سایت دانلود عکس با کیفیت برای تولید محتوا
نوشته شده توسط : ساحل

قطعا کل ما که در گویه فرآوری درونمایه کار میکنیم ، تمامی با هم هم نظر هستیم که یکتا از وقت راهبند ترین و مشکل ترین کارها در فرآوری محتوا و وبلاگ نویسی به ویژه کپی رایتینگ و تولید محتوای بازرگانی قسمت پیدا کردن عکس ها پیوسته و همین طور جذاب برای متن است . در مورد خویش من بارها امتحان کردم که برای نوشتن یک نوشتار وبلاگ 3000 تا 3500 واژه ای شاید چیزی 1 ساعت و نیم لغایت دو ساعت وقت لازم داشته باشم اما پیدا کردن عکس ها مرتبط و جذاب برای همین متن به طرز عجیبی چه بسا بیشتر از 4 -5 ساعت از وقتم را بگیرد .
پس برای اینکه بتوانم وب سایت دانلود عکس مدیریت زمان بهتری در تولید محتوا داشته باشم و به این خاطر که  نزدیک  هر روز هم به تعداد زیادی عکس برای محتوا نیاز دارم تصمیم گرفتم یکبار وقت بگذارم و سایت هایی را که عکس ها با کیفیت و رایگان را در گزین کردن می گذارند را پیدا کنم و یک دایرکتوری تصاویر مجانی داشته باشم لغایت در مدت سررسید کمتر بتوانم عکس ها و تصاویر مربوط به محتوا را پیدا کنم و به کارم سرعت اکثریت بدهم .
و بعد از چند روز جستجو و جمع آوری اطلاعات حدود 15 سایت گوناگون و جامع برای پیدا کردن عکس با کیفیت آنلاین برای تولید درونمایه پیدا کردم که می تواند برای هر مؤلف ، کپی رایتر و فریلنسر فرآوری محتوا مفید و با ارزش باشد و تصمیم گرفتم که در رایتینا با شما به اشتراک بگذارم .
پس با هم این 15 سایت دانلود عکس مجانی آنلاین را بررسی می نماییم :

1- Picjumbo.com

در این سایت شما تعداد زیادی تصاویر اعجاب انگیز و زیبا در هر موضوع و عنوانی می توانید پیدا کنید که نیازی هم به گرفتن پروانه برای کاربرد در سایت خودتان ندارید.

 
2- Pexels.com

این سایت گرد از بزرگترین دایرکتوری های عکس ها رایگان است . این سایت تصاویر زیادی را از سایت های گوناگون دیگر جمع آوری کرده است و به همین خاطر شما می توانید گردآور بسیار و متنوعی از تصاویر را در یک جا کناره هم داشته باشید . بعد اگر سررسید زیادی برای  جستجوی عکس ها در اثناء تولید محتوای وبلاگ یا کپی رایتینگ ندارید این سایت می تواند یگانه از بهترین ها باشد .
معرفی سایت برای دانلود عکس رایگان
معرفی سایت برای دانلود عکس رایگان

3- Unsplash.com

تصاویر این سایت حدودا هر 10 روز یکبار به روز میشوند . در این سایت شما برای استفاده از تصاویر نیازی به ثبت نام ندارید ولی برای گرفتن عکس ها در ایمیل تان می توانید ثبت نام کنید .

4- Flickr.com
در این سایت شما علاوه بر اینکه می توانید به عکس های با کیفیت بالا دسترسی داشته باشید می توانید عکس های خودتان را هم به اشتراک بگذارید . همین طور در این سایت می توانید عکس ها خودتان را ویرایش هم بکنید . البته زمانی می توانید از امکانات این سایت کاربرد کنید که حتما در این سایت ثبت نام کنید .

5- FreePhotosBank.com

دانلود عکس ها مجانی و جذاب در این سایت بسیار ساده است . و هیچ اجباری برای برپایی حساب کاربری ندارید . در این سایت گونه ها عکس های انتزاعی ، معماری ، طبیعت ، تصاویر زمینه و الگوهای مختلف در دسترس شماست .

6- FreeMediaGoo.com

در صورتی که رغبت داشته باشید می توانید در این حساب یک حساب کاربری مفتوح کنید و آن را شارژ کنید اما اجباری نیست . و دانلود عکس ها در این سایت محدودیتی ندارد .
 
7- Creative Commons Search

یک آلت آنلاین زیاد کاراست که می توانید عکس های خود را در آن به اشتراک بگذارید، از عکس های موجود کاربرد کنید و حتی عکس ها را ویرایش و ریمیکس کنید . شما می توانید از این موتورجستجوی عکس ها برای اهداف بازرگانی و کسب و کارتان به نکوداشتن بهره‌گیری کنید .


8- Picsearch.com

این سایت یک موتور جستجوی عالی برای تصاویر است ، خصوصا برای افرادی که حتی نمی دانند دقیقا چه چیزی را می خواهند جستجو کنند.

9- Pixabay

این سایت یگانه از بهترین سایت های جستجوی عکس ها با کیفیت بالا می باشد و هیچ محدودیتی در دانلود عکس ها مجانی ندارد . عکس های این سایت بدست کاربران آپلود می شوند .

10- Blogphoto.tv

در این سایت شما می توانید شمار بسیار زیادی عکس رایگان را ببینید و دانلود کنید . در این سایت علاوه بر عکس های تارنگار می توانید موارد دیگری همانند قالب ها و الگوهای ویژه و نقشه ها و الگوی مقالات را هم پیدا کنید .

11- Gratisography.com

یک منبع خوب برای عکس های با کیفیت بالا است . عکس های این سایت در بخش بندی خاصی قرار ندارند و فقط شما می توانید کل آنها ار در یک صفحه ببینید و اسکرول کنید و عکس مورد نظرتان را پیدا کنید .

12- Sxc.hu

در این سایت محدودیت های دسترسی به تصاویر و تصاویر با کیفیت با محدودیت اکثریت نسبت به سایت های دیگر اعمال میشود . اما تنوع و تعداد عکس و عکس ها برای برگزیدن و جای گذاری در متن و درونمایه بسیار بسیار است .

13- DeviantArt

این سایت بیش از 30 میلیون کاربر ثبت نام شده دارد . در این سایت هم برای به کارگیری عکس ها محدودیت دارید و حتی با پرداخت هزینه و شارژ اعتبارتان هم برای مدت محدودی و الی زمانی که حق اشتراک یا حق به کارگیری عکس را پرداخت کرده اید حق به کارگیری عکس در سایت تان را دارید . اما مشخصا کیفیت عکس ها این سایت زیاد بالاست .

14- Photodune

این سایت می توانم بگویم که بزرگترین محل پیدا کردن تصاویر مجانی آنلاین است . چیزی نزدیک 35 میلیون عکس در هر ماه در این سایت آپلود میشود ! برای گرفتن تصاویر از این سایت باید روی آیکون مورد نظر روی عکس کلیک کنید و پس کد مربوطه را در صفحه مود نظرتان PASTE کنید.

15- GettyImages

اگر در هیچ کدام از سایت های دانلود تصاویر مجانی آنلاین نتوانستید عکس مورد نظرتان را پیدا کنید و برادر داشتید کمی خرج کنید و تصاویر پولی بخرید این سایت یکتا از سایت های فروش تصاویر ارزان است . بیش از 4 میلیون عکس در این سایت وجود دارد .

قطعا تعداد سایت هایی که می توانیم به کمک آنها عکس ها با کیفیت و مجانی یا ارزان را پیدا کنیم خیلی اغلب از این 15 سایت است . شاد می شویم اگر سایت های اغلب و بهتری می شناسید با رایتینا در وسط بگذارید لغایت با کمک و همراهی هم بتوانیم سطح کیفیت تصاویر در فرآوری محتوا را در سایت های پارسی بالا ببریم.





:: بازدید از این مطلب : 117
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 20 مهر 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: