دوره آموزشی سایت خبری
نوشته شده توسط : ساحل

دوره کامل آموزش پیاده سازی وبسایت خبری 

 نسل جدید Active Server Pages یا ASP است. نکته مهم این است که  یک زبان برنامه نویسی نیست بلکه یک فناوری جدید می‌باشد که بدست شرکت مایکروسافت ارائه شده است. این فناوری بعنوان شاخص اصلی فناوری در ساخت وب سایت‌های کبیر در عقیده گرفته شده است. مهم‌ترین نکاتی که در طراحی این محصول در نظر گرفته شده است راحتی بهره‌گیری و بالا بودن کارائی و قابلیت آن می‌باشد. آموزش ساخت سایت خبری به دلیل اینکه کامپایل می‌شوند، از صفحات ASP کلاسیک سریع‌تر هستند.

تکنولوژی ASP.NET MVC در دسامبر ۲۰۰۷ معرفی و نسخه قابل اتکای آن در دسترس توسعه دهندگان نرم افزارهای کاربردی وب، قرار گرفت. MVC یک تکنولوژی جدید و قدرتمند برای برپایی صفحات وب به چهره داینامیک و ساده است. وانگهی MVC یک تکنولوژی جدید است که دست ما را در برنامه نویسی زیاد باز می‌کند و در بعضی موارد هم کد نویسی ها را آسان‌تر می‌کند. مثلاً ایجاد فرم‌های ورود اطلاعات را ساده‌تر یاحتی برخی مواقع فرم‌ها را خودش برپایی و برای هرکدام از فیلدها اعتبار سنجی قرار می‌دهد.

MVC مخفف سه واژه Model View Controller هست. در واقع MVC بر روی معماری‌های چند لایه‌ای جهت تفکیک قسمت‌های مختلف برنامه و به طور دقیق‌تر جدا کردن بخش‌ها بخردانه برنامه اعم از دیتا، permission ها، چـــــک کردن صحت داده‌ها و …. از لایه Presentation layer یا در واقع همان لایه‌ای که مستقیماً با کاربر پایانی (End user) در ارتباط است، پیمان می‌گیرد.

دوره کامل آموزش پیاده سازی وبسایت خبری یکی از دوره‌های کاربردی و پروژه محور سایت دانشجویار بعد از حدود ۲ ماه تلاش به فرجام رسید و با یک خروجی مناسب، اهداف از پیش تعیین شده دوره پژوهشگر شد.

در دوره کامل آموزش پیاده سازی وبسایت  شما از ابتدایی‌ترین موارد مربوط به MVC شغل را آغاز می‌کنید و در قالب یک پروژه‌ کاربردی و توضیحات مطرح شده بدست استاد دوره در MVC تا جایی ترقی می‌کنید که می‌توانید یک وبسایت خبری با همه امکانات را پیاده سازی کنید.

سرفصل این دوره با نظم و دقت ویژه به چهره کاربردی و با حذف موارد غیر ضروری گردآوری شده و حائز ارزش محتوایی فوقانی می‌باشد.





:: بازدید از این مطلب : 131
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 12 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: