وسایل جوبی منزل
نوشته شده توسط : ساحل

میز ناهار خوری چوبی یکتا از وسایلی مهمی است که خیلی سریع و ساده می تواند دکوراسیون خانه را شیک و باکلاس نشان دهد. ولی متاسفانه قسمت غذاخوری خانه علی رغم اهمیت بسیار فوقانی که دارد، توسط افراد بسیاری نادیده گرفته می شود. احتمالاً یکتا از دلایل عمده این شغل فقدان فضای کافی برای قرار دادن میز ناهار خوری باشد اما برای رفع سخت در آپارتمان های حقیر نیز گذرگاه حل های زیادی پیش رویمان پیمان می گیرد.


آشنایی با 30 مدل جدید میز ناهار خوری چوبی کلاسیک و امروزین [قیمت ارزان]
مثلا به کارگیری میز ناهارخوری کم جا یا ترکیب میز اپن و ناهار خوری با یکدیگر دو شیوه پرکاربرد و آرمانی هستند. برآیند اینکه حتی اگر با کمبود شدید مکان مقابل باشید، نباید این سرنوشت مهم را از خانه خویش حذف کنید.

میز ناهار خوری اگر به اندازه پسندیده و برای شمار کسان کافی خریداری شود، قرار دادن آن در منزل و تخصیص فضای مشخص برای غذاخوری کار چندان سختی نخواهد بود. این مکان هم معمولا بین آشپزخانه و اتاق نشیمن در نظر گرفته می شود. در بین تمام مدل های میز ناهار خوری، مثال های ساخته شده با چوب طبیعی ظاهری بسیار گرم و لوکس دارند و وقتی با یک لوستر صحیح بالای میز تزیین شوند، هر منزل ای را شیک و قشنگ نشانه می دهند. در این مطلب می خواهم به شناسایی جدیدترین مدل های میز ناهار خوری چوبی بپردازم. خواهشمند است لغایت واپسین،انجام مطلب همراه سایت اطاق باشید.

میز-ناهار-خوری-چوبی (23)
وقتی صحبت از میز و صندلی تاشو چوبی  می شود منظورم میزهای معمولی نیست، بهترین میزهای چوبی معمولا از چوب درختان گردو، بلوط، افرا و ساج جاسازی می شوند. مثلا مدلی که در شکل پایین تماشا می کنید یکتا از آن میزهایی است که وقتی در خانه پیمان بگیرد کل نگاه ها را به خود جلب می کند. ترکیب رنگ سیاه و سفید عامل اصلی این موضوع است. میز چوبی روشن با صندلی های چوبی سیاه رنگ ظاهری ساده و بسیار امروزین و چشم مانع به فضای منزل می دهد. ترکیب این میز و صندلی با لوستر سقفی بالای میز ظاهر شیک این تقدیر از منزل را تضمین کرده است.

میز-ناهار-خوری-چوبی (1)
میز-ناهار-خوری-چوبی (2)
میز-ناهار-خوری-چوبی (4)
میز-ناهار-خوری-چوبی (7) میز-ناهار-خوری-چوبی (8)
برای آنهایی که کمبود محیط‌ داشته و یا برادر دارند همه چیز ساده اما شیک و لوکس بنظر برسد، تهیه یک میز چهار نفره یگانه چوبی مانند مدل آورده شده در شکل نخست ایده مناسبی خواهد بود. پایه های صندلی رنگ طبیعی خود چوب را دارند در حالی که خویش صندلی و میز از رنگ های متضاد سفید و مشکی بهره‌گیری می کنند. رنگ چوبی پایه صندلی ها باعث می شود تضاد رنگی دورنگ بین میز و صندلی، گرم تر بنظر برسد. البته میزهای تمام چوبی با صندلی های سیاه نیز خیلی خوب ترکیب می شود.

میز-ناهار-خوری-چوبی (3)
میز-ناهار-خوری-چوبی (5)
میز-ناهار-خوری-چوبی (9)
میز-ناهار-خوری-چوبی (10)
میز-ناهار-خوری-چوبی (12)
آنهایی که دنبال میز ناهار خوری چوبی با دوام و استحکام بالا هستند بهتر است بجای MDF سراغ تخته های چوبی خام و طبیعی یا به اصطلاح هارد وود بروند مثل چوب درخت گردو، افرا، بلوط و ماهون. برای چوب های پروسس شده که بها ارزان تری هم دارند حتما مدل های تخته سه لا و MDF جوابگوی تمام نیازهای شما خواهد بود. این مدل ها نیز بسیار قشنگ طراحی می شوند اما به هیچ عنوان استوار و دوام چوب طبیعی را ندارند. اگر میز ناهار خوری خویش را ریزبین انتخاب کنید، دیگر هیچ وقت نیازی به تعویض کردن آنها نمی بینید. بنابراین کاملا ارزشش را دارد برای مدل های چوب طبیعی و لوکس، خرج زیادی متقبل شوید.

×
خوانندگان این نوشته مطالب پایین را نیز خوانده اند:

مدل میز ناهارخوری اپن آشپزخانه در طرح های جدید و بسیار زیبا

مدل های جدید میز ناهارخوری کم جا در طرح های زیاد متنوع

دکوراسیون میز ناهارخوری برای خانه های امروزین و شیک ایرانی

انواع مدل میز ناهار خوری ۴ نفره و راهنمای خرید


یکی از ایده های جدید و جالب برای میز ناهار خوری چوبی استفاده از چوب هایی هوازده و قدیمی و باستانی است. چوب های دست دومی که در مزارع زارع و کلبه های جنگلی بکار گرفته می شدند هم الان امتحان خویش را کامل بعد داده اند و گزینه ای عالی برای خرید هستند. برای خرید چنین چوب هایی نیازی نیست خیلی حساسیت به خرج دهید. تمام ناصافی ها و خط و خش هایی که روی میز پیمان گرفته است جزء دیزاین آن محسوب شده و اصلا مهم نیستند. بعلاوه با خرید چنین میزهایی دیگر لازم نیست نگران خط و خش های احتمالی که بچه های خردسال یا رویدادها ناخواسته بروی میز می افتد، باشید.


یکی از عواملی که احتمالاً باعث شود خیلی ها قید به کارگیری چوب طبیعی در تقدیر غذاخوری منزل خود را بزنند بها بالای آنهاست. اگر از لحاظ مالی در مضیقه هستید و از طرفی بدنبال طرح های چوبی گرم و شیک می گردید، حتما سری هم به بازار دست دوم و حراجی های اینترنتی بزنید، بردباری اینکه مدلی تمیز و درخور برای آپارتمان خویش را پیدا کنید زیاد بالاست مثلا مدلی که در شکل اول زیر تماشا می کنید یکتا از همین مثال هاست که از اینترنت خریداری شده است.

میز ناهار خوری چوبی و ساده یگانه از مدل های میز ناهار خوری است که هیچوقت دمده نمی شود و همش طرفدار های خاص خودش را دارد. در واقع قدیمی ترین گونه میزهای ناهارخوری هم از جنس چوب هستند و حتی امروزه هم با تنوع زیادی که در میزهای ناهارخوری موجود است باز هم خیلی از افراد از این گونه میزها در خانه ها خود بهره‌گیری می کنند.
میز ناهار خوری چوبی و ساده یکی از مدل های میز ناهار خوری است که هیچوقت دمده نمی شود و همیشه طرفدار های ویژه خودش را دارد. در واقع کهن ترین نوع میزهای ناهارخوری هم از جنس چوب هستند و حتی امروزه هم با تنوع زیادی که در میزهای ناهارخوری موجود است باز هم خیلی از افراد از این نوع میزها در منازل خود بهره‌گیری می کنند.
میزهای ناهارخوری عمدتا با هوش زیادی طراحی شده اند و بسیار کارآمد هستند. اغلب میزهای چوبی که شما می بینید حائز سادگی زیادی هستند و در بعضی از موارد حتی صندلی ها جز چهارپایه نشیمنگاه و تکیه گاه چیز دیگری ندارند و در عین حال زیاد قشنگ به نظر می رسند.
صندلی هایی که برای میز ناهار خوری پسندیده هستند اصولا نباید بخش داشته باشند لغایت بتوانیم آسان تر از آنها کاربرد کنیم. صندلی هایی که دسته نداشته و در مدل های نوین طراحی می شوند، راحت تر هستند و تاثیر اکثریت دارند و نسبت به مدل هایی که حائز بخش هستند زیباتر به عقیده می رسند.

صندلی هایی که برای میز ناهارخوری چوبی تعبیه شده است اگر دسته نداشته باشند می توانند در سایر اتاق ها مثل اتاق خواب، برای پشت میز مطالعه یا میز آرایش هم از آنها کاربرد کرد و در هزینه ها صرفه جویی کرد.





:: بازدید از این مطلب : 84
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 27 خرداد 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: