طراحی سایت شرکتی
نوشته شده توسط : ساحل

وبسیما
امکانات سایت شرکتی
قبمت طراحی سایت
مراحل طراحی سایت
مشاوره فروش
فارغ از روش فعالیت شما در دنیای حقیقی، سرمایه گذاری برای حضور پر رنگ کسب و کارتان در دنیای آنلاین امری مهم و قابل توجه است. اولین گام این حضور را با طراحی یک سایت شرکتی پیشه ای، استوار بردارید. به واسطه یک وبسایت خوب میتوانید خدمات و محصولاتتان را به بهترین شکل ممکن به کاربران ارائه داده و همواره با آنان در تعامل باشید.

هدف آژانس خلاقیت وبسیما در طراحی سایت شرکتی، ثبت جلوه ای زیبا و ماندگار از بازرگانی شما در ذهن مخاطب است؛ ترسیم یک وبسایت شرکتی باید بگونه ای باشد که اگر کاربری بدون ذهنیت پیشین از تکاپو شما در دنیای واقعی و برای اولین بار از راه وبسایتتان با برند شما آشنا شد، با تصویری آرمانی از کسب و کار و نحوه ارائه آن روبرو شود.

طراحی سایت شرکتی
امروزه با اشاعه حضور مخاطبان و مشتریان در فضای مجازی، لزوم حضور و تکاپو کمپانی ها در اینترنت نیز بیش از پیش افزایش مکشوف است. این حضور در قدم نخست نیازمند داشتن یک سایت شرکتی خوب با امکانات و کیفیت مناسب است. طراحی سایت شرکتی برای برندها همانند داشتن خانه یا پایگاهی در اینترنت است که از طریق آن می توانند محصولات و خدمات‌شان را بدون واسطه به مشتریان خود معرفی کرده و ارتباطی دو سویه با آن ها استوار نمایند.

طراحی سایت شرکتی چیره دست و جذاب، مهم ترین گام در آنلاین برندینگ برای شرکتها می باشد . یک تارنما خوب ویترین شرکت در فضای آنلاین است، ویترینی که ملت به واسطه آن نسبت به سطح و کلاس کاری کمپانی قضاوت می کنند. امروزه بیشتر کسان ابتدا به صورت آنلاین با یک برند آشنا می شوند و در ذهن‌شان تصویر قبلی از برند کمپانی در دنیای واقعی ندارند. به همین انگیزه در مورد تارنما آن شرکت جستجو کرده و در وهله ی نخست از سایت آن بازدید می کنند.

اگر در نخستین تجربه خویش متوجه پویایی و خلاقیت در طراحی تارنما شرکت شما شوند، تصویری که از برند کمپانی در ذهن شان ساخته می شود از همان ابتدا ایده آل خواه

 

مشاوره طراحی سایت

 

با طراحی یک وبسایت حرفه ای، چیره دست دیده شوید
حضور در شبکه های اجتماعی عموما با هدف شناسایی و بازاریابی محصولات کمپانی و درمان تعامل با مخاطبان است. لذا نمیتوان روی آن به عنوان نماینده اصلی شرکت در پیرامون مجازی حساب کرد. با داشتن یک وبسایت شرکتی پسندیده میتوانید کلیه تکاپو های بازاریابی، دریافت بازخورد از مشتریان، آنلاین برندینگ و… را در محیطی جامع و چیره دست اتمام دهید.

شما در وبسایت امکان توسعه و گسترش امکانات خود را دارید و به راحتی میتوانید تمام جزئیات مد نظرتان را در ارتباط با کمپانی به شکلی بهینه و ریزبین مطرح کنید.

امکانات وبسیما برای طراحی سایت شرکتی

امکانات مورد دربایستن طراحی سایت شرکتی
طراحی پیشفرض هایی ما فوق پیشفرض!

یک سایت خوب، ماحصل چینش مجموعه ای از امکانات زیرساختی و بصری در ساحل یکدیگر است. این امکانات باید به شکلی منسجم و مناسب با نیازهای یک سایت شرکتی تعبیه شود. زیرساخت مناسب یک سایت منجربه سرعت بارگذاری بالا، قابلیت توسعه، نمایش صحیح سایت در انواع دستگاه های متصل به اینترنت و… میشود.

رعایت استانداردها در طراحی و برنامه نویسی وبسایت شرکتی، مایه فراهم شدن یک تجربه کاربری یا UX ایده آل میشود. وبسیما فضای رقابتی دنیای مجازی را میشناسد، لذا وبسایتی منطبق بر اصول و فناوری های روز طراحی میکند لغایت شما را از رقبایتان متمایز سازد.

یکی از مهم ترین اصول در طرحی سایت شرکتی رعایت قوانین سئو می باشد. سئوی چیره دست سایت منجر به کسب جایگاهی پسندیده در موتورهای جستجو میشود. به این چهره که سایت شرکت شما در رتبه ای بالاتر نسبت به رقبایتان به کاربران نمایش داده میشود.

 

 

ریسپانسیو
طراحی واکنشگرا (ریسپانسیو)
امروزه سایتی که در تلفن های همراه، تبلت ها و سایر دستگاه ها به درستی نمایش دیتا شود، جزء موارد قبل فرض در طراحی سایت شرکتی در وبسیما است. به عبارتی مهم نیست ابعاد نمایشگر چقدر باشد، سایتی که توسط وبسیما طراحی میشود کاملا ریسپانسیو است و نسبت به تمام ابعاد، از ساعت های هوشمند گرفته لغایت بزرگترین LEDها به درستی پیامد اثر داده و خویش را تطبیق میدهد و نمایش کامل و درستی خواهد داشت.

طراحی سایت شرکتی اختصاصی
طراحی اختصاصی صفحات
یکی سایر از نکات مهم در طراحی وبسایت شرکتی، شناسایی واضح خدمات و فعالیت های شرکت است که اتمام این کار با طراحی صفحات مناسب و ساختاریافته به حقیقت اتمام میشود. برای نمونه با تبیین صحیح صفحه درباره ما میتوانید تمام اطلاعات کمپانی را در قالبی صحیح به کاربران ارائه کنید. صفحاتی چون محصولات، مقالات، اخبار، نگارخانه تصاویر و… نمای کمپانی شما و سخیف فعالیتتان را به نکوداشتن به کاربران شناسایی میکند.

صفحه تماس با ما
طراحی صفحه تماس با ما
طراحی صفحه تماس با ما باید به گونه ای باشد که کاربر بتواند در اختصار ترین سررسید و به ابتدایی ترین شکل با شما وابستگی بر قرار کند. در طراحی سایت شرکتی اطلاعاتی از قبیل عدد های تماس، ساعت پاسخگویی، آدرس شرکت، سوالات متداول، کروکی و… میتواند در این صفحه پیمان گیرد. وانگهی وبسیما فرم تماس با ما را به نوع ای طراحی میکند که مدیر سایت بتواند پیام های ارسالی را از راه ایمیل، پیامک، پیام تلگرام و… نیز تماشا کند.

شبکه های اجتماعی

شبکه های اجتماعی
فعالیت در شبکه های اجتماعی در هر کسب و کاری زیاد تأثیرگذار است. از این رو سایت شرکتی باید به گونه ای طراحی شود که پیوستگی نکویی با شبکه های اجتماعی شما داشته و با آنها منسجم باشد. وبسیما بستری فراهم میکند که شبکه های اجتماعی مشابه سربازانی در جذب بیننده و برندینگ آنلاین برای وبسایت شما عمل کنند. یکی از مهمترین سیستم ها قابلیت به اشتراک گذاری درست مقالات و مطالب سایت در این درگاه هاست.

نمای ظاهری وبسایت
نمای ظاهری وبسایت
طراحی جلوه های بصری زیبا و مطابق با فضای کسب و کارتان، علاوه بر ترغیب بیننده به تعامل بیشتر با سایت، وجهه ای مرتب و چشم نواز از بازرگانی شما را به تصویر میکشد که میتواند در ذهن کاربران ماندگار شود. رنگبندی مناسب در طراحی سایت شرکتی یکی از اصلی ترین فاکتورهاست. باید هارمونی دقیقی بین لوگو، رنگ سازمانی و رنگ وبسایت شما بر قرار باشد. وبسیما با رعایت اصول روانشناسی رنگ ها، طرحی ماندگار از وبسایت و کمپانی شما را در ذهن بیننده ثبت میکند. نکته دیگری که احتمالاً حتی کمپانی های باسابقه طراحی وبسایت به آن پروا نکنند، استفاده از فونت پسندیده برای سایت شرکتی است. طراحان وبسیما، گزینه برگزیدن فونت پسندیده و استاندارد را نیز به مشتریان پیشنهاد میکنند لغایت بواسطه آن اصالت و زیبایی سایت شرکتی را دو چندان کنند.

امضای اختصاصی و خلاقانه وبسیما در طراحی سایت شرکتی
معتقدیم که سایت های طراحی شده بدست وبسیما باید نسبت به سایرین متمایز بوده و برگ برنده داشته باشد. در این امتداد اقدام به ارائه امکاناتی اختصاصی کرده ایم که آن ها را فقط در وبسیما مشاهده میکنید. این امکانات می تواند شرایط مناسبی را برای افزایش نرخ تبدیل وبسایت های شرکتی برپایی نماید.

 

pdf
خروجی PDF صفحات
امکان تهیه خروجی پی دی اف PDF از صفحات مختلف سایت به چهره یک فایل تمیز و قابل پرینت .از آنجایی که ذخیره صفحات وب به چهره جداگانه معمولا کاری موعد بر و وقت راهبند می باشد. این امکان وجود دارد الی به راحتی بتوانید از صفحات تارنما خویش خروجی PDF جاسازی کنید و محصولات و خدمات سایت خویش را در قالب فرمت پی دی اف مشاهده کنید.

print
امکان پرینت صفحات
وب سیما در طراحی سایت شرکتی خویش این امکان را فراهم کرده است تا بتوانید از صفحات مختلف سایت خود پرینت بگیرید. شما به راحتی می توانید تمامی صفحات وب سایت خویش را با فرمت و اندازه ای پسندیده روی صفحه کاغذ نگریستن کنید و به راحتی پرینتی از تمامی صفحات سایت ، محصولات و خدمات سایت شرکتی خویش را داشته باشید.

player
پخش کننده اختصاصی صوت و ویدئو
اختصاصی متناسب با سایت با توانایی پخش ویدیو و صوت تحت HTML 5 و بدون دربایستن به نرم افزار ،‌ امکان پخش صوت و ویدیو در سایت ها از اهمیت اخص ای برخوردار می باشد. از این رو این امکان ایجاد شده است که مدیر سایت به راحتی بتواند محتوای تصویری (ویدئو) و صوتی (پادکست) خود را در سایت شرکتی خویش قرار دهد.

time
سیستم نمایش ساعت و تقویم
این امکان در طراحی سایت شرکتی وجود دارد لغایت زمان و تاریخ با طراحی قشنگ و با توجه به احتیاج مشتری در سایت نمایش داده شود. این سیستم به سه طریق شغل می کند، نمایش ساعت و تقویم بر اساس سیستم عامل کاربر، نمایش بر بنیاد ساعت و تقویم سرور و نمایش ساعت و تقویم به صورت سفارشی مثلا ساعت به وقت دفتر نمایندگی تهران.

weather
سیستم اطلاع رسانی آب و هوا
آگاهی از اطلاعات آب و هوایی در بعضی از سایت ها ازاهمیت گزیده تر ای برخوردار می باشد . از این رو این امکان در طراحی سایت شرکتی برپایی شده است که کاربران سایت بتوانند از سیستم اطلاعات آب و هوا اطلاعات لازم را در باره آب و هوای موقعیت جغرافیایی ویژه (برای مثال محل ریزبین شرکت یا شهر باره عقیده شما و یا حتی چند موقعیت گوناگون ) کسب کنند.

compare
مقایسه محصولات
برخی کمپانی ها حائز محصولات متنوعی هستند که امکان سنجش آن ها برای کاربر امری مهم و ضروری است. وبسیما این امکان را فراهم میکند تا بازدیدکننده های سایت بتوانند به شکلی دقیق و روشن محصولات را با یکدیگر سنجش نمایند.

 

امکانات سایت شرکتی

 

ajax
جستجوی ای جکس
در جستجوی ای جکس، نتایج جستجو به طور لحظه ای و بدون بارگزاری مجدد صفحه نمایش دیتا میشود. این نوع جستجو برای کاربر لذت تقسیم است چرا که به محض شروع به تایپ کلمه باره نظرش، نتایج جستجو را تماشا میکند و میتواند به سرعت به هدف خود برسد. وبسیما امکان Ajax search را به شکلی بهینه در سایت شرکتی اعمال میکند.

comment
سیستم مدیریت نظرات
امکان ثبت کامنت و مدیریت آن ها در سایت های شرکتی طراحی شده توسط وبسیما به شکلی کامل پیاده سازی شده است. کاربران میتوانند در صفحاتی از سایت که توسط مدیر تعیین میشود، اقدام به ثبت عقیده و گفتمان کنند. در ضمن امکان مدیریت نظرات، تایید، ویرایش و حذف آن ها توسط مدیر سایت فراهم است.

filter
دارای فیلترینگ زیبا و کارامد
استفاده فیلترینگ معمولا در سایت های شرکتی که دارای شعبات ، محصولات ، خدمات مختلفی هستند کاربرد می شوپد . کاربران به راحتی می توانند خدمات ارائه شده بدست شرکت شما را با فیلتر کردن برحسب تقسیم بندی های گوناگون و یا فاکتور های دیگری که از طرف مدیر وبسایت در عقیده گرفته شده است ، در تارنما بیابند.

 

سئو سایت شرکتی

سئو
کدنویسی و طراحی بر اساس استانداردهای سئو برای سایت شرکتی بسیار مهم است. چرا که موجب کسب جایگاه پسندیده در موتورهای جستجو شده و نسبت به رقبا رتبه پسندیده تری پیدا میکند. وبسیما نیز با شناخت کاملی که از اصول و قواعد سئو دارد، سایت شرکتی شما را به سمت بهترین رتبه در موتورهای جستجو هدایت میکند.

ویدیو ۳۶۰
ویدئوهای 360 درجه
در ویدئو یا تصاویر 360 درجه این امکان برای کاربر فراهم میشود که بتواند با استفاده از ماوس خود، تصویر را از زوایای مختلف و با روشنی بالا نگریستن کند. این تصویر میتواند از یک محصول، فضای کمپانی یا… تهیه شود. امکان مشاهده 360 درجه کارایی خوبی در تجربه کاربری گذاشته و برای سایت های شرکتی توصیه میشود.

ستاره دهی
ستاره دهی
سیستم ثبت امتیاز یا ستاره دهی، برای کاربر امکانی را فراهم میکند که بتواند به صفحه یا مطلبی که خوانده است امتیاز دهد. این امتیازات به طور میانگین محاسبه شده و بدست گوگل خوانده میشود. صفحاتی که حائز امتیاز بالاتر باشند در جایگاه های بالاتر نتایج گوگل اثر داده میشوند.

پوش نوتیفیکیشن
Push notifications
وبسیما امکانی ویژه را در طراحی سایت شرکتی فراهم کرده که آن را پوش نوتیفیکیشن می نامیم. این خاصیت مایه میشود که بتوانید اعلاناتی را روی کامپیوتر شخصی و یا گوشی کاربران نمایش دهید. نکته قابل توجه در باره push notification این است که حتی اگر کاربر در سایت شما نباشد و یا مرورگرش بسته باشد، مفتوح هم آگهی یا پیام شما را تماشا میکند. با به کارگیری این ویژگی میتوانید همواره کاربران را از پسینیان و مهم ترین رویدادها کمپانی خویش آگاه سازید.

اندروید
اندروید و IOS
با پروا به اینکه وبسیما طراحی وبسایت خویش را بر پایه استانداردهای روز وب سپریدن میدهد، امکان تبدیل وبسایت شرکتی به اپلیکیشن اندروید و ios نیز وجود دارد. این خاصیت برای بسیاری از صاحبان سایت های شرکتی گزینه مهمی محسوب میشود که بدست وبسیما به شکلی بهینه و بنیادین پیاده سازی میگردد.

مدیران
درباره مدیران
معرفی تیم مدیریت یا صفحه درباره مدیران، گرد از مهم ترین بخش ها در سایت شرکتی می باشد. این صفحه میتواند در بر گیرنده اطلاعات مشخصی از مدیران همانند رزومه کاری، پست سازمانی، نظریات و… باشد. در وبسیما نیز به طراحی پارت بندی شده و واضح این صفحه پروا شده تا اطلاعات به شکلی بهینه به کاربران نمایش داده شود.

نمایندگی
مدیریت نمایندگی ها
شرکت های کبیر معمولا در چندین شهر و یا مملکت دارای نمایندگی های مختلفی می باشند. با امکان مدیریت نمایندگی ها، مدیر سایت میتواند شعب را اضافه، حذف و ویرایش کند. وانگهی کاربران میتوانند با به کارگیری خاصیت فیلترینگ کارآمد، به شکلی تند و راحت نمایندگی باره نظر خویش را پیدا کنند.

سه بعدی
نمایش سه بعدی
نمایش سه بعدی فضای کمپانی یکتا از جذاب ترین قسمت ها در سایت شرکتی است. برای مثال کاربران میتوانند محیط یک کارخانه، خط تولید، طبقات یک فروشگاه و… را از طریق مرورگرشان به چهره سه بعدی نگریستن کرده و زمان قابل توجهی را در سایت شرکتی شما سپری کنند.

ارتباط با مدیران
ارتباط آسان مدیران
در سایت های شرکتی لازم است الی بستری مناسب برای پیوستگی راحت و سریع بین مدیران فراهم شود. سایت شرکتی طراحی شده بدست وبسیما، این امکان را به شکلی بدون نقص و کارا ارائه میکند.

نماینده
پذیرش نمایندگی
طراحی فرم مشخصی برای تقاضا نمایندگی، میتواند یکی از تقسیم های پربازدید سایت شرکتی باشد. بدین ترتیب افرادی که تقاضای گرفتن نمایندگی کمپانی شما را دارند، فرم مربوطه را تکمیل کرده و برای شما ارسال میکنند. شما نیز پس از رسیدگی آن، نتیجه را به شیوه های مختلف مانند ایمیل، پیامک، پیام تلگرام و… به اطلاع درخواست کننده میرسانید.

فرم
فرم سازی یکپارچه
با امکان فرم سازی یکپارچه که بدست وبسیما در طراحی سایت شرکتی ارائه میشود، شما میتوانید فرم های متنوعی را بنا به بیچارگی خود ایجاد کرده و در سایت قرار دهید. در این حالت وابستگی مناسبی با کاربران داشته و همچنین در صورت اخذ پیغام جدید، اطلاعات مربوطه از طریق ایمیل، پیامک، پیام تلگرام و… برای شما ارسال میشود.

مشتریان
معرفی مشتریان
برخورداری از مشتریان خوب، گرد از عوامل کسب اعتبار برای یک کمپانی است. لذا میطلبد که یک سایت شرکتی حائز قسمتی بخصوص برای معرفی مشتریان گزیده تر اش باشد تا هم گزینش آنان را احترام نهد و هم پیشینه درخشان خویش را به تصویر بکش





:: بازدید از این مطلب : 133
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : یک شنبه 29 دی 1398 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: