شرکت طراحی سایت در تهران
نوشته شده توسط : ساحل

تاثیر کمپانی مایکروسافت در پیشرفت سایت ها
در سنه ۲۰۰۰ میلادی کمپانی مایکروسافت با معرفی نخستین نسخه از مرورگر Internet Explore برای سیستم عامل مک انقلاب بزرگی در مرورگر های اینترنتی و طراحی سایت های اینترنتی به گذرگاه انداخت. نخستین نسخه از مرورگر Internet Explore به صورت کامل از HTML 4.1 و CSS 1 پشتیبانی می کرد که این خود ترقی عظیمی بود. این را هم خدمت تون پهنا کنم که نخستین مرورگری که به صورت کامل از عکس ها با فرمت PNG حمایت می کرد همین مرورگر بود.

طراحی سایت چیست ؟
تاثیر کمپانی مایکروسافت در طراحی تارنما ها
وب دیزاین چیست؟
طراحی سایت ، طراحی وب سایت ، وب دیزاین یا WEB-DESIGN به مراحل ساخت و طراحی یک وب سایت و ساخت یک پایگاه اینترنتی برای ارائه خدمات محصولات یا شناسایی یک شرکت یا آگاهی رسانی گفته می شود.

مراحل طراحی وب سایت چیست؟
مراحل طراحی وب سایت چیست؟
در واقع طراحی سایت دربرگیرنده ۴ مرحله اصلی می شود که  شرکت طراحی سایت در تهران در پیوسته هر مرحله را به چهره کامل توضیح می دهیم:

مرحله اول : طراحی وایر فریم
در مرحله اول از طراحی سایت باید با توجه به نیاز های مشتری و نوع سایت ابتدا یک نمای کلی از سایت را طراحی کرد و یک نقشه کلی از صفحات سایت و اینکه جایگاه و چیدمان المان ها و عناصر مختلف را تعیین کرد به این مرحله از طراحی سایت به اصطلاح طراحی وایر فریم گفته می شود.

آشنایی با طراحی سایت
مرحله دوم طراحی سایت چیست ؟ طراحی گرافیک سایت
بعد از اینکه در مرحله طراحی وایر فریم محل قرار گیری عناصر سایت مشخص شد حال نوبت به طراحی گرافیک سایت می رسد. هدف از طراحی گرافیک سایت این است که با استفاده از نرم افزار های مخصوص این کار به طراحی وایر فریم رنگ و لعاب داده و با توجه به نوع کسب و کار اینترنتی که قرار است با سایت تاسیس شود رنگ بندی و گرافیک سایت طراحی می شود.

مراحل طراحی وب سایت چیست؟
مرحله سوم طراحی سایت چیست؟ کدنویسی و برنامه نویسی سایت
بعد از طی شدن مراحل طراحی وایرفریم و طراحی گرافیک سایت نوبت به مرحله برنامه نویسی سایت می رسد. در مرحله برنامه نویسی سایت هم با پروا به دربایستن های مشتری و مدل سایتی که پیمان است طراحی شود می نا طریق های مختلفی را برای تقسیم مدیریت سایت انجام داد. برای این منظور می نا از سیستم های مدیریت درونمایه مشابه وردپرس استفاده کرد یا اینکه یک فریم ورک اختصاصی از صفر برنامه نویسی کرد. تصمیم اینکه این دسته از کدام باره کاربرد شود بیشتر به بحث هزینه ها و بیچارگی مشتری بر می گردد که بر اساس این فاکتور ها باید تصمیم گیری کرد.

همه چیز در باره طراحی سایت
مرحله چهارم از طراحی سایت چیست؟ تاسیس سایت به صورت کامل
بعد از اتمام ۳ مرحله قبل از مراحل طراحی سایت چیست به مرحله واپسین،انجام شغل یعنی راه اندازی سایت در بستر جهانی اینترنت که در هر نقطه از دانشمند قابل دسترسی باشد. در مرحله پایان بعد از جاسازی یک هاست پسندیده (برای خرید بهترین هاست ایران حتما نوشتار ۱۰ کمپانی هاستینگ برتر ایران را مطالعه بفرمایید) و برگزیدن یک نام حوزه پسندیده (برای برگزیدن اسم دامنه مناسب نوشتار راهنمای گزینش نام دامنه مناسب را از دست ندهید) سایت را پیکربندی کرده و در دسترس عموم پیمان خواهد گرفت.

مباحث طراحی سایت
وظایف یک طراح سایت چیست؟
همان طور که مراحل یک طراحی سایت را در تقدیر قبل خواندید وظایف یک طراح سایت به این بستگی دارد که مسئولیت اتمام کدام قسمت را بر عهده گرفته است. به راستی برای راه اندازی یک سایت چیره دست به دو تیم یا شخص دربایستن هست ، یک تیم برای طراحی بخش Front-end یا همان شکل و نما سایت و تیم یا شخصی دیگر برای بخش Back-end که دربرگیرنده کدهای سمت سرور یا همان طراحی وساخت قسمت مدیریت سایت است. در پیوسته وظایف هر کدام از تیم های فرانت اندکار و بک اند شغل را به صورت کامل شرح می دهیم.

پیشنهاد می کنم نوشتار طراحی تجربه کاربری چیست را حتما بخوانید.

وظایف یک فرانت اند Front-end پیشه برای طراحی سایت چیست ؟
فرانت اند سایت شامل همگی دسته ها و کدهای سایت است که در معرض دیدن عموم قرار دارند و همگی خاصیت های ظاهری یک سایت بدست تیم یا فرد فرانت اند شغل طراحی و ساخته می شود. در درستی تمام سرنوشت های یک سایت که توسط بازدیدکنندگان قابل رویت است دسته فرانت اند سایت نام دارد.

برای طراحی و گسترش نما یا همان Front-end یک سایت دربایستن به برنامه نویسی به زبان های HTML , CSS , JAVA-SCRIPT است و یک توسعه دهنده Front-end کار باید به این زبان ها تسلط کافی داشته باشد. البته معمولا در پروژه های کبیر و برای سایت هایی که گرافیک در آن اهمیت ویژه ای دارد از یک گرافیک شغل هم برای طراحی سرنوشت های گرافیکی مانند آیکون های سایت ، عکس ها بخش های مختلف و تنظیم و رنگ بندی سایت استفاده می شود.

همه چیز در باره طراحی سایت
وظایف یک بک اند Back-end کار برای طراحی سایت چیست ؟
در ابتدا بزارید یک توضیح کم درباره بک اند یک سایت داشته باشیم: در واقعیت تمامی کدهای سمت سرور و کدهایی که توسط کاربران سایت قابل رویت نیست کدهای بک اند یا Back-end نامیده می شوند. گسترش دهنده بک اند Back-end یک تیم یا شخص است که مسئولیت کدنویسی ساختار و ستون های اصلی یک سایت را بر عهده دارد. به راستی تمامی امکانات و عملکردهای یک سایت باید در دسته بک اند سایت کدنویسی شوند. معمولا برای طراحی و برنامه نویسی تقسیم Back-end بک اند سایت از زبان های برنامه نویسی Python، ASP و PHP استفاده می شود.

ابزارهای مورد احتیاج یک طراح سایت چیست ؟
ابزار های طراحی سایت چیست ؟ در پیوستگی می خواهیم به این سوال پاسخ دهیم ، حتما پس از احضار عنوان این تقدیر با خودتان اندیشه کردید که نخستین آلت برای طراحی سایت یک کامپیوتر نیرومند است ! بله صحیح اندیشه کردید ساده ترین دست موزه برای طراح سایت شدن جاسازی یک رایانه یا لب نا نیرومند است که بتواند برنامه های گرافیکی و برنامه های کدنویسی را به راحتی اجرا کند و در سررسید پیشه هنگ نکند تا تمامی حواس طراح سایت به پیشه اصلی معطوف باشد. در قدم بعدی دست موزه های طراحی وب با پروا به مراحلی که در بالا خواندید متفاوت خواهد بود ، ولی احد از اصلی ترین ابزار های طراحی وب همان زبان های برنامه نویسی و فریم ورک های مربوط به آن زبان هستند که با پروا سلیقه فرد طراح و مدل سایت انتخاب می شوند.





:: بازدید از این مطلب : 105
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 5 آبان 1399 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: