آموزش گذاشتن تگ خرید در اینستاگرام
نوشته شده توسط : ساحل

جهت فعال سازی یک فروشگاه در اینستاگرام چه کارهایی باید انجام داد؟
وقتی آغاز به تکاپو در یک فروشگاه اینستاگرامی می کنیم و می خواهیم تگ خرید را فعال نماییم باید موارد زیر سپریدن شود:

اول از همه آخرین نسخه اینستاگرام را دانلود و نصب کنید.
باید در اینستاگرام یک حساب کاربری داشته باشید و آن را به صفحه ی تجاری تبدیل نمایید.
حساب تجاری در فیسبوک نیز داشته باشید.
در فیسبوک برای سوداگری خویش صفحه ای برپایی کنید.
فروشگاه اینترنتی جهت برگشت دادن مشتریان از طریق پست اینستاگرام به آن برپایی کنید.
اینستاگرام باید شما را، جهت تبدیل شدن به فروشگاه اینستاگرام و پرکار نمودن تگ خرید، تایید نماید.
برای تبدیل شدن به فروشگاه اینستاگرام باید موارد ذیل را اتمام دهید:

ابتدا وارد اینستاگرام خویش شوید. در مرحله ی بعدی در فیسبوک با حساب کاربری تجاری خود وارد شوید. این پیشه را با رایانه انجام دهید و در ضمن سایت تان را در صفحه ی دیگری از بازبینی گر باز کنید. و وقتی این سه شغل را سپریدن دادید، باید با صبر و حوصله مراحل زیر را به ترتیب سپریدن دهید

مرحله ی اول: آماده‌سازی حساب کاربری اینستاگرام
اولین کاری که اتمام می دهید این است که به حساب کاربری خویش در اینستاگرام بروید و اگر صفحه ای بازرگانی دارید آن را به حالت صفحه ی شخصی تبدیل کنید قصد ما صفحه خصوصی نیست. یعنی از حالت business profile به حالت personal profile تغییر دهید. بعد هیچکسی هیچکسی مراحل زیر را طی کنید.

ابتدا وارد پروفایل خویش در اینستاگرام شده و بعد از آن به بخش تنظیمات بروید.


در سرنوشت ذیل تنظیمات، اگر بر روی Switch Back to Personal Account بزنید، حساب کاربری شما به صورت پروفایل شخصی تغییر حالت می دهد.

وقتی حسابی را از حالت بازرگانی به شخصی تغییر می دهیم، کلیه ی اطلاعات مربوط به insights اینستاگرام منزه می شود، پس قبل از این تغییر ، از اطلاعات خویش اسکرین شات گرفته، زیرا دسترسی به این اطلاعات غیر شدنی است. در حالت بعدی یعنی تغییر اکانت به حالت تجاری نیز این رخداد می افتد، و دسترسی به اطلاعات امکان پذیر نیست.

مرحله ی دوم: اضافه کردن صفحه به اکانت تجاری فیسبوک
وقتی می خواهید فروشگاه اینستاگرام خود را تاسیس کنید، همانطور که در پیش گفتیم باید صفحه ای بازرگانی در فیسبوک داشته باشید، برخی کاربران ندانسته، صفحه ای غیر بازرگانی را شناسایی می کنند که این صفحه تایید نمی شود و اگر هم تایید شود بعدا برای آنها مشکلاتی بوجود می آید. برای افزودن صفحه به تقسیم تجاری فیسبوک، به اکانت فیسبوک تان بروید و آدرس business.Facebook.com را زده و به آن وارد شوید.


حالا احدی از صفحه های بازرگانی خود را کلیک کنید و اگر صفحه ای ندارید بر روی گزینه ی Create a New Page بزنید و صفحه ای جدید برای خود ساخته و بعد از وارد کردن اطلاعات مربوط به کسب و کارتان، این مرحله را نیز به پایان رسانده اید.

مرحله ی سوم:تغییر حالت پروفایل اینستاگرام به صفحه ی تجاری
حالا مجددا صفحه ی اینستاگرام خویش را به به صفحه ی بازرگانی بازگردانید و با وارد شدن به دسته تنظیمات و لمس Switch to Business Profile ، به اکانت فیسبوک حود متصل شوید.


بعد از چند ثانیه در سرنوشت Connect to Facebook page صفحه فیسبوک به اکانت اینستاگرام وصل می شود. حال که صفحه ای که در مرحله ی پیش به بخش بازرگانی فیسبوک (Facebook Business) اضافه نمودید را گزینش نمایید.


در اینجا باید عدد خود را وارد نمایید و با این پیشه صفحه ای تجاری برپایی کرده اید. فقط نکته قابل بیان در اینجا این است که اگر تمایلی به نمایان شدن عدد خود ندارید، وقتی این مرحله تمام شد، به قسمت اطلاعات تماس رفته و آن را غیرفعال کنید.

مرحله ی چهارم: اضافه کردن پروفایل اینستاگرام به سرنوشت تجاری فیسبوک
به اکانت فیسبوک خویش بروید و به سرنوشت تنظیمات فیسبوک وارد شوید.


در قسمت چپ منویی هستی دارد که باید گزینه ی Accounts را پیدا کنید و با لمس Instagram accounts می‌توان حساب کاربری اینستاگرام را اضافه کرد. حال که بر روی Add بزنید و پروفایل اینستاگرام خود را به اینجا بیاورید.


فقط پس از زدن اسم کاربری، رمز عبور اینستاگرام خود وارد نموده تا این مرحله هم به آخر برسد . اطلاعات خواسته شده را می توانید تکمیل کنید و اگر تمایلی نداشتید بر روی Skip بزنید.

مرحله پنجم: اضافه کردن کالا و محصولات به فیسبوک
حالا تازه شغل ما برای فروشگاه اینستاگرام خود شروع شده است. برای افزودن قابلیت تگ خرید، باید آغاز یک بروشور از کالاهای خود در فیسبوک تهیه کنید که برای این کار باید در قسمت منوی فوقانی در فیسبوک گزینه ی Catalogues پایین تقدیر Assets را گزینش نمایید.


در قسمتی که برای شما نمایش دیتا می شود، محصولات خویش را بخش بندی کنید، مثلا در چهره فروش آنلاین می طاقت گزینه ی E-commerce را گزینش کنید و برای رفتن به مرحله ی پس Next را بزنید.


در قسمت بعدی (Configure your catalogue settings) مربوط به اطلاعات بروشور و کاتالوگ شماست. در ادامه این بخش را بصورت کامل توضیح می دهیم:

How do you want to add products to your catalogue بدین معنی است که گونه اضافه کردن محصول شما به کاتولوگ چگونه است؟ دو حالت قبل روی شماست.


ترفند های جدید اینستاگرام را مشاهده کنید.

Upload Product Info وقتی این گزینه را می زنید، محصولات به چهره دستی قابلیت اضافه شدن دارند.

Connect E-commerce Platform با برگزیدن این گزینه می‌توانید در صورتی که از فروشگاه‌سازها کاربرد کرده اید، محصولات را به صورت اتوماتیک در کاتالوگ خود بیاورید.

ما در این تقسیم گزینه ای که مربوط به افزودن محصولات به صورت دستی می باشد، را انتخاب کرده ایم.

Who owns this catalogue صفحه فیسبوک که پیشتر ساختید در اینجا وارد نمایید. وقتی صفحه در اینجا وارد می شود، نمی طاقت محصولات را در اینستاگرام به نمایش در آورد.

Name your catalogue برای کاتالوگ خود نامی وارد کنید الی راحت بتوانید آن را پیدا کنید و متعلق به بهره ببرید.

بعد از پسین این مراحل بر روی گزینه ی Create بزنید لغایت به همین راحتی کاتالوگ ساخته شود.


حالا مجددا با لمس View catalogue کاتالوگ خود را مشاهده کنید و در صورت داشتن عیب و ایرادی، آن را تغییر دیتا و اصلاحش کنید. در سمت چپ منویی وجود دارد که هر وقت اخ دارید می توانید با گزینش Product محصولات مورد نظر خویش را اضافه کنید.


در دسته Add Product شما به سه حالت می توانید محصولات خود را اضافه کنید، و اگر گزینه ی Add Manually را بزنید می توانید محصولات خود را به چهره دستی اضافه کنید.

چگونه محصولات را به کاتالوگ فیسبوک اضافه کنیم؟
حالا وقت آن رسیده که محصولات خویش را اضافه کنید و در قسمت بعدی اطلاعات مربوط به آن را وارد نمایید.


در سرنوشت Add products manually اطلاعات محصولات خود را که به کار شما مرتبط است وارد نمایید.


در سرنوشت Image، عکس مربوط به فرآورده تان را پیمان دهید و سایز آن حداقل 600 ×600 پیکسل باشد

برای گزینش نام برای کالای خود در قسمت Name ، اسم انتخابی تان را وارد نمایید.

بخش Description مربوط به توضیحات و مزایای کالا می باشد.

انتخاب آیدی در بخش Content ID چهره می گیرد.

برای اینکه بعد از نمایش کالا و یا محصول در اینستاگرام، کاربر بتواند به راحتی به صفحه ی مورد نظر شما وارد شود در تقدیر Website link لینک خویش را وارد نمایید.

برای تعیین قیمت برای محصولتان در سرنوشت Price ، مبلغ تان را بنویسید و واژه تومان را ساحل آن وارد نمایید، زیرا به علت تحریم در سرنوشت واحد ارز، اسم ایران وجود ندارد و یکتا ارز را روی مملکت دیگری پیمان دهید.


وقتی کل ی موارد بالا را وارد کردید، بر روی Add Product بزنید لغایت فرآورده جدید شما به کاتالوگ تان اضافه گردد.

مرحله ششم: باید فروشگاه اینستاگرام تایید شود!
وقتی شما فرآورده خویش را وارد کردید و پروفایل شما برای برپایی تگ خرید در اینستاگرام به فیسبوک متصل گردید، اینستاگرام شروع به چک و رسیدگی فروشگاه شما کرده و این شغل معمولا چند روزی به طول می انجامد، پس شکیبا باشید لغایت فروشگاه اینستاگرام شما تایید شود.


در این تقدیر دو حالت هستی دارد یا اینستاگرام تاییدتان می کند و یا نه! در تقدیر نوتیفیکیشن، پیام یا تقاضا عدم تایید را برای شما ارسال کرده و انگیزه عدم تایید را اعلام می کند اما اگر این پیام را اخذ نکرده اید بردباری در حال بررسی بودن فروشگاه اینستاگرام شما زیاد است و اگر می خواهید متوجه این امر شوید به تقسیم تنظیمات رفته و گزینه ی Shopping option را پیدا کنید، اگر تگ خرید شما تایید شده باشد، در اینجا نیز پرکار است و چنانچه هنوز این گزینه قابل مشاهده نیست و پیام عدم تایید را هم نگرفته اید، پس فروشگاه شما در حال رسیدگی است و کمی اغلب منتظر بمانید.

مرحله ی هفتم: استفاده از تگ خرید در اینستاگرام
وقتی فروشگاه شما بدست اینستاگرام تایید شد، و تگ خرید برای صفخه ی شما فعال شد، می توانید برای کل ی محصولات خود تگ بزنید و حتی محصولات قدیمی خویش را تگ دار کنید و برای قراردادن یا پست جدیدی به به اتفاق تگ خرید، وارد قسمت انتشار پست جدید شده و در انتها، بر روی tag products کلیک کنید.


اگر نتوانستید فرآورده یا کالایی را تگ دار کنید، باید بدانید پیشتر آن را در فیسبوک وارد کاتالوگ خویش نکرده اید، زیرا شرط تگ خرید زدن بر روی هر محصولی، افزودن آن به کاتالوگ فیسبوک می باشد.


اگر اکنون متوجه این شده اید که این فرآورده را در کاتالوگ وارد نکرده اید، به صفحه ی فیسبوک خویش بروید و فرآورده را اضافه کنید و بعد مجددا در اینستاگرام بر روی آن تگ خرید بزنید.

نکته ی قابل پروا در اینجا این است که اگر در استوری خود، تبلیغات اسپانسری قرار می دهید، اینجا نمی توانید از تگ خرید بهره‌گیری کنید. برای این کار از پست بدون تگ خرید استفاده نمایید و آنها را به پست تگ خرید دار هدایت کنید.

چگونگی نمایان شدن پست‌های دارای تگ خرید در اینستاگرام
شاید شما نیز از کاربرانی هستید که اخ دارید بدانید وقتی بر روی پستی تگ خرید می خورد، چگونه به نمایش در می آید و کسان دیگر آن را چطور می بینند. در تصویر پایین نمونه ای از پست هایی با تگ خرید برای شما گذاشته شده است.


در این حالت کاربر با هر ضربه بر روی پست می تواند تگ خرید را به نمایش در بیاورد، و با زدن بر روی تگ، می تواند اطلاعات و قیمت محصول را تماشا کند ولی بعضی از کاربران قیمت را بر روی همان تگ خرید وارد می کنند و نیاز نیست بر روی تگ بزنید ولی اگر می خواهید خرید کنید روی تگ زده و وقتی صفحه مفتوح شد، لینک را لمس کنید تا به صورت آنلاین بتوانید خرید خویش را اتمام دهید.


مرحله هشتم: آنالیز شدامد ورودی از تگ خرید
وقتی کاربری از صفحه ی اینستاگرام برای سوداگری بهره می برد، شدامد ورود به صفحه اش برای او امری مهم می باشد، به این علت است که آنالیز سایت یکی از چیزهای زیاد مهم در شغل می باشد. پش رهنمود ی ما این است که تگ خرید خود را به گونه ای قرار دهید که بتوان آن را آنالیز کرد. مثلا ابزاری همانند Google Analytics به شما اعلام می کند که چقدر ورودی داشته و چند تن از شما خرید کرده اند و این به شما نشانه می دهد چه محصولی طرفدار بیشتری داشته و یا چه پستی بیشتر دیده شده لغایت شما بتوانید دگرگونی ها مثبتی در صفحه ی خویش بوجود آورید.

مرحله ی نهم: چگونگی خرید با استفاده از تگ خرید اینستاگرام
کاربری که در صفحه ی شما تگ خرید را تماشا می کند، متوجه می شود که فروشگاه اینستاگرام شما پرکار و برپا است و می تواند به راحتی با زدن بر روی تگ خرید به صفحه بعدی رفته و با زدن بر روی گزینه ی Shop Now به سایت رفته و خرید خویش را تکمیل کنند.


مرحله دهم: نحوه قرار دادن تگ خرید در اینستاگرام بر روی استوری
برای اینکار، نخست به قسمت استوری خود بروید و عکس یا فیلم باره عقیده خود را برگزیدن کنید و بعد از تقدیر استیکر استوری اینستاگرام، تگ خرید را صریح کنید.


در این حالت وقتی فردی، استوری شما را تماشا کند و بر روی تگ خرید بزند، وارد صفحه ی خرید محصول شده و می تواند خرید خویش را سپریدن دهد.


مشکلات احتمالی در هنگام پیمان دادن تگ خرید
ممکن است وقتی در حال فعال کردن تگ خرید خویش می باشید، به مواردی برخورد کنید که چند مورد آن را توضیح می دهیم

در صورتی که نتوانستید تگ خرید را فعال کنید آموزش گذاشتن تگ خرید در اینستاگرام نخستین مورد شدنی است مربوط به صفحه ی فیسبوک وصل شده به صفحه ی اینستاگرام شما باشد، حتما صفحه ی متصل شده باید همان صفحه ای بازرگانی فیسبوک باشد که بخش بازرگانی را روی آن پرکار کرده اید. بررسی نمایید حساب کاربری متصل‌شده به اینستاگرام با حساب کاربری بازرگانی شده در فیسبوک هیچکسی باشد.
در فیسبوک بخشی به نام فروشگاه فیسبوک نیز وجود دارد. در آن تقدیر می توان محصولات را به صورت مستقیم در همان جا وارد کرد و این فروشگاه با کاتالوگی که ما توسط آن تگ خرید را فعال نموده ایم فرق دارد. محصولات اضافه شده در کاتالوگ به فروشگاه فیسبوک وارد نشده و اگر گرایش به داشتن فروشگاه فیسبوک دارید باید مجددا محصولات را در قسمت فروشگاه وارد کنید.
برخی کاربران برای پرکار کردن تگ خرید با خطای Blank google_product_category تصادف می کنند و این بدین معنی ست که شما محصولات خویش را در گوگل بخش بندی نکرده اید. این مشکل را می طاقت نادیده گرفت و مشکلی برای شما برپایی نمی کند.
بعضی وقت ها در حال افزودن محصول خویش به کاتالوگ فیسبوک هستید و با خطای Unsupported file format مقابل می شوید که این مربوط به آپلود فایلی با پسورد غیر مجاز می باشد. برای اینکه این مشکل رخ ندهد می توانید به تقدیر مستندات فیسبوک رفته و از فایل‌های مجاز برای آپلود اطلاعات بدست آورید.
بسیاری از کاربران از قابلیت قراردادن چند تگ بر روی پستی که چند فرآورده در آن قرار دارد بی خبر هستند، شما به راحتی می توانید چند تگ بر روی یک محصول قرار دیتا تا فروشگاه تان بصورت دائمی فعال باشد. پیمان دادن یک تگ بر روی محصول، از نرخ تبدیل می کاهد.
نتیجه ی کلی
وقتی کاربری از تگ خرید بر روی محصولاتش سهم می برد به همه ی مشتریان خویش این امکان را می دهد که به چهره آنلاین و مستقیم خرید خود را اتمام داده و خریدشان را تکمیل کنند.

در صورتی که اطلاعاتی در باره مزایا و معایب و یا سوالی در مورد آموزش ما در باره نحوه ی فعال سازی تگ خرید داشتید می توانید در سرنوشت نظرات، بنویسید لغایت بقیه ی کاربران نیز از تجربیات شما بهره‌گیری کنند.

5 / 5 ( 1 امتیاز )
بعدی
بررسی صفحه نمایش و مشکل افزار MOQI i7s
بلاگ
قبلی
طراحی و قطعات داخلی MOQI i7s
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دیدگاه

نام *

ایمیل *

وب‌ سایت


کوک موبایل در رسانه ملی
منتخب سردبیر
حل مسائل ریاضی در گوشی با برنامه PhotoMath
حل مسائل ریاضی در گوشی با برنامه PhotoMath
بازی AMAZE!!!
بازی AMAZE!!!
تعویض بلندگو و مجموعه سنسور جلو آیفون 11
تعویض بلندگو و گردآور سنسور جلو آیفون 11
بازی افسانه های هیولاها
بازی Monster Legends
مسائل کلی در باره ضايعات الكترونيكی
مسائل کلی در باره ضايعات الكترونيكی
آموزش-برنامه-ی-Compass-در-آیفون
آموزش آیفون – برنامه ی قطب نما
بازی Stack
بازی Stack
مشکلات-رایج-کاربران-گوشی-های-اندروید
مشکلات رایج کاربران گوشی های اندروید
تغییر رنگ اعلان تلگرام در چت های مختلف
تغییر رنگ آگهی تلگرام در چت های مختلف
افزایش-سرعت-اینترنت-در-گوشی-های-اندروید
افزایش سرعت اینترنت در گوشی های اندروید
33-min-1-13
ساخت دابسمش با برنامه در اندروید
5f3a688647bb8d1ae04bc7da723b
مروری روی آیفون ۷ پلاس
امنیت-و-محافظت-گوشی-های-اندرویدی-–-حفاظت-بالا-1
امنیت و محافظت گوشی های اندرویدی – نگهداری متعادل
بازی نابودکننده
بازی Crasher
اپل-به-ثبت-اختراع-نوع-جدیدی-از-قلم-الکترونیکی-خود-پرداخت





:: بازدید از این مطلب : 80
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 10 شهريور 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: