نوشته شده توسط : ساحل

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی درسی و تولید بسته‌های تربیت و یادگیری سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی وزارت آموزش و پرورش، از احتمال ورود زبان‌های خارجی جدید به فهرست آموزشی زبان‌های خارجی مصوب از سال تحصیلی آینده خبر داد.

علی محبی، سرپرست معاونت برنامه‌ریزی درسی و تولید بسته‌های تربیت و یادگیری، در گفت‌وگو با ایسنا با اشاره به جایگاه زبان‌های خارجی در تدوین راهنماهای برنامه‌ی درسی تحولی و ورود زبان‌های خارجی جدید به فهرست زبان‌های خارجی مصوب توضیح داد که درحال‌حاضر در برنامه‌ی درسی ملی و مصوبات شورای عالی، تدریس زبان‌های انگلیسی، فرانسه، آلمانی، ایتالیایی، اسپانیایی و روسی تصویب شده و به‌رسمیت شناخته شده است. وی اضافه کرد که درواقع از گذشته، به‌جز زبان انگلیسی، امکان انتخاب و تدریس زبان‌های دیگر‌ی هم وجود داشته و این موضوع انتخابی بوده؛ بااین‌حال، زبان انگلیسی به زبان غالب در سیستم آموزشی کشور تبدیل شده است.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی درسی آموزش و پرورش اذعان داشت که تلاش سیستم آموزشی کشور بر این است که آموزش زبان‌های خارجی فقط منحصر به انگلیسی نباشد و حال که دانش‌آموزان حق انتخاب دارند، سازمان پژوهش نیز برای زبان‌های مطرح و مهم دنیا که تعامل بیشتری با آن‌ها وجود دارد، برنامه‌ی درسی و محتوای لازم را آماده کند. محبی ادامه داد که پس از شروع این روند، به دانش‌آموزان اختیار انتخاب زبان موردعلاقه‌ی آن‌ها داده خواهد شد تا پس از خواندن زبان موردنظر، ارزشیابی درسی آن‌ها نیز از همان زبان خارجی به عمل آید.

وی پیرامون پیشنهاد مطرح‌شده از سوی رئیس سابق سازمان پژوهش برای ورود زبان‌های جدیدی چون چینی و عربی به فهرست آموزش زبان‌های خارجی در سال گذشته نیز اضافه کرد که در بحث اضافه‌کردن زبان‌های خارجی، اگر زبان خارجی رسمی بین‌المللی دیگری نیز وجود دارد، لازم است که آن را به فهرست زبان‌های مصوب اضافه کنیم؛ بااین‌حال، حق انتخاب زبان باید بر عهده‌ی دانش‌آموزان باشد.

سرپرست معاونت برنامه‌ریزی درسی و تولید بسته‌های تربیت و یادگیری سازمان پژوهش و برنامه‌ریزی آموزشی درباره‌ی زمان بازنگری و تصمیم‌گیری در این باره اعلام کرد که راهنمای برنامه‌ی درسی زبان خارجی یکی از ۱۱ حوزه‌ی تربیت و یادگیری است و در راهنمای برنامه درسی گنجانده شده است که قرار است تا آخر سال به سرانجام برسد. محبی ادامه داد که احتمال دارد بحث زبان های خارجی دیگری نیز برای سال آینده به‌طور جدی مطرح شود.

 

منبع: 

https://www.zoomit.ir/education/362945-chinese-foreign-languages-entering-schools/



:: بازدید از این مطلب : 86
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

به‌تازگی مشخصات فنی یکی از کارت‌های گرافیک سری Radeon RX 6000 شرکت AMD که با نام بیگ نوی (Big Navi) شناخته می‌شوند توسط یکی از افشاگران با نام کاربری Rogame در توییتر فاش شده است. بر اساس ادعای او،‌ نسل بعدی کارت‌های گرافیک مبتنی‌بر معماری RDNA 2 (یا Navi 2X) در ابتدا قرار است شامل دو تراشه با چند پیکربندی حافظه باشد. دو پردازنده‌ی گرافیکی که Rogame به آن‌ها اشاره کرد، شامل نوی ۲۱ (Navi 21) و نوی ۲۲ (Navi 22) هستند. ظاهرا نوی ۲۱ قرار است مخصوص کارت‌های گرافیک پرچم‌دار سری رادئون آر ایکس ۶۰۰۰ باشد و نوی ۲۲ در کارت‌هایی که حدودا ۵۰۰ دلار قیمت خواهند داشت استفاده می‌شود.

بر اساس آنچه Rogame ادعا می‌کند، تراشه‌ی نوی ۲۱ مجهز به ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی گرافیکی است. پیش‌تر نمونه‌ای از پردازنده‌ی گرافیکی بیگ نوی را که مجهز به ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی GDDR6 سامسونگ با رابط باس ۲۵۶ بیت بود، دیده بودیم. گفته می‌شود نوی ۲۱ قرار است در کارت گرافیک AMD Radeon RX 6900 XT مورداستفاده قرار گیرد.

تراشه‌ی دوم یعنی نوی ۲۲ دارای ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی گرافیکی خواهد بود و به‌احتمال زیاد از رابط باس ۱۹۲ بیت استفاده خواهد کرد. بر اساس مشخصات فاش‌شده، نوی ۲۲ در کارتی استفاده می‌شود که مدل جدید سری Radeon RX 5700 XT به‌حساب می‌آید. درحال‌حاضر به‌طور دقیق نمی‌دانیم که AMD چه نامی برای این کارت‌ گرافیک انتخاب می‌کند، اما می‌توانیم حدس‌هایی مثل Radeon RX 6700 XT یا Radeon RX 6800 XT مطرح کنیم.

Rogame همچنین در توییت خود می‌نویسد فعلا نمی‌داند مشخصاتی که ازطریق منابعش به‌دست آورده، به نسخه‌ی کامل تراشه‌های نوی ۲۱ و نوی ۲۲ مربوط است یا نسخه‌ی ضعیف‌شده‌ی آن‌ها. حضور رابط باس کمتر در کارت‌های پرچم‌دار کمی عجیب به‌نظر می‌رسد، بااین‌حال احتمال می‌دهیم مشخصات فاش‌شده، مربوط به نمونه‌ی اولیه‌ی تراشه‌ها باشد. در نظر داشته باشید که ۱۶ و ۱۲ گیگابایت حافظه‌ی گرافیکی با رابط باس ۵۱۲ و ۳۸۴ بیت هم امکان‌پذیر هستند و AMD می‌تواند سراغ استفاده آن‌ها برود. 

AMD پیش‌تر در بیانیه‌ای رسمی اعلام کرده است که قصد دارد در تاریخ ۲۸ اکتبر ۲۰۲۰ (۷ آبان ۱۳۹۹) ساعت ۲۱:۳۰ به‌وقت تهران کنفرانسی مطبوعاتی برای رونمایی کارت‌های گرافیک جدید خود برگزار کند.

 منبع: 

https://www.zoomit.ir/graphic/362943-amd-radeon-rx-6900-xt-16-gb-vram-big-navi-21/



:: بازدید از این مطلب : 51
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 31 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

جهت فعال سازی یک فروشگاه در اینستاگرام چه کارهایی باید انجام داد؟
وقتی آغاز به تکاپو در یک فروشگاه اینستاگرامی می کنیم و می خواهیم تگ خرید را فعال نماییم باید موارد زیر سپریدن شود:

اول از همه آخرین نسخه اینستاگرام را دانلود و نصب کنید.
باید در اینستاگرام یک حساب کاربری داشته باشید و آن را به صفحه ی تجاری تبدیل نمایید.
حساب تجاری در فیسبوک نیز داشته باشید.
در فیسبوک برای سوداگری خویش صفحه ای برپایی کنید.
فروشگاه اینترنتی جهت برگشت دادن مشتریان از طریق پست اینستاگرام به آن برپایی کنید.
اینستاگرام باید شما را، جهت تبدیل شدن به فروشگاه اینستاگرام و پرکار نمودن تگ خرید، تایید نماید.
برای تبدیل شدن به فروشگاه اینستاگرام باید موارد ذیل را اتمام دهید:

ابتدا وارد اینستاگرام خویش شوید. در مرحله ی بعدی در فیسبوک با حساب کاربری تجاری خود وارد شوید. این پیشه را با رایانه انجام دهید و در ضمن سایت تان را در صفحه ی دیگری از بازبینی گر باز کنید. و وقتی این سه شغل را سپریدن دادید، باید با صبر و حوصله مراحل زیر را به ترتیب سپریدن دهید

مرحله ی اول: آماده‌سازی حساب کاربری اینستاگرام
اولین کاری که اتمام می دهید این است که به حساب کاربری خویش در اینستاگرام بروید و اگر صفحه ای بازرگانی دارید آن را به حالت صفحه ی شخصی تبدیل کنید قصد ما صفحه خصوصی نیست. یعنی از حالت business profile به حالت personal profile تغییر دهید. بعد هیچکسی هیچکسی مراحل زیر را طی کنید.

ابتدا وارد پروفایل خویش در اینستاگرام شده و بعد از آن به بخش تنظیمات بروید.


در سرنوشت ذیل تنظیمات، اگر بر روی Switch Back to Personal Account بزنید، حساب کاربری شما به صورت پروفایل شخصی تغییر حالت می دهد.

وقتی حسابی را از حالت بازرگانی به شخصی تغییر می دهیم، کلیه ی اطلاعات مربوط به insights اینستاگرام منزه می شود، پس قبل از این تغییر ، از اطلاعات خویش اسکرین شات گرفته، زیرا دسترسی به این اطلاعات غیر شدنی است. در حالت بعدی یعنی تغییر اکانت به حالت تجاری نیز این رخداد می افتد، و دسترسی به اطلاعات امکان پذیر نیست.

مرحله ی دوم: اضافه کردن صفحه به اکانت تجاری فیسبوک
وقتی می خواهید فروشگاه اینستاگرام خود را تاسیس کنید، همانطور که در پیش گفتیم باید صفحه ای بازرگانی در فیسبوک داشته باشید، برخی کاربران ندانسته، صفحه ای غیر بازرگانی را شناسایی می کنند که این صفحه تایید نمی شود و اگر هم تایید شود بعدا برای آنها مشکلاتی بوجود می آید. برای افزودن صفحه به تقسیم تجاری فیسبوک، به اکانت فیسبوک تان بروید و آدرس business.Facebook.com را زده و به آن وارد شوید.


حالا احدی از صفحه های بازرگانی خود را کلیک کنید و اگر صفحه ای ندارید بر روی گزینه ی Create a New Page بزنید و صفحه ای جدید برای خود ساخته و بعد از وارد کردن اطلاعات مربوط به کسب و کارتان، این مرحله را نیز به پایان رسانده اید.

مرحله ی سوم:تغییر حالت پروفایل اینستاگرام به صفحه ی تجاری
حالا مجددا صفحه ی اینستاگرام خویش را به به صفحه ی بازرگانی بازگردانید و با وارد شدن به دسته تنظیمات و لمس Switch to Business Profile ، به اکانت فیسبوک حود متصل شوید.


بعد از چند ثانیه در سرنوشت Connect to Facebook page صفحه فیسبوک به اکانت اینستاگرام وصل می شود. حال که صفحه ای که در مرحله ی پیش به بخش بازرگانی فیسبوک (Facebook Business) اضافه نمودید را گزینش نمایید.


در اینجا باید عدد خود را وارد نمایید و با این پیشه صفحه ای تجاری برپایی کرده اید. فقط نکته قابل بیان در اینجا این است که اگر تمایلی به نمایان شدن عدد خود ندارید، وقتی این مرحله تمام شد، به قسمت اطلاعات تماس رفته و آن را غیرفعال کنید.

مرحله ی چهارم: اضافه کردن پروفایل اینستاگرام به سرنوشت تجاری فیسبوک
به اکانت فیسبوک خویش بروید و به سرنوشت تنظیمات فیسبوک وارد شوید.


در قسمت چپ منویی هستی دارد که باید گزینه ی Accounts را پیدا کنید و با لمس Instagram accounts می‌توان حساب کاربری اینستاگرام را اضافه کرد. حال که بر روی Add بزنید و پروفایل اینستاگرام خود را به اینجا بیاورید.


فقط پس از زدن اسم کاربری، رمز عبور اینستاگرام خود وارد نموده تا این مرحله هم به آخر برسد . اطلاعات خواسته شده را می توانید تکمیل کنید و اگر تمایلی نداشتید بر روی Skip بزنید.

مرحله پنجم: اضافه کردن کالا و محصولات به فیسبوک
حالا تازه شغل ما برای فروشگاه اینستاگرام خود شروع شده است. برای افزودن قابلیت تگ خرید، باید آغاز یک بروشور از کالاهای خود در فیسبوک تهیه کنید که برای این کار باید در قسمت منوی فوقانی در فیسبوک گزینه ی Catalogues پایین تقدیر Assets را گزینش نمایید.


در قسمتی که برای شما نمایش دیتا می شود، محصولات خویش را بخش بندی کنید، مثلا در چهره فروش آنلاین می طاقت گزینه ی E-commerce را گزینش کنید و برای رفتن به مرحله ی پس Next را بزنید.


در قسمت بعدی (Configure your catalogue settings) مربوط به اطلاعات بروشور و کاتالوگ شماست. در ادامه این بخش را بصورت کامل توضیح می دهیم:

How do you want to add products to your catalogue بدین معنی است که گونه اضافه کردن محصول شما به کاتولوگ چگونه است؟ دو حالت قبل روی شماست.


ترفند های جدید اینستاگرام را مشاهده کنید.

Upload Product Info وقتی این گزینه را می زنید، محصولات به چهره دستی قابلیت اضافه شدن دارند.

Connect E-commerce Platform با برگزیدن این گزینه می‌توانید در صورتی که از فروشگاه‌سازها کاربرد کرده اید، محصولات را به صورت اتوماتیک در کاتالوگ خود بیاورید.

ما در این تقسیم گزینه ای که مربوط به افزودن محصولات به صورت دستی می باشد، را انتخاب کرده ایم.

Who owns this catalogue صفحه فیسبوک که پیشتر ساختید در اینجا وارد نمایید. وقتی صفحه در اینجا وارد می شود، نمی طاقت محصولات را در اینستاگرام به نمایش در آورد.

Name your catalogue برای کاتالوگ خود نامی وارد کنید الی راحت بتوانید آن را پیدا کنید و متعلق به بهره ببرید.

بعد از پسین این مراحل بر روی گزینه ی Create بزنید لغایت به همین راحتی کاتالوگ ساخته شود.


حالا مجددا با لمس View catalogue کاتالوگ خود را مشاهده کنید و در صورت داشتن عیب و ایرادی، آن را تغییر دیتا و اصلاحش کنید. در سمت چپ منویی وجود دارد که هر وقت اخ دارید می توانید با گزینش Product محصولات مورد نظر خویش را اضافه کنید.


در دسته Add Product شما به سه حالت می توانید محصولات خود را اضافه کنید، و اگر گزینه ی Add Manually را بزنید می توانید محصولات خود را به چهره دستی اضافه کنید.

چگونه محصولات را به کاتالوگ فیسبوک اضافه کنیم؟
حالا وقت آن رسیده که محصولات خویش را اضافه کنید و در قسمت بعدی اطلاعات مربوط به آن را وارد نمایید.


در سرنوشت Add products manually اطلاعات محصولات خود را که به کار شما مرتبط است وارد نمایید.


در سرنوشت Image، عکس مربوط به فرآورده تان را پیمان دهید و سایز آن حداقل 600 ×600 پیکسل باشد

برای گزینش نام برای کالای خود در قسمت Name ، اسم انتخابی تان را وارد نمایید.

بخش Description مربوط به توضیحات و مزایای کالا می باشد.

انتخاب آیدی در بخش Content ID چهره می گیرد.

برای اینکه بعد از نمایش کالا و یا محصول در اینستاگرام، کاربر بتواند به راحتی به صفحه ی مورد نظر شما وارد شود در تقدیر Website link لینک خویش را وارد نمایید.

برای تعیین قیمت برای محصولتان در سرنوشت Price ، مبلغ تان را بنویسید و واژه تومان را ساحل آن وارد نمایید، زیرا به علت تحریم در سرنوشت واحد ارز، اسم ایران وجود ندارد و یکتا ارز را روی مملکت دیگری پیمان دهید.


وقتی کل ی موارد بالا را وارد کردید، بر روی Add Product بزنید لغایت فرآورده جدید شما به کاتالوگ تان اضافه گردد.

مرحله ششم: باید فروشگاه اینستاگرام تایید شود!
وقتی شما فرآورده خویش را وارد کردید و پروفایل شما برای برپایی تگ خرید در اینستاگرام به فیسبوک متصل گردید، اینستاگرام شروع به چک و رسیدگی فروشگاه شما کرده و این شغل معمولا چند روزی به طول می انجامد، پس شکیبا باشید لغایت فروشگاه اینستاگرام شما تایید شود.


در این تقدیر دو حالت هستی دارد یا اینستاگرام تاییدتان می کند و یا نه! در تقدیر نوتیفیکیشن، پیام یا تقاضا عدم تایید را برای شما ارسال کرده و انگیزه عدم تایید را اعلام می کند اما اگر این پیام را اخذ نکرده اید بردباری در حال بررسی بودن فروشگاه اینستاگرام شما زیاد است و اگر می خواهید متوجه این امر شوید به تقسیم تنظیمات رفته و گزینه ی Shopping option را پیدا کنید، اگر تگ خرید شما تایید شده باشد، در اینجا نیز پرکار است و چنانچه هنوز این گزینه قابل مشاهده نیست و پیام عدم تایید را هم نگرفته اید، پس فروشگاه شما در حال رسیدگی است و کمی اغلب منتظر بمانید.

مرحله ی هفتم: استفاده از تگ خرید در اینستاگرام
وقتی فروشگاه شما بدست اینستاگرام تایید شد، و تگ خرید برای صفخه ی شما فعال شد، می توانید برای کل ی محصولات خود تگ بزنید و حتی محصولات قدیمی خویش را تگ دار کنید و برای قراردادن یا پست جدیدی به به اتفاق تگ خرید، وارد قسمت انتشار پست جدید شده و در انتها، بر روی tag products کلیک کنید.


اگر نتوانستید فرآورده یا کالایی را تگ دار کنید، باید بدانید پیشتر آن را در فیسبوک وارد کاتالوگ خویش نکرده اید، زیرا شرط تگ خرید زدن بر روی هر محصولی، افزودن آن به کاتالوگ فیسبوک می باشد.


اگر اکنون متوجه این شده اید که این فرآورده را در کاتالوگ وارد نکرده اید، به صفحه ی فیسبوک خویش بروید و فرآورده را اضافه کنید و بعد مجددا در اینستاگرام بر روی آن تگ خرید بزنید.

نکته ی قابل پروا در اینجا این است که اگر در استوری خود، تبلیغات اسپانسری قرار می دهید، اینجا نمی توانید از تگ خرید بهره‌گیری کنید. برای این کار از پست بدون تگ خرید استفاده نمایید و آنها را به پست تگ خرید دار هدایت کنید.

چگونگی نمایان شدن پست‌های دارای تگ خرید در اینستاگرام
شاید شما نیز از کاربرانی هستید که اخ دارید بدانید وقتی بر روی پستی تگ خرید می خورد، چگونه به نمایش در می آید و کسان دیگر آن را چطور می بینند. در تصویر پایین نمونه ای از پست هایی با تگ خرید برای شما گذاشته شده است.


در این حالت کاربر با هر ضربه بر روی پست می تواند تگ خرید را به نمایش در بیاورد، و با زدن بر روی تگ، می تواند اطلاعات و قیمت محصول را تماشا کند ولی بعضی از کاربران قیمت را بر روی همان تگ خرید وارد می کنند و نیاز نیست بر روی تگ بزنید ولی اگر می خواهید خرید کنید روی تگ زده و وقتی صفحه مفتوح شد، لینک را لمس کنید تا به صورت آنلاین بتوانید خرید خویش را اتمام دهید.


مرحله هشتم: آنالیز شدامد ورودی از تگ خرید
وقتی کاربری از صفحه ی اینستاگرام برای سوداگری بهره می برد، شدامد ورود به صفحه اش برای او امری مهم می باشد، به این علت است که آنالیز سایت یکی از چیزهای زیاد مهم در شغل می باشد. پش رهنمود ی ما این است که تگ خرید خود را به گونه ای قرار دهید که بتوان آن را آنالیز کرد. مثلا ابزاری همانند Google Analytics به شما اعلام می کند که چقدر ورودی داشته و چند تن از شما خرید کرده اند و این به شما نشانه می دهد چه محصولی طرفدار بیشتری داشته و یا چه پستی بیشتر دیده شده لغایت شما بتوانید دگرگونی ها مثبتی در صفحه ی خویش بوجود آورید.

مرحله ی نهم: چگونگی خرید با استفاده از تگ خرید اینستاگرام
کاربری که در صفحه ی شما تگ خرید را تماشا می کند، متوجه می شود که فروشگاه اینستاگرام شما پرکار و برپا است و می تواند به راحتی با زدن بر روی تگ خرید به صفحه بعدی رفته و با زدن بر روی گزینه ی Shop Now به سایت رفته و خرید خویش را تکمیل کنند.


مرحله دهم: نحوه قرار دادن تگ خرید در اینستاگرام بر روی استوری
برای اینکار، نخست به قسمت استوری خود بروید و عکس یا فیلم باره عقیده خود را برگزیدن کنید و بعد از تقدیر استیکر استوری اینستاگرام، تگ خرید را صریح کنید.


در این حالت وقتی فردی، استوری شما را تماشا کند و بر روی تگ خرید بزند، وارد صفحه ی خرید محصول شده و می تواند خرید خویش را سپریدن دهد.


مشکلات احتمالی در هنگام پیمان دادن تگ خرید
ممکن است وقتی در حال فعال کردن تگ خرید خویش می باشید، به مواردی برخورد کنید که چند مورد آن را توضیح می دهیم

در صورتی که نتوانستید تگ خرید را فعال کنید آموزش گذاشتن تگ خرید در اینستاگرام نخستین مورد شدنی است مربوط به صفحه ی فیسبوک وصل شده به صفحه ی اینستاگرام شما باشد، حتما صفحه ی متصل شده باید همان صفحه ای بازرگانی فیسبوک باشد که بخش بازرگانی را روی آن پرکار کرده اید. بررسی نمایید حساب کاربری متصل‌شده به اینستاگرام با حساب کاربری بازرگانی شده در فیسبوک هیچکسی باشد.
در فیسبوک بخشی به نام فروشگاه فیسبوک نیز وجود دارد. در آن تقدیر می توان محصولات را به صورت مستقیم در همان جا وارد کرد و این فروشگاه با کاتالوگی که ما توسط آن تگ خرید را فعال نموده ایم فرق دارد. محصولات اضافه شده در کاتالوگ به فروشگاه فیسبوک وارد نشده و اگر گرایش به داشتن فروشگاه فیسبوک دارید باید مجددا محصولات را در قسمت فروشگاه وارد کنید.
برخی کاربران برای پرکار کردن تگ خرید با خطای Blank google_product_category تصادف می کنند و این بدین معنی ست که شما محصولات خویش را در گوگل بخش بندی نکرده اید. این مشکل را می طاقت نادیده گرفت و مشکلی برای شما برپایی نمی کند.
بعضی وقت ها در حال افزودن محصول خویش به کاتالوگ فیسبوک هستید و با خطای Unsupported file format مقابل می شوید که این مربوط به آپلود فایلی با پسورد غیر مجاز می باشد. برای اینکه این مشکل رخ ندهد می توانید به تقدیر مستندات فیسبوک رفته و از فایل‌های مجاز برای آپلود اطلاعات بدست آورید.
بسیاری از کاربران از قابلیت قراردادن چند تگ بر روی پستی که چند فرآورده در آن قرار دارد بی خبر هستند، شما به راحتی می توانید چند تگ بر روی یک محصول قرار دیتا تا فروشگاه تان بصورت دائمی فعال باشد. پیمان دادن یک تگ بر روی محصول، از نرخ تبدیل می کاهد.
نتیجه ی کلی
وقتی کاربری از تگ خرید بر روی محصولاتش سهم می برد به همه ی مشتریان خویش این امکان را می دهد که به چهره آنلاین و مستقیم خرید خود را اتمام داده و خریدشان را تکمیل کنند.

در صورتی که اطلاعاتی در باره مزایا و معایب و یا سوالی در مورد آموزش ما در باره نحوه ی فعال سازی تگ خرید داشتید می توانید در سرنوشت نظرات، بنویسید لغایت بقیه ی کاربران نیز از تجربیات شما بهره‌گیری کنند.

5 / 5 ( 1 امتیاز )
بعدی
بررسی صفحه نمایش و مشکل افزار MOQI i7s
بلاگ
قبلی
طراحی و قطعات داخلی MOQI i7s
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت


کوک موبایل در رسانه ملی
منتخب سردبیر
حل مسائل ریاضی در گوشی با برنامه PhotoMath
حل مسائل ریاضی در گوشی با برنامه PhotoMath
بازی AMAZE!!!
بازی AMAZE!!!
تعویض بلندگو و مجموعه سنسور جلو آیفون 11
تعویض بلندگو و گردآور سنسور جلو آیفون 11
بازی افسانه های هیولاها
بازی Monster Legends
مسائل کلی در باره ضايعات الكترونيكی
مسائل کلی در باره ضايعات الكترونيكی
آموزش-برنامه-ی-Compass-در-آیفون
آموزش آیفون – برنامه ی قطب نما
بازی Stack
بازی Stack
مشکلات-رایج-کاربران-گوشی-های-اندروید
مشکلات رایج کاربران گوشی های اندروید
تغییر رنگ اعلان تلگرام در چت های مختلف
تغییر رنگ آگهی تلگرام در چت های مختلف
افزایش-سرعت-اینترنت-در-گوشی-های-اندروید
افزایش سرعت اینترنت در گوشی های اندروید
33-min-1-13
ساخت دابسمش با برنامه در اندروید
5f3a688647bb8d1ae04bc7da723b
مروری روی آیفون ۷ پلاس
امنیت-و-محافظت-گوشی-های-اندرویدی-–-حفاظت-بالا-1
امنیت و محافظت گوشی های اندرویدی – نگهداری متعادل
بازی نابودکننده
بازی Crasher
اپل-به-ثبت-اختراع-نوع-جدیدی-از-قلم-الکترونیکی-خود-پرداخت



:: بازدید از این مطلب : 78
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

IP (آی پی) که آن را IP address هم می گویند مخفف عبارت Internet Protocol address یا آدرس های پروتکل اینترنت است که به صورت یک سری اعداد باقاعده به هر وسیله ای (به طور مثال سرورها، کامپیوترهای شخصی، دستگاه های تلفن همراه و...) که به شبکه (Network) متصل شود اختصاص داده می شود، IP در واقع یک شماره شناسایی یکتا برای برقراری یک ارتباط تحت شبکه است که با آن دستگاه های مختلف از هم بازشناخته می شوند، به عبارتی هر دستگاه در هر شبکه باید یک IP یکتا داشته باشد که این شبکه می تواند خصوصی (مانند کامپیوترهای حاضر در شبکه محلی یک شرکت) یا عمومی (مانند دستگاه های متصل به شبکه جهانی وب) باشد.

 

آدرس آی پی, پیدا کردن آدرس آی پی

پیدا کردن آدرس آی پی

 

شیوه پیدا کردن ای پی گوشی اندرویدی

فرقی ندارد که شما از چه نوع گوشی اندرویدی یا از چه برندی استفاده می کنید. مهم این است که سیستم عامل گوشی شما اندرویدی باشد.

برای پیدا کردن ای پی گوشی اندرویدی لازم است که ابتدا به بخش تنظیمات بروید. تا به این جا که اندروید ۸ ارائه شده همچنان، تنظیمات با Settings شناخته می شود.

 

وقتی که وارد تنظیمات وای فای می شوید، می توانید لیست شبکه ها را مشاهده کنید که با کلیک بر هر کدام، می توانید اطلاعات لازم را در مورد هر شبکه دریافت کنید.

 

نکته: در اندرویدهای جدیدتر بعد از ورود به بخش تنظیمات، باید به Network & Internet“ بروید. در این بخش، می توانید تنظیمات وای فای را مشاهده کنید که با کلیک بر آن می توانید شبکه های موجود را مشاهده کرده و بعد تنظیمات را مشاهده کنید.

 

برای پیدا کردن آدرس ای پی گوشی با اندروید ۸، که جدیدترین اندروید تا به اکنون است، لازم است که به اپلیکیشن تنظیمات بروید. برای این هدف، می توانید یا از کشوی اپلیکیشن ها استفاده کنید یا در صفحه اصلی از بالا به پایین سوایپ کنید و آیکون چرخ دنده را پیدا کرده و روی آن کلیک کنید.

 

در ادامه، ابتدای بخش تنظیمات می توانید گزینه شبکه & اینترنت را مشاهده کنید. این آپشن را کلیک کنید تا به ادامه تنظیمات دسترسی داشته باشیم.

در ادامه، در بخش شبکه و اینترنت، اولین گزینه، گزینه wifi است. مطمئن باشید که اسلاید جلوی این گزینه کشیده شده و روشن است. بعد روی آن کلیک کنید تا بتوانید اداپتورهای مختلف را مشاهده کنید.

بعد از این که وارد بخش وای فای شدید، با اطمینان از متصل بودن به وای فای می توانید لیست اداپتورهای مختلف را مشاهده کنید. روی اداپتور خاص و موردنظر خود کلیک کنید تا بتوانید تنظیمات بیشتری را مشاهده کنید.

به منظور پیدا کردن، ادرس ای پی، می توانید بخش اطلاعاتی اداپتوری را که روی آن کلیک کرده اید را کلیک کنید. دقت کنید که در این اسکرین شات دو نمونه ای پی ارائه شده است. ای پی اول، که کادر دور آن نیست اپی محلی گوشی است و آی پی دوم نیز مربوط به روتر شما است.

به منظور پیدا کردن، ادرس ای پی، می توانید بخش اطلاعاتی اداپتوری را که روی آن کلیک کرده اید را کلیک کنید. دقت کنید که در این اسکرین شات دو نمونه ای پی ارائه شده است. ای پی اول، که کادر دور ان نیست اپی محلی گوشی است و آی پی دوم نیز مربوط به روتر شما است.

 

آدرس آی پی, پیدا کردن آدرس آی پی

آدرس آی پی کامپیوتر

 

یافتن آی پی در آیفون: 

به منظور مشاهده مشخصات آدرس IP در آیفون خود، ابتدا به تنظیمات و سپس به بخش وای-فای بروید. اگر در حال حاضر به هیچ شبکه‌ای متصل نیستید، شبکه وای-فای مورد نظر خود را انتخاب و به آن وارد شوید. سپس بعد از اتصال به شبکه مورد نظرتان، بر روی اسم آن لمس کنید تا وارد پنجره جدید تنظیمات مربوط به شبکه شوید.

 

در این قسمت در زیر تیتر آدرس IPv4 قادر به مشاهده آدرس IPv4 و مشخصات آن و همچنین به همین صورت در پایین آن در زیر تیتر IPv6 قادر به مشاهده آدرس IPv6 آیفون خود هستید.

 

 

یافتن آی پی در ویندوز ۱۰ :

یافتن آدرس آی پی در ویندوز ۱۰ به سادگی صورت می پذیرد. دسترسی به مشخصات شبکه ساده‌تر و سریع‌تر از نسخه‌های قبلی ویندوز شده است. کافی است در قسمت نوتیفیکیشن‌های ویندوز (پایین و سمت راست صفحه)، روی آیکون وای‌فای کلیک کنید و بعد روی گزینه‌ی Network Settings کلیک نمایید.

 

سپس در پنجره‌ای که باز می‌شود، روی گزینه‌ی Advanced Options کلیک کنید. (می‌توانید از این مسیر هم به این قسمت دسترسی داشته باشید: در قسمت تنظیمات یا Settings به بخش Network & Internet و از آن به Wi-Fi بروید.) در این قسمت به پایین اسکرول کنید و در قسمت Properties مشخّصات شبکه را ببینید.

 

یافتن آی پی در سیستم مک :

کاربران سیستم مک هم برای پیدا کردن آی پی خود به روش زیر عمل کنند:

Utilities را در Applications پیدا کرده و Terminalرا باز کنید.

 

ifconfig | grep “inet ” | grep -v 127.0.0.1 را تایپ کنید. آدرس آی پی داخلی شما با inet مشخص شده است.

 

Terminal را با کلید های Ctrl+Alt+T باز کنید. hostname –I را تایپ کنید. آی پی شما با زدن اینتر مشخص خواهد شد.

 

آدرس آی پی, پیدا کردن آدرس آی پی

 بدست آوردن آدرس آی پی خودم

 

نحوه پیدا کردن آدرس آی پی در ویندوز :

برای پیدا کردن آدرس آی پی ابزار های آنلاین بسیاری وجود دارد. از جمله:

WhatIsMyIPAddress

IP Chicken

Trace My IP

My IP Address

البته برای پیدا کردن آدرس آی پی نیازی به این سایت ها هم ندارید. تنها کافی است عبارت My IP Address را در گوگل تایپ کنید تا به سادگی آدرس آی پی خود را مشاهده نمایید. البته از طریق سیستم عامل ویندوز هم می توانید آدرس آی پی را مشاهده کنید. کافی است روی گزینه ویندوز راست کلیک و سپس گزینه Command Prompt را انتخاب نمایید. باکس مشکی رنگی نمایان می شود. داخل آن ipconfig/all را تایپ کرده و اینتر را بزنید. اطلاعات ساختاری و پایه آی پی را حالا می توانید ببینید.

 

شیوه پیدا کردن آی‌پی در لینوکس :

در یک سیستم عامل لینوکس مدرن، می‌توان به راحتی به این اطلاعات از طریق قسمت نوتیفیکیشن‌ها دسترسی داشت. آیکون شبکه را پیدا کنید، روی آن کلیک کنید و گزینه‌ی Connection Information را انتخاب کنید. پنجره‌ای باز می‌شود که می‌توانید آدرس آی‌پی و آدرس مک را در آن ببینید. در لینوکس hardware address همان آدرس مک است.

 

می‌توانید از طریق ترمینال هم به این اطلاعات دسترسی داشته باشید. کافی است فرمان ipconfig را در ترمینال اجرا کنید. در تصویر زیر، اطلاعاتی که در قسمت eth0  به نمایش درآمده، همان اطّلاعاتی است که به دنبالش هستیم.

 

فرایند کلی برای دیدن آدرس آی‌پی در دستگاه‌های دیگر مانند کنسول‌های بازی و ست‌تاپ باکس‌ها هم به همین منوال است. یعنی باید به منوی تنظیمات یا Settings بروید، بخش Status را پیدا کنید و وارد قسمت Network یا About شوید و در آنجا دنبال مشخصات شبکه بگردید.

منبع : https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/find-ipaddress2-mobile.html



:: بازدید از این مطلب : 68
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

نرم‌افزارهای متعددی برای تبدیل متن به گفتار ارائه شده‌اند، اما به دلیل پیچیدگی‌های زیاد تعداد انگشت‌شماری نرم‌افزار و سرویس قدرتمند برای تبدیل صوت به متن ارائه شده است. به لطف پیشرفت‌های انجام شده در زمینه پردازش زبان طبیعی شاهد عرضه نرم‌افزارهای خوبی در این زمینه هستیم. اما در این مقاله با 5 سرویس و نرم‌افزاری آشنا خواهید شد که به شما اجازه می‌دهند فایل‌های صوتی یا صدای موجود در فایل‌های ویدیویی را به متن تبدیل کنید.

 

1.Bear File Converter

 

 برنامه تبدیل فایل های صوتی, نرم افزار تبدیل فایل های صوتی به متن

نرم‌افزارهای متعددی برای تبدیل متن به گفتار ارائه شده‌اند

 

اگر به دنبال یک ابزاری ساده برای تبدیل صوت به متن هستید و در نظر دارید اصوات صوتی ساده‌ای را به معادل متنی آن‌ها تبدیل کنید، پیشنهاد می‌کنیم سرویس Bear File Converter را امتحان کنید. این نرم‌افزار از موتور پردازش‌گر گفتار بایدو یا CMU Sphinx استفاده کرده و قادر است فایل‌های صوتی را به متن تبدیل کنید.

 

این سرویس به شما اجازه می‌دهد تا فایل‌های صوتی با فرمت فایلی mp3 را به فایل‌های متنی تبدیل کرده و همچنین فرمت فایلی WAV، mp3، OGG، AAC وWMV  را به MIDI و فرمت MIDI را به فرمت MP3 تبدیل کنید.

 

البته این سرویس محدود به تبدیل صوت به متن و شما برای تبدیل فرمت فایلی کتاب‌های الکترونیکی، مدل‌های سه بعدی و فایل‌های صوتی به یکدیگر نیز می‌توانید از این سرویس استفاده کنید. توجه داشته باشید که اندازه فایل صوتی که روی این سرویس می‌توانید آپلود کنید نباید بیشتر از 3 مگابایت باشد. لازم به توضیح است، کیفیت تبدیل فایل‌های Mp3 به فایل‌های متنی این سرویس خیلی قوی نیست.

 

 برنامه تبدیل فایل های صوتی, نرم افزار تبدیل فایل های صوتی به متن

نرم افزار تبدیل فایل های صوتی به متن

 

2. 360Converter

اگر به دنبال گزینه آنلاین بهتری برای تبدیل صوت به متن هستید، سرویس 360Converter گزینه دیگری است. این گزینه یک داشبورد ساده برای تبدیل در اختیارتان قرار می‌دهد. سرویس 360Converter علاوه بر پشتیبانی از فایل‌های صوتی از فایل‌های ویدویی نیز پشتیبانی می‌کند.

 

خروجی این سرویس در فرمت فایلی ورد یا PDF در اختیارتان قرار می‌گیرد. البته این سرویس برای آن‌که همه کاربران بتوانند بدون مشکل از آن استفاده کنند، محدودیت‌هایی اعمال کرده است. این سرویس برای تبدیل‌ سخن‌رانی‌ها به فایل‌های متنی گزینه مناسبی است.

 

 

شما می‌توانید فایل صوتی خود را از روی کامپیوتر شخصی، آدرس اینترنتی یا سرویس ابری روی این سایت آپلود کنید و سپس گزینه Start Conversion را کلیک کنید. پانل سمت چپ این سرویس به شما اجازه می‌دهد از ابزارهای آنلاین تبدیل دیگری شبیه به تبدیل کتاب‌های الکترونیکی، عکس، ویدیو، متن به ویدیو و اسناد استفاده کنید.

 

 برنامه تبدیل فایل های صوتی, نرم افزار تبدیل فایل های صوتی به متن

 

3. Sobolsoft

اگر به دنبال انجام یک کار حرفه‌ای هستید و در نظر دارید یک فایل MP3 را به متن تبدیل کنید، MP3-to-text conversion نرم‌افزار ارائه شده از سوی Sobolsoft گزینه مناسبی است که در مقایسه با سرویس قبل خروجی بهتری در اختیارتان قرار می‌دهد.

 

 

در این نرم‌افزار خبری از محدودیت زمانی برای فایل‌های صوتی نیست و مهم‌تر از آن اجازه می‌دهد تا روی فایل‌های انتخابی از طریق دکمه Split Option برش زمانی اعمال کنید. خروجی این نرم‌فزار بهتر از گزینه قبل است. البته برای دسترسی به بهترین امکانات این برنامه باید نسخه تجاری آن‌را خریداری کنید.

 

 برنامه تبدیل فایل های صوتی, نرم افزار تبدیل فایل های صوتی به متن

تبدیل فایل‌های صوتی به فایل‌های متنی

 

4. InqScribe

افرادی که به دنبال انجام یک کار حرفه‌ای هستند باید از InqScribe استفاده کنند. InqScribe یکی از بهترین نرم‌افزارهای تبدیل صوت به متن است که اجازه می‌دهد فایل‌های ویدویی را نیز به عنوان ورودی انتخاب کنید. جالب آن‌که شما می‌توانید یک فایل ویدویی کامل را در اختیار برنامه قرار دهید تا معادل متن گفتار فیلم را در اختیارتان قرار دهد.

 

این نرم‌افزار به شما اجازه می‌دهد تا فونت، تعداد کلمات، عرض زیرنویس و فریم‌ریت‌های مختلفی را بر پایه ورودی‌های صدا مشخص کنید تا خروجی کار به شکل حرفه‌ای در اختیارتان قرار گیرد. اگر جزء آن گروه از کاربرانی هستید که به زیرنویس کردن فایل‌ها علاقه دارند، گزینه فوق ابزارهای جالبی در اختیارتان قرار می‌دهد.

 

 برنامه تبدیل فایل های صوتی, نرم افزار تبدیل فایل های صوتی به متن

تبدیل گفتار به متن روی گوشی‌های هوشمند

 

5. تبدیل گفتار به متن روی گوشی‌های هوشمند

اگر منبع صوتی شما روی دستگاه‌های مختلفی قرار دارد، شما می‌توانید از برنامه‌های استاندارد تبدیل گفتار به متن روی گوشی‌ هوشمند خود استفاده کنید. اگر از یک گوشی اندرویدی استفاده می‌کنید، پیشنهاد می‌کنیم نرم‌افزار Speechnotes را آزمایش کنید. Speechnotes از برنامه‌های معروف فروشگاه گوگل پلی است که به لطف عملکرد بالایی که داشته امتیاز بالایی از کاربران دریافت کرده است. این نرم‌افزار به شکل رایگان قابل استفاده بوده و تنها خروجی متنی در اختیارتان قرار می‌دهد.

منبع : https://www.beytoote.com/computer/sundries-web/convert-audiofiles2-text.html



:: بازدید از این مطلب : 48
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

امروزه برندهای متعددی در اینستاگرام تکاپو تجاری می‌کنند و با راهکارهای متنوعی به‌دنبال افزایش فروش محصول یا خدمات خود در اینستاگرام هستند. در ایران هم بسیاری از صاحبان کسب‌و‌کارها با به کارگیری ترفندهایی توانسته‌اند فروش خدمات و محصولات خویش را نحو چشمگیری افزایش دهند. گرچه اینستاگرام لغایت چند سال پیش به عنوان یک شبکه اجتماعی از نظر بسیاری از متخصصان در اولویت فعالیت‌های برندها برای فروش پیمان نمی‌گرفت، اما اکنون مدت زیادی است که اینستاگرام خود را با این نیاز برندها تطبیق دیتا و حتی امکان ایجاد فروشگاه و درج لینک خرید روی پست‌ها را فراهم کرده است. با اقداماتی از این دست، اکنون که اینستاگرام بستری زیاد پسندیده برای فروش است و می‌توانیم با رعایت ترفندهایی مشخص با چاشنی خلاقیت، فروش خویش را از این طریق افزایش بدهیم. در پیوستگی این مطلب با معرفی 10 راهکار افزایش فروش در اینستاگرام، به این پرسش پاسخ می‌دهیم که «چگونه می‌توان در اینستاگرام فروش بیشتری داشت؟» با ما به اتفاق باشید.

1. حساب کاربری کسب‌و‌کار خود را Business کنید

یکی از اولین قدم‌هایی که در طراحی صفحه اینستاگرام مناسب برای فروش کالا و خدمات باید برداشته شود این است که صفحه متناسب با شرایط یک فروشگاه باشد. یک فروشگاه راههای ارتباطی با مخاطبان را پیش‌بینی می‌کند. مثلا آدرس سایت، عدد تماس و ای‌میل. فلذا صفحه را Business کنید الی از این امکانات برخوردار شوید. علاوه بر مزایای ارتباطی، اینستاگرام با این امکان به صاحبان کسب‌و‌کار فرصت یک تحقیقات بازاریابی حقیر را فراهم کرده. یعنی می‌توانید به اینسایت‌ها مراجعه کنید و متوجه شوید مخاطبان شما از کدام پست‌ها بیشتر استقبال کرده‌اند. این این گذرگاه صاحبان کسب‌و‌کار به راحتی می‌توانند با سلیقه و نگرش کاربران خود آشنا شوند و محتوای مطلوب برای فروش محصول یا خدمات خویش را منتشر کنند.

2. Bio کسب‌و‌کار را کامل بنویسید

رسیدن به هر مقصدی نیازمند یک آدرس مستقیم است. پس از تغییر حساب کاربری کسب‌و‌کار به حالت Business، اطلاعات اصلی کسب‌و‌کار را باید در تقدیر Bio ثبت کرد. در این قسمت به زبانی خیلی ساده و سرراست به مخاطبان خویش روشنگری می‌دهید که پیشه شما چیست و چطور می‌توانید به آنها کمک کنید. به طوری که به محض وارد شدن به صفحه شما و دید توضیح بیو متوجه شوند که شغل شما چیست.

3. خرید از اینستاگرام کسب‌و‌کار خویش را راحت کنید

هرقدر راهکارهای ارائه شده توسط کسب‌و‌کارها برای خرید از اینستاگرام آسان‌تر باشد، شکیبیدن خرید اغلب و در نتیجه شاهد افزایش فروش در اینستاگرام هستیم. علاوه بر دسترسی شفاف به وبسایت و راههای ارتباطی، توضیح کاملی از روند خرید و بها فرآورده و خدمات در کپشن پست‌ها و در گردآور استوری‌های هایت‌لایت منتشر کنید و از ایجاد سردرگمی برای رسیدن به اطلاعات سودمند و دقیق برای کاربران ممانعت کنید. وانگهی می‌توانید راههای ارتباط با پشتیبانی و نحوه پیگیری مشکلات در سفارش و خرید را با شفافیت ذکر کنید و آن را برای مخاطبان جدیدی که به صفحه اضافه می‌شوند تکرار کنید.

4. سالنامه محتوایی داشته باشید

استراتژی و برنامه محتوایی داشته باشید. مشخص کنید در هر بازه زمانی مشخصی مثلا هفته یا ماه، چه محتوایی را به چه دلیل و با چه هدفی منتشر می‌شود. اینکه این برنامه‌ریزی را چطور اتمام بدهید کاملا به سوداگری شما ارتباط دارد. می‌توانید محتوای صفحه را به دسته‌های مختلفی (فروش، اطلاع‌رسانی، امکانات سایت، پیکار و مشارکت مخاطبان و…) دسته‌بندی کنید. این دسته‌بندی باید با توجه به راهبرد محتوایی شما و نیازهای کسب و کارتان تعیین شود. بعد یک سالنامه محتوایی بسازید که در آن روزهای گوناگون هفته و محتوایی که در آن روز منتشر می‌شود با جزئیات کامل درج می‌شود. جزئیاتی همانند کپشن، هشتگ‌های باره استفاده‌، لوکیشن، تگ‌ها و… این تقویم محتوایی به شما کمک می‌کند پیش از رسیدن به هر روز و هر هفته از پیش کل موارد لازم را حاضر کنید و چند قدم جلو باشید. متناسب با اتفاقات روز می‌توانید در تقویم‌تان تغییراتی ایجاد کنید و آن را به روز کنید. مثلا در صورتی که شرایط مایه شد مخاطبان شما به کالایی بیش از قبل دربایستن پیدا کنند، می‌توانید با انعطاف‌پذیر نگه داشتن برنامه خود، تبلیغ روی آن کالای ویژه را در نخستینگی پیمان دهید.استراتژی تولید محتوا در اینستاگرام داشته باشید.

5. عکس‌های با کیفیت منتشر کنید

اینستاگرام فضایی تصویرمحور دارد و عکس‌ها و تصاویر ویدیویی اولین قلابی هستند که می‌توانید برای پیدا کردن بیننده و مشتری بیندازید. زمانی که تصویر شما جلب توجه می‌کند، کاربر فرصت پیدا می‌کند تا صدای شما را بشنود. پس برای عکاسی از محصولات خود زمان کافی در عقیده بگیرید، چیدمان پسندیده سپریدن دهید و در نظر داشته باشید کپشن متناسب با عکس باشد. این راهکار مایه ارائه تصویر مناسبی از برند و محصولات یک کسب‌و‌کار در اینستاگرام می‌شود، هرقدر در این تقسیم موعد اکثریت صرف کنید، ضرر نمی‌کنید.

از طرف سایر عکس‌ها خویش از جاذبه‌های اینستاگرامی هستند که می‌توانند مخاطبانی که حتی مشتری شما نیستند را در صفحه شما نگه دارند. شدنی است بسیاری از افراد هدف خرید از شما را نداشته باشند، ولی به دلیل جذابیت‌های تصویری صفحه یا نکاتی که یاد می‌گیرند آن را پیگیری کنند. این کسان هم برای شما ارزشمند هستند چرا که امروز مشتری نیستند اما شکیبیدن دارد در ادامه، با دنبال کردن صفحه شما اعتمادشان جلب شود و تبدیل به مشتری‌های جدید شوند.

6. پاسخگو و در دسترس باشید

یکی از راهکارهایی که باعث جلب اعتماد کاربران می‌شود و به‌صورت سر راست در افزایش فروش در اینستاگرام موثر است، پاسخگو بودن به کاربران به‌صورت تمام‌وقت است. توجه به کامنت کاربران و ارائه استجابت مناسب به پرسش‌هایی که مطرح کرده‌اند از جمله فعالیت‌هایی است که موجب افزایش اطمینان و به تبع آن افزایش فروش در اینستاگرام می‌شود. در صورتی که مشتریان شما از خدمات ناراضی بودند هرگز کامنت آنها را حذف یا اکانت‌شان را بلاک نکنید. جستار را شخصی برداشت نکنید و تلاش کنید پذیرش حرفه‌ای و قول دنبال بدهید لغایت در پایان رضایت‌شان را جلب کنید.

7. با پروموشن‌ها مخاطبان‌تان را تشویق کنید

یکی از راههای ایجاد جذابیت برای مخاطبان صفحه اینستاگرامتان در نظر گرفتن پروموشن است. بسیاری از آنها چشم براه فرصتی برای خرید از شما هستند و تخفیف‌های گاه به گاه می‌تواند بهانه لازم را برایشان به هستی بیاورد. افزایش فروش در اینستاگرام برای این پیشه می‌توانید از مناسبتها استفاده کنید. مثلا روز مادر، روز ولنتاین و مناسبت‌های دیگری همانند اینها فرصت‌های احسان هستند که می‌توانید با ارائه تخفیف و خدمات اخص برای جلب مشتری پسین از آنها استفاده کنید. می‌توانید علاوه بر این تخفیف‌های دوره‌ای، برخی مواقع هم بدون علت خاصی به فالوورهای وفادار اینستاگرامی هدیه‌های ویژه بدهید. مثلا از آنها بخواهید شما را به دوستانشان معرفی کنند و تخفیف اکثریت دریافت کنند. یا از آنها بخواهید استوری‌های شما را تعقیب کنند لغایت از تخفیف‌های هفتگی و ماهانه بهره‌مند شوند و کدهایی را پیدا کنند که فقط در صفحه اینستاگرام‌تان منتشر می‌کنید.

8. برنامه هدفمند تبلیغاتی با همکاری اینفلوئنسرها داشته باشید

هرقدر محتوای منتشر شده در حساب کاربری یک کسب‌و‌کار جذاب باشد برای افزایش فروش در اینستاگرام دربایستن به یک برنامه تبلیغاتی هدفمند دارید. یگانه از مهمترین برنامه‌های تبلیغاتی هدفمند برای افزایش فروش در اینستاگرام، به کارگیری گنجایش تبلیغاتی اینفلوئنسرهای مرتبط با کسب‌و‌کار شماست.تبلیغات در اینستاگرام را جدی بگیرید.

اینفلوئنسرها سرگذشت برند شما را تعریف می‌کنند در نتیجه برای برگزیدن اینفلوئنسرها باید شناخت و حساسیت کافی را به خرج دهید. اگر در گزینش اینفلوئنسرهای همکار برندتان دقت کنید، می‌توانید مخاطبان آنها را به مخاطبان خودتان تبدیل کنید. لازمه این کار آن است که اینفلوئنسرهایی را برای مشارکت دعوت کنید که مخاطبانی مانند به گروه مخاطبان نهفته شما داشته باشند و بتوانند روایت قشنگ و تاثیرگذاری از برند شما ارائه کنند. اینفلوئنسرها برای اینکه بتوانند کارساز عمل کنند باید خلاق باشند و بستگی تقرب با مخاطبان خودشان استوار کرده باشند. در این باره فقط داشتن شمار فوقانی فالوور کافی نیست و تاثیرگذاری را تضمین نمی‌کند.محبوب ترین اینفلوئنسرهای ایرانی را بشناسید.

در صورتی که بخواهید اینفلوئنسر مارکتینگ سپریدن دهید، گرد از بهترین راهها، به کارگیری پلتفرم نشانت است. در نشانت شما کمپین خویش را تعریف می‌کنید و اینفلوئنسرهایی که توانایی تولید محتوا برای شما را دارند و به برند شما علاقمند هستند با توجه به سنخیت مخاطبانشان با اهداف شما، به سراغتان می‌آیند و برایتان محتوا می‌سازند. به این ترتیب شما از گشتن به پیگیری آنها بی‌نیاز می‌شوید و آنها را به سادگی پیدا می‌کنید، صفحاتشان را رسیدگی و در چهره تایید، با آنها همکاری می‌کنید.



:: بازدید از این مطلب : 635
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل



 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, هک مخفی گوشی
محققان امنیتی به روشی جدید برای هک گوشی ها و بلندگوهای هوشمند دست یافته اند که در قالب آن از لیزر برای صدور مخفیانه فرامین صوتی برای فعال کردن بلندگوهای مذکور استفاده می شود. 

به گزارش مهر به نقل از انگجت، با استفاده از این روش می توان برخی گوشی های مجهز به دستیار صوتی و هر بلندگوی هوشمندی را هک کرد، حتی اگر فاصله منبع منتشرکننده لیزر از بلندگو بیش از صد متر باشد.

 

نشانگرهای لیزری که برای انتشار نور لیزر به کار می روند، قابلیت فریب دادن بلندگوهای هوشمند، گوشی های همراه و تبلت ها را دارند و می توانند از قابلیت درک فرامین صوتی این دستگاه های الکترونیک برای فعال کردن آنها و اجرای برنامه ها و دستورات مختلف سواستفاده کنند.

 

حالا این ضعف برای سواستفاده گسترده به کار گرفته شده و محققان ژاپنی و آمریکایی با همکاری یکدیگر از این روش برای خرید اقلام مختلف از طریق بلندگوهای هوشمند بهره گرفته اند.

 

آنان با فعال کردن دستیار صوتی شرکت های گوگل، آمازون و اپل از طریق تاباندن اشعه لیزر نشانگرهای لیزری بر روی میکروفون بلندگوهای مختلف هوشمند، برای خرید غیرقانونی و مخفیانه اقدام کرده اند.

 

پژوهشگران مذکور بعد از هفت ماه کار تحقیقاتی موفق به هک کردن دهها بلندگو در فواصل ۷۰ تا ۱۱۰ متری از منبع انتشار لیزر شده اند. برای متمرکز کردن لیزر بر روی میکروفون بلندگوهای هدف از لنزهای تله فوتو استفاده شده است. به همین شیوه بلندگوی گوگل هوم فریب داده شد تا درب پارکینگ یک منزل را با صدور فرمان صوتی باز کند.

 

به گفته محققان یک صفحه کوچک به نام دیافراگم در داخل میکروفن این دستگاه ها وجود دارد که در صورت برخورد صدا حرکت می کند و لیزر می تواند این حرکت را تکرار کرده و آن را به علائم برقی تبدیل کند که دستگاه قادر به درک آن باشد. از این روش برای باز کردن قفل هوشمند درب ها هم می توان استفاده کرد.

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11040141.html



:: بازدید از این مطلب : 81
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل

 

اخبار,اخبار تکنولوژی,اینترنت 6G
رسانه‌های دولتی چین اعلام کردند این کشور رسما تحقیقات بر روی نسل ششم تلفن همراه را آغاز کرده است.

به گزارش باشگاه خبرنگاران به نقل از پایگاه «چنل نیوز آسیا» رسانه‌های دولتی چین امروز، پنجشنبه گزارش دادند این کشور رسما تحقیقات بر روی نسل ششم تلفن همراه را آغاز کرده است؛ اقدامی که از آن به عنوان توسعه آخرین فناوری بی‌سیم یاد می‌شود.

 

طبق گزارش روزنامه رسمی وزارت علوم و فناوری چین، وزرای دولتی و مؤسسات تحقیقاتی این کشور، این هفته نشستی را به منظور ایجاد یک گروه تحقیقاتی بر روی پروژه نسل ششم تلفن همراه آغاز کردند.

 

فناوری‌های مربوط به سرویس‌های فوق پرسرعت تلفن همراه در ماه‌های اخیر، نقطه درگیری کلیدی میان آمریکا و چین شده است. کشور‌های جهان برای راه اندازی نسل پنجم تلفن همراه نیز تا کنون با یکدیگر در رقابت بوده‌اند؛ فناوری که قادر است سرعتی دستکم ۲۰ برابر سریع‌تر از نسل چهارم را فراهم کرده و قرار است از فناوری‌های جدید، مانند خودرو‌های خودران پشتیبانی کند.

 

در ماه آوریل، خبرگزاری رویترز مطلبی را به نقل از مقامات کره جنوبی نقل کرد که در آن از پیروزی این کشور بر آمریکا و چین و کسب کرسی نخست در راه اندازی تجاری نسل پنجم تلفن همراه سخن گفته شده بود. مقامات کره جنوبی ادعای خود را بر این اساس بیان کرده بودند که شبکه جدید، بطور واقعی به یک تلفن نسل پنجم متصل شده است. اما آمریکا ادعای کره جنوبی را در خصوص اینکه نخستین کشوری است که به این فناوری دست یافته، مورد تردید قرار داد.

 

منبع:

https://www.beytoote.com/computer/technews/banews52211.html



:: بازدید از این مطلب : 73
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 شهريور 1399 | نظرات ()
نوشته شده توسط : ساحل



 اخبار تکنولوژی ,خبرهای تکنولوژی, آیفون های جدید
در حالی که برخی منابع از عرضه آیفون های سازگار با فناوری نسل پنجم تلفن همراه در سال ۲۰۲۱ خبر می دادند، حال مشخص شده که این آیفون ها سال آینده میلادی به بازار می آیند. 

به گزارش مهر به نقل از آسین ایج، مدیر ارشد امور مالی شرکت کوالکوم روز گذشته افشا کرد که تمامی مدل های جدید آیفون که سال آینده به بازار می آیند با فناوری نسل پنجم تلفن همراه سازگاری دارند.

 

به گفته آکاش پالکیوالا ، کوالکوم در آینده نزدیک ۲۰۰ میلیون تراشه نسل پنجم تلفن همراه را روانه بازار می کند که یکی از علل آن عرضه گوشی پیشرفته گالکسی اس ۱۱ سامسونگ و دیگری عرضه مدل های تازه آیفون است که همگی به این تراشه ها احتیاج دارند.

 

گفته می شود که گالکسی اس ۱۱ در فوریه سال ۲۰۲۰ به بازار می آید، اما زمان دقیق عرضه مدل های تازه آیفون مشخص نیست. تغییر طراحی، استفاده از نمایشگرهای بزرگ تر و طراحی دوربین های سه بعدی دوربرد از جمله تغییرات دیگر آیفون های سال ۲۰۲۰ است.

 

منبع:
https://www.beytoote.com/computer/technews/tnews11040308.html



:: بازدید از این مطلب : 59
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : چهار شنبه 5 شهريور 1399 | نظرات ()