسول‌ها همیشه سخت‌تر از آن‌چیزی است که فکرش را می‌کنیم

 

با استفاده از این روش بسته به ظرفیت هارد اکسترنال خود می‌توانید هر تعداد بازی که خواستید دانلود کنید. پلی استیشن 4 می‌تواند از هارد اکسترنال‌هایی که دارای حداکثر ظرفیت ۸ ترابایت هستند پشتیبانی کند، ولی به طور معمول هاردی با ظرفیت ۲ ترابایت هم برای کاربران عادی کافی است.

منبع: https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/upgrade-ps4-harddrive.html



:: بازدید از این مطلب : 75
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 آذر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

تاثیر کمپانی مایکروسافت در پیشرفت سایت ها
در سنه ۲۰۰۰ میلادی کمپانی مایکروسافت با معرفی نخستین نسخه از مرورگر Internet Explore برای سیستم عامل مک انقلاب بزرگی در مرورگر های اینترنتی و طراحی سایت های اینترنتی به گذرگاه انداخت. نخستین نسخه از مرورگر Internet Explore به صورت کامل از HTML 4.1 و CSS 1 پشتیبانی می کرد که این خود ترقی عظیمی بود. این را هم خدمت تون پهنا کنم که نخستین مرورگری که به صورت کامل از عکس ها با فرمت PNG حمایت می کرد همین مرورگر بود.

طراحی سایت چیست ؟
تاثیر کمپانی مایکروسافت در طراحی تارنما ها
وب دیزاین چیست؟
طراحی سایت ، طراحی وب سایت ، وب دیزاین یا WEB-DESIGN به مراحل ساخت و طراحی یک وب سایت و ساخت یک پایگاه اینترنتی برای ارائه خدمات محصولات یا شناسایی یک شرکت یا آگاهی رسانی گفته می شود.

مراحل طراحی وب سایت چیست؟
مراحل طراحی وب سایت چیست؟
در واقع طراحی سایت دربرگیرنده ۴ مرحله اصلی می شود که  شرکت طراحی سایت در تهران در پیوسته هر مرحله را به چهره کامل توضیح می دهیم:

مرحله اول : طراحی وایر فریم
در مرحله اول از طراحی سایت باید با توجه به نیاز های مشتری و نوع سایت ابتدا یک نمای کلی از سایت را طراحی کرد و یک نقشه کلی از صفحات سایت و اینکه جایگاه و چیدمان المان ها و عناصر مختلف را تعیین کرد به این مرحله از طراحی سایت به اصطلاح طراحی وایر فریم گفته می شود.

آشنایی با طراحی سایت
مرحله دوم طراحی سایت چیست ؟ طراحی گرافیک سایت
بعد از اینکه در مرحله طراحی وایر فریم محل قرار گیری عناصر سایت مشخص شد حال نوبت به طراحی گرافیک سایت می رسد. هدف از طراحی گرافیک سایت این است که با استفاده از نرم افزار های مخصوص این کار به طراحی وایر فریم رنگ و لعاب داده و با توجه به نوع کسب و کار اینترنتی که قرار است با سایت تاسیس شود رنگ بندی و گرافیک سایت طراحی می شود.

مراحل طراحی وب سایت چیست؟
مرحله سوم طراحی سایت چیست؟ کدنویسی و برنامه نویسی سایت
بعد از طی شدن مراحل طراحی وایرفریم و طراحی گرافیک سایت نوبت به مرحله برنامه نویسی سایت می رسد. در مرحله برنامه نویسی سایت هم با پروا به دربایستن های مشتری و مدل سایتی که پیمان است طراحی شود می نا طریق های مختلفی را برای تقسیم مدیریت سایت انجام داد. برای این منظور می نا از سیستم های مدیریت درونمایه مشابه وردپرس استفاده کرد یا اینکه یک فریم ورک اختصاصی از صفر برنامه نویسی کرد. تصمیم اینکه این دسته از کدام باره کاربرد شود بیشتر به بحث هزینه ها و بیچارگی مشتری بر می گردد که بر اساس این فاکتور ها باید تصمیم گیری کرد.

همه چیز در باره طراحی سایت
مرحله چهارم از طراحی سایت چیست؟ تاسیس سایت به صورت کامل
بعد از اتمام ۳ مرحله قبل از مراحل طراحی سایت چیست به مرحله واپسین،انجام شغل یعنی راه اندازی سایت در بستر جهانی اینترنت که در هر نقطه از دانشمند قابل دسترسی باشد. در مرحله پایان بعد از جاسازی یک هاست پسندیده (برای خرید بهترین هاست ایران حتما نوشتار ۱۰ کمپانی هاستینگ برتر ایران را مطالعه بفرمایید) و برگزیدن یک نام حوزه پسندیده (برای برگزیدن اسم دامنه مناسب نوشتار راهنمای گزینش نام دامنه مناسب را از دست ندهید) سایت را پیکربندی کرده و در دسترس عموم پیمان خواهد گرفت.

مباحث طراحی سایت
وظایف یک طراح سایت چیست؟
همان طور که مراحل یک طراحی سایت را در تقدیر قبل خواندید وظایف یک طراح سایت به این بستگی دارد که مسئولیت اتمام کدام قسمت را بر عهده گرفته است. به راستی برای راه اندازی یک سایت چیره دست به دو تیم یا شخص دربایستن هست ، یک تیم برای طراحی بخش Front-end یا همان شکل و نما سایت و تیم یا شخصی دیگر برای بخش Back-end که دربرگیرنده کدهای سمت سرور یا همان طراحی وساخت قسمت مدیریت سایت است. در پیوسته وظایف هر کدام از تیم های فرانت اندکار و بک اند شغل را به صورت کامل شرح می دهیم.

پیشنهاد می کنم نوشتار طراحی تجربه کاربری چیست را حتما بخوانید.

وظایف یک فرانت اند Front-end پیشه برای طراحی سایت چیست ؟
فرانت اند سایت شامل همگی دسته ها و کدهای سایت است که در معرض دیدن عموم قرار دارند و همگی خاصیت های ظاهری یک سایت بدست تیم یا فرد فرانت اند شغل طراحی و ساخته می شود. در درستی تمام سرنوشت های یک سایت که توسط بازدیدکنندگان قابل رویت است دسته فرانت اند سایت نام دارد.

برای طراحی و گسترش نما یا همان Front-end یک سایت دربایستن به برنامه نویسی به زبان های HTML , CSS , JAVA-SCRIPT است و یک توسعه دهنده Front-end کار باید به این زبان ها تسلط کافی داشته باشد. البته معمولا در پروژه های کبیر و برای سایت هایی که گرافیک در آن اهمیت ویژه ای دارد از یک گرافیک شغل هم برای طراحی سرنوشت های گرافیکی مانند آیکون های سایت ، عکس ها بخش های مختلف و تنظیم و رنگ بندی سایت استفاده می شود.

همه چیز در باره طراحی سایت
وظایف یک بک اند Back-end کار برای طراحی سایت چیست ؟
در ابتدا بزارید یک توضیح کم درباره بک اند یک سایت داشته باشیم: در واقعیت تمامی کدهای سمت سرور و کدهایی که توسط کاربران سایت قابل رویت نیست کدهای بک اند یا Back-end نامیده می شوند. گسترش دهنده بک اند Back-end یک تیم یا شخص است که مسئولیت کدنویسی ساختار و ستون های اصلی یک سایت را بر عهده دارد. به راستی تمامی امکانات و عملکردهای یک سایت باید در دسته بک اند سایت کدنویسی شوند. معمولا برای طراحی و برنامه نویسی تقسیم Back-end بک اند سایت از زبان های برنامه نویسی Python، ASP و PHP استفاده می شود.

ابزارهای مورد احتیاج یک طراح سایت چیست ؟
ابزار های طراحی سایت چیست ؟ در پیوستگی می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم ، حتما پس از احضار عنوان این تقدیر با خودتان اندیشه کردید که نخستین آلت برای طراحی سایت یک کامپیوتر نیرومند است ! بله صحیح اندیشه کردید ساده ترین دست موزه برای طراح سایت شدن جاسازی یک رایانه یا لب نا نیرومند است که بتواند برنامه های گرافیکی و برنامه های کدنویسی را به راحتی اجرا کند و در سررسید پیشه هنگ نکند تا تمامی حواس طراح سایت به پیشه اصلی معطوف باشد. در قدم بعدی دست موزه های طراحی وب با پروا به مراحلی که در بالا خواندید متفاوت خواهد بود ، ولی احد از اصلی ترین ابزار های طراحی وب همان زبان های برنامه نویسی و فریم ورک های مربوط به آن زبان هستند که با پروا سلیقه فرد طراح و مدل سایت انتخاب می شوند.



:: بازدید از این مطلب : 93
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

این روزها استفاده از ایموجی یکی از بهترین روش‌ها برای انتقال احساسات محسوب می‌شود. تصور کنید در حال نوشتن پیامی هستید و دوست دارید فرد مقابل احساس شما را در آن لحظه بداند. مطمئنا متن خالی نمی‌تواند این کار را به‌طور کامل انجام دهد؛ درنتیجه استفاده از ایموجی بهترین راه برای این کار است. اما آیا از این مطلب اطلاع دارید که می‌توان از شکلک‌های جذاب کیبورد در پلتفرم‌های دیگری مانند رایانه شخصی نیز استفاده کرد. شما می‌توانید از ایموجی تقریبا در همه نرم‌افزارهای موجود در رایانه استفاده کنید. حتی می‌توان در ویندوز ۱۰ از شکلک‌ها به‌جای نام فولدر و فایل‌ها استفاده کرد.

از ایموجی در نام فایل‌ها و فولدرها استفاده کنید 

مقاله‌های مرتبط:

  • ایموجی‌های جدید چگونه متولد می‌شوند؟ چگونه خودمان ایموجی بسازیم؟
  • استفاده از ایموجی در پلاک خودروهای امریکا قانونی خواهد شد

اگر تاکنون از ایموجی‌های موجود در ویندوز ۱۰ استفاده نکرده‌اید ابتدا باید نحوه انجام این کار را یاد بگیرید. به لطف برنامه داخلی این سیستم‌عامل که اجازه استفاده از ایموجی‌های مختلف را به کاربر می‌دهد، این کار بسیار ساده است. برای باز شدن کیبورد ایموجی موجود در ویندوز ۱۰ دو راه وجود دارد؛ اولین روش استفاده از کلید ترکیبی « . + Win» که بلافاصله برای شما کیبورد مذکور را باز می‌کند. روش دوم به همین شکل است؛ اما به‌جای نقطه باید از کلید ؛ (نقطه ویرگول) استفاده کنید.

 

 منبع:

https://www.zoomit.ir/computer-learning/362998-use-emoji-file-name-windows-10/

 



:: بازدید از این مطلب : 76
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

می‌توان گفت که راه‌اندازی مجدد یک وسیله‌ی الکترونیکی، ساده‌ترین روش برای حل بسیاری از مشکلات آن محسوب می‌شود و در بسیاری از موارد و برای طیف وسیعی از دستگاه‌ها، کارساز است. بسیاری از مواقع، هنگامی که در کامپیوتر یا هر دستگاه الکترونیکی که داریم، با مشکلی رو‌به‌رو می‌شویم، اولین توصیه‌ی پشتیبانی فنی این است که «سیستم خود را مجددا راه‌اندازی کنید.» این توصیه به این دلیل است که در ۸۰ الی ۹۰ درصد مواقع، بسیاری از مشکلات یک دستگاه را با یک راه‌اندازی مجدد ساده می‌توان برطرف کرد.

این راه‌حل ساده، چنان در اعماق ذهن ما حک شده است که عکس‌العملی فوری در این مواقع محسوب می‌شود. حتی فردی باتجربه و فنی نیز در این مواقع، به شما پیشنهاد می‌کند که دستگاه خود را مجددا راه‌اندازی کنید. در بسیاری از مواقع ممکن است افراد هیچ اطلاع و پیش‌زمینه‌‌ای از اینکه چه اتفاقی برای آن دستگاه الکترونیکی افتاده است، نداشته باشند؛ اما معتقدند که راه‌اندازی مجدد دستگاه، می‌تواند مشکل را به نوعی برطرف کند.

سوالات بسیاری را می‌توان در این زمینه مطرح کرد. برای مثال، چرا راه‌حل راه‌اندازی مجدد دستگاه بسیار رایج است؟ چه چیزی در مورد دستگاه‌های الکترونیکی وجود دارد که راه‌اندازی مجدد را بسیار مؤثر می‌کند؟ چرا در زمان روشن‌بودن دستگاه نمی‌توان این مشکلات را برطرف کرد؟ در مقاله‌ی پیش‌رو سعی شده علت این موضوع مشخص شود که چرا در بسیاری از مواقع، خاموش و روشن کردن یک دستگاه الکترونیکی در برطرف شدن مشکل آن دستگاه نقش دارد؟

منبع:

https://www.zoomit.ir/computer-learning/363757-restart-the-computer-solve-many-problems/



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

وب دیزاین چیست؟
طراحی سایت ، طراحی تارنما ، وب دیزاین یا WEB-DESIGN به مراحل ساخت و طراحی یک وب سایت و ساخت یک پایگاه اینترنتی برای ارائه خدمات محصولات یا معرفی یک کمپانی یا اطلاع رسانی گفته می شود.

مراحل طراحی تارنما چیست؟
مراحل طراحی تارنما چیست؟
در واقع طراحی سایت دربرگیرنده ۴ مرحله اصلی می شود که در پیوستگی هر مرحله را به صورت کامل توضیح می دهیم:

مرحله نخست : طراحی وایر فریم
در مرحله نخست از طراحی سایت باید با پروا به احتیاج های مشتری و گونه سایت ابتدا یک نمای کلی از سایت را طراحی کرد و یک نقشه کلی از صفحات سایت و اینکه جایگاه و چیدمان المان ها و عناصر مختلف را تعیین کرد به این مرحله از طراحی سایت به اصطلاح طراحی وایر فریم گفته می شود.

آشنایی با طراحی سایت
مرحله دوم طراحی سایت چیست؟ طراحی گرافیک سایت
بعد از اینکه در مرحله طراحی وایر فریم محل قرار گیری عناصر سایت مشخص شد حال نوبت به طراحی گرافیک سایت می رسد. هدف از طراحی گرافیک سایت این است که با استفاده از نرم افزار های مخصوص این شغل به طراحی وایر فریم رنگ و لعاب دیتا و با توجه به گونه سوداگری اینترنتی که قرار است با سایت تاسیس شود رنگ بندی و گرافیک سایت طراحی می شود.

مراحل طراحی وب سایت چیست؟
مرحله سوم طراحی سایت چیست؟ کدنویسی و برنامه نویسی سایت
بعد از طی شدن مراحل طراحی وایرفریم و طراحی گرافیک سایت نوبت به مرحله برنامه نویسی سایت می رسد. در مرحله برنامه نویسی سایت هم با پروا به دربایستن های مشتری و مدل سایتی که قرار است طراحی شود می توان شیوه های مختلفی را برای بخش مدیریت سایت انجام داد. برای این هدف می تاب از سیستم های مدیریت درونمایه مانند وردپرس استفاده کرد یا اینکه یک فریم ورک اختصاصی از صفر برنامه نویسی کرد. تصمیم اینکه این بخش از کدام باره کاربرد شود بیشتر به بحث هزینه ها و احتیاج مشتری بر می گردد که بر اساس این فاکتور ها باید تصمیم گیری کرد.

همه چیز در باره طراحی سایت
مرحله چهارم از طراحی سایت چیست؟ راه اندازی سایت به چهره کامل
بعد از انجام ۳ مرحله پیش از مراحل طراحی سایت چیست به مرحله پایان پیشه یعنی تاسیس سایت در بستر جهانی اینترنت که در هر نقطه از عالم قابل دسترسی باشد. در مرحله آخر پس از تهیه یک هاست پسندیده (برای خرید بهترین هاست ایران حتما مقاله ۱۰ کمپانی هاستینگ برتر ایران را مطالعه بفرمایید) و انتخاب یک اسم دامنه پسندیده (برای برگزیدن اسم گستره پسندیده نوشتار راهنمای برگزیدن اسم دامنه مناسب را از دست ندهید) سایت را پیکربندی کرده و در دسترس عموم قرار خواهد گرفت.

مباحث طراحی سایت
وظایف یک طراح سایت چیست؟
همان طور که مراحل یک طراحی سایت را در قسمت قبل خواندید وظایف یک طراح سایت به این وابستگی دارد که مسئولیت اتمام کدام قسمت را بر دوش گرفته است. در واقع برای راه اندازی یک سایت حرفه ای به دو تیم یا شخص نیاز هست ، یک تیم برای طراحی دسته Front-end یا همان شکل و ظاهر سایت و تیم یا شخصی دیگر برای تقسیم Back-end که شامل کدهای سمت سرور یا همان طراحی وساخت تقدیر مدیریت سایت است. در ادامه وظایف هر کدام از تیم های فرانت اندکار و بک اند کار را به صورت کامل شرح می دهیم.

پیشنهاد می کنم نوشتار طراحی تجربه کاربری چیست را حتما بخوانید.

وظایف یک فرانت اند Front-end شغل برای طراحی سایت چیست ؟
فرانت اند سایت شامل همگی دسته ها و کدهای سایت است که در معرض دید عموم قرار دارند و تمامی خاصیت های ظاهری یک سایت بدست تیم یا فرد فرانت اند کار طراحی و ساخته می شود. در راستی تمام قسمت های یک سایت که بدست بازدیدکنندگان قابل دیدن است بخش فرانت اند سایت اسم دارد.

برای طراحی و گسترش نما یا همان Front-end یک سایت احتیاج به برنامه نویسی به زبان های HTML , CSS , JAVA-SCRIPT است و یک توسعه دهنده Front-end شغل باید به این زبان ها تسلط کافی داشته باشد. البته معمولا در پروژه های بزرگ و برای سایت هایی که گرافیک در آن اهمیت آوش تک اخص ای دارد از یک گرافیک پیشه هم برای طراحی تقدیر های گرافیکی همانند آیکون های سایت ، عکس ها تقسیم های گوناگون و تنظیم و رنگ بندی سایت استفاده می شود.

همه چیز در باره طراحی سایت
وظایف یک بک اند Back-end پیشه برای طراحی سایت چیست ؟
در ابتدا بزارید یک روشنگری ناچیز درباره بک اند یک سایت داشته باشیم: در درستی همگی کدهای سمت سرور و کدهایی که توسط کاربران سایت قابل دیدن نیست کدهای بک اند یا Back-end نامیده می شوند. توسعه دهنده بک اند Back-end یک تیم یا شخص است که مسئولیت کدنویسی ساختار و ستون های اصلی یک سایت را بر عهده دارد. هزینه ادمین سایت اینجا در واقع همگی امکانات و عملکردهای یک سایت باید در بخش بک اند سایت کدنویسی شوند. معمولا برای طراحی و برنامه نویسی بخش Back-end بک اند سایت از زبان های برنامه نویسی Python، ASP و PHP کاربرد می شود.

ابزارهای باره احتیاج یک طراح سایت چیست ؟
ابزار های طراحی سایت چیست ؟ در ادامه می خواهیم به این سوال پذیرش دهیم ، حتما بعد از خواستن عنوان این تقدیر با خودتان فکر کردید که نخستین ابزار برای طراحی سایت یک رایانه قدرتمند است ! بله صحیح فکر کردید ابتدایی ترین افزار برای طراح سایت شدن تعبيه یک کامپیوتر یا لب توان نیرومند است که بتواند برنامه های گرافیکی و برنامه های کدنویسی را به راحتی اجرا کند و در موعد شغل هنگ نکند لغایت تمامی حواس طراح سایت به پیشه اصلی معطوف باشد. در قدم بعدی ابزار های طراحی وب با پروا به مراحلی که در بالا خواندید متفاوت خواهد بود ، اما یکتا از اصلی ترین دست موزه های طراحی وب همان زبان های برنامه نویسی و فریم ورک های مربوط به آن زبان هستند که با توجه سلیقه فرد طراح و مدل سایت انتخاب می شوند.

انواع طراحی سایت چیست ؟
سایت ها به ۲ بخش کلی دسته بندی می شوند :

سایت های استاتیک
سایت های داینامیک
در پیوستگی سایت های استاتیک و سایت های داینامیک را به صورت کامل شرح خواهیم عدل وتوضیح می دهیم که هر کدام در کدام مدل سایت ها کاربرد می شوند.



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

یکی از مشکلاتی که ممکن است برای کاربران کامپیوترها رخ دهد، رخ دادن برخی مشکلات و ارورها هستند که طبیعتا اگر ما کاربر مبتدی باشیم نمی توانیم این ارورها را برطرف کنیم و نیاز به کمک دیگران داریم که باید حضوری یا تلفنی از آنها این مشکل را بپرسیم. یا حتی برای مثال شما بصورت دورکاری در حال کار هستید و از ارشد خودتان تعدادی سوال در مورد یک نرم افزار دارید و با توضیحات تلفنی متوجه آن نمی شوید که در این زمان شما می توانید از برنامه anydesk استفاده کنید.

anydesk

اما دقیقا چگونه می توان از برنامه anydesk برای رفع مشکلات و یا حتی آموزش استفاده کنیم؟ اول از همه باید بگوئیم که کار با برنامه anydesk به دلیل محیط کاربری بسیار ساده و آسان آن، بسیار آسان می باشد و شما می توانید بدون هر گونه تجربه قبلی از آن برای برخی مسائل استفاده کنید. برای استفاده از این برنامه هم شما و هم دوست شما (از هر نقطه جهان) باید به اینترنت متصل باشید و آخرین نسخه برنامه anydesk را نیز در کامپیوتر خود نصب کرده باشید.

دانلود anydesk

سپس شما می توانید با وارد کردن ID دوستتان و بالعکس، به یکدیگر متصل شوید. اما نحوه کارکرد این برنامه چگونه است؟ کارکرد این برنامه بدین گونه است که برای مثال شما کد ID برنامه را به دوستتان می دهید و دوستتان با وارد کردن این کد، به کامپیوتر شما متصل می شود و می تواند به کامپیوتر شما دسترسی داشته باشد و با ماوس خودش، با کامپیوتر شما کار کند.

anydesk

در اصل صفحه نمایش شما، در کامپیوتر او ظاهر می شود و انگار کامپیوتر شما در مقابل او است و در حال کار کردن می باشد. از این رو در ادامه این گزارش از بخش تکنولوژی نمناک به برنامه اتصال کامپیوتر به کامپیوتر از طریق اینترنت anydesk خواهیم پرداخت تا با این برنامه بیشتر آشنا شوید. همراه ما باشید.

قابلیت های برنامه anydesk

همان گونه که در قسمت بالا گفته شد، اصلی ترین قابلیت برنامه anydesk، اتصال کامپیوتر به کامپیوتر می باشد که شما خیلی ساده می توانید بصورت آنلاین مشکلی را حل کنید. در ادامه به برخی دیگر از قابلیت های این برنامه خواهیم پرداخت؛

  1. امکان اتصال کامپیوتر به کامپیوتر
  2. سرعت العمل بالا و بدون کندی (با اینترنت متوسط به بالا)
  3. امکان مدیریت کامپیوتر با گوشی
  4. برقراری ارتباط قفل گذاری شده و ایمن
  5. برنامه کاملا رایگان برای استفاده شخصی
  6. استفاده ساده و آسان
  7. مشاهده ID هایی که از قبل به آنها متصل شده اید
  8. محیط کاربری ساده
  9. امکان نصب بر روی اندروید، iOS، ویندوز و مک

لینک های دانلود برنامه anydesk

download anydesk

همان گونه که تا این قسمت با برنامه anydesk آشنا شدید، لازم به ذکر است که این برنامه برای سیستم عامل های مختلف منتشر شده است و شما می توانید خیلی ساده و در طی چند ثانیه این برنامه را دانلود و نصب کنید. بعد از نصب به شما یک ID داده خواهد شد که می توانید از آن استفاده کنید. برای دانلود این برنامه بر روی لینک مخصوص خودتان در ذیل کلیک کنید؛

منبع : https://namnak.com/Download-anydesk.p77386



:: بازدید از این مطلب : 69
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

ویندوز 10 یکی از پرکاربردترین سیستم عامل ها در دنیای امروزه می باشد که میلیون ها کاربر بصورت مستقیم یا غیرمستقیم از این سیستم عامل برای انجام کارهای مختلف استفاده می شود و از این رو نقش این سیستم عامل در زندگی ما بیهوده نبوده است. اما یکی از قابلیت هایی که سیستم عامل ویندوز دارد، این است که هر چند مدت یکبار آپدیت های جدیدی منتشر می شود که کاربران می توانند اقدام به دانلود آن کنند و از آخرین نسخه طراحی شده ویندوز برای انجام کارهای انجام شده خود انجام دهند.

آپدیت ویندوز 10

بطور کل، زمانیکه شما ویندوز را آپدیت می کنید، در اصل خودتان را در مقابل افراد سودجو ایمن می کنید چرا که ممکن است نسخه ای که هم اکنون از آن استفاده می کنید و آپدیت ویندوز را طی نکرده باشید، دارای باگ های مختلف نرم افزاری و امنیتی باشد که طبیعتا افراد سودجو می توانند به شما دسترسی پیدا کنند. از این رو ما قصد داریم در این گزارش از بخش تکنولوژی نمناک شما را با مراحل آپدیت ویندوز 10 آشنا سازیم. همراه ما باشید.

در مرحله اول بر روی منو استارت ویندوز 10 کلیک کنید و سپس وارد تنظیمات ویندوز که در تصویر ذیل با کادر قرمز رنگ مشخص شده است، وارد شوید.

آپدیت ویندوز 10 دستی

در مرحله دوم وارد تنظیمات ویندوز 10 شده اید. اینک باید گزینه Update & security را که در تصویر ذیل مشخص شده است را انتخاب کنید؛

مراحل آپدیت ویندوز 10

در مرحله سوم از منو سمت چپ باید وارد windows update شوید و در نهایت بر روی گزینه آپدیت کلیک کنید تا ویندوز شما آپدیت جدید را دانلود کند؛

آپدیت ویندوز 10

بعد از دانلود آپدیت، ویندوز شما بصورت اتوماتیک آپدیت خواهد شد و به همین دلیل گزینه ای وجود ندارد که شما بصورت دستی ویندوز را آپدیت کنید. توجه داشته باشید که در حین آپدیت شدن ویندوز نیز نباید ویندوز تحت هر شرایطی خاموش شود.

منبع : https://namnak.com/How-to-update-windows-10.p70357



:: بازدید از این مطلب : 83
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 3 آبان 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

یکی از دغدغه های بیشتر کسان برای ورود به دنیای ایجاد اشتغال نداشتن ایده است ایده های کسب و کار اینترنتی اجرا نشده در ایران یا اینکه احساس میکنند ایده هایی که در راز دارند، ایده های موفقی نیستند. در این نوشتار منظور داریم جدید ترین ایده ها برای کسب و کار اینترنتی را معرفی نماییم که پولساز هستند و لغایت به حال در ایران اجرا نشده اند. اگر میخواهید جزو نخستین تن هایی باشید که از این ایده های جدید مستحضر می شوید، تا انتهای این پست همراه پی 98 باشید.
در این نوشته می خوانید

کار های خیلی بزرگ، با ایده های حقیر آغاز شده و با پشتکار و استعداد صاحبان این ایده، گسترش یافته و بازرگانی سازی شده است. فراموش نکردیم که گوگل از گاراژ منزل دو بنیانگذارش آغاز به شغل کرد و مایکروسافت و اپل هم در ابتدای کار، برنامه نویس معمولی مشکل افزارهای گوناگون بودند و آمازون هم یک سایت محلی بود که بعدا جهانی شدند. از حقیر آغاز کنید، اما بزرگ ببینید. کسب و کار اینترنتی نوعی نه چندان جدید از مشاغل است که بر بستر اینترنت کار و جنبش می کند. علاوه بر اینکه می تاب مشاغل باستانی را به کسب و کار اینترنتی تبدیل کرد، ایده های زیادی وجود دارد که هنوز کشف نشده است.
کسانی که خوب فکر می کنند و خلاقانه فکر می کنند، موفق هستند.
مربیگری استارتاپ ها
استارتاپ چیست؟

استارتاپ (start up) را به پارسی به کمپانی نوپا ترجمه کرده‌ اند. استارتاپ یک کسب و کار جدید است که اغلب حول محور تکنولوژی فعالیت می کند و پتانسیل رشد فوقانی دارد. به عبارت دیگر شرکتی است که به ارائه خدمات و یا فرآورده جدید می پردازد که در آینده قابل تکثیر و تکرار باشد.

استارتاپ ها چون اغلب تازه شغل و بدون تجربه کافی هستند زیاد شکست می خورند و در این راه به مربیان متخصص ای دربایستن دارند که راهنمای مسیر و یاریگر آنان باشد. اگر از افراد کامیاب در سوداگری های اینترنتی هستید و از این راه درآمد دارید می توانید همهنگام مشاور و به اتفاق کارآفرینان بازپسین پیشه باشید، آنها دائم به تعقیب افرادی هستند که مسیر را برای آنها کوتاه کنند و گذرگاه را برای آنها صریح کند. برای تبدیل شدن به یک متخصص و مشاور سوداگری های حقیر کافیست از نوشتن در وب سایتتان نخست کنید و افرادی که به تعقیب تاسیس سوداگری های جدید هستند را شناسایی کنید.

فروش

یکی سایر از کسب و کار های اینترنتی که از چشم خیلی از افراد بعید مانده است، وب سایت های نظر دهی می باشد. شما می توانید یک وب سایتی راه اندازی کنید الی سایرین بتوانند نظرات خودشان را درباره موضوعات گوناگون و در چارچوب سوژه پرتال شما، به اشتراک بگذارند. همانند انجمن های اینترنتی یا شبکه های اجتماعی و مسائلی از این دست. کرالر های فضول موتورهای جست و جو، کاربران زیادی را به سمت وب سایت جدید شما هدایت می کنند و فرآوری محتوای پرتال شما سبب می شود تا در نتایج موتورهای جست و جو ظاهر شوید.
همچنین بخوانید استفاده از آن هستید) مجهز به یک کرالر (Crawler) یا خزنده است. وظیفه‌ کرالر این است که برود و در مورد تمام محتوایی که می‌ تواند در اینترنت پیدا کند، اطلاعات جمع‌آوری کند. سپس این اطلاعات را به موتور جستجو بازمی‌گرداند لغایت از روی آن یک ایندکس (index) ساخته شود و در فرجام این نمایه به الگوریتمی دیتا می‌ شود که در کوشش است الی داده‌ هایی را که با موضوع باره پرسش شما تطابق دارد، پیدا کند.
فروش عکس

از آن ایده های سوداگری اینترنتی جذاب و ماجراجویانه است. عاشق عکس دریافت هستید و به عکاسی علاقه‌ خاصی دارید؟ اگر این چنین است، می‌توانید با فروش اینترنتیِ عکس‌ هایی که می‌ گیرید به درآمد خوبی دست پیدا کنید. آدم‌ های بی‌ چندی هستند که علاقه دارند پول نکویی برای مجموعه‌ تصاویر منحصر به‌ فردی که به آنها پیشنهاد می‌ کنید بپردازند. امروزه عرضه‌ عکس‌ به ملت از همیشه آسان‌ تر است، و می‌ تواند رویکرد راحتی برای برپایی منبع مطمئنی از درآمد اضافی را برای‌ شما فراهم کند.

اگر شما به این سبک از کسب و کار اینترنتی علاقه مند هستید، ما برای شما لیستی از بهترین سایت ها برای فروش عکس در نظر گرفته ایم:
لیست بهترین مجلات فروش عکس

از وسط سایت های شناسایی شده برای فروش عکس، سایت شاتر استوک به سایت های سایر ارجحیت دارد.
اجاره ماشین

بسیاری از کسان هستند که چه بسا در درازا روز یا هفته به ماشین خود احتیاج نداشته باشند و این ماشین در خودروگاه آنها بدون کاربرد قرار گرفته باشد. برپایی یک استارتاپ که بتواند خودرو های شخصی دیگران را از طریق یک ساختار امن و مطمئن ولی بی‌ زحمت به دیگر افراد کرایه دهد، ایده بسیار پول‌ سازی برای صاحبان ماشین و همین‌ طور این شرکت خواهد بود. Turo یک نمونه‌ از این استارتاپ‌ های کامیاب است که الی کنون درآمد بسیار زیادی را از این روش به دست آورده است.

شما می توانید ایده ساده کرایه ماشین را به یک کسب و کار اینترنتی تبدیل کنید. با نگارش اپلیکیشن های مربوط به اجاره ماشین می توانید یک کسب و کار اینترنتی باره پسند کاربران ایجاد کنید.
فروش محصولا تغییر ناپذیر به افراد ثابت

اگر می‌ خواهید بازار محلی خویش را در دست بگیرید، این مورد می‌ تواند یگانه از بهترین کسب‌ وکارها برای شما باشد. در بسیاری از کشورهای دنیا کسب و کارهای اینترنتی محلی بسیاری هستی دارند که با دریافت سفارش از مشتری اول هر ماه محصولات ثابتی را که مشتری در آن ماه مصرف می‌کند به قیمت زیاد مقرون به صرفه به آنها تحویل می‌دهد. ایجاد چنین شبکه‌ هایی در هر فرمانروایی یا شهر گرد از نیازهای سال‌ های آینده ایرانی‌ ها خواهد بود. در این مدل اگر بتوانید محصولات یا خدماتی مقرون به صرفه ارائه دهید، می‌توانید کسب و کار پر سودی داشته باشید.
کسب و پیشه اینترنتی هیچ چیز ارزشمندی راحت به دست نمی‌ آید. تنها گذرگاه رسیدن به نتایج خوب و ماندگار، کار و کوشش پیوسته است.
تولید محتوا برای کودکان

کودکان و نوجوانان در دنیای اینترنت، ناآشنا هستند و با وجود آن که سایت های زیادی برای آنها راه اندازی شده است، اما کماکان والدین آن ها برای اخذ مشاوره های اینترنتی و پایگاه های مناسب، با سردرگمی روبرو می شوند کارآفرین اینترنتی دامنه کودکان باشید. مهد کودک های خوب، افزار بازی های خوب و ارزان، کتاب های جدید نقاشی کودکان، لباس فروشی های جدید، تازه ها کودک و مشاوره های پزشکی کودک برای والدین را در سایتی ارائه کنید. این یک بازار ناشناخته است که به قولی، “دست” در آن زیاد نشده است! حتی راه اندازی سایت های آموزشی برای کودکان نیز می تواند راهکار احسان برای درآمد زایی باشد. حتی می توانید سایتی برای معرفی صدها سایت درونی و بیگانه در مقوله کودکان و نوجوانان را شناسایی کنید.
همچنین بخوانید متعلق به چگونه است؟
تولید صنایع دستی

تولید و فروش صنایع دستی و محصولات خانگی گزینه ای است که کل متعلق به باخبرند. ناچیز نیستند خانمها و آقایانی که از این فرصت کاربرد می‌ کنند و اکنون از هنر دست خویش درآمد زایی می‌کنند. رمز کامیابی برای فروش صنایع دستی کیفیت و نوآوری است. هنر شما هر چه که می‌خواهد باشد: خیاطی، معرق و …

حتی شما می توانید ایده صنایع دستی را به محصولات سایر نیز اشاعه دهید. فروش غذاهای لذیذ و حتی تعلیم آنها. نگاهی به روند رشد اینفلوئنسر های موفق، شما را در این زمینه یاری می کند.
پرتال های مقایسه کالا و خدمات

همواره پرتال هایی که به مقایسه اجناس و خدمات مختلف می پردازند و از جنبه های گوناگونی به ارزیابی موضوعات می پردازند، مورد پیشباز آمار مفصل ای از مخاطبان قرار می گیرند. کسب و کار اینترنتی تاسیس کنید که کتاب ها، موسیقی ها، خدمات اینترنتی شرکت ها یا ابزارها صنعتی تولید شده توسط کارخانجات را به صورت علمی و حرفه ای سنجش و ارزیابی کند. در دراز مدت به یک پایگاه مشاوره آنلاین حرفه ای تبدیل خواهید شد. از چند موضوع آغاز کنید و سوداگری اینترنتی خود را به دوستان و آشنایان معرفی کنید. موتورهای جست و جو نیز به کمک شما خواهند آمد و یک کسب و کار اینترنتی موفق را تجربه خواهید کرد. راز طراحی وب اثربخش، فقط خلاقیت است و بس.



:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

تقریبا دو سالی می‌شود که شرکت ب‌ام‌و با ارائه آپدیت‌های از راه دور نرم‌افزاری، محصولات خود را ارتقا می‌دهد. تاکنون اکثر آپدیت‌های ارائه شده از سوی این خودروساز پرطرفدار آلمانی، جزئی بوده و چند قابلیت تازه را به مدل‌های تولیدی اضافه کرده‌اند.

اما آپدیت جدیدی که ب‌ام‌و قرار است برای تقریبا 750,000 مدل مختلف ارائه کند، مهم‌ترین و گسترده‌ترین آپدیت تا به این تاریخ به شمار می‌رود. این آپدیت سیستم عامل اختصاصی باواریایی‌ها را به نسخه 07/20 ارتقا داده و از 19 اکتبر برای خودروهای حاضر در آلمان عرضه می‌شود. پس از سرزمین مادری، نوبت به سایر کشورهای اروپایی، ایالات متحده، کانادا و چین خواهد رسید.

 

 

 

آنطور که ب‌ام‌و اعلام کرده، از طریق ارسال یک اعلان به خودرو یا اپلیکیشن اختصاصی تلفن همراه، دارندگان مدل‌های مشمول آپدیت در جریان قرار خواهند گرفت. به گفته این کمپانی، دانلود فایل مربوطه به صورت مستقیم انجام شده و کاملا رایگان خواهد بود.

مثل موارد قبلی با انجام این بروزرسانی نیز قابلیت‌های بیشتری به محصولات ب‌ام‌و افزوده شده و استفاده از امکانات مختلف خودرو راحت‌تر خواهد شد. سریع‌تر شدن عملکرد نقشه اختصاصی ب‌ام‌و (BMW Maps)، بهبود تجربه کاربری و امکان اضافه کردن نقاط مورد علاقه، ساعات کار، امتیازها و تصاویر برخی از مواردی است که ب‌ام‌و به آنها اشاره کرده است.

 

 

 

بروزرسانی اندروید اتو و اپل کارپلی دیگر مورد مهم است. از این به بعد اپل کارپلی در مدل‌های بروز شده ب‌ام‌و ویژگی‌هایی مثل جهت و جزئیات مسیر را در نمایشگر اطلاعات و هداپ دیسپلی به نمایش خواهد گذاشت.

راحت‌تر شدن فرایند پیدا کردن مکان پارک به وسیله سیستم Connected Parking، ویژگی دیگر آپدیت جدید ب‌ام‌و است. این سیستم طوری طراحی شده که می‌تواند با تحلیل داده‌های موجود احتمال خالی بودن یک پارکینگ را محاسبه کند؛ ضمن اینکه فاکتوری مثل اندازه و ابعاد خودرو نیز در نظر گرفته می‌شود!

 

 

 

ویژگی بعدی آپدیت ب‌ام‌و سرویس eDrive Zones است. این سرویس دیجیتال در 90 شهر اروپایی راه‌اندازی شده و به مشتریان کمک می‌کند از مدل‌های هیبریدی شارژی بهینه‌تر استفاده نمایند تا آسیب کمتری به محیط زیست وارد شود.

در کنار مواردی که برشمردیم، دستیار هوشمند و شخصی ب‌ام‌و نیز تغییراتی را به خود دیده و بروزتر شده است. این دستیار اختصاصی اینک می‌تواند تشخیص دهد که آیا راننده یا سرنشین با آن صحبت می‌کند یا خیر. همچنین فرمان‌های صوتی بیشتری – مثل تغییر حالت‌های رانندگی و کنترل شیشه‌های برقی – به این دستیار اضافه شده و قابلیت Connected Charging حالا جزئیات دقیق‌تری را در رابطه با ساعات کاری، سرویس‌دهندگان و دسترسی برای عمومِ ایستگاه‌های شارژ در اختیار راننده می‌گذارد.

 

 

 

آخرین موردی که باید به آن اشاره کنیم، بازکن هوشمند (Smart Opener) درب عقب است. این ویژگی به تنظیمات اضافی مجهز شده و در صورت عدم نیاز می‌توان آن را به طور کامل غیرفعال کرد.

منبع: 

https://digiato.com/article/2020/10/21/%d8%a8%e2%80%8c%d8%a7%d9%85%e2%80%8c%d9%88-%d8%a8%d8%b2%d8%b1%da%af%e2%80%8c%d8%aa%d8%b1%db%8c%d9%86-%d8%a2%d9%be%d8%af%db%8c%d8%aa-%d9%86%d8%b1%d9%85%e2%80%8c%d8%a7%d9%81%d8%b2%d8%a7%d8%b1%db%8c/



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

برند تراتون فولکس‌واگن با پیشنهاد ۴۴/۵ دلار به ازای هر سهم، توانست موافقت سرمایه‌گذاران عمده غول کامیون‌سازی نویستار آمریکا را جلب کند و این شرکت زیرمجموعه گروه خودروسازی فولکس‌واگن خواهد شد.

 

برند تراتون (Traton)، زیرمجموعه فولکس‌واگن که در زمینه تولید کامیون فعالیت می‌کند، روز جمعه اعلام کرد که با افزایش پیشنهاد خرید نویستار (Navistar) از ۴۳ به ۴۴/۵۰ دلار برای هر سهم موافقت کرده است و درنتیجه قراردادی که منجر به گسترش دامنه نفوذ این شرکت در آمریکای شمالی می‌شود، منعقد خواهد شد.

شرکت نویستار / Navistar

در یک ادغام موفقیت‌آمیز، برندهای MAN، اسکانیا و تراتون SE فولکس‌واگن ‌با کامیون‌ساز آمریکایی نویستار ترکیب می‌شوند و تولیدکننده جهانی ایجاد می‌کنند. این ادغام در زمانی رخ می‌دهد که صنعت خودروسازی به‌دنبال راه‌هایی برای تقسیم هزینه‌های توسعه فناوری آلایندگی پایین است.

با ارزش ۴۴/۵۰ دلار برای هر سهم، تراتون حدود ۳/۷ میلیارد دلار برای سهام شرکت نویستار که قبلا مالک آن نبوده است، پرداخت می‌کند و به‌طور کلی ارزش این شرکت بزرگ ایالات متحده در حدود ۴/۴ میلیارد دلار ارزیابی می‌شود.

کامیون نویستار / Navistar در پارکینگ

مسئولان تراتون در بیانیه‌ای اعلام کردند:

تراتون SE و شرکت بین‌المللی آمریکایی تولیدکننده کامیون نویستار که تراتون درحال‌ حاضر ۱۶/۸ درصد سهام آن را دراختیار دارد، امروز به‌طور اساسی برای تصاحب کامل این شرکت توسط تراتون توافق کرده‌اند. این قرارداد با تصاحب تمام سهام نویستار که قبلا دراختیار تراتون نبوده است و با قیمت ۴۴/۵۰ دلار به ازای هر سهم منعقد می‌شود.

تراتون اعلام کرد که نهایی شدن این قرارداد به توافق درباره شرایط ادغام و اسناد معاملات مربوطه و تأیید توسط مدیران نویستار و فولکس‌واگن بستگی دارد. تراتون هشدار داد «هیچ اطمینانی وجود ندارد که طرفین درباره اسناد معاملاتی قطعی به توافق برسند و ممکن است اصلا چنین توافقی به دست نیابد. در صورتی که تراکنشی برای این قرارداد انجام شود، در صورت دست نیافتن به توافق نهایی سرانجام منسوخ خواهد شد».

بیانیه تراتون پس از انجام ساعت‌ها مذاکره و ساعاتی قبل از انقضای پیشنهاد ۴۳ دلاری برای هر سهم توسط این شرکت منتشر شد و هیئت مدیره نویستار گفت پیشنهاد برای افزایش حمایت سهام‌داران باید به ۴۴/۵۰ دلار برای هر سهم افزایش یابد. تراتون ماه گذشته پیشنهاد اولیه خود را به ۳۵ دلار برای هر سهم افزایش داده بود. 

آخرین قیمت سهام نویستار با ۲۲/۹ درصد افزایش به ۴۳/۵۳ دلار رسید. سهام تراتون نیز در پایان روز کاری با ۱/۶ درصد افزایش به قیمت ۱۸/۰۲ یورو به فروش رسید. 

کامیون نویستار / Navistar زرد رنگ

طبق داده‌های مؤسسه تحلیل و ارزیابی Refinitiv Eikon، تراتون از ۳۰ جون به‌سختی تلاش کرده است تا موافقت کارل آیکان، سرمایه‌گذار میلیاردر آمریکایی را به دست بیاورد. صندوق متعلق به کارل آیکان ۱۶/۸ درصد سهام سازنده کامیون ایالات متحده را دراختیار داشت. طبق اطلاعات مؤسسه Refinitiv، آیکان و دو صندوق فعال دیگر در مجموع حدود ۴۰ درصد از سهام نویستار را دراختیار دارند. صندوق MHR با مدیریت مارک راچسکی و صندوق گابلی به‌عنوان دو فعال بزرگ عرصه سرمایه‌گذاری، برای واگذار کردن سهام خود به تراتون تلاش کردند قیمت سهام به بیشترین میزان ممکن افزایش یابد.

منبع:

https://www.zoomit.ir/car-news/364091-volkswagen-traton-navistar-deal/



:: بازدید از این مطلب : 82
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 30 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

چگونه بفهمیم چه کسانی ما را در اینستاگرام آنفالو کرده‌اند؟
نوشتهمانی میرجوادیپنج شنبه، ۰۳ مرداد ۱۳۹۸
اینستاگرام یکتا از پرکاربرترین شبکه‌های اجتماعی جهان به شمار می‌رود و جذب فالوور‌های اغلب برای همه‌ی کاربران آن خصوصا کسان مهم و نامدار از اهمیت زیادی برخوردار است. ولی هیچ یک از کاربران آن از آنفالو شدن در اینستاگرام پیشباز نمی‌کنند.

احتمالا شما هم بارها با این پرسش روبرو شدید که چگونه بفهمید چه کسی شما را آنفالو کرده است؟ اکثر ما شمار فالوور‌هایمان را می‌دانیم پس اگر یک روز متوجه شویم که تعدادش کم شده کوشش می‌کنیم بفهمیم چه کسی ما را آنفالو کرده است.

فهمیدن این جستار و جستجو در میانی فهرست پرشمار فالوور‌ها خیلی راه حلی مناسبی نیست؛ به همین علت در این مطلب تصمیم گرفتیم به معرفی اپلیکیشن‌هایی بپردازیم که با استفاده از آن‌ها می‌توانید متوجه شوید که چه کسانی شما را آنفالو کرده‌اند.

چگونه متوجه آنفالو شدن در اینستاگرام شویم؟ معرفی ۷ اپلیکیشن آنفالویاب –  دیجیاتو

مشکلی که اپلیکیشن‌های شخص ثالث دارند
آنفالو شدن در اینستاگرام

علی رغم این که به کارگیری اپلیکیشن‌های شخص ثالث ساده‌ترین شیوه برای اطلاع از آنفالو شدن بدست سایرین به احصاییه می‌رود، ولی مشکلاتی هم دارند چرا که اینستاگرام محدودیت‌های زیادی را روی API های خود اعمال می‌کند و این باعث می‌شود دست توسعه دهندگان نرم افزار‌های شخص ثالث بسته باشد.

به عنوان مثال همه‌ی این اپلیکیشن‌ها اطلاعات مربوط به آنفالو شدن در اینستاگرام را از زمانی به شما ارائه می‌دهند که اپلیکیشن را روی گوشی نصب کرده‌اید. در واقع اگر پیش از نصب اپلیکیشن گرد از فالوور‌هایتان را از دست داده باشید امکان ردیابی‌اش را نخواهید داشت.

اپلیکیشن‌های قبل رو همچنین باره تایید اینستاگرام نیستند. یعنی شدنی است در صورت به کارگیری آن‌ها امنیت حساب کاربری‌تان پایین سوال برود. در ضمن هر لحظه شدنی است بسیاری از این نرم افزار‌ها کاربردشان را از دست بدهند.

دلیل این رخداد آن است که اینستاگرام بارها در گذشته به طور ناگهانی تغییرات قابل توجهی آوش تک در API های خویش ایجاد کرده است. این سوژه ممکن است منجر به از شغل افتادن اپلیکیشن‌های شخص ثالث شود.

مهم است که با دانش از ریسک‌ها و خطرات احتمالی، به کارگیری این اپلیکیشن‌ها را شروع کنید. چند نمونه از بهترین اپلیکیشن‌های آنفالویاب را در پیوستگی تماشا خواهید کرد.

Followmeter
آنفالو شدن در اینستاگرام

یکی از اپلیکیشن‌های پسندیده برای یافتن کسانی که شما را آنفالو کرده‌اند Followmeter است. استفاده از این نرم اسباب بسیار ساده است و از طرفی رابط کاربری ساده‌ی آن به شما کمک می‌کند لغایت به سرعت به آن خو کنید.

در این نرم افزار داشبوردی نمایش داده می‌شود که کسانی که شما را آنفالو کرده‌اند، فالوور‌های جدید، حساب‌های کاربری که شما فالو می‌کنید و آن‌ها شما را فالو نمی‌کنند و بالعکس را نمایش می‌دهد. برای دید کسانی که شما را آنفالو کرده‌اند می‌توانید روی تب Unfollowers بزنید.

در این تب شما لیستی از افرادی را نگریستن خواهید کرد که شما را آنفالو کرده‌اند. با زدن روی نام هرکدام از افراد می‌توانید وارد اپلیکیشن اینستاگرام شوید. این نرم اسباب رایگان است ولی دارای نسخه‌ی پریمیوم هم هست.

در نسخه‌ی پریمیوم این نرم انگیزه ها می‌توانید فالوور‌های روح (کاربران غیر فعال یا ربات‌ها) را هم تماشا کنید. برای استفاده از نسخه‌ی پریمیوم باید ۳.۹۹ دلار بپردازید. البته لازم به ذکر است که نسخه‌ی مجانی Followmeter هیچ محدودیتی در زمینه‌ی مشاهده‌ی کسانی که شما را انفالو کرده‌اند ندارد.



:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

اگر می خواهید از بسیاری از سرویس ها - بازی ها ، ایمیل ها و فضای ذخیره سازی مایکروسافت لذت ببرید ، باید یک حساب کاربری Microsoft ایجاد کنید. اگر از تلفن ویندوز استفاده می کنید ، برای ورود به آن به حساب کاربری مایکروسافت نیز نیاز خواهید بود. ایجاد یک حساب کاربری مایکروسافت بسیار آسان است و از چندطریق مختلف قابل انجام است.

 

روش 1

ایجاد حساب Microsoft در صفحه ثبت نام مایکروسافت

به صفحه ثبت نام مایکروسافت دسترسی پیدا کنید. مرورگر وب خود را روی رایانه خود باز کنید و "signup.live.com" را در نوار آدرس تایپ کنید. شما به صفحه ثبت نام مایکروسافت هدایت می شوید.

 

حساب کاربری مایکروسافت, حساب مایکروسافت چیست

 

روی “Sign in” کلیک کنید. این گزینه در سمت راست صفحه ثبت نام خواهد بود. شما به فرم موردنظر جهت تکمیل جزئیات مربوط به حساب هدایت می شوید.

 

حساب کاربری مایکروسافت, حساب مایکروسافت چیست

 

نام کامل خود را وارد کرده و سپس نام کاربری خود را انتخاب کنید. ابتدا نام و نام خانوادگی شما و سپس نام کاربری را درخواست می کند. اگر یک حساب Gmail یا Yahoo دارید ، می توانید از آن به عنوان یک نام کاربری برای ورود به سیستم مایکروسافت استفاده کنید.

 

حساب کاربری مایکروسافت, حساب مایکروسافت چیست

 

رمز عبور بعدی را ایجاد کنید. اطمینان حاصل کنید که رمز عبور حساب مایکروسافت حداقل 8 کاراکتر داشته باشد و حداقل دارای دو مورد از این موارد باشد: حروف بزرگ ، حروف کوچک ، اعداد و نمادها. پس از اتمام ، رمز را برای تأیید دوباره وارد کنید.

 

حساب کاربری مایکروسافت, حساب مایکروسافت چیست

 

نام کشور ، تولد و جنسیت خود را وارد کنید. کافیست روی پیکان پایین سمت راست کادرهای متن کلیک کرده و کشور ، تاریخ و جنسیت را انتخاب کنید.

 

حساب کاربری مایکروسافت, حساب مایکروسافت چیست

 

اطلاعات داده شده را تأیید کنید. کد کشور خود را از گزینه کشویی زیر جنسیت انتخاب کرده و شماره تلفن خود را در کادر زیر آن وارد کنید. برای تأیید اینکه شخص واقعی هستید و نه یک ربات ، یک کد تأیید متن یا یک تماس صوتی دریافت خواهید کرد.

 

حساب کاربری مایکروسافت, حساب مایکروسافت چیست

 

“Create Account” را در پایین کلیک کنید. شما به تازگی حساب Microsoft خود را تنظیم کرده اید ، اما قبل از استفاده از خدمات Microsoft باید آدرس ایمیل (نام کاربری) خود را وارد کنید تأیید کنید. ایمیل ارسالی به آدرس ایمیلی را که به عنوان نام کاربری خود ثبت نام کرده اید باز کنید و برای تأیید روی لینک داده شده کلیک کنید. حساب شما ایجاد شده و تأیید شده است. اکنون می توانید از خدمات مایکروسافت با حساب استفاده کنید.

 منبع : https://www.beytoote.com/computer/tarfand-c/create-microsoft02-account.html

 

 


:: بازدید از این مطلب : 74
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 29 مهر 1399 | نظرات ()

صفحه قبل 1 2 3 4 5 ... 14 صفحه بعد